Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

klikklak 18-05-2010

Fantastische service en zeer aantrekkelijke prijzen. Cameranu.nl is echt mijn winkel!

pythagoras1960 18-05-2010

Uitstekend, lekker snel en foutloos.

Feestvieren 18-05-2010

Website:
Bij het gewenste product staan duidelijk en overzichtelijk alle opties vermeld, erg handig!

Bereikbaarheid:
Tot op heden binnen ca. 10 minuten bericht terug, mail werkt in ieder geval prima!

Bestelling en levering:
Na het plaatsen van een bestelling heb je binnen ca. 10 minuten een bevestiging met daarin alles wat je moet weten.

After Sales:
Bij het stellen van vragen wordt je goed ondersteund.

PECO43 18-05-2010

Zeer tevreden over de manier van bestelling en de begeleidende berichtgeving via e-mail tijdens het verloop van de levering en de snelheid van leveren.

jns 18-05-2010

goede en snelle levering

pmeijvogel 18-05-2010

Twee maal een bestelling geplaatst en beide keren was de zending keurig verpakt en zeer snel binnen. Groot voordeel vind ik het brede assortiment en het ook daadwerkelijk op voorraad hebben van deze artikelen. Geen ervaring met after sales omdat ik daar geen beroep op hebben hoeven doen.

robin001 18-05-2010

Hele ordering en levering verliep soepel en conform afspraak.

petervro 18-05-2010

hard er een hard hoofd in om zoveel geld uit te geven via een online-winkel. Het produkt kende ik al dus een uitgebreide uitleg hoefde ik niet. Het is me 100% meegevallen. De bestelling werd snel uitgevoerd, ook kon ik via track en trace van tnt het proces volgen. Spullen waren goed verpakt in stevige doos en lege ruimtes id doos opgevuld met speciaal papier om schokken te voorkomen. Een aanrader.

Maurice200577 18-05-2010

Zeer snelle en correcte levering van de bestelling!

Floris1563 18-05-2010

snelle levering, alles werkt goed samen

geert8380 17-05-2010

prima service

Lankiestorm 17-05-2010

Gewoon goed, deskundig en vriendelijk personeel, goede routing in de winkel, en men neemt de tijd voor een klant!

Web site overzichtelijk, kort en bondig, geen oeverloze doorlussingen, maar gewoon "to the point".

EstherV72 17-05-2010

Goede en snelle levering, duidelijke communicatie.

KritischeKlant 17-05-2010

Prima winkel. Had al eerder een Canon MP610 gekocht die goed beviel voor een goede prijs. Nu de MP640 die wederom een goede prijs had. Levering op tijd. Geen idee hoe de aftersales/service is. Ik had hem niet nodig. En dat is het beste!!

pluimzegge 17-05-2010

groot assortiment, goede prijzen en snelle levering.

mathias-design 17-05-2010

Website is duidelijk, kan makkelijk die dingen vinden die ik zoek, bereikbaarheid per telefoon is prima, krijg snel de juiste informatie hoe ik mijn bestelling kan plaatsen en ook andere vragen over de producten worden duidelijk en snel beantwoord. Direct nadat ik de bestelling via de website had geplaatst ontving ik een email met bevestiging van mijn bestelling en over het verdere verloop inclusief hoe ik mijn bestelling kon volgen. De levering is zoals beloofd binnen 24 uur indien besteld voor de tijd die op de website vermeld wordt.

jjscholl 17-05-2010

Website overzichtelijk, inmiddels 3x meerdere artikelen tegelijk besteld.
Van deze artikelen was volgens de site alles op het moment van bestelling op voorraad.
Bij mijn 3 bestellingen was telkens een van de 2 volgende werkdagen de bestelling binnen.
Wat betreft bereikbaarheid en aftersales geen oordeel omdat ik die nog niet nodig heb gehad of gebruik heb hoeven maken.

m.souer 17-05-2010

Ik ben bijzonder goed geholpen en het produkt voldoet geheel aan mijn verwachting

pbroersen 17-05-2010

niets te wensen over

RGM 17-05-2010

Prima service. Bestelling 's middags geplaatst en de volgende ochtend al bezorgd! Zou hier zo weer een bestelling doen.

Schroor 17-05-2010

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Er wordt snel gereageerd op E-mail. Alleen in de winkel op Urk zijn wacht tijden van een uur ook mogelijk.

