Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

FSGO 25-05-2010

Direct na de bestelling een bevestiging ontvangen. Na betaling perfect op de hoogte gehouden (per mail) over de status van de bestelling (die overigens ook supersnel afgeleverd werd).
Wel mag het product iets zorgvuldiger worden verpakt:alleen aan de bovenkant zat een prop papier.

C.Korevaar 25-05-2010

Zeer groot assortiment, duidelijke informatie, betrouwbaar en een snelle levering

bbbbx 24-05-2010

Vlotte levering en goede service, als ook goed assortiment prijs/ kwaliteit en aanbod

john282 24-05-2010

Order is zeer kort nadat deze besteld was geleverd.

margrietenbert 24-05-2010

Prima geregeld, printer besteld 's avonds, twee dagen later thuis.
En niet duur.

marblo 24-05-2010

Camera 's avonds om 22 uur besteld en de volgende dag om
14 uur thuis bezorgd. Sneller kan haast niet!

johanbertrand 24-05-2010

het is voor de eerste keer dat ik de winkel bezocht.

In de winkel is het ook prettig omdat er gewerkt werd met nummers en er is voldoende gelegenheid om rond te kijken met een kopje koffie.

De website heb ik meerdere malen bekeken en is goed overzichtelijk geordend.

Contact via e-mail was prima, er volgt snel bericht en de berichten zijn klantvriendelijk.

Hartelijk dank.
Johan Bertrand.

petercornelis1970 24-05-2010

Mijn beoordeling is erg goed.
Ik heb al een aantal artikelen gekocht bij deze firma.Je betaald via i deal en voor vier uur besteld is de volgende dag geleverd.Altijd correct. Eens heb ik dubbel betaald en het te veel geboekte bedrag was snel weer terug.Eens ging een betaling niet goed, maar na een mail had ik het artikel de volgende dag binnen. Ze doen dus alles goed en snel. En in prijs vergelijkingen komen ze altijd goed uit de bus.

rombout 24-05-2010

Cameranu.nl is een zeer toegankelijke website. De kracht van deze "webwinkel" is dat het, naar mijn mening, het niveau van een "webwinkel" ver ontstijgt.

In het navigatiemenu staan bij "occasions" een aantal lege categorieën, maar daar valt prima mee te leven.

De expertise van de medewerkers van de winkel van Camaranu.nl in/op Urk is uitstekend en hun advies evenzeer.

pien1971 24-05-2010

Na bestelling snelle levering!

pien1971 24-05-2010

Snelle levering na bestelling!

tomdeharde 24-05-2010

Overzichtelijke website, goedkoop en een snelle levering.

KarelHDas 24-05-2010

Snelle reactie op bestelling en levering. Actuele informatie op website. Goede service.

wel99ko 24-05-2010

Ongelofelijk snel en keurig.

goosveenendaal 24-05-2010

Snel en goed

jvandem 24-05-2010

goede informatie,
betrouwbare levering,
ze doen wat ze beloven

Bartjuh1234 24-05-2010

Onderdelen op vrijdagavond besteld, zaterdag al een doosje in m'n handen. Super service! Prijzen zijn ook goed en het aanbod is erg gevarieerd.

phmcrijns 24-05-2010

De levering verliep voor de tweede keer vlekkeloos!

drudi67 24-05-2010

had een verkkerd type lens besteld en betaald via ideal, kwam er net te laat achter, direct gebeld en het verhaal uitgelegd. Ze hebben een nieuwe uitnodiging voor het resterende bedrag via ideal verstuurd en de volgende dag werd de juiste lens afgeleverd. Toppie !!

andrevandertol 24-05-2010

website is overzichtelijk. bestelling is zeer snel envolgens afspraak uitgevoerd.

theus 24-05-2010

geen klachten, ben goed op de hoogte gehouden, snelle levering

Foto2010 24-05-2010

Op de site konden we goed zien wat we wilde, via de mail hadden we goed en snel contact en de levering was snel en het pakketje was keurig ingepakt

eplante 23-05-2010

telefonisch correcte info over of het artikel op voorraad was
vervolgens snelle levering.

JaapdeJong 23-05-2010

prima en snel

jcopal 23-05-2010

Al meerdere keren artikelen besteld bij Cameranu.nl.
Zeer tevreden over de snelheid van de levering en over de correctheid van de bestellingen.
Artikelen altijd compleet en in goede staat ontvangen.

meisje39999 23-05-2010

Helaas bleek mijn schijf het niet te doen, na even bellen terug gestuurd en super snel had ik een nieuwe in huis. Goede service.

Jovandersluys 23-05-2010

Website overzichtelijk en up to date. Prijzen gunstig. Snelle, accurate afhandeling.

