Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

judith 24-01-2019

Duidelijke uitleg over het product, heeft zeker geholpen om de juiste keuze te maken! Snelle bezorging, zelfs zelfde dag mogelijk zonder extra kosten.

Martijn 23-01-2019

CameraNu reageerde nadat mijn beoordeling was geplaatst. Ze hebben mijn oorspronkelijke betaling teruggestort en me een 'shoptegoed' gestuurd. Dus aan het eind van de dag deed hun klantenservice zijn werk - bedankt.

Review 28 december 2018
Op 22 december bestelde ik een camera van CameraNU. Of misschien is de naam CameraNooit wat beter. Het was Kerstmis [bijna], maar CameraNU kondigde nog steeds trots aan: Voor 12:30 uur besteld? Vandaag nog gratis in huis!

Vandaag, 29 december, nog steeds geen camera. Ik verwacht er zelfs geen camera te ontvangen. Vanaf dag 1 was Post NL alleen van plan om het naar CameraNU af te leveren. Het staat zo op hun 'track en trace' pagina.

Ik heb contact opgenomen met het CameraNU klantenservice (24/12), hun antwoord: "Ik heb contact opgenomen met Post NL… met de vraag waarom dit [de bezorgadres] gewijzigd was…Zodra we daar een reactie op krijgen laten wij het weten!”. Stilte daarna.

Ik belde hun klantenservice op 28/12. "X" gaat mij terug bellen voor 17:00 hetzelfde dag. Stilte.

Ik ben momenteel € 1901 euro lichter en geen camera. Geen oplossing aangeboden, geen hoop dat ik een camera gaat ontvangen. Geen aanbod van Camera Nu om mijn betaling terug te storten. Het is de slechtste online aankoopervaring die ik ooit heb gehad.

Sorry, maar CameraNu wordt niet aanbevolen.

Boekeloo 23-01-2019

Ik heb voor Camera nu gekozen omdat de aankoop bij bol opeens dik 20 euro duurder was geworden. Cameranu heeft nog de oude prijs. Snelle levering. Niks mee mis. Goed alternatief.

ReintJakob 23-01-2019

Prima winkel, goede uitleg gekregen, en meestal de scherpste prijs..beetje raar was wel dat de lens die ik gekocht heb, bij thuiskomst een paar uurtjes later 310 euro goedkoper was geworden..
Volgende dag even contact opgenomen en kreeg ik dit bedrag teruggestort al goed dus!

jan 23-01-2019

fijn om een track en trace code te krijgen maar je kunt er niks mee.
als je de link aan klik kom je op de site van sandd en dan houd het op ik kon niets vinden om mijn code de bekijken.
de winkel is oke

Remco Vellinga 23-01-2019

Ontzettend fijne winkel voor fotografie spullen! Van hobbyist tot professional, je bent er aan het goede adres. Ik twijfelde tussen twee camera's, had al vele reviews gelezen. In de winkel werdt er een deskundige bijgehaald die mij binnen enkele seconden het verschil kon uitleggen en een advies kon geven. Het personeel is oprecht geïnteresseerd en neemt alle tijd, dat is bij de concurrent (Kamera Express) wel anders! Daar zet ik geen stap meer binnen sinds mijn ervaring met CameraNu.

Rinus 23-01-2019

Snelle levering, lage prijzen. Service heb ik geen ervaring mee want alles ging goed.

Leo 23-01-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe Canon kit. Cameranu.nl was de enige die nog iets van voorraad had èn tegen een redelijke prijs. Buiten dat, een zeer snelle levering, keurig op tijd. Overzichtelijke webwinkel met een flink assortiment. Prima toko....

Aart W. van Wijk 23-01-2019

Gezellige winkel, verschillende verkopers met kennis van zaken en sympathieke prijzen. Hun koffie - uit echte kopjes - is alleen al de moeite van een bezoek aan Urk waard.

edwin 23-01-2019

cameranu heeft een zeer goed aanbod aan foto spullen en alles erom heen .
het personeel is erg vriendelijk en heeft verstand van zaken.
ze helpen je goed en verkopen je geen onzin.

