psilin 30-05-2010

Gewoon een prettige winkel, deskundig en vriendelijk personeel.

Enige nadeel is dat deze zaak zo succesvol is, dat de wachttijden in de winkel erg kunnen oplopen.

a.i.kretzschmar 30-05-2010

snelle levering

Charliepol 30-05-2010

Prima winkel. Ben er zelf niet geweest, maar ze houden je goed op de hoogte van je bestelling en als je hebt betaald is het de volgende dag in huis.

gervoskamp 30-05-2010

zoals afgesproken werd de bestelling keurig door tnt de volgende dag bezorgd
prima

jeroenjc 30-05-2010

goed, snel en goedkoop

raco71 30-05-2010

Scherpe prijzen, overzichtelijk en ruim assortiment. Helaas geen mogelijkheid voor vergelijking van producten.

Bereikbaarheid online natuurlijk prima, op locatie (Urk) niet uitgeprobeerd.

Bestelling zeer snel en probleemloos afgewikkeld, goed verpakt. Bestelprocedure is duidelijk, eenvoudig en biedt alle mogelijkheden die je nodig hebt voor prettig bestellen (betaalmogelijkheden, afhalen of laten bezorgen voor een normale prijs, tips voor mogelijk interessante accessoires)

Een bonus voor de optie "bestellen zonder account" zodat je alleen maar de gegevens hoeft in te voeren die noodzakelijk zijn voor een bestelling (en dat je niet eerst een account moet aanmaken, via email activeren en dan pas door kunt gaan met bestellen). Fijn!

Na een week een vriendelijk verzoek om webshop bij Kieskeurig te beoordelen. Bij deze gedaan, want ik gebruikte KiesKeurig ook om bij CameraNu.nl terecht te komen.

Vooralsnog gewoon een aanrader!

IvoH74 30-05-2010

Zeer correcte afhandeling van de order. Alles is volgens afspraak geleverd.

naamz3 30-05-2010

prachtig pand en mooie winkel.
Deskundig en vriendelijk personeel.
Tevens zijn de prijzen erg laag, dus voor onze portemonee
erg fijn en ook de bereikbaarheid en de parkeer-
plaats is top.
De koffie is goed, kortom een
echte aanrader deze CAMERANU.NL

Tatankas 30-05-2010

Op zich prima service en uitleg. Goede en overzichtelijk website.

Alleen hebben ze artikelen op de site staan, waarbij "op voorraad" staat, terwijl je deze dan via IDeal betaald, en de volgende dag te horen krijgt, dat ze niet meer op voorraad zijn.

Daarna wel een correcte afhandelingen met terug betaling, maar ja dan ben je een week verder.

Tevens bij door vragen krijg je te horen, dat je beter langs kan komen. Is toch een aandachtspunt, om dan toch klantvriendelijk te blijven.

M.v.g. Wil

hoven081 30-05-2010

Snelle levering. Klantenservice correcte en snelle afhandeling.

Jepo 30-05-2010

Om 20:00 u 's avonds een SD-card besteld, de volgende ochtend om 9:15 u al door de postbode bezorgd!! Wat supersnel!

FransReijnen 30-05-2010

Duidelijke en overzichtelijke website, snelle verzending met track&trace, concurrerende prijzen.

luckyboyshy 30-05-2010

Thank you

devriesengeneering 29-05-2010

Geweldige service!