161152 23-05-2010

Wat is zocht was goed te vinden en de snelheid waarmee het een en ander in mijn bezit kwam was goed te noemen

7E1 23-05-2010

Keurige afhandeling van de bestelling, betaling en levering.

kever67 23-05-2010

Wederom weer een perfecte deal.
Zéér goed advies gekregen, en heel snel geholpen.
Ik ga persoonlijk altijd bij ze langs, aangezien ik in de buurt woon.
Maar via de webshop wordt het ook heel gemakkelijk gemaakt om aankopen te doen.
Ik blijf hier terugkomen!

jacksmetsers 22-05-2010

toppie,ook mijn printer canon MP550 en is bij cameranu.nl de goedkoopste van het net.

emontie 22-05-2010

Dit is de tweede camera die ik bij CameraNU bestel, beide keren een goede prijs en snelle foutloze levering, prima!

FrankHanny 22-05-2010

De technische specificaties van de camera zouden iets overzichtelijker samengevat kunnen worden op de website.
Dat deze camera een zeer dichte benadering is van een spiegelreflexcamera met alle handmatige instellingen, en desgewenst het gemak van een volledig automatische camera, kan iets meer benadrukt worden.
Wat weer goed is dat er een link is naar Panasonic wat daarmee alles duidelijk maakt.
Wat ik erg goed vind is dat adres, woonplaats en telefoonnummer meteen duidelijk vermeld staan op de site. Dat wekt vertrouwen. Een hoge score van klantentevredenheid maakt het plaatje van betrouwbaarheid compleet.
De bestelling: Vrijdagavond tegen 18.00u; bezorgt: Zaterdagmiddag rond 13.00u vandaar een 10 !!
Garantie 2jaar, helemaal TOP!!

kieskeurig2010 22-05-2010

Al vaker besteld. Telkens snel, correct, betrouwbaar en niet duur.

KLtD 22-05-2010

Duidelijk aangegeven of produkt op voorraad is en het klopte ook. Verzending goed te volgen.

ljansen1 22-05-2010

duidelijk, vriendelijk en vlot; er werd een uitzondering gemaakt voor de 7 dagen retourregeling, omdat ik het bijbehorende deel (body bij objectief) pas wat later heb kunnen passen.
Bravo

rdohmen 22-05-2010

Ik twijfelde over een geschikt tasje voor mijn camera. In een fysieke winkel zou je dat snel kunnen beoordelen. Maar cameranu lost dat per email ook goed op. Met de door hun gesuggereerde tip uit het ruime aanbod ben ik zeer tevreden.

TonHouten 22-05-2010

telefonisch goed bereikbaar, klantvriendelijk, en een zeer snelle werkwijze, duidelijke website,bestelling en levering loopt vlotjes via betaling ABN Amro naar ABN Amro, ben zeer tevreden en kijk regelmatig op de site voor aankopen in de toekomst.

ik ben als klant 200 % tevreden over Cameranu.nl

alex001 22-05-2010

prima site en vlotte deskundige hulp, zal er zeer zeker vaker een aankoop doen en het zeker aan andere aanbevelen.

joostp 22-05-2010

Dit was mijn tweede bestelling en ik kan zeggen dat ik meer dan tevreden ben.
Bij de eerste bestelling waren er problemen met een geheugen kaartje. Telefonisch was de zaak goed te bereiken en het probleem werd dan ook tot mijn tevredenheid opgelost.
Voor 16:00 uur besteld betekend ook echt dat je het product de volgende dag in huis heb.

henrybakker 22-05-2010

De website is duidelijk, overzichtelijk en snel.

Ik had twee printers en een geheugenkaart voor mijn camera besteld, betaald met iDeal en de volgende dag had ik alles al in huis! En ook nog voor een scherpe prijs.

Ga zo door CameraNU.nl!

breugem 22-05-2010

Snelle levering van het product.
Ziet er mooi uit.

Marta28 22-05-2010

Nette, snelle levering via de digitale winkel. Veel keus in producten en goede indicatie van welke producten op voorraad zijn. Pluspunt is ook dat goedkopere alternatieven van een product aangekaart worden, bijv. een NatureStuff Swinghead i.p.v. een veel duurdere Wimberley Swinghead (zijn vergelijkbaar in werking en kwaliteit).

127381660346 22-05-2010

vlot snel geen problemen

pakobaits 22-05-2010

bestelling weer prima in orde!

taxi2 21-05-2010

ik ben erg tevreden

zandhegge 21-05-2010

Prima website, duidelijk en overzichtelijk. Via kieskeurigsite op cameranu.nl gekomen. Supersnelle levering en alles in 1 keer binnen. Vrijdagmiddagbesteld, zaterdagochtend binnen. En topcamera. Goede concurerende prijs.

GHoutepen 21-05-2010

prijs en snelle levering.
Ik vond het wel gek dat er geen geheugenkaartje standaard in de cameraverpakking aanwezig was. Bij een vorige camera (Pentax) die ik jaren geleden gekocht heb, was dat wel het geval. Nu dacht ik een van de goedkopere keuzes gedaan te hebben maar moest achteraf een geheugenkaart erbij kopen.

mazin 21-05-2010

De prijs van de sony digitalcamera is goed.

HenkRo 21-05-2010

Na zessen besteld, maar wel de volgende dag in huis. Top!