Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jb van Apeldoorn 31-05-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Duidelijke site,veel keus,netjes gerangschikt.
Netjes verpakt, en geleverd zoals toegezegd.
En cadeau bonnen zijn makkelijk in te wisselen.

T&I 31-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon de beste voor fotografie

Ik heb de laatste maanden gezocht naar nieuwe lenzen en een camera voor mijn hobby fotografie. Tijdens deze zoektocht ben ik erg goed geholpen via de chatfunctie op de website.
Ik vind de site ook erg goed ingedeeld en lekker snel. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van voorraden en van de status van je bestellingen.
Ik geef ze geen 10 omdat ik graag bij waardevolle bestellingen zoals een camera en meerdere lenzen een verstevigde verpakking zou willen zien voor verzending. PostNL gaat de laatste tijd helaas waardeloos om met pakketten. Ook had ik een camera Body besteld maar ik kreeg een Kit-verpakking waarvan de lens was verwijderd. Dat had ik ook liever anders gezien, maar dit zijn details. De service en indeling van de website zijn gewoon helemaal top!

NBL 31-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Snelle service. Smiddags besteld en volgende dag in huis. Netjes verpakt. Soms is een produkt een paar euro meer dan elders maar de kwaliteit is altijd geweldig dus ik kan zonder zorgen hier shoppen en dat is meer waard dan een paar euro!

Jeroen 31-05-2018 Via de website gekocht

Top webshop, (iets te?) snelle kennisgeving + klein bugje :)

Ik kon de producten die ik zocht vrijwel direct vinden. Het bestelproces verliep snel en nog voordat de betaling écht afgerond was kreeg ik al een bevestiging van mijn bestelling. Alles verliep sne

Dit laatste is misschien nog een verbeterpuntje op UX-gebied; is een bestellingsbevestiging nog voordat de betaling is afgerond wel zo wenselijk? Wat nou als men de betaling annuleert? Het voelt wat voorbarig.

Verder lijkt het bestelproces te blokkeren bij één van de laatste stappen in Google Chrome. De console-foutmelding weet ik niet meer precies, maar ik dacht dat het mis ging bij het selecteren van de bank bij iDeal. De foutmelding blokkeert het bestellingsproces in Edge in ieder geval niet. En ik kan in Chrome niet scrollen in het reviewformulier (de laatste, cruciale stap kan ik niet uitvoeren: de knop "plaats review" valt buiten het beeld). Ik moest de CSS van de review-iframe aanpassen om naar beneden te kunnen scrollen. ;-)

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je feedback. We hebben je even een mail gestuurd, en we duiken er in om het probleem te verhelpen.

Annemieke 31-05-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service

De service van camera nu is eindeloos. Of het nou telefonisch is in de winkel of per mail , je krijgt altijd correct antwoord. In de winkel krijg je uitstekend advies over het product wat je koopt. Mocht het dan zo zijn dat je over het aangeschafte product vragen hebt, dan staat het telefonisch team met raad en daad voor je klaar. Geen zin of tijd om te bellen, dan mail je ze.
Voor mij is camera Nu een dikke 10.
Ik heb er zeker een uurtje rijden voor over.

Yori-fotografie 31-05-2018 Via de website gekocht

Fijne serves

Zelf vind ik deze (web)shop en serves wat ze bieden erg fijn rn super goed, als ik een vraag heb word die binnen 1 werkdag gereageerd. Erg duidelijk en fijne serves.
Dit is mijn favorite camera site...

NEWCLIP 31-05-2018 Via de website gekocht

Super service, as always!

Nooit problemen gehad, altijd goede service en levert op tijd.
Top club, ik koop mijn meeste spullen bij Cameranu.nl

Jolanda 31-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede webshop

Zeer goede webshop, makkelijk te vinden artikelen, zeer uitgebreide artikelspecificaties en ruime keuze

Guilaine 31-05-2018 Via de website gekocht

Super blij!

