Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

KiesKouwer 16-05-2010

Feitelijk had ik de camera al op een andere website willen bestellen maar daar werd tegenstrijdige informatie gegeven over of het op voorraad was ja of nee. Hier was de informatievoorziening het best.

Alleen de afleverkosten heb ik verkeerd gelezen. Heb daarom gekozen voor TNT + aangetekend om dat ik dacht dat gewoon TNT post niet mogelijk was. Vandaar een 9 ipv een 10 voor de website.

Eigenlijk heb je aan de FS62 niets zonder een SD kaart. Dat werd niet expliciet vermeld (wel impliciet). Deze heb ik dus later bijbesteld voor extra afleverkosten (nu niet aangetekend).

Als websites na bestelling het artikel binnen 2 dagen op de mat hebben liggen dan is dat een 10 waard.

After sales heb ik niet nodig gehad.

Edwinbax1963 16-05-2010

Koop er nu al jaren m'n fotospullen en ondanks dat de winkel behoorlijk groter is geworden , heb ik nog nooit klachten gehad. Ooit service nodig gehad van Nikon en ook toen stond camera.nu haar mannetje!

wfj_j 16-05-2010

Cijfers spreken voor zich....

h.n.j 16-05-2010

Kan after sales niet beoordelen omdat dit niet nodig is geweest.
Artikel gehaald uit Urk. Ondanks veel drukte was er alle tijd om de vragen te beantwoorden en was de voorlichting prima.

luuk58 16-05-2010

Ondanks de drukte werden we snel en prima geholpen.

tkarremans 16-05-2010

Absoluut een top-leverancier.
Mijn mening is gebasserd op meerdere bestellingen. Zowel de aflevering, als levertijd telkens geheel volgens belofte waargemaakt.
Echt een zeer betrouwbare leverancier. Een aanrader dus.

paka4 15-05-2010

We zijn op de site gaan kijken en vergelijken en hebben uiteindelijk hier gekocht.
Goede en zeer snelle service.!

Marianstoof 15-05-2010

de camera die wij op het oog hadden, was niet op voorraad. Door een e-mail te sturen, werden wij op de hoogte gehouden van de te verwachten levertijd. Zodra de camera op voorraad was, kregen wij een mail waardoor wij onze camera toch nog konden bestellen.
Binnen een dag in huis. Super!!!

HansvdHorst 15-05-2010

Website is duidelijk en up-to-date.
Terugkopppeling via mail over de status van de bestelling.
Ooit een objectief teruggestuurd zonder reden, geen probleem en snelle afhandeling.

Marwofoto 15-05-2010

Super snelle levering....beter kan niet

Benvb 15-05-2010

Keurige zaak en heel deskundig geholpen. Tijdens de rondgang in de zaak genoten van een heerlijke kop koffie. Door goed systeem senl aan de beurt.

leenjoke 15-05-2010

erg goed

hestiel 15-05-2010

Telefonisch contact gehad met CameraNu. Hier werd ik zeer vlot en correct te woord gestaan. Vervolgens via internet de bestelling geplaatst en deze was de dag erna al binnen.

DvanderZwet 15-05-2010

Via Ideal betaald en de volgende dag keurig in huis.
Top!

anetquartel 15-05-2010

Snelle verzending, goed verpakt. Alles oke.
Zeer tevreden.

Blade900 15-05-2010

Snelle levering, goede prijs

FaasvanRietschoten 15-05-2010

Heldere gang van zaken met betrekking tot bestelling via website. Vlotte levering.

Jan500D 15-05-2010

Super snelle levering! vrijdag's avond rond 20.15 besteld, en al zaterdag ochtend voor 11 uur op de mat!

product keurig verpakt.

Goede informatie omtrent alle stappen in het bestel proces, bevestiging, rekening en verzending.

En dat voor de laagste prijs van Nederland.

Sandra 15-05-2010

Snelle levering voor een goede prijs. Wij komen zeker nog een keer terug!

AdH777 15-05-2010

Zeer snelle en correctie levering

canonmen 15-05-2010

Snelle levering, goede service

PepperKoper 15-05-2010

Prima website, bovenal zeer goedkoop. Daarnaast: in voorraad is ook daadwerkelijk in voorraad. (Gister) Vrijdag besteld, en via track & trace is nu al te zien: chauffeur is onderweg; snelle bezorging!
Bereikbaarheid is niet van toepassing, simpelweg onnodig om ze te bellen.

Joke1960 15-05-2010

Ik ben zeer tevreden over de telefonische bereikbaarheid van Cameranu. Ook de wijze waarop ik te woord werd gestaan sprak me aan. Goede informatie, kundig advies, rustig en erg vriendelijk, in een woord: optimaal.
Samen met de prijs die hier toch echt lager dan gemiddeld is voor mij meer dan voldoende reden om voor Cameranu.nl te kiezen. Ook de levering was snel en perfect.
Nu moet ik mijn gekochte toestel nog beter leren kennen. Ik hoop dat de behulpzaamheid bij evt. vragen of advies zo blijven.
Maar daar vertrouw ik op.

h.burgers 15-05-2010

zeer snelle levering,ik kon alles wat ik nodig had in 1 pakket bestellen en alles kwam compleet aan.

