Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

imqqmi 12-06-2010

Cameranu heeft een prima en overzichtelijke website, goede categorische indeling waar je makkelijk en snel producten kunt kiezen. In mijn geval een B+H 103 ND filter. Omdat je eerst een diameter kiest kun je snel de juiste filter vinden.
De bestelling was op woensdag gedaan en op donderdag had ik het in huis, goed verpakt in bubble wrap.

Albert310 12-06-2010

Perfect. Ik heb gekozen voor de levering per koerier. Per slot van rekening bestelde ik een dure Canon-lens en die doe je niet in de post...
Een kwartiertje eerder dan afgesproken werd alles keurig afgeleverd. Perfect geregeld en alles zoals afgesproken.

johanna1946 12-06-2010

de website is zeer overzichtelijk en "in voorraad" is ook echt voorradig en de volgende dag in huis.
Bij afhalen wordt er zonodig nog uitleg gegeven,en een prettig nummersysteem zodat je tijdens je wachttijd nog even rond kunt kijken.

EenT 12-06-2010

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering.

ger.kurvers 12-06-2010

alles heel duidelijk en snel afgewerkt. Er blijven eigenlijk geen vragen over.

gstolmeijer 12-06-2010

Product om 16:30 besteld en direct kreeg ik bericht dat het was goedgekeurd en werd verzonden. De volgende dag om 10:30 al in huis, geweldig !

hake0012 11-06-2010

word op vakkundige van advies voorzien en op een prettige manier geholpen in winkel.

bertie12 11-06-2010

Zeer correcte afhandeling van retour gestuurde fotocamera

Minnaar 11-06-2010

Zeer prettige webwinkel.

Ingrid8 11-06-2010

Zeer snelle levering. 's Avonds besteld en de dag erna in huis.

cor85 11-06-2010

Heb hier een tweedehands fisheye gekocht. Prima product en tot nu toe te gebruiken naar volle tevredenheid. En zoals te verwacten, natuurlijk prima service van cameranu.nl

peterg147 11-06-2010

alles ging uitstekend

RGS 11-06-2010

Gewoon een perfecte winkel zowel de winkel in Urk als online.
Prettig zaken doen met Cameranu.nl

Gr,Richard.

peterg147 11-06-2010

ging allemaal snel en accuraat

Kobus43 11-06-2010

Bestelling prompt en volledig geleverd.

Martinnemans 11-06-2010

de site vermeldt :"voor 16:00 besteld = volgende dag geleverd". Wij hebben een camera besteld om 16:30 op vrijdag, en waren in de veronderstelling dat er dus pas dinsdag geleverd zou worden. Om 17:00 uur een mailtje dat de betaling binnen was en om 18:30 een mailtje dat de chauffeur onderweg was. En inderdaad, de volgende ochtend werd de camera keurig afgeleverd. Ik noem dat grote klasse. Bedankt

gdegast 11-06-2010

door de hoge boordeling op internet zelf nu al diversen keren artikelen gekocht. als artikel op voorraad is snelle levering ik ben zeer tevreden

janpsmit 11-06-2010

Nikkor AF-S DX Micro 85mm F3.5G ED VR
kwalitatief hoogstaande lens.

Snelle levering door CameraNu en TPG.

joostwest 11-06-2010

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snel geleverd. Voor 4 uur besteld is inderdaad de volgende dag in huis!

zoso 11-06-2010

supersnel en correcte afhandeling!

2wo543 11-06-2010

Heel goed

aethey 11-06-2010

Ik kocht namens een vriendin een mp3speler waarbij bij het uitproberen bleek dat er een belangrijke functie ontbreekt in het menu, nl om het volume hoog of laag in te stellen. Bij een eerste contact hierover bleek dat men er bij de telefoon weinig verstand van heeft, maar we konden het apparaat goed verpakt terugsturen en dan zou het bedrag teruggestort worden. Daarna kwam men hierop terug en wilde men er € 10,-- van aftrekken omdat de oorspronkelijke verpakking er niet meer omheen zat en zo zou het apparaat niet meer doorverkocht kunnen worden. (NB doorverkopen mét fabrieksfout dus). Men bedacht vervolgens dat het apparaat wel zo zou horen en er zou geen sprake zijn van een fabrieksfout, hetgeen onzin is, want we hebben een zelfde apparaat en daar zit de functie gewoon op. Na veel moeite heeft mijn vriendin hen weten te overtuigen het bedrag, weliswaar zonder de aangetekende verzendkosten te retourneren. Ik vind dit alles van weinig professionaliteit en klantvriendelijkheid getuigen. Wij hebben slechts een leuke goed functionerende mp3 speler willen bestellen en er is een zaal waar we dat nu niet meer zullen doen.

guldemond 11-06-2010

Zoals altijd correcte en snelle levering.
Groot assortiment

Oudesluys 11-06-2010

Uitstekend bedrijf voor aankopen.
Goede levering en service. Technische ondersteuning i.v.m. maken van keuzen is wat minder. Hiervoor kun je beter naar de producent.

