Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Familie_Go 03-06-2010

Excellent service and support from them.

Good selection on the website, with the option to "email me when product is available"

Very friendly staff with a response within minutes.

DUCBOY56 03-06-2010

Uitstekende website en zeer snelle levering

motiv4u 03-06-2010

Snelle degelijke afhandeling en speciale wensen zonder poespas gerespecteerd.

ik_weet_niet_welke_naam_nog_niet_gebruikt_is 03-06-2010

5,7
Levering vond ik erg verrassend. Het artikel zat niet in een doos en was niet ge-seal'd. De pakketvervoerder had er dus van alles mee kunnen doen.... en kende de inhoud.
Zoals ik al zei... ik was erg verrast toen ik het artikel geleverd kreeg.

bobpa 03-06-2010

ééN VAN DE WEINIGE WEBWINKELS
DIE DEZE FLITSER IN HUN ASSORTIMENT HEBBEN EN DEZE WERKT PRIMA!!

201093 03-06-2010

Wederom een uitgebreid en duidelijk advies.
Alle gebruiksmogelijkheden worden keurig
uitgelegd.
Vakkundig personeel die weten waarover het gaat. Toch ook maar een PF-filter erbij gekocht

geraniol 03-06-2010

bestelt,betaald,en eigelijk
direct geleverd.
keurig in orde.
tot nu toe altijd goed gegaan.
zeer betrouwbaar.

nijssenf 03-06-2010

Dit is een heel fijne kleine, lichte,eenvoudig te bedienen slimme camera met heel veel mogelijkheden waarop prachtige opnames gemaakt kunnen worden. Ben er erg blij mee.

Stockmann 03-06-2010

Fantastische service op alle gebied! Vriendelijk en behulpzaam, correcte afhandeling!

tansty 03-06-2010

Zeer tevreden over CameraNu.nl, website zeer overzichtelijk, email verkeer zeer snel opgevolgd, winkel in Urk ziet er goed uit, goed ingedeeld en overzichtelijk. Well done!

fine_care 03-06-2010

De manier van betalen en de hele website zijn overzichtelijk gemakkelijk te belopen.
CameraNu is bij uitstek de i-winkel voor je camera apparatuur.
Het meest bevalt mij: hun snelle levering!
Vooral zo blijven voortbestaan!

daanbro 03-06-2010

Bestelling de volgende dag binnen. Perfect!

cjmweber 02-06-2010

Zeer snelle levering en duidelijke informatie.

marli5 02-06-2010

perfecte afhandeling en correcte levering van de bestelling, niets dan lof want ook de verpakking was zeer zorgvuldig.

bobby1 02-06-2010

Dit bedrijf levert volgens beloofde levertijd en biedt daarnaast een uitstekende service bij telefonisch contact. Zij weten waarover de klant het heeft bij vragen over de voorraad en technische details van het product.
Het geleverde product (Sony telelens + filter)voldoet volledig aan de verwachtingen en was zeer scherp geprijsd. Volgende bestellingen zullen zeker bij dit bedrijf geplaatst worden.

0134am 02-06-2010

Prettig en snel.

After sales:nooit nodig gehad

kitty0612 02-06-2010

Supersnelle levering. Goed product, mooie aanbieding!

naamjeske 02-06-2010

Overzichtelijke website, keurig geïnformeerd via mail en snelle levering. Erg tevreden over de (occasion) lens die ik heb gekocht.

Nation 02-06-2010

Goede service en uitleg

therard 02-06-2010

Er wordt snel en goed geleverd.

Wilco de Groot 02-06-2010

In korte tijd het juiste product geleverd.
Mijn betaalkeuze was; vooruitbetaling. Alles prima verlopen en op de hoogte gehouden van het verzenden.

Senne1 02-06-2010

Tijdens mijn aankopen in de winkel werd ik vlot en bekwaam geholpen. Ik kreeg de indruk dat de verkoper wist waar hij over sprak. Wat ik prettig vond is, dat er niet 'gepust' werd om de aankoop maar wel te doen. Dit heb ik elders helaas weleens anders meegemaakt. Ook nam de verkoper de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Naar mijn mening: prima verkoop techniek! Blij en trots met mijn nieuwe bezittingen de winkel uitgegaan (na betaling natuurlijk).

Jos W. 02-06-2010

Supersnelle levering!!
helemaal top.

ABMG 02-06-2010

Goede en duidelijke website. Bestellen via deze website gaat prima.
Zeer snelle levering. Vandaag besteld, morgen geleverd.
Levering geschied in zeer goede verpakking waadoor weinig kans op beschadiging.

H.Draayer 02-06-2010

Keurig verzorgde levering ,steeds de volgende dag in huis

alfredmiddelkioop 02-06-2010

Via internet bij Cameranu.nl terecht gekomen. Zeer content over behandeling via e-mail. Winkel maakte bij binnenkomst een zeer overzichtelijk geheel. Bediening zeer prettig. Men had tijd voor me. Had een goed advies. Kortom: bijzonder tevreden!

EllenMirjam 02-06-2010

Ik had een lensdop die niet standaard was. Ik kreeg meteen antwoord op mijn vraag met een link waar ik de dop kon bestellen. Binnen twee dagen in huis.

Ik vond het prima service.

grappig 02-06-2010

Camera en aanverwanten gekocht. Na een half jaar bleek een oplaadbare batterij defekt. Deze werd zonder gezeur ingenomen en vervangen. Ook de levering verliep vlot. Algemene Tip: Houd uw personeel deskundig voor goede maar vooral juiste up-to-date adviezen.

eppert55 02-06-2010

Keurige en bijgewerkte website met een redelijk overzichtelijke indeling. Duidelijke communicatie en snelle levering. Mis alleen een faktuur (heb wel een pakbon ontvangen).