GuusElshof 14-05-2010

Goede site, veel keuzen en snel en juist geleverd.

Rob5910 14-05-2010

Goede prijs, snelle levering, en een prettige website.

jb29 14-05-2010

Flitser besteld,betaald en deze na twee werkdagen keurig verpakt ontvangen. Middels tracking en tracing was ik hiervan op de hoogte gesteld.
Met after sales geen ervaring

germohlmann 14-05-2010

Voor vieren besteld en de volgende middag geleverd. En tegen een uiterst scherpe prijs. Helemaal top.

Ger70 14-05-2010

De winkel kwam de belofte zoals beschreven na. Op vrijdag besteld en zelfs op zaterdag kwam TNT voor rijden met het pakket. Prima service.

Op een aanvullende vraag die we stelden via de mail werd binnen een half uur gereageerd. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt Top.

steenbeek57 14-05-2010

Zeer tevreden

koplan 14-05-2010

mooie winkel,goed advies,nog geen aftersale nodig gehad

tavery 14-05-2010

uitstekend .

Frits1953 14-05-2010

Duidelijke website en snelle levering

leonschoonens 14-05-2010

OM !9.00 besteld de volgende dag om 10 uur binnen, terwijl ze deze service bieden tot 16.00 uur bestellen dan volgende dag geleverd, klasse!

HarryvanRijn 14-05-2010

Cameraland is echt een superwinkel, ik was echt onder de indruk bij mijn bezoekje, om een lens af te halen. Het oogt heel erg druk (veel klanten), maar door een goed systeem met nummertjes was ik toch heel snel aan de beurt en had mijn lens in handen. Veel en veel goedkoper dan waar ook!! Ik heb nog diverse andere lenzen en camera toebehoren vergeleken, maar Cameraland is ECHT de goedkoopste!!!
Mijn Canon EOS 17-85 lens zou in Den Haag 200 Euro duurder zijn geweest.

ptoussaint 14-05-2010

Mijn ervaringen met Cameranu.nl zijn uitstekend. Ik heb de laatste jaren meerdere producten bij Cameranu.nl gekocht, waaronder camera's en objectieven. De levering was steeds volgens afspraak, in een enkel geval was er even wat vertraging, maar de communicatie daarover verliep vervolgens naar volle tevredenheid.

Verwijs 14-05-2010

Artikel werd dezelfde dag verzonden en 2 dagen later netjes verpakt bezorgd.

leemphil 14-05-2010

Tot nu toe al veel gekocht op het gebied van camera's en een printer.
Alles prima en prompt geleverd!

P.Heijnen 14-05-2010

Opnieuw een artikel gekocht bij CameraNu.nl en opnieuw tot volle tevredenheid. Scherpe prijzen, goede service, vriendelijke medewerkers, etc. En niet te vergeten: uitstekende koffie :)

J.Parree 14-05-2010

Laatst was ik weer bij camera nu
en werd weer deskundig geholpen
met mijn probleem om echte Zwart wit foto's te kunnen afdrukken (digitaal)!
Ik werd aangeraden om Ilford papier te gebruiken O.A.Bariet papier en nu heb weer prachtige foto's met een prima grijs trap zoals ik ze vroeger in de DOKA ook maakte.

landmanp 14-05-2010

Het bestelde product werd de volgende dag al geleverd. Echt helemaal geweldig!

eisma 13-05-2010

Alles keurig volgens afspraak en optijd geregeld!

Roelof1954 13-05-2010

Al vaker gekocht bij Cameranu. Prima voorlichting, goede aanbiedingen, voorraad zoals gemeld op website klopt.

treinscoot 13-05-2010

Snelle en correcte levering, kan niet anders zeggen!

videofarmer 13-05-2010

Voor mij een heel goede zaak waar je deskundig word geholpen

paulussie56 13-05-2010

Website en aanbod is wel in orde, maar aftersales is slecht,..tenminste in mijn geval; heb voor ruim 2000 euri's een spiegelreflex-camera met objectief gekocht( D300s+16-85 vr), zelf afgehaald, bleek de lader kapot te zijn.Direkt gemeld, andere dag teruggestuurd, zit al bijna 2 weken te wachten op een nieuwe of gerepareerde
lader.(kan mn camera dus niet uittesten/gebruiken) In de eerste dagen verzocht een nieuwe lader toegestuurd te krijgen, maar was niet op voorraad volgens cameranu.(op website stond de lader toen gewoon op voorraad)Kortom; 1 grote tegenvaller---ik ga nog veel meer kopen daar hoor!NOT

Jan-Snel 13-05-2010

Duidelijke website.
Snelle levering.

riescj 13-05-2010

Paar weken geleden een camera gekocht bij hun.
Afgezien dat de camera prima werkt is de levering na 1 dag binnen en de afhandeling en response helemaal in orde.
Ergo: prima winkel.

HansvanPelt 13-05-2010

Zeer snelle levering, keurig verpakt.
Telefonisch vlot en goed geholpen.

Hinfelaar1952 13-05-2010

Alles wordt snel gelevert en is van uitmuntende kwaliteit.
Een zeer betrouwbare winkel op het internet.
Met de winkel op Urk zelf heb ik (nog) geen ervaring.