Je dient ook de prijzen per artikel goed te evalueren daar het kan zijn dat een hele basis unit goedkoper is dan een los/aanvullend element.

Jammer dat ze geen American Express kaarten accepteren daar dit de veiligste kaart voor de internet aankopen is.
Zie consumentenbond.

A.Oudekerk 11-06-2010

zeer snelle levering

regrets38 11-06-2010

Betrouwbare leverancier, het leveren met een koerier door heel Nederland tegen een vaste prijs is een prima service.

Marienelle 11-06-2010

De extra batterij die ik bij mij camera had gekocht ging niet zo lang mee als de originele, na snel mailcontact en het schadeformulier ingevuld te hebben heb ik de batterij retour gestuurd.

Per omgaande een nieuwe gekregen.

Geen discussie, prima service weer.

ploegm 11-06-2010

Duidelijke website en bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Prima!

F.Swaters 11-06-2010

weer 100% tevreden

Angeline19 11-06-2010

Duidelijke website, makkelijk uitzoeken, supersnelle levering.

cdgroot 11-06-2010

het product is snel te vinden.
de omschrijving is compleet.
niet de goedkoopste, wel het meest compleet.
via internet gekocht, goede begeleiding, safe gevoel erbij.
de levering was op tijd, zoals aangegeven, je blijft goed op de hoogte van je bestelling.

linnaeus 10-06-2010

Duidelijke website.
Goede extra informatie via telefoon.
Tracking van het pakket

315473 10-06-2010

Vlotte afhandeling en snelle levering, maar met de handleiding ging het mis: ik ontving meerdere handleidingen in talen tot Turks toe, maar geen Nederlands.
Van de site van Panasonic kon ik echter een zeer uitgebreide handleiding downloaden, dus het was geen probleem.

Chris1100 10-06-2010

Zeer snel netjes geleverd, binnen 20 uur.

gdb2 10-06-2010

zeer snelle levering.

gb84778261 10-06-2010

Heel erg tevreden over cameranu.nl een aanrader. Snel bezorgd, netjes verzonden en bovenal een topcamera.

PeterRed 10-06-2010

Prettig snelle levering, goede begeleiding van verzending ondanks in eerste instantie verkeerd ingevuld afleveradres.

vnijhof01 10-06-2010

Goede snelle service en een winkel die je kunt bezoeken.

berecaster 10-06-2010

Goede en snelle en correcte afhandeling, duidelijke website constant ge-update info mbt levering

prikvdbroek 10-06-2010

Correcte benadering, geen poeha, duidelijke aanbiedingen, goede prijs/kwaliteit verhouding, levering vlot en correct.

jlokwon 10-06-2010

janobe 10-06-2010

goede ervaring

mararie1 10-06-2010

Prima service, ik bestel graag bij cameranu.nl!

t.vanosch 10-06-2010

Heb zeer goede ervaring met Cameranu.nl

bilyam 10-06-2010

aankoop tot volle tevredenheid uitgevoerd

John___ 10-06-2010

Absolute top service !!
Naast een webwinkel is het ook een "gewone" winkel wat heel veel vertrouwen geeft.

jjmoes 10-06-2010

Snel, correct en van hoge kwaliteit, kortom de klant is op Urk geen koning maar KEIZER, alleen,..........tutoyeren op mijn leeftijd (60+) doet ook op een website vreemd aan.U kost minder dan jij.....(letterlijk)

peterwortel 10-06-2010

Duidelijke en overzichtelijke website. Betaling via website verloopt vlot.
Contact met de winkel was prima, goed bereikbaar telefonisch voor een paar vragen die ik had.
Verzending vond snel plaats en via e-mail word je van het hele proces op de hoogte gehouden.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Michel_Engelen 10-06-2010

Nogmaals een snelle en degelijke service!

PJDB 10-06-2010

Super snelle levering