Ik zocht naar een tweedehands cameralens, en deze heb ik bij deze webshop gevonden. Voor een goede prijs zag de lens er nog uit als nieuw. De bestelling was de volgende dag al geleverd! Ik zou zeker nog eens wat bestellen.

Erwin 31-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Klant vriendelijkheid. Erg behulpzame mensen goeie kennis

Altijd vriendelijk behulpzame mensen ze smeren geen onnodige dingen aan de klant.
een tevreede klant

Ebbe 31-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Kom altijd terug bij cameranu. Super snelle service en informatie! Hoef ze nooit te benaderen als iets onduidelijk is. Altijd eerlijke productinformatie .top!

Van der Laan 31-05-2018 Via de website gekocht

Vertrouwde en zeer snelle service!

Meerdere keren al wat besteld.
Rugtas
Batterijen
Sdkaart
Lens cover

Kwaliteit uitstekend en boven mijn verwachting. Ook van de batterijen. Kan heerlijk switchen en dat met degelijke kwaliteit en levensduur.

De snelle bezorging is helemaal super. Voor 00:00 besteld de volgende dag in huis! Zeker als een persoon zoals ik, out of the blue wat kopen maar ook gelijk willen hebben!

Duidelijke website qua webshop, maar ook verdere informatie.

Al met al een aanrader!

Jan Vermaas 31-05-2018 Via de website gekocht

Adequate service.

Via de website van camera.nu heb ik een aankoop gedaan. Wat mij opviel is de gebruiksvriendelijkheid en de duidelijkheid van de website. De levering van het door mij gekochte instrument verliep keurig volgens schema.

Robert Kok 31-05-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste, gebruiksvriendelijke website en snelle service

Goedkoopste ven de internet aanbieders en heeft gebruiksvriendelijke website, de bestelde spullen zorgvuldig verpakt binnen 24 uur in huis!

Bennie 31-05-2018 Via de website gekocht

Mijn set wat ik had besteld was niet compleet, na telefonisch contact werd me mede gedeeld dat ze het moeten nakijken en mij terug bellen dacht natuurlijk zal zelf wel terug moeten bellen.
Maar ik werd na zo'n vijf minuten terug gebeld met de mededeling dat ik mijn niet complete set mag houden voor onderdelen, en ik krijg een nieuwe opgestuurd.
Dat is pas SERVICE ga zo door zou ik zeggen.

Bo 31-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel

Wanneer ik iets nodig heb op het gebied van fotografie, kijk ik altijd eerst op de website van cameranu.nl. Het is een overzichtelijke en prettige website. Bijna altijd hebben ze het door mij gezochte artikel op voorraad, tegen een scherpe prijs. Meestal heb ik het artikel de volgende dag al in huis. Wanneer iets niet duidelijk is, wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact, ook wanneer het gaat om een klein artikel zoals b.v. een flitsschoentje o.i.d. Kortom, een betrouwbare en goede webwinkel!

G Last 31-05-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering!

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst en elke keer waren de producten de volgende dag in huis.
Ook in de winkel zelf wordt je vlot geholpen en krijg je vakkundig advies. Ik ben inmiddels vaste klant geworden en ben zeer tevreden over deze winkel!

Gilles 31-05-2018 Via de website gekocht

Prijs, aanbod, service. Allemaal top

CameraNU.nl heeft eigenlijk altijd alles wel op voorraad. Vaak ook zaken die je bij de andere foto/video zaken soms niet kan vinden. De wat obscuurdere accessoires bijvoorbeeld.

Altijd de beste prijs.
Makkelijk en snel bestel proces.
Overzichtelijke website.

Het zou fijn zijn als hun showroom wat centraler in het land zou liggen en vrijwel alles te zien was. Ben overigens nog nooit langs geweest.

Punt van feedback: Te veel mails na een bestelling. 4 stuks. Dat is echt te veel.

Hoi Gilles,

Dank voor je positieve review! Fijn dat je zo enthousiast bent over de website. Je feedback over de mails nemen we mee, en we kijken wat we daarin kunnen stroomlijnen.

Jo 31-05-2018 Via de website gekocht

Geen dozenschuivers!

