Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Heinz1953 05-06-2010

Heel vlotte afwikkeling van de bestelling.

slebe1957 05-06-2010

Produkt is prima afgeleverd. Over de service kan ik nog niet oordelen.

Micheltjes 05-06-2010

Prima service!
Werd dinsdagavond gebeld dat de bestelling woensdag om 11.30 uur zou worden afgeleverd door de koerier.
De koerier kwam netjes op tijd,maar had de bestelling niet bij zich.Een misverstand!De volgende dag werd de bestelling alsnog afgeleverd!
Echt een prima service en een bijzonder vriendelijke koerier!

dgroen 05-06-2010

Snelle en nette levering.

henkroke 05-06-2010

Snelle levering volgens afspraak!
en de prijs is scherp.

pvandenberg 05-06-2010

bestelling via internet probleemloos en de volgende dag al bezorgd.

hanjo 05-06-2010

scherpe prijzen en zeer klantgericht

Michalitsis 05-06-2010

Alles top zoals het hoort!

jozefus 05-06-2010

Duidelijke en overzichtelijke website zonder al te veel afleidende franje. Duidelijk of artikel op voorraad is.
Prijsstelling is zeer goed. Levering is supersnel, vandaag besteld voor 16.00 uur is morgen in huis. Verpakking is stevig en kan tegen stootje.

hensums 05-06-2010

Ik heb alles goed ontvangen,

fkvanlambalgen 05-06-2010

snelle en correcte behandeling van retour zending en follow-up

hujambo 04-06-2010

After sales is prima. Web site zu nog een tikje handiger kunnen als om bestellingen gaat. Als je een bestelling in het winkelwagentje doet en je wil nog accesoires erbij dan moet je opnieuw naar het betreffende product klikken. (bv een flitser+ batterijen + bouncer= 3 keer door het hele menu klikken.

MarcV13 04-06-2010

Filter gevonden, niet de allerbeste prijs wel superstipt geleverd!

terjo 04-06-2010

Kreeg direct antwoord via de mail op een vraag en kreeg ook direct de goede link om hier op te komen,
Site is duidelijk en het product was snel binnen.
Alles keurig verpakt en verzonden.

490122 04-06-2010

2 jaar na aankoop div. onderdelen ging mijn battarij defect. Na opsturen van de defecte batterij werd er binnen 3 dagen een nieuwe thuis afgeleverd. Top.

Teddy7642 04-06-2010

De site is zeer overzichtelijk en de producten zijn makkelijk te vinden.
De reacties op mails die ik heb gestuurd kwamen buitengewoon snel. Daarvoor hebben ze ook mijn complimenten gekregen.
De levering was snel en zeer netjes.

B. Lens 04-06-2010

Enige malen telefonisch contact gehad. Beloofd werd terug te bellen. Binnen 10 minuten gebeurde dat ook. Nog enkele vragen over o.a filter. Goed geadviseerd met argumenten. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Snelle oplossing bij verkeerd handelen door mij met betaling.

cvni 04-06-2010

dat geen usb kabeltje is bijgesloten is tot daar aantoe, maar dat niet wordt vermeld dat er geen usb-kabel bijgeleverd wordt is gewoon niet correct. missertje zal ik maar zeggen.

Huib 04-06-2010

Perfect, enige winkel in NL die op dat moment de camera die ik wilde hebben op voorraad had tegen de meest gunstige prijs. Op vrijdagmiddag besteld, zaterdag in huis. Perfect!

DickSl 04-06-2010

Alles is perfect geregeld.
Ook een onduidelijkheid voor mij werd ook, nadat er al was besteld, snel en correct behandeld.
Aflevering stipt en compleet.
Wat men belooft komt men na.

Mispel1 04-06-2010

Ik heb de lens opgehaald in Urk en was vrijwel meteen aan de beurt. De bestelling lag klaar en de extra spullen die ik nog wild waren snel gepakt.
Kortom, zoals ik van Cameranu gewend ben

ikkehans 04-06-2010

Erg handig dat CameraNu.nl ook aanbied de spullen onverzekerd te versturen met normale post.

Bij aanschaf van klein spul zoals een SD kaart hoef ik dat niet aangetekend in grote dozen te ontvangen.

Website vind ik niet altijd logisch omdat je niet handig vergelijkbare items van verschillende merken tegelijk kunt vergelijken. bijv. een 70-200 lens van Sigma, Canon en Tamron.

Verder niets te klagen. Vlotte levering (dag er na) en scherpe prijs

frans-korsten-311573 04-06-2010

Website ervaren als zeer gebruikersvriendelijk. Levering was uitermate snel. Vrijdagavond rond 20:30 uur besteld. Bestelling en betaling werden onmiddellijk bevestigd. Om 21:00 ontving ik bericht dat de bestelling aangetekend was verstuurd en de zending vanaf zaterdagmorgen bij TNT te volgen zou zijn. Om 9:00 zaterdagmorgen was de status: chauffeur is onderweg. Om 11:30 uur werd de bestelling keurig en goed verpakt afgeleverd. En dat vanaf Urk naar Limburg, terwijl ook nog eens vrijwel de laagste prijzen worden gehanteerd. De camera bevalt prima, evenals de bijgekochte geheugenkaart, extra accu en cameratas.

jasmijneva98 04-06-2010

Zeer snelle afhandeling. 16.00 besteld en de dag erop 11.00 afgeleverd.
Prima.

Peter956 04-06-2010

Overzichtelijke site, vriendelijk personeel als je belt. CamreaNU is wel scherp geprijsd op de hoofdartikelen, bijv. een camera, maar niet op de accessoires. Het lijkt alsof men daarop wil verdienen.. Verder prima.

