Deze score is berekend op basis van 2269 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marlies 04-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Heb nu twee keer iets besteld bij deze winkel, een camera en daarna een cameratas, snelle service en mijn vraag werd heel snel beantwoord
Het word goed ingepakt verstuurd en ik heb er veel plezier van
De beschrijving op de site klopt precies met wat je thuis gestuurd krijgt
Dus toppie

Danielle Lassche 04-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Snelle duidelijke service !

We kwamen binnen, en werden al goed ontvangen door het duidelijk verwezen van het trekken van een nummer, na het even hebben rond gesnuffeld werden we opgeroepen. Na het aangeven wat we zochten werd en gelijk goed op gereageerd en werd ons een goed en voordelig pakket aangeboden waar we zeer over onder de indruk waren ! al met al een goede zaak met vriendelijk personeel die verstand heeft over wat hij/zij verkoop ! Ga zo door allemaal !

Sylvia 04-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

In het verleden ben ik in de fysieke winkel in Urk geweest omdat ik graag weet met wie ik zaken doe.
Het is een grote winkel met een heel groot assortiment en bekwaam personeel. Het is ook een druk bezochte winkel dus als je gaat kies dan een juiste dag en tijd uit zodat je niet te lang hoeft te wachten, het weekend is altijd erg druk.

Tegenwoordig bestel ik het meeste via de webshop, deze is makkelijk toegankelijk, zoeken gaat prima en filteren is ook ruim voldoende. Ook hier is het assortiment heel groot en de meeste artikelen zijn op voorraad. De prijzen zijn in lijn met andere winkels.

Je krijgt bij camera’s, objectieven en Wacom tablets met een aanschafprijs van 200,00 een garantietermijn van 5 jaar, t.w. de standaard 2 jaar garantie en een verlenging van 3 jaar maar deze 3 jaar is niet overdraagbaar aan andere personen.

Het bestelproces gaat vlot, je wordt via mail op de hoogte gehouden van elke stap in het bestel/verzendproces, tot aan levering toe. Betaling kan via Ideal, creditcard, Paypal, bankoverschrijving, rembours etc. Producten op voorraad en besteld én betaald vóór 23:59u (zaterdags vóór 16:30u) worden diezelfde dag nog gratis verzonden. Ook zondags kan je pakket worden geleverd via PostNL, kosten hiervan bedragen €4,95.

De levering is prima. De producten zitten heel goed beschermd verpakt, ook objectieven. Je hebt 30 dagen om het product te beoordelen, mocht je het niet willen houden dan moet het in de originele, onbeschadigde verpakking worden geretourneerd.

Ik heb al meerdere aankopen gedaan bij deze zaak en ben nog niet teleurgesteld. Ook heb ik nog geen rma hoeven indienen dus over de garantieafhandeling kan ik niets zeggen.

Maarten 04-07-2018 In de winkel gekocht

Groot aanbod, goede service.

Wij zijn een tevreden klant bij Cameranu. Zowel in de winkel als online bestellen wij regelmatig artikelen. De winkel is altijd goed op de hoogte van de marktprijs en heeft een zeer groot aanbod. De service is goed mits je de juiste persoon treft. De pro afdeling en de beneden afdeling lopen qua service nog wel eens door elkaar heen. De meeste medewerkers verwijzen je dan wel naar de juiste persoon. Al met al een prima winkel voor de recreatieve en de professionele consument.

Martin van der Kruijk 04-07-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment, prima service en snelle afhandeling

Bijna alles op het gebied van fotografie, goede website en mooie winkel. De service in de winkel is uitstekend. De website duidelijk en gebruikersvriendelijk. De afhandeling van online bestelde goederen is vlot en adequaat.

Laura 04-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op de site kan je alle informatie over de producten vinden, waardoor je geen extra research moet doen. Levering is ook erg snel en als er iets miss gaat, wordt het keurig netjes opgelost. Ik bestel zeker weer hier!

Patrick 04-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service! Snel geregeld.

Cameranu.nl behoort tot mijn favoriete camerawebshops. Ik koop hier graag mijn camerabenodigdheden. De snelle bezorgservice vind ik één van de fijnste van Nederland. Bedankt voor het bestaan Cameranu!
Op naar nog mooiere service en producten!