Na een slechte ervaring bij de grote concurrent - een €3500 camera body willen kopen in de winkel (die dus alleen maar een magazijn/dozenschuiver bleek te zijn) en deze niet kunnen uitproberen (even door de zoeker kijken) -, is Cameranu een verademing: behalve een gebruiksvriendelijke webshop ook gewoon een winkel met meedenkend personeel.

Jack 31-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Shop levert snel en correct, zoals beloofd.
Retourneren is simpel en op vragen wordt snel en goed gereageerd

adeh 30-05-2018 Via de website gekocht

Helemaal Okay

Prima website met veel info over het product. Gemakkelijk betalen en snelle verzending waarvan je voortdurend op de hoogte wordt gehouden.

P. Bataille 30-05-2018 Via de website gekocht

Goed als altijd

Hebben een zeer ruim assortiment, meestal de voordeligste prijs (soms samen met anderen), snelle verzending, geen verzendkosten, kortom: top!

Bas Bouwer 30-05-2018 Via de website gekocht

Een Top Fotozaak in Urk !

Al eerder bij deze geweldige Fotografie-zaak via Internet besteld. De website is overzichtelijk met een bijzonder compleet en uitgebreid assortiment. Het bestelproces verloopt als een “tierelier”, het enige nadeel is misschien dat je niet een alternatief afhaalpunt, zoals bij voorbeeld een Post.nl vestiging, kan kiezen.

De verzending vindt uiterst vlot plaats. De (after)service na telefonisch contact is bijzonder vriendelijk en uitstekend. Bestelling is netjes en zorgvuldig ingepakt.

Hoi Bas,

Dank voor je positieve review! Fijn te horen dat de website je zo goed bevalt. Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen voor bezorgen door PostNL, en dan krijg je de keuze om je bestelling thuis te laten afleveren of op een afhaalpunt. Het zit wat verstopt, dus daarom werken we momenteel aan een verbetering zodat deze optie wat toegankelijker is.
We hopen je snel weer eens op de site te mogen verwelkomen, en zijn benieuwd of je de verbeteringen opmerkt.

alex 30-05-2018 In de winkel gekocht
urk

juiste keuze gemaakt door goede voorlichting

gebruikte spiegelreflex camera voor mijn dochter gekocht.
goed geholpen bij het maken van de juiste camera, veel tips en informatie.

Bas 30-05-2018 In de winkel gekocht

Een prettige winkel met kennis op elk niveau

Als regelmatige bezoeker van zowel webshop als daadwerkelijk de fysieke winkel voel ik mij altijd koning. Op alle mogelijke comunnicatie platformen binnen de website wordt ik goed en correct te woord gestaan. Bij twijfel of product specifieke vragen krijg ik altijd een net antwoord of advies. Dit advies is niet automatisch de duurdere keuze bij aankoop, maar echt specifiek op mijn wensen afgestemd. Op prijsverschillen met andere websites wordt altijd goed gereageerd, lees voor mij de aanpassing naar de laagste prijs. Aftersales is ook goed, ik ben heel positief over de manier hoe cameranu met zijn klant omgaat. Ik voel me in de winkel op mijn gemak en met een volle winkel wordt ik altijd keurig en absoluut niet gehaast behandeld.
Echt een top winkel met fijne medewerkers! Absoluut een aanrader.

Enno 30-05-2018 Via de website gekocht

Vlot snel en geen gezeur

Ik koop al sinds de annaloge tijd bij camera nu, een goed verhaal en advies. Niet altijd de goedkoopste maar wel een geen gezeur mentaliteit en een eerlijk, duidelijk advies, een andwoord op al je vragen

Willem 30-05-2018 In de winkel gekocht

In 1 woord geweldig!

Bestel regelmatig iets via internetsite van Cameranu nooit problemen gehad! Ben 2 weken geleden naar de winkel op Urk geweest ook daar werd ik zeer netjes geholpen, verkoper nam rustig de tijd en kon nog bakkie koffie nemen ook. Ben zeer tevreden over Cameranu

EyeonMediaServices 30-05-2018 Via de website gekocht

Na jaren klant te zijn nog nooit een klacht over de winkel.