Esther K. 04-06-2010

De printer had ik de vorige avond, vrijdag, rond 18.30 besteld en de volgende dag, zaterdag, rond het middaguur al in huis. Klasse!!!
Dat is pas een snelle service levering!

Reboo 04-06-2010

Ik ben zelf naar Urk gekomen ivm ik een LCD had besteld ,daar aangekomen trof ik zeer kland vriendelijk personeel aan die mij op deskundige nette manier hebben geholpen

sports 04-06-2010

Ondanks de vele bezoekers en kopers is de klantvriendelijkheid bijzonder goed en neemt men alle tijd voor goede adviezen. Alle lof. Kom er graag om iets nieuws aan te schaffen.

jjm.smolenaars 04-06-2010

Ik ben heel gelukkig met mijn bij U gekochte camera t.w. de Panasonic TZ7. Mooie scherpe
en heel mooie kleurenfoto's dat hij maakt. Verder voor 'n
scherpe prijs. Afhandeling,
leveringstijd en aflevering
subliem,en van Nederlandse importeur met dito menu en instructieboekje.Over deze Firma ben ik 100% tevreden. Mensen koop hier Uw camera's en artikelen binnen hun leveringspramma.U zult 100% tevreden zijn.
Vr.gr.
Jacques.

stevenfavier 04-06-2010

Snel, goedkoop, overzichtelijk en kundig. Gouden combinatie lijkt me...

nettyduifhuizen 04-06-2010

Geen enkel probleem gehad tijdens bestelling/betaling/levering flitser.

danimontana 04-06-2010

Het is mij genoegen om bij u te kopen en mijn toekomstige producten bij u blijven kopen. Het is erg goedkoop ten opzichte van andere winkels en de bereikbaarheid van de winkel is prima.
Veel succes

andres1 04-06-2010

Heel snelle en correcte aflevering

mozzi54 03-06-2010

Prima zaak, snelle levering, goede communicatie en lage prijzen.

kevinw17 03-06-2010

om 20:10 besteld en toch de volgende dag in huis!

marcel37 03-06-2010

alles vlekkeloos verlopen

franka1946 03-06-2010

Prima behandeld, de beloftes nagekomen, totaal geen problemen.

GROOTKDE 03-06-2010

AFTER SALES HEB IK TOT OP HEDEN GEEN GEBRUIK HOUVEN MAKEN.

WAT MINDER PLEZIERIG IS ZIJN DE WACHTTIJDEN IN DE WINKEL ZELF, HET VOLGNUMMER SYSTEEM LIJKT MIJ NIET GOED TE FUNCTIONEREN.

HOE DIT IS TE VERHELPEN WEET IK OOK NIET MAAR RUIM EEN HALVE DAG OP ZATERDAG MOET JE OP REKENEN KWIJT TE ZIJN.

VOOR DE REST ALLES PRIMA VOOR ELKAAR.

Paul804 03-06-2010

Ik ben naar de winkel gegaan in Urk waar ik mijn artikel met deskundig advies heb aangeschaft. Goede vriendelijke verkopers die weten waar ze het over hebben.

GAdeWaard 03-06-2010

Uitstekende afhandeling. Donderdag om 17.38 uur besteld en betaald via ideal. Volgende middag/avond geleverd!

Planet X 03-06-2010

donderdag avond na 17 uur een bestelling gedaan voor een geheugenkaart. Ik heb gekozen voor verzenden zonder aantekening. Volgend dag al keurig netjes bezorgd door TNT. Echt geweldig. Verder zo.

pplangeveld 03-06-2010

Voorraad was er ondanks uitverkoop overigen en werd ook uitgeleverd. Bij menig anderen staat er voorraad , maar zijn de gegevens niet bijgewerkt. Keurig ontvangen de dag na bestelling.
Bedankt!!

sailor39 03-06-2010

Eerdere goede ervaring met CameraNu en de acceptabele prijs lieten mij geen keus.

Aart_W 03-06-2010

Iedere keer weer komt CAMERANU.NL na wat ze belooft. Voorraad is voorraad en leveren is leveren. Tegen heel sympathieke prijzen.

Een keer ergens niet content mee geweest. Dat artikel kon ik zonder meer retourneren.

ballou 03-06-2010

Ik heb nu voor de tweede keer bij Cameranu een lens gekocht voor mijn camera.
Ik had na 19.00 uur besteld en betaald via IDEAL.
Nog dezelfde avond kreeg ik bericht dat de lens verstuurd was! De volgende middag werd de lens al geleverd.
Echt super!! Met de after sales heb ik geen ervaring omdat ik nog geen problemen met de geleverde producten heb gehad.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over Cameranu en zal bij een volgende aankoop niet twijfelen om hier weer een bestelling te plaatsen.

PiervanderHeide 03-06-2010

Ik ben in een woord tevreden en voeg bdaar niets meer aan toe.
GA ZO DOOR

Daantjo 03-06-2010

Goede en snelle service!

baybaaij 03-06-2010

Prachtige overzichtelijke zaak.prettige bediening én het bestelde artikel ook werkelijk aanwezig.

HeuF 03-06-2010

Voor het eerst iets besteld bij cameranu.nl. Snelle levering, prima verpakt. Ik kom hier nog wel eens terug.

aroosj 03-06-2010

Bestelling gedaan, binnen 24 uur bezorgd ! Super service.
Zelfde ervaring als een keer eerder. Warm aanbevolen !