SuperSerivce! 04-07-2018 Via de website gekocht

Op en top service!

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen omdat ze altijd een fijne en vooral ook eerlijke service hebben.
Via de chat helpen ze altijd meteen. En een aankoop in de site is snel en overzichtelijk om te doen.

Peter 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en stipte bezorging

Bij de site uitgekomen op basis van overzichtelijk aanbod en professionele uitstraling. Het beeld heeft de werkelijkheid zonder meer recht gedaan. Zeer tevreden.

Robert 03-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering

Cameranu.nl heeft een duidelijke en gebruiksvriendelijke website. De producten worden verkocht tegen concurrerende prijzen.

Peter uit Almere 03-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel

Voor mijn fotospullen kom ik graag bij CameraNU. Er wordt tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en op een prettige manier wordt advies gegeven. Ook bestel ik wel via de webshop en dan wordt alles netjes verpakt en snel geleverd.

Rosanna 03-07-2018 Via de website gekocht

Bij cameranu.nl kreeg ik 5 jaar garantie op mijn camera in plaats van 1 jaar bij bijvoorbeeld bol.com. Pakje is keurig op tijd geleverd.

Jan Zwager 03-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke webshop met lage prijzen.

Webshop is duidelijk, overzichtelijk en geeft voldoende informatie over de producten. Eventueel nog aangevuld met informatieve video's. Daarnaast zijn de prijzen zeer concurrerend. De levering is altijd snel, volgende dag na bestelling, en de verpakking degelijk. Zou de winkel graag eens bezoeken maar het is nogal een eind weg van Oosterhout dus dat zal even duren. Daarom is het ook belangrijk dat de webshop goed funtioneerd en dat doet hij!

Susanne 03-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Overzichtelijk, ruim aanbod en zeer goede prijzen. Bestelling snel verzonden en af te halen bij een afhaalpunt. Netjes, goed beschermd, verpakt. Echt een aanrader!

Paul 03-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd

Ik wilde graag een externe harde schijf kopen om mijn foto’s op te slaan. De snelheid met leveren maakte mij weinig uit, maar ik zag dat men hetzelfde principe hanteerde als anderen. Namelijk, voor bepaalde tijd besteld is morgen in huis.

Het stemde mij zeer tevreden dat het bestelde product niet binnen de aangegeven tijd werd geleverd, maar zelfs daarvoor. Zelfs nog aangetekend, wat overigens gratis is.

De service in het leveren van CameraNU is geweldig! Zeer tevreden en ik zou zo weer iets bij deze winkel kopen.

Matthew Mulder 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering!

Ik was op zoek naar een goed filter voor mijn nieuwe Sony lens. Va de website van cameranu kreeg ik een goede uitleg over de verschillende filters en was de keuze snel gemaakt!
's avonds laat besteld, en de volgende dag al in huis! Top service!

hans@vandenhoed.nl 03-07-2018 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd,

S'avonds bestelling geplaatst volgende dag in huis, ook als er eens iets fout gaat met de betalingen of cadeau bon,
Is één belletje voldoende om het te regelen.

Ronald 03-07-2018 Via de website gekocht

perfecte service

Caneranu is een aanbeveling- waardige winkel. Ik ben zeer tevreden met de producten die ik bij deze winkel heb gekocht. Groot voordeel is de 5 jaar garantie die wordt gegeven op camera's van minimaal € 200. Dit geeft toch extra zekerheid. Ook de gratis verzending en 30 dagen bedenktijd zijn positief. Vragen worden op een correcte manier en snel afgehandeld.

Hemmo 03-07-2018 Via de website gekocht

De foto box die ik zocht was hier het scherpst geprijsd. Zoals beloofd de volgende dag in huis. Niks op aan te merken dus.

Victor Nunes 03-07-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service en een snelle afhandeling van een online geplaatste bestelling. In de shop is het wel wat lang wachten.

A.J.Driessen 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, met goede informatie op de internet pagina.

Goede service, ook snel antwoord op vragen met deskundig advies via e-mail en per telefoon.
Kortom top. Al veel artikelen gekocht.