De website is zeer overzichtelijk en heeft zeer bruikbare filters. De voorraad is ook groot zodat zelfs de duurdere merken en producten de volgende dag voor de deur staan. De verpakking van producten is ook goed zodat het bestelde ook netjes aankomt. Verder ben ik ook zeer te spreken over de communicatie aan de telefoon bij vragen e.d. Kortom méér dan zomaar een winkel!

Nikcob 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle vlekkeloze levering

De prijs behoorde tot de laagste in de markt: zeker in vergelijking met andere fotozaken. Voor 24.00 uur besteld en de volgende dag wordt het geleverd! Wat wil je nog meer?

Iets 30-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Gemakkelijk een bestelling geplaats, volgende dag gratis thuisbezorgd. Product was precies als omschreven, vandaar de volledige tevredenheid.

Tine 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

De volgende dag ontving ik mijn bestelling al.
Als ergens 'niet leverbaar' bij staat en je een e-mail laat versturen wanneer het weer leverbaar is, komt het regelmatig voor dat het een dag later dat je de dag daarna al een e-mail ontvangt dat het weer leverbaar is.

Wijker 30-05-2018 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding

De prijs kwaliteit verhouding is prima voor dit statief. De hoogte is ook prima. Daarnaast is het handig dat er een snelkoppelingsplaat aanwezig is. Goed statief voor beginners.

ger5664 30-05-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en goede service.

Nadat ik besloten had om een camera te gaan kopen was deze website het goedkoopste met zijn aanbieding. Na goed geholpen te zijn door de klantenservice, die trouwens niet alleen goed bereikbaar zijn maar ook Tot laat te bellen zijn, waren mijn bestelde producten al de volgende ochtend afgeleverd op het afhaalpunt. Uitstekende beoordeling dus van mij

HenkJan 30-05-2018 In de winkel gekocht

Bekwaam personeel

Ik werd vriendelijk ontvangen en door een bekwaam lid van het personeel geholpen. Ik kreeg goede suggesties wat betreft de aankoop en praktische tips over accessoires en andere (technische) mogelijkheden.
Een winkel die vertrouwen geeft!

Sebastiaan 30-05-2018 Via de website gekocht

zelfde dag nog in huis !

Super service.. Zelfde dag nog in huis ..top product .duidelijk beschrijving en nog voordelig ook

pakket was goed verpakt en van goed kwaliteit gebruik hem elke dag met plezier

Spiertz 30-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

wederom een uitstekende service, snelle levering via post nl, alles duidelijk van te voren op de mail binnen gekregen.

Roy 29-05-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, kan beter verpakt worden.

Het product was snel geleverd en er kan met PayPal betaald worden! Ik had niet de standaard kit-lens gekocht, maar een grotere. Deze lens werd echter zonder officiele doos geleverd. Hij was alleen ingepakt in wat bubbeltjesplastic.

Hoi Roy,

Dank voor je review. Vermoedelijk heb je een bulk-lens gekocht. Deze worden inderdaad zonder verpakking geleverd, maar tegen een kleine meerprijs zijn deze er ook vaak wel inclusief de originele verpakking. Als je het op prijs stelt om de lens te ruilen horen we graag even van je.

Henk 29-05-2018 Via de website gekocht

Topzaak met superservice

De nieuwste iPad besteld nog nergens verkrijgbaar en toch leverden zij hem binnen de afgesproken tijd

Danny 29-05-2018 Via de website gekocht

Verbaast over snelheid van de bezorging

Ik had het om 21:00 besteld en de volgende dag in huis! Super netjes verpakt en het product werkt super!

Michiel 29-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en mooi aanbod

Heldere website, waarop bijna alles wat je als filmer nodig hebt wel te vinden is.
De levering was erg snel (zoals beloofd de volgende werkdag), artikel was netjes verpakt, werkt naar behoren.

