Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

k.bisschop 20-06-2010

Uitstekende service, makkelijke website, snelle levering, goed bereikbaar (mail, telefoon).

BerryMaayen 20-06-2010

Op de website had ik al snel de camera/lens gevonden die ik zocht, en het plaatsen van de bestelling was dan ook snel gedaan. Op het bestelformulier heb ik de mogleijkheid aangevinkt om de camera te komen afhalen, waarna ik met de orderbevestiging naar Urk ben gereden. Via een speciale afhaalbalie liep ik na +/- 15min met m'n nieuwe camera naar buiten.

dekon130 20-06-2010

Tot nu toe alle aankopen snel tot zeer snel, en probleemloos, geleverd.
Bovenstaande geldt ook voor
de eventuele omruilingen.

hvanderwesten49 20-06-2010

De website is goed en overzichtelijk. Voordat ik mijn bestelling plaatste, heb ik per mail informatie ingewonnen over het artikel. Ik was er niet zeker van of het artikel paste bij/op mijn fotocamera. Binnen een dag bericht terug ontvangen. Daags na de bestelling kon de weg die mijn bestelling van de leverancier naar mijn woonadres worden gevolgd. Ik wist daarom vrij exact wanneer de levering zou plaatsvinden. De verpakking van was van uitstekende kwaliteit. Kortom:COMPLIMENTEN !

w.j.p.m.vernooij 20-06-2010

Het verliep probleemloos, al waren het maar kleine aankopen. Bij het winkelen op de site ontstaat de wens om dichter bij Urk te willen wonen.

Weber09 20-06-2010

Ik heb vorige week een Canon 550D aangeschaft met een Tamrom 70-300 objectief. Daarnaast ook een zonnekap gekocht voor deze lens (20 euro). Bij thuiskomst bleek dat deze lens inclusief een zonnekap werd geleverd. De aankoop van de zonnekap was dus overbodig, ik heb er nu twee... Het was handig geweest als dit bij de aankoop was vermeld.

NReteip 20-06-2010

Bellen met de zaak en direct contact. Dus geen wachttijden of allerlei doorverwijsmenu's. Prima dus. Camera was op voorraad, om 15.30 besteld, de volgende dag de camera al binnen. Men komt afspraken na, ze doen wat ze zeggen!

Tiemio 19-06-2010

Duidelijke menustructuur, concurerende prijzen, ruim assortiment, snelle betaling, bevestiging en levering. Gewoon prima, zo hoort het!

klajo 19-06-2010

ik heb voor deze lens gekozen omdat die uit de reviews als bese naar voren kwam

Jaap.1980 19-06-2010

Snelle en keurige levering.
Na twee drama's met andere winkels blij onze camera bij Cameranu bestelt te hebben.

Pewi11 19-06-2010

Snelle levering en zeer overzichtelijke website en een scherpe prijs.

L.Bom 19-06-2010

vlotte levering en afwikkeling.
Product makkelijk te vinden en te bestellen.

beijk 19-06-2010

uitstekende prijskwaliteit verhouding
<<after sales in orde

jailman 19-06-2010

Het objectief was goed verpakt zodat beschadigingen uitbleven. Ook was de bestelling binnen twee werkdagen binnen. De website is duidelijk en gemakkelijk te bereiken.

Nancy1973 19-06-2010

Website is overzichtelijk, snelle verzending, uitstekend verpakt.

syra01 19-06-2010

Snelle duidelijke levering, snelle reactie op mails

dzuba 19-06-2010

goed

robels1 19-06-2010

Cameranu is een webwinkel die mijn voorkeur heeft. Zeker 90% van mijn aankopen doe ik middels interner. Mijn ervaring is dat de meeste webwinkels gewoon goed zijn.De webwinkel moet wel aan een aantal criteria voldoen. Zij moeten o.a. aangesloten zijn bij b.v. kieskeurig en/of het thuiswinkel waarborg, de site met persoonlijke gegevens moet beveiligd zijn etc.Als dit niet het geval is dan ga ik naar een webwinkel die misschien duurder is, maar wel saver. Cameranu springt daar echte qua prijs/kwaliteit ver bovenuit. Men kan op deze firma bouwen. Ik heb geen ervaring met aftersale, maar dat zal ongetwijfeld ook goed zijn. Top,helemaal top.