Manon 23-01-2019

Prima en snelle service, alleen de link voor het betalen via ideal werkte niet.

Koen 23-01-2019

Ik had snel een accu nodig en kwam bij Camera.nu terecht. Wat mij verbaasde was dat het mogelijk was de bestelling dezelfde dag kosteloos te bezorgen.

's Ochtends tijdens de koffie besteld, 's avond voor de koffie in huis. Top!

G Zijderveld 22-01-2019

Ik ben 34 jaar lang eigenaar van een fotozaak geweest , dus weet ik wat klantvriendelijk is .En dat zijn ze bij Cameranu.nl, als fotograaf heb ik tot volle tevredenheid de nieuwste spullen daar aangeschaft en ben daar zeer tevreden over. Voor mij de beste foto zaak met de grootste sortering op foto gebied.

Johan Brouwer 22-01-2019

Binnen 24 uur de bestelling ontvangen. Aangezien het pakket mogelijk zou komen terwijl ik niet thuis zou zijn even met de klantenservice gebeld. Direct te woord gestaan. Top.

Marian 22-01-2019

Qua prijzen behoort cameranu.nl tot de laagsten, ze rekenen geen verzendkosten, ook niet voor bestellingen met een klein bedrag en de levering is supersnel.

Bert 22-01-2019

Super service. Lijkt alsof je in de winkel staat. Medewerkers helpen met zoeken, kiezen en geven duidelijk aan wat je kunt verwachten als iets niet direct leverbaar is.

Sanne 22-01-2019

Goed geholpen door de klantenservice. Ik twijfelde tussen een 35mm en 50mm. Uiteindelijk gekozen voor de 35mm ivm mijn wensen. Waarschijnlijk komt de 50mm er ook nog wel een keertje bij.

Wiljo van Daalen 22-01-2019

Goede betrouwbare webshop met compleet assortiment, goede service en snelle levering.

Pascal Gritter 22-01-2019

Goede webshop waar veel verschillende producten tekoop worden aangeboden, waardoor je een grote keuze hebt in artikelen. Zeer blij met mijn nieuwe Apple oortjes, omdat de prijs op deze site ook meevalt in tegenstelling tot andere webshops. De levering was ook top! Daarom van mij een dikke 8. Ik kom zeker vaker bestellen op deze site.

Fordex 22-01-2019

Goede webwinkel, snelle en uitstekende afhandeling.
Ik kan het iereen aanraden.

Anna 22-01-2019

Supersnelle levering! 2 dagen sneller dan beloofd. Prijs kwaliteit verhouding was helemaal top. Heel blij met mijn nieuwe cameratas!

J.J. van Voorst 22-01-2019

Prachtige presentatie van de apparatuur. Vakkundig en professioneel personeel. Snelle en accurate toezending van bestelde apparatuur via de webshop

Hamid 22-01-2019

Erg goede website met actuele voorraad.
Daarnaast kan je tot laat bestellen en de volgende dag in huis.

Suliuj 21-01-2019

Mijn bestelling was zoals gezegd op de site, vandaag besteld, vandaag in huis! Ze logen niet, en de bestelling was precies wat ik wilde. Kortom: dikke duim!

Giselda 21-01-2019

Bestelling binnen de tijd gekregen. Telefonisch goed bereikbaar en goed advies. Behulpzaam medewerkers.

Stang 21-01-2019

Helemaal goede service in een helemaal goede doos met een helemaal goede website dus 3 x goed!

Chan 21-01-2019

Duidelijke omschrijving van het artikel, snelle verzending, scherpe prijzen, prettig en snel contact.

Ad 21-01-2019

Op een zeer prettige manier via de telefoon contact en uitleg.
Prijs ok en benadering nog beter , voelt goed .