Maikel Ouwehand 03-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

betrouwbaar en high end advies!

De reden waarom ik altijd mijn aankopen bij CameraNu doe. Super mooie store met professionele kenners op hun gebied, de service is uitstekend! Voor mij die uit de andere hoek van het land komt is een bezoek aan de winkel dubbel&dwars waard! Goed vakkundig advies voor en na de koop. Dit is voor mij dan ook reden waarom ik enkel nog bij CameraNu mijn aankopen doe;)

btw de koffie staat altijd netjes klaar..

Tot snel!

Hans 03-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, keer op keer

Ik heb hier al heel wat foto apparatuur gekocht en nog nooit teleurgesteld. Sterker nog, bij een verkeerde aankoop van mijn kant, kreeg ik extra inruiltijd! Erg prettig als men met je meedenkt.

Jannie 03-07-2018 Via de website gekocht

Super service!!!!

Op een facebookberichtje waar ik mijn treurnis deelde dat ik net te laat (door persoonlijke omstandigheden)was voor de aanschaf van een Nikon D500 voordat de prijsverhoging is gekomen kreeg ik reactie van cameranu dat ze nog een camera hadden liggen voor de oude inkoopsprijs en die boden ze me ook aan tegen de oude prijs. Is dat niet geweldig? ik ben er heel erg blij mee, en ik kan niet wachten totdat morgen mijn post binnen is. Ik vind het echt een super service! Ik was twee jaar aan het sparen en ik zag toen ik net het bedrag bij elkaar had mijn hoop vervliegen om ooit zo'n mooie camera in mijn bezit te hebben... Echt een hele dikke pluim!!

Peter van Wieringen 03-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en juiste levering

Prima site om producten te vergelijken, juiste levering en op de dag die door mij was aangevinkt. Fijn dat er zoveel specificaties bij de producten zijn beschreven.

Leon 03-07-2018 Via de website gekocht

Fijn en snel afgehandeld

Informatie over producten waren snel te vinden, vragen via email werden snel en duidelijk beantwoord Bezorging iedere keer op tijd (ook bezoring 's avonds!).

D.P.E Luijcks 03-07-2018 Via de website gekocht

goede kwaliteit, prijs. compact in de hand, en scherp beeld

Op zoek naar een goede compacte verrekijker vonden we, via kieskeurig. nl, snel deze winkel van cameranu.nl bij de goedkoopste en snel leverbare zaak.
dit hebben ze ook waargemaakt, er was een goede communicatie en op internet was het pakket te volgen via leveringscode, snelle levering, was goed verpakt met luchtkussentjes.
we zijn dus zeer tevreden.

Laurens 03-07-2018 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd

CameraNu heeft een gigantisch aanbod voor zowel de amateur als de professional fotograaf. De webshop oogt vriendelijk en het is gemakkelijk om het gewenste product te vinden. Bestellen is een fluitje van een cent en de betaalmogelijkheden zijn overzichtelijk. Het product was goed verpakt en snel geleverd door PostNL. Bedankt en tot de volgende keer!

Marcel 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede duidelijke vriendelijke service

De site van CameraNu is duidelijk en en overzichtelijk. De mensen die je aan de lijn krijgt zijn altijd vriendelijk hoe vaak je ook belt. En als ze de vraag niet kunnen beantwoorden zoeken ze het voor je uit en komen met een gepast antwoord .Wat ik besteld had was eerst tijdelijk uitverkocht. Ze houden je goed op de hoogte wat de stand van zaken is.

Kees 02-07-2018 Via de website gekocht

Keurig en snel

Bestellen ging makkelijk ook betalen was zo gedaan en het pakketje was er een dag later al. Alles zoals beloofd dus keurig geregeld

A.Otter 02-07-2018 In de winkel gekocht

Perfecte informatie en aandacht

Geweldige keuze in camera's en goede informatie en adviseerd en de beslissing aan de klant overlaat.

Ruy Horta 02-07-2018 Via de website gekocht

Scherp geprijsd en snel bezorgd.

Cameranu heeft een breed assortiment op voorraad, tegen zeer scherpe prijzen en snelle levering. Vandaag besteld, morgen bezorgd. Een van mij vaste verkooppunten voor camera artikelen.