A.Kappetein 17-05-2010

zeer te vreden

jela1000 17-05-2010

Erg tevreden over deze winkel. Snelle levering, komen beloftes na, direct antwoord op vraag per email. Ook bij retouren snelle en goede afwerking.

cbeentjes 17-05-2010

Nette en plezierige afhandeling

kokimo 17-05-2010

Zeer vlotte levering! En alles netjes verpakt.

eroeland 17-05-2010

We zijn naar de winkel gegaan, goede service.

basrob 17-05-2010

Na 5 uur besteld en toch de volgende dag al in huis. Perfect!

dovipr33 17-05-2010

Snelle levering.

ineke8 17-05-2010

heel tevreden

fvworkum 17-05-2010

Snel en geen onzin.

jan3buster 17-05-2010

snelle levering. Jammer dat niet alles in 1 keer verstuurd kon worden. Scheelt €6,50.

francois2 17-05-2010

Zeer snelle en betrouwbare service...daarnaast meestal de goedkoopste internetwinkel voor foto gerelateerde producten. Aanrader !

PBogers 17-05-2010

Besteld, betaald, geleverd. Wat wil je nog meer?

corinavovm 17-05-2010

Het bestellen en aflevering is naar wens verlopen. Met klachten, weet ik niet daar ik ze nog niet heb.

svermeulen04 17-05-2010

Snel en goed geregeld.

Photohenko 17-05-2010

Alles ging correct !

nrfaber 17-05-2010

Dit was de eerste aankoop bij cameranu.nl. Dit is zeer goed bevallen. De bestelling wordt door henzelf afgeleverd in overleg op de plek waar dat gewenst is.

Priscilla1977 17-05-2010

Top geregeld!

DiniBangma 17-05-2010

De website werkt prima, fijn dat als je een product koopt er suggesties voor accessoires gegeven worden. Het enige jammer was dat er bij de camera niet standaard een flashcardje zit, gelukkig had ik er een besteld.

Pakje werd op tijd bezorgd, en camera is heel fijn !

josehermans 17-05-2010

6,2
Ik heb een cameralens en een cameratas gekocht. Levering was snel. In de omschrijving van de tas op de site stond dat er een body en 2tot 3 lenzen in zouden moeten passen. Ik kreeg er maar nauwelijks 1 body en 2 kleine lenzen in. Erg krap, de rits ging bijna niet dicht. Ik wilde de tas dus omruilen voor een andere. Hiervoor moest ik echter 6,50 verzendkosten betalen voor de retourzending en weer opnieuw 6,50 voor de nieuwe tas. En dat terwijl de tas niet voldeed aan de omschrijving op de website! Dit kostte mij dus 13 euro extra. Vervolgens heb ik de tas retour gestuurd en een nieuwe tas bij een andere aanbieder gekocht. Daar was de tas goedkoper en de verzendkosten veel lager.

E.Kause 17-05-2010

duidelijke informatie over aankoop en aflevering produkt. Snelle levering.

Ketoo 16-05-2010

duidelijke site, veilige betaling en zeer snelle levering. Artikelen worden prima verpakt zodat ze zonder gebreken geleverd worden. Al met al een aanrader.

D.Karmiggelt 16-05-2010

Goed product.Snelle afhandeling.Bestelwijze zeer simpel.

sollavie 16-05-2010

de bestelling is -zoals het ook hoort- vlekkeloos verlopen.

ik ben het aangekochte product aan het uitproberen en alles verloopt nog naar wens

Theijs 16-05-2010

Perfecte en zeer snelle levering!

wve16 16-05-2010

correcte en snelle afhandeling, prima beschrijving bij product.

KiesKouwer 16-05-2010

Feitelijk had ik de camera al op een andere website willen bestellen maar daar werd tegenstrijdige informatie gegeven over of het op voorraad was ja of nee. Hier was de informatievoorziening het best.

Alleen de afleverkosten heb ik verkeerd gelezen. Heb daarom gekozen voor TNT + aangetekend om dat ik dacht dat gewoon TNT post niet mogelijk was. Vandaar een 9 ipv een 10 voor de website.

Eigenlijk heb je aan de FS62 niets zonder een SD kaart. Dat werd niet expliciet vermeld (wel impliciet). Deze heb ik dus later bijbesteld voor extra afleverkosten (nu niet aangetekend).

Als websites na bestelling het artikel binnen 2 dagen op de mat hebben liggen dan is dat een 10 waard.

After sales heb ik niet nodig gehad.

Edwinbax1963 16-05-2010

Koop er nu al jaren m'n fotospullen en ondanks dat de winkel behoorlijk groter is geworden , heb ik nog nooit klachten gehad. Ooit service nodig gehad van Nikon en ook toen stond camera.nu haar mannetje!

wfj_j 16-05-2010

Cijfers spreken voor zich....

h.n.j 16-05-2010

Kan after sales niet beoordelen omdat dit niet nodig is geweest.
Artikel gehaald uit Urk. Ondanks veel drukte was er alle tijd om de vragen te beantwoorden en was de voorlichting prima.