rakker2 19-06-2010

Bestelling is zeer eenvoudig en levering zo als beloof was
En goed verpakt

Henk0801 19-06-2010

Goed gesorteerd en ter zak kundig personeel

mabeline 19-06-2010

------------

mj555 19-06-2010

Super snelle service (bij mij ruim binnen 24 uur)
Een van de laagste prijzen voor dit artikel.
Alles is netjes aangetekend geleverd en werkt prima.
After sales niet nodig gehad dus kan daar ook niets over zeggen.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

HansOtten 19-06-2010

Weer een probleemloze, laaggeprijsde en bijzonder snel uitgeveorde bestelling

debirmaan 18-06-2010

Heldere website, lage verzendkosten en snelle levering.
Tevens zijn ook de prijzen in het algemeen goed.

Ferrari1 18-06-2010

Van tevoren bestellen en later ophalen in de shop gaat vlekkeloos. Veel service. Mensen met veel verstand van zaken. Wat nog beter is....het zijn mensen met veel geduld.

Gewoon prima in orde

Lies864beth 18-06-2010

snelle goede levering

Ben Kerseboom 18-06-2010

Dit is de tweede keer dat ik bij Cameranu.nl wat gekocht heb de service is erg goed je word snel geholpen als het erg druk is moet je even wachten, als ze je iets uitleggen nemen ze daar alle tijd voor en dat gebeurt tegenwoordig niet zo vaak meer.

Leegwater 18-06-2010

De website krijgt zo'n lage beoordeling omdat ik naar Urk ben gegaan omdat daar de Canon EOS500D met kitlens 18/55 gunstig geprijst was, in de winkel bleek dat er een fout op de site heeft gestaan en bleek de prijs €100,- hoger te zijn.

PeCam 18-06-2010

Ik kreeg pas na een e-mail te horen dat mijn bestelling niet op voorraad was. Daarna een perfecte afhandeling.

quest1 18-06-2010

website goed en overzichtlijk
scherpe prijzen.

bereikbaarheid niet nodig gehad, omdat het allemaal goed en soepel verliep,

bestelling was binnen de tijd die werd aangegeven als levertijd.

egbertbosch 18-06-2010

aftersales/garantie nog geen beroep op gedaan.

polluxron 18-06-2010

als je iets bestelt voor de aangegeven sluitings leveringstyd dan heb je het product ook gegarandeerd de volgende dag,de website is heel duidelijk en wat prettig is wat er staat als voorraad is er daadwerkelijk ook.
De service is echt geweldig zowel telefonische als je vragen heb over een product,maar zeker ook e-mail verkeer is zeer goed bijv je stuurt een mail met vragen en de zelfde uur of tweede uur zeker heb je zeker antwoord en dat is zeeer snel waardoor je snel en overtuigd je eventuele bestelling bij kan stellen.
nogmaals perfecte service.

myrmau 18-06-2010

foutje gemakkt met bestellen, telefonisch goed bereikbaar en probleem meteen opgelost. Pakketje volgende dag geleverd. Super.

corwattel 18-06-2010

Gemakkelijk gesteld, snel geleverd

hankleijn 18-06-2010

veel in voorraad, goed advies

chielukuh 18-06-2010

Alles gaat bij Cameranu snel en de mensen zijn aardig en professioneel. Ook hebben ze alles op voorraad zodat ik nog nooit langer als een dag heb hoeven wachten.

dialeen 17-06-2010

Website is zeer duidelijk en helder.
Goede bereikbaarheid en prima parkeergelegenheid. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening, nemen alle tijd voor je. Zeer overzichtelijke winkelinrichting. Zelfs als je spijt hebt van je aankoop kun je binnen de zgn.afkoelingsperiode het gekochte artikel terugzenden en wordt het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort. En dan nogmaals wordt na deze service gevraagd of je tevreden bent met de gang van zaken. Dit is helemaal top, van deze mentaliteit kan menig winkel nog wat leren!!!
En de koffie en thee staat trouwens altijd klaar.....