Kalynda 21-01-2019

Ik ben inmiddels al jaren vaste klant bij CameraNu. Zodra ik iets nodig heb qua film/video is dit de eerste winkel die ik bezoek. Hun producten hebben volledige en duidelijke beschrijvingen, zodat je niet snel een miskoop doet. Daarnaast zijn de prijzen ook beter dan de meeste andere webshops en zelfs al scheelt het een paar euro kies ik toch voor de vertrouwde camera-nu. Ik weet dat mijn product op tijd en veilig aankomt en dat ik krijg waar ik voor betaald heb. Laatst werkte zelfs een product niet en werd zo zonder problemen vervangen door hen. Top winkel!

de Haas 21-01-2019

Ik vind de omschrijving van het door mij gekochte product onduidelijk en misleidend en de after sales 'service' ronduit slecht.

MarcoE 21-01-2019

Al meerdere keren bij CameraNU besteld en altijd snelle en correcte levering. Ook nu weer met de bestelde Canon zonnekap en B+M filter, beiden voor een zeer scherpe prijs en al de volgende dag in huis.

Haspel 20-01-2019

1x online gekocht en 2x naar Urk gereden en een nieuwe camera met lens gekocht. De bediening was vakkundig en correct. Op zaterdag is het er druk maar een prima systeem met nummertjes trekken voor de diverse deskundigen. Denken ook mee en kreeg een goede inruilprijs voor de oude spullen. Kan ze aanbevelen. Zijn er minpuntjes? Nou eentje dan: de winkel is te klein om al die duizenden pullen te tonen maar ik begreep dat ze bezig zijn dit te verbeteren.

KD 20-01-2019

Ik ben over alles tevreden, behalve de levertijd.
Zaterdag besteld, maandag in huis.
Mooi niet. Het werd dinsdag.
Officiele reactie van CameraNU.nl 21-01-2019

Hoi Koos,

Dank voor je positieve review! We hebben even nagekeken wat er mis is gegaan met de bezorging, maar voor zover wij hebben kunnen nagaan heb je bij de bestelling aangegeven dat je de bestelling dinsdag wilde ontvangen...
Los daarvan: je bestelde op zaterdagavond na sluitingstijd, dus we konden de bestelling ook niet eerder dan op maandag versturen. Hadden we begrepen dat je de bestelling maandag wilde ontvangen hadden we deze met onze sameday delivery service kunnen versturen...

Onze excuses voor de onjuiste verwachting, maar we hopen dat we je de volgende keer ook op dit punt tevreden kunnen maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Marc 20-01-2019

De webshop biedt een zeer uitgebreid productengamma aan, incclusief het huren van materiaal voor de professional. Goederen besteld en correct en snel (2 dagen) geleverd. De producten die ik gekocht hebben waren bij deze shop het laagst geprijsd, dus de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Mariëlla 20-01-2019

Goede service en supersnelle levering!!
Hier staat de klant nog bovenaan, en word je netjes te woord gestaan.

Egbert62fotografie 20-01-2019

Ik ben al jaren een heel kleine klant van deze winkel. Maar dat maakt voor Cameranu niet uit. De bestellingen worden snel en goed verpakt geleverd. Ook de klantenservice geeft altijd antwoord op mijn vragen. Laatst was er een bezorgprobleem (door de postbezorging) ook hier heeft cameranu het helemaal voor me opgenomen en voor een goede oplossing gezorgd.