LindaRF 02-06-2010

Ik kan echt alleen maar zeer positief zijn over deze webwinkel, bestelling de volgende dag al ontvangen in perfect verzorgde verpakking. Ook wordt je zeer goed geinformeerd per email.

mvittali 02-06-2010

Je moet vaak terug naar het hoofdmenu van de website en deze weer volledig aflopen bij bestelling van meer dan 1 artikel. Site van Cameranu.nl is wel overzichtelijk. Vragen per mail worden vrijwel onmiddellijk beantwoord en bestellingen op verzoek nog aangepast. Teveel betaalde bedragen binnen een week retour. Dit is wat ik van anderen heb gehoord en nu zelf ook heb ervaren. Super service!

rjdeklein 01-06-2010

goede prijs en kwaliteit, snelle bezorging, snelle reactie op emails en goede service wanneer er een probleem is.

LeoPN48 01-06-2010

In mijn beleving de meest informatieve website tot nu toe.
Geen hinderlijke pogingen tot cross-selling. Optimaal bereikbaar. Bestelling snel en zonder toeters en bellen. Echt een korte levertijd en op tijd bezorgd. Na aankoop reflecteren is niet altijd leuk, maar wel goed dat de klant zijn mening kwijt kan. Al met al een uiterst plezierige aankoop ervaring.
Wel graag de winkel aanhouden want een bezoek aan jullie winkel lijkt mij de moeite waard.

nikond90 01-06-2010

Winkel komt wat levertermijn betreft haar beloften na. Volledig pakket van origineel Ned.import voor een alleszins redelijke prijs.

Patr1ck 01-06-2010

Woensdagavond besteld (na 18:00), maar toch de volgende dag in huis! Netjes verpakt en keurig wat ik besteld had.
Zeker een aanrader om hier te bestellen wat je zoekt!
Mocht ik nog iets nodig hebben voor mijn handycam dan bestel ik het hier.

m_luijckx 01-06-2010

Erg snelle levering. Wel jammer dat er bij een bestelling van €1250 niet even nagebeld wordt of alles in orde is. Verder erg goede service!

HarrieenBert 01-06-2010

5 lenzen besteld om de beste van de vijf te houden. Getest en 4 teruggestuurd.
Communicatie zeer snel en to-the-point verlopen. Geen enkel probleem met teruggave, zeer snel en goed geregeld.
Kortom, alles 100% goed verlopen, beter kan niet.

m_h 01-06-2010

Duidelijke en snelle service.

tyra1972 01-06-2010

ruim assortiment, goede prijzen, en hele vriendelijke en deskundige verkoper!

xyz24pqrsT 01-06-2010

Gewoon goed en zeer snel.
Bereid tot helpen

J.Fijma 01-06-2010

prima service, prima prijs kwaliteit verhouding

Hinfelaar1952 01-06-2010

Groot assortiment en snelle levering met een veilige betaling. En dat allemaal vanuit huis met de computer bereikbaar. De tijd van de gewone winkel om de hoek is voorbij en dat begin je nu te merken. Bijna niets in voorraad, wat er in de winkel staat is vaak het enige wat beschikbaar is, of ze hebben ook een bestelwebsite.
Biedt alleen nog soelaas aan senioren die nog digibeet zijn; ik niet ;)
Dus Cameranu, ga zo door, een goede formule.

RhBAlegra1 01-06-2010

duidelijke website, snelle levering

kiefben1 01-06-2010

Ik heb de printer 's-avonds om ongeveer 20.00 uur besteld en per Ideal betaald.
Dezelfde avond kreeg ik bericht, dat de printer aan TNT was aangeboden. Ik kon de zending volgen via Track en Trace.
De volgende dag ontving ik de printer al, keurig verpakt.
Zo snel en correct heb ik de koop en afhandeling nog nooit gezien.

Ram1978 01-06-2010

Heb 2 bestellingen gedaan en ze zijn beide perfect geleverd.. Had ze de volgende dag al binnen

runner61 01-06-2010

Cameranu is al een flink aantal jaren mijn favoriete leverancier. Men reageert snel op vragen, levert de producten snel uit, men denkt mee, men geeft vakkundig advies, voor mij als freelance fotograaf een van de top online webwinkels op cameragebied en andere extra zaken. Digital Street Beuningen deed ik vroeger veel mee, maar assortiment is beperkter en men concentreert zich op allerlei andere zaken. Kamera-Express in Capelle is mijn 2e fotowinkel. Voorkeur dus voor Cameranu laten ze zo door gaan

dhkeuper 01-06-2010

Uw bedrijf is geweldig goed te bereiken.Er is een keur aan materiaal,waar je met plezier naar kijkt.
Ondanks het feit dat er tussen 12.00 en 14.00 uur pauze was,werden we toch correct door een van uw mensen geholpen.Erg plezierig!
een vriendelijke groet.

rob54321a 01-06-2010

Goede prijs, breed assortiment, goed telefonisch geholpen bij wijziging bestelling

MarBran 01-06-2010

Ik bestelde een Canon lens (28mm f/1.8). Helaas voldeed de lens niet aan mijn (persoonlijke) verwachtingen. Dit lag dus noch aan de lens, noch aan CameraNU. Ik stuurde de lens terug binnen de zeven dagen afkoelingsperiode en alles werd probleemloos afgehandeld door CameraNU. Jammer dat de lens me niet beviel, maar de gehele service van CameraNU is zeer goed te noemen.

fvdongen 31-05-2010

Snelle levering.
Transactie zonder problemen verlopen.