Casper de Droog 02-07-2018 In de winkel gekocht

Top service

Sony hdr-cx625 bij Cameranu gekocht vanwege de goede adviesen die ze geven en denken graag met je mee. Ging eerst voor een ander model, met doorvragen een model hoger gekozen met meer mogelijkheden i.v.m. mijn wensen die ik op termijn heb.
Zou iedereen aanraden om bij cameranu je spullen aan te schaffen, zowel telefonisch, chat, email als in de winkel krijg je topservice tegen goede prijzen waar ze graag met je mee denken.
Kom hier al een aantal jaren en altijd goede advies en topservice gekregen.

Fieke 02-07-2018 Via de website gekocht

Ik ben heel tevreden over de camera. Goede omschrijving van het product en een fijne site. De camera heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Inge 02-07-2018 Via de website gekocht

Super service en bezorging!

Wat een overzichtelijke webwinkel, alles is gped te vinden!
Ook ben ik erg tevreden met de super snelle bezorging!

Jan-Willem Prinsen 02-07-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering en alles compleet!

Goede vergelijkingsmogelijkheden en correcte informatie. Vooral ook de diverse camera's die ik als beginner zo goed op een rijtje kon zetten.

J.w. Kooi 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en erg behulpzaam

Ondanks mijn vele vragen en foutieve bestelling bleef de service goed en snel. Het was zelfs mogelijk een zending op het laatst aan te passen zonder dat dit gevolgen had voor de levertijd. Op en top service!

R.Nagtegaal 02-07-2018 Via de website gekocht

Snel en goede webshop

Als ik iets nodig qua fotospullen dan kom ik altijd al snel uit bij Cameranu.nl , hier kun je rustig rondkijken en je oriënteren zonder dat een verkoper in je nek hijgt en alles staat heel duidelijk omschreven dus je kan alles gewoon zelf .
Kom je ergens niet uit dan is er altijd nog de klantendienst die je verder helpt (bij mijn vorige camera hulp gehad).
Deze duidelijkheid is voor mij ook 1 van de belangrijkste reden waarom ik steeds uitkom webshop want ik ben geen professionele fotograaf dus veel termen zijn voor mij dus acrabadabra en na mijn vorige Canon camera wilde ik een nieuwer model en tja die vind ik dan gewoon wederom bij cameranu.nl voor de beste prijs .
Ik zal dus nog lang klant blijven hier (alhoewel geen hele grote klant omdat ik geen prof ben) gewoon omdat ik hier altijd vind wat ik zoek.

Red 02-07-2018 Via de website gekocht

Top zoals gewoonlijk!

Bij CameraNU worden wij altijd goed geholpen. Ook als er een keer een defect is dan wordt dit altijd keurig opgelost!

Nabil 02-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Cameranu.nl heeft mij altijd super netjes bijgestaan met elke aankoop die ik bij ze heb gedaan. Klantvriendelijke en duidelijke service, je weet precies waar je aan toe bent en ze hebben zo goed als alles op voorraad. Mijn absolute nummer 1 hier in Nederland.
Mijn laatste bestelling was een Zhiyun Crane 2 en ik kreeg deze de volgende dag netjes op tijd geleverd. Top product voor een goede prijs.

Koen 02-07-2018 Via de website gekocht

Foutje gemaakt .... cameranu lost het voor je op

Ondertussen kennen ze mij waarschijnlijk al bij cameranu.nl. Twee keer een vergissing gemaakt tijdens mijn bestelling en twee keer een super vriendelijke dame aan de lijn om het probleem voor me op te lossen.
Zonder problemen de nodige aanpassingen gedaan en de volgende dag de juiste levering in de bus gekregen. Top service. Als ik één puntje van kritiek mag geven: Indien er een retour van materiaal moet gebeuren is dit 'verschrikkelijk duur' vanuit België. Mocht het retourbeleid nog iets aangepast kunnen worden en deze retour gratis kunnen laten verlopen dan denk ik dat alle andere websites al beter hun boeken neerleggen.

Pieter 02-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service bij tegenvallend product

Had een GPS tracker voor mijn Nikon camera besteld bij cameranu.nl.