Besteld vrijdag 28-05-2010 om 19.43 uur, afgeleverd zaterdag 29-05-2010 om 12.30 uur!

missfoto12 29-05-2010

Goede service. Ik had aangegeven om het product op te halen in de winkel, echter door omstandigheden lukte dit niet. Ze hebben zonder probleem mijn order veranderdt zodat het thuis gestuurd werd. Ook de betaling was hierdoor prima geregeld.

jongsma1937 29-05-2010

Goed gesorteerde winkel met goed geinformeerd personeel en een zaak waar ik graag terugkom.

lgreen 29-05-2010

Website is overzichtelijk.
Bereikbaarheid bij vragen prima.
Bestelling en levering: zoals afgesproken.
Aftersales: geen ervaring mee. (Nog)niet nodig gehad. :-)

Relyveld 29-05-2010

Zeer uitgebreid assortiment en grote showroom, waar nagenoeg alles ook ter hand te nemen valt. Dit is met name voor camera's een zeer positief punt. Ook wordt in de bestelling gesproken over "reservering"; hiermee wordt bedoeld dat je bij afhalen alsnog kunt besluiten van de koop af te zien of de keus op een ander camera te zetten. In de showroom een goed functionerend nummersysteem, met onderscheid voor enkel afhalen, ruimer tijd voor uitleg/informatie en een nog ruimere optie. Het is daarmee méér dan een webwinkel.

meek1970 29-05-2010

Prima winkel. Ook via internet bestellen en thuis laten bezorgen gaat meer dan goed.

Advies in de winkel is gedegen en men neemt de tijd voor je. En belangrijk.. ze smeren je niets aan wat je niet nodig hebt!

Wij kochten daar al meerdere keren

oliekan 29-05-2010

Had na een periode problemen met de camera. Ikheb de klacht gemeld en de camera opgestuurd. Daarna werd ik geregeld op de hoogte gehouden van de status en binnen redlijke tijd had ik mijncamera gerepareerd terug.

m.otte 29-05-2010

Perfecte winkel, zowel online als in echt.
Heb je iets nodig op gebied van foto of video? Echt de moeite waard.

woltink 29-05-2010

Goede berichtgeving, doen wat ze beloven en ook snel.

Wennink 29-05-2010

alles klopte

Heleen_v_N 29-05-2010

Het product is snel bezorgd en alles klopte. Betaling is makkelijk en snel. Iets retour zenden aan deze winkel gaat ook goed, ze bekijken het product en je reden van retour en je krijgt snel je geld terug. Ik zou dan ook iedereen met het volste vertrouwen deze winkel aanraden. Ik zelf koop nergens anders meer mijn camera producten.

Waus26 29-05-2010

Duidelijke site en de bestelling was in no time afgerond. Tel daarbij de snelle levering op en er is weer een tevreden mens bij.

Heb verder geen contact gehad met ze maar er kwamen steeds keurig mailtjes met updates over je bestelling, bereikbaarheid en after sales heb ik daarom niet beoordeeld.

carl Derks 29-05-2010

Het wreende vind ik dat ik een statief en kop en tas heb gekocht. alles hoorde bij elkaar maar het statief past niet in de tas. Deze heb ik terug gestuurd en dit is verder prima afgehandeld.

WimKoevoets 29-05-2010

Op zaterdagochtendvroeg is het al een drukte van belang. Het nummertjes systeem zorgt ervoor dat iedereen bij de juiste medewerker terecht komt, het wachten wordt veraangenaamd door de (gratis) koffie en er zijn veel dingen te zien. Als je aan de beurt bent wordt er ruim de tijd genomen om te luisteren en adviseren, er worden alternatieven aangedragen en de medewerkers weten waar ze het over hebben. Daarbij is de prijsstelling zeer scherp.

Al met al een positieve ervaring en een aanrader!
Zeer zeker de moeite waard om even naar toe te rijden.

oohlaf 29-05-2010

Prettig advies in de winkel bij afhalen.

fotocamera 28-05-2010

Op de website staat duidelijke informatie over de producten en ook over wat er past bij deze producten. Dat is erg handig bij het uitkiezen.
Alles wordt snel en netjes te leveren precies zoals ze aangeven.