E A 28-05-2018 Via de website gekocht

Prima service wat betreft snelheid en productkwaliteit

Overzichtelijke website, zeer ruim assortiment, snelle levering en goede kwaliteit producten. Ik zal klant blijven en durf hen van harte aan te bevelen

Jaap Mechielsen 28-05-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle communicatie.

Diverse artikelen besteld bij cameranu.nl. Altijd snelle levering. Bij vragen snel antwoorden en als er iets geregeld moet worden staan ze direct voor je klaar. Top zaak!

Jack 28-05-2018 In de winkel gekocht

Dhr van der meulen

Keuze is niet moeilijk. Je wordt altijd geadviseerd op kwaliteit en niet op de euro s die je zak uitlopen. Aftersales is ook uitstekend bij een probleem schiet men je meteen te hulp. Al met al een winkel waar ik graag in terugkom.

Rokro 28-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Alle tijd voor de klant.

Hoe druk het ook is, ze nemen alle tijd voor de klant. Luisteren goed naar de wensen en proberen niet het duurste aan te praten.

Katrien Buysse 28-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik was tevreden bij vorige aankopen, vandaar opnieuw de aankoop bij camera nu. Uitstekende service. Levering perfect op tijd

Dominick 28-05-2018 Via de website gekocht

Kapot product ontvangen, Totaal geen moeite. Slecht bedrijf!

Al 2 keer op rij slechte ervaringen bij Cameranu. Eerder dit jaar heb ik een monopod gekocht, kreeg deze in huis en bleek al direct dat dit een gebruikte was en er miste onderdelen. Na weken heen en weer geemail kreeg ik uiteindelijk de missende onderdelen. Kreeg toen de keuze: Of op eigen kosten retour doen of ik kreeg 20%korting. Wanneer ik hem retour deed mochten ze hem wel weigeren omdat ik buiten mijn zichttermijn was (omdat ze soms een week deden over een reactie, telefonisch werd mij verteld een email te sturen).

Omdat Fotokonijnenberg een specifiek model SD kaart niet op voorraad had heb ik toch weel de gok gewaagd,
Kaart bleek kapot maar bepaalde opnames konden niet overnieuw dus ik had de vraag of ze een poging konden doen het materiaal te redden. Daar konden zij niet aan beginnen, de kaart werd geformatteerd en dan pas getest. Als ik een poging wilde doen om het materiaal te redden kon ik hem niet retourneren 'he'.

Voor mij nooit geen cameranu meer, wat een slecht bedrijf!

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-05-2018

Hoi Dominick,

We schrikken van deze review, want het lijkt totaal niet op hoe we gewend zijn met onze klanten om te gaan. We reageren normaal gesproken altijd binnen 1 werkdag, meestal dezelfde werkdag zelfs, en we zijn juist vrij snel met omruilen als een artikel gebruikssporen vertoont. En wat betreft de geheugenkaart kan het eigenlijk niet kloppen, want we hebben specialisten in huis die altijd een poging willen ondernemen om de foto's te redden...

Zou je ons willen helpen om uit te zoeken waar het bij jou dan toch is mis gegaan? We horen dan graag even van je, en we willen het dan ook graag goed met je maken. Dit is niet hoe wij vinden dat jouw ervaring bij ons zou mogen zijn.

Gijs 28-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle leveringen

Goede en snelle levering. Retourneren is makkelijk en nooit een probleem. Ik heb de klantenservice nog nooit nodig gehad. Fijne winkel en scherp geprijst.

Riva 27-05-2018 Via de website gekocht

Cameranu is een prima webshop!

Top materiaal, en een correcte supersnelle levering.
Aanrader, nergens goedkoper voor exact hetzelfde materiaal.

Ben Griffioen 27-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Overzichtelijke webshop met breed assortiment voor specialisten! Snelle levering en veel voorraad. Ook goede online service.

Simon 27-05-2018 Via de website gekocht

perfect artikel, snelle levering

Voor zover ik nu via mijn aankopen kan beoordelen, betrouwbare (internet) winkel met artikelen die goed aan de omschrijving voldoen en snel geleverd worden.