Deze werd voor n scherpe prijs snel bezorgd. Hij deed het ook prima echter na de eerste dag was de miniconnector afgebroken terwijl deze nog in de camera in mijn tas zat. Een tegenvaller!

Contact opgenomen met de service afdeling via de email: ik kon hem zonder probleem terugsturen (antwoordnummer = gratis ) voor een ander exemplaar met het advies de stekker er niet in te laten. Binnen een paar dagen had ik een nieuwe tracker binnen. Ook werd ik steeds op positieve toon te woord gestaan.

Perfecte service!

Conrad 02-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Zeer snelle verzending en ontvangst. Nog geen slecht ervaring gehad. Site is duidelijk en de artikelen zijn goed geprijsd.

Reinoud 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende prijs!

Ik heb een externe harde schijf besteld. Hiermee was cameranu.nl niet alleen de goedkoopste, maar werd deze ook nog eens de volgende dag al geleverd.

Sander 02-07-2018 Via de website gekocht

TOP SERVICE

Mijn bestelling moest ik snel hebben vanwege mijn naderende vakantie. Helaas bleek het toestel tijdelijk niet voorradig. Nadat ik contact had opgenomen heeft cameranu.nl het toestel toch snel, met voorrang, kunnen versturen zodat ik het toestel op tijd heb voor mijn vakantie. Ook het afleveradres kon snel veranderd worden.
Dit allemaal binnen een half uur via e-mail.
Complimenten voor deze service.

Ik kan nu met een top toestel voor een scherpe prijs met vakantie.

accu 02-07-2018 Via de website gekocht

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

levering op afgesproken tijdstip. Goede verpakking voor de breekbare spullen. Wat er beloofd wordt is bij ons waar gemaakt, dit maak je vaak genoeg met webshops anders mee.

Mr. M 02-07-2018 Via de website gekocht

Helaas niet beetje teleurstellend

Voor het eerst een tweedehands Nikon objectief besteld via deze webwinkel. De 16-85 VR zoom lens arriveert op tijd maar niet in originele verpakking en met maar een minimale bescherming.

Lens is optisch in orde maar het rubber van de zoomring zit gedeeltelijk los. Dit is een gedeeltelijk defect en lijkt me niet tot de gebruikelijke sporen bij een occasion horen.

Vanwege de optische kwaliteit besloten de lens toch maar te houden en zelf het rubber zorgvuldig vastgelijmd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-07-2018

Beste Mark,

Dank voor je review, en jammer dat we je hebben teleurgesteld. We hebben je telefonisch al even gesproken en onze excuses aangeboden.
Bij occasions wordt vaker geen originele verpakking meegeleverd, maar als deze wel aanwezig is vermelden we dat bij de omschrijving van het product. Dat de lens onzorgvuldig is verpakt nemen we hoog op, want we willen er juist alles aan doen om je bestelling in goede staat te bezorgen.
Dat het rubber van de lens los zat hadden we natuurlijk moeten zien, en het spijt ons zeer dat dit gemist is. Je gaf aan dat de lens verder prima in orde is, en dat je er voldoende vertrouwen in hebt om de lens te houden.

We hopen dat je er op vertrouwt dat we het met je hadden opgelost als je ons dit meteen had laten weten, en waarderen sowieso de moeite die je hebt ondernomen om ons op de hoogte te brengen.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Snelle levering, groot gemak! 02-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik had last-minute een geluidssetje nodig voor bij mijn camera. Het bestellen ging heel makkelijk en de spullen werden heel snel geleverd. Prima service!

Nicole 02-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering !

ik had mijn bestelling super snel in huis, en er ontbrak iets aan mijn bestelling maar ook de klachtenafhandeling was heel snel geregeld en het ontbrekende part was heel snel nagestuurd

BJT 02-07-2018 Via de website gekocht

Top levering

Bij het bestellen was een van de artikelen niet op voorraad waar keurig over gemaild werd met de vraag of een deellevwring of complete levering gewenst was. Omdat de filters niet gebruikt kunnen worden zonder de filterhouder, voor compleet gekozen in se veronderstelling dat het wel een weekje zou duren. Echter, binnen drie werkdagen had il de complete bestelling binnen: super!