EddiedeJong 28-05-2010

Mooie winkel, goed bereikbaar.
Goede parkeergelegenheid, klantvriendelijk en snelle afhandeling.

ikzelf 28-05-2010

gewoon zoals het hoort: duidelijke informatie en berichtgeving. probleemloos besteld en geleverd.

peejjee 28-05-2010

Op verschillende sites gezocht naar de mooiste aanbieding. De kitlens heeft zeer goede recensies op verschillende sites, maar is niet even makkelijk leverbaar. Cameranu.nl geeft de een na beste prijs. Nog gebeld met cameranu.nl om zeker te weten dat de combinatie echtleverbaar is. Vrijdag vóór 16 uur besteld en zaterdagmiddag aangetekend bezorgd. Bestelling was te volgen via track'n trace. Ben helemaal tevreden.

patrickmosesfotografie 28-05-2010

goeie service en af handeling ...

gerardvolker 28-05-2010

uitstekende, want duidelijke en goed bereikbare website, snelle levering en goede after sales.

Femened 28-05-2010

Prima winkel, goed en vriendelijk personeel. Ik werd prima geholpen en ben een tevreden mens.

MartinHolleman 28-05-2010

Vrijdagmiddag om half 5 besteld, zaterdagochtend in huis: geweldig!!

zjozz 28-05-2010

Goede bereikbare en informatieve site.Vragen worden snel beantwoord. Na bestelling volgt een vlotte levering, waarvan de aangegeven tijd ook nog gehaald werd. Hieruit blijkt dat voorraad zoals aangegeven op de site ook echt voorraad is.
No-nonsense mentaliteit bij dit bedrijf. Bij aflevering mag/kan je eerst je bestelling nog controleren of alles in orde is.
Hier krijg je als klant nog echt het gevoel een klant te zijn!!!
Als dit zo blijft kom ik er graag nog eens terug.

J.P.H.Boom 28-05-2010

prima winkel

Jan Zijnstra 28-05-2010

Betreft reparatie van camera.
Camera in 2009 aangekocht, en alle gegevens waren nog bekend.
Reparatie vond plaats na mondeling gegeven voorlichting, die stipt werd uitgevoerd: pas na goedkeuring van een uitgebrachte offerte.
E.e.a. ruim binnen de gestelde tijd daarvoor.
Klasse!!!

sylvana2000 28-05-2010

Geweldige service. Bedankt!!!!

j.w.assink 28-05-2010

Bestelling keurig en snel afgeleverd en was goed te volgen via emails van CameraNu.
Fijn is ook dat er al meteen een aantal pakketten worden aangeboden, waaruit je vervolgens kunt kiezen.
Zoekfunctie bij de website is niet perfect, maar daar valt mee te leven.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Nog geen ervaring met aftersales

Niatsch 28-05-2010

I've ordered yesterday at 4 pm. My order has been shipped at 6 pm. The delivery arrived today at 1 pm!
Less than 24 hours for international shipping(NL=>BE)
AMAZING! Perfect service!

mirella26 28-05-2010

super snelle levering. Binnen 24 uur pakketje met bestelling in huis. Geweldig

Ayla2005 28-05-2010

Supersnel en een goede prijs

MarcelKous 28-05-2010

Zeer correcte afhandeling.
Product direct op voorraad.

Krista78 28-05-2010

zeer snelle en acurate service. Ik had mijn bestelling na 21.00 geplaatst, maar werd wel de volgende dag bezorgd!

granny13 27-05-2010

De service van cameranu.nl is geweldig! Op de website staat dat bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 16:00 uur de volgende dag worden bezorgd. Ik heb mijn bestelling vrijdagavond tegen 18:30 geplaatst en tot mijn grote verrassing werd het artikel de volgende middag al bezorgd!! Voorgaande bestellingen werden even prompt bezorgd.
Niets dan lof!!

tab1964 27-05-2010

goede snelle levering en keurig verpakt

pebble 27-05-2010

prima levering volgens afpsraak: de volgende dag! prima service, overzichtelijke website, voor herhaling vatbaar.

FotoFrank46 27-05-2010

Ondanks het feit, dat in Urk een een nummertje moet trekken wordt je er niet als een nummer behandeld. Integendeel men is vriendelijk en men neemt de tijd voor je.