janalbertdevries 17-06-2010

Ik heb een bestelling gedaan bij Cameranu.nl welke ik zelf ben wezen ophalen.
De website is erg duidelijk. Ik heb gereserveerd (besteld) voor ik ging halen zodat ik niet voor niets ging.
De bereikbaarheid is prima. Makkelijk te vinden, filevrij.
Mooie winkel met eigen parkeerplaats. Vlotte bediening. Zelfs een keurig klantentoilet (ivm met de terugreis).
Een prettige ervaring.

nemjit 17-06-2010

Mijn vierde bestelling bij Cameranu.nl, mijn favoriete webshop. Ik had een vraag over mijn bestellng, dus even gebeld. Vriendelijk te woord gestaan, maar het antwoord moest even nagevraagd worden. Binnen vijf minuten werd ik teruggebeld met deskundig advies. Om 17.31 mijn bestelling geplaatst en tot mijn stomme verbazing de volgende ochtend TNT aan de deur! (Ik had mijn mail niet meer gecheckt, dus niet gezien dat hij verzonden was).

Ik heb zelf niets met fotografie, maar voor al mijn printerzaken ga ik naar CameraNu. Altijd (een van de) goedkoopste, goed advies en een uitstekende afwikkeling!

sjmarc 17-06-2010

supersnelle levering! 's Avonds om 20:00 uur besteld. Volgende dag om 16:00 uur in huis. Top!

micmikkel 17-06-2010

Ik heb nu een Nikon lens en een canon HD camera besteld bij Cameranu.nl Ze zijn echt supersnel met leveren. Gerandeert de volgende dag in huis is mijn ervaring. Tevens zijn ze voor hun specialisatie goedkoop of zelfst de goedkoopste. Zeer tevreden !!

motogarf 17-06-2010

Een overzichtelijke website die vriendelijk is in gebruik en die je de juiste informatie bied die nodig is voor een eventuele aankoop.
Een makkelijke wijze van bestellen en afrekenen. Zelf heb ik gebruik gemaakt van Ideal. Tevens een goede vorm van communicatie middels berichten met de status van je bestelling. Daar je bestelling aangetekend verzonden wordt krijg je voor de verzending al het trackingnummer zodat je zelf het pakket kunt volgen tot aan de aflevering.

Ik zou zeggen vooral op deze wijze doorgaan.

koewacht25 17-06-2010

Dit is dus duidelijk een positief oordeel. Na binnenkomst in de winkel op een correcte manier verwezen naar die verkoper, die goed op de hoogte is van het gebruik van de aan te schaffen camera, die daarover in alle rust en op een gestructureerde manier uitleg geeft, dus alle tijd neemt met waar nodig tussentijds de nodige adviezen. De camera staat voor mij gereserveerd, zonder dat ik daar duuidelijk om gevraagd heb. Verder: niet betweterig, is niet bezig voor de zoveelste maal een verhaal af te draaien. Is ook beschikbaar voor eventuele vragen later.
Hij maakt de indruk het ook zelf leuk te vinden
Dit was nu echt eens een positieve ervaring!

DianHoegen 17-06-2010

Ik heb zelf mijn bestelling opgehaald, na eerst telefonisch contact te hebben gehad. Ik was over zowel het telefonische contact, als over de winkel en het deskundige personeel heel positief verrast. Dit is een reden om bij een volgende gelegenheid wederom te kiezen voor camera.nu

Gouwenaar 17-06-2010

Goede website en verder verliep alles perfect volgens afspraak.

chaplain4 17-06-2010

Overzichtelijk gepresenteerd, binnen 24 uur bezorgd. Chapeau.

karinverm87 17-06-2010

goede webshop en service

arnofooy 17-06-2010

Elke bestelling bij Cameranu is naar tevredenheid, dus vlot, correct afgehandeld. Ook contact opnemen werkt perfect, een mens ipv computerprogramma staat je te woord.

Dolarot99 17-06-2010

alles bestens

faith1957 17-06-2010

Zeer snelle en klantvriendelijke service!!!
Er wordt meteen een alternatief geboden als het artikel moeilijk of niet te bestellen is. Waren wij zeer mee geholpen.
Kortom: SUPER!