Fred Reeder 20-01-2019

Klein en licht in gewicht was de eis die wij aan onze nieuwe e-reader stelden. De Kobo Clara e-reader voldeed aan onze wensen en na een vlotte bezorging, zoals we van Cameranu gewend zijn, konden we hem uittesten.
Koppelen aan de PC is een eenvoudige zaak en ging zonder problemen . Je vindt dan de Kobo terug onder het rijtje schijven die op je computer zijn aangesloten en e-books kunnen dan eenvoudig naar de Kobo worden gesleept. Wil je echter de Kobo gebruiken met bijv. de Online bibliotheek dan dien je eerst Adobe digital edtions te installeren op je PC. Bijkomend voordeel is dat je dan tevens over een goed bibliotheekprogramma beschikt. Overzetten van de e-books naar de Kobo gaat ook dan zonder problemen.
De Kobo zelf laat zich makkelijk hanteren met duidelijke menu’s. Het bijgekochte beschermhoesje, tevens standaard, schakelt de Kobo bij het sluiten direct in de slaapstand. Bij het openen is hij direct weer lees gereed. Kortom een prima e-reader, licht in gewicht en niet te groot.

Benno 19-01-2019

Heb een GODOX flitser besteld bij CameraNu en laten bezorgen bij CameraTools in Apeldoorn. Dit kan dan zonder verzendkosten. Ideaal als je vlak bij deze winkel werkt. Meteen even een bakkie doen en rondkijken..

Derckx 19-01-2019

Om 23.00 besteld en de volgende dag in huis, ongelooflijk. Daarnaast een nieuw product voor minder dan de gemiddelde prijs van een refurbished, of gewoon tweedehands, altijd weer!

Andretti 19-01-2019

Duidelijk in alle verschillende groepen ingedeeld
Ik heb camera x daar horen deze lenzen filters enz bij
Bij evt problemen kun je bellen en wordt je door iemand die weet waar hij over praat geholpen
Top

Pascal 19-01-2019

Zeer goede kwaliteit van bestelling en verzenden van het product. Op een of andere manier een verkeerde Plaatsnaam ingevoerd. Toch op de goede adres en dag geleverd. Goede en snelle reactie op gestelde rag via mail

Rinus 19-01-2019

Super snelle levering, wow heel erg tevreden, alles correct afgehandeld, dit is echt wat ik wil, happy

Jack de Vries 19-01-2019

De shop is overzichtelijk, makelijk iets te vinden, het aanbod is groot, je krijgt echt alles . als je iets niet vind kun je met hun chatten, levering is vlug, goed verpakt, ze staan je goed te woord, erg klant vriendelijk , ik zou deze site altijd aan andere aanbevelen

L.F. Cabrera 18-01-2019

De medewerkers bij Cameranu nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden en bieden goede service. Zowel in de fysieke winkel als online word je goed geholpen.

Carly 18-01-2019

Eenvoudig bestellen op cameranu.nl . De winkel levert de bestelling snel en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling wordt bezorgd.

Rene 18-01-2019

Duidelijke informatie en snelle levering. Netjes en degelijk verpakt.
Ook de winkel is leuk om eens te bezoeken. Pas op: de kans dat je er iets leuks ziet dat je ook wil hebben is groot.

AoetH 18-01-2019

Ruim assortiment fotografieartikelen, tegen goede prijs en snelle levering.

Ronald 18-01-2019

Prima kwaliteit/prijsverhouding.
Ik persoonlijk ben uiterst goed geholpen, ik had eerst een verkeerd produkt besteld, via messenger heb ik gevraagd om dit te veranderen en dit hebben ze onmiddelijk gedaan en mij hiervan op de hoogte gebracht. Zeer behulpzaam en professioneel.
Snelle bezorging.
Cameranu.nl is dus voor mij een aanrader.

Martyn Gregoire 18-01-2019

Heel groot assortiment, duidelijke product omschrijvingen. Ideaal, voor twaalven besteld, volgende dag thuis, goed verpakt en snelle berichtgeving via mail over status verzending. Prijzen zijn comform maar bij cameranu.nl betaal je geen bezorg kosten,dus voor mij een ideale 'winkel'.

Arjan 18-01-2019

Duidelijke beschrijving, concurrerende prijzen en overzichtelijke site.
Prima, tevreden.