Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

merlingod 26-06-2010

ntzetten snel, betaling, levering, werkt 100 %

mvdweg 26-06-2010

Prettig geholpen door de verkoper, nam alle tijd en gaf een zeer goed advies/uitleg.

Arvinvz 26-06-2010

Keurige website, snelle afhandeling, prima bereikbaar. Soms is het erg druk waardoor je lang moet wachten, maar dit keer was ik zo aan de beurt (Dank je wel WK).

Paoloh 26-06-2010

De bestelling werd 's avonds na 21:00 gedaan en de levering was de volgende ochtend rond 10:00. Dit was sneller dan wat de web site belooft. Alles was compleet en goed ingepakt.

dzuba 26-06-2010

goed

irene261 26-06-2010

Website niet echt heel overzichtelijk. Zie door bomen het boos niet meer, kan natuurlijk ook aan mij liggen ;-)
Telefonisch goed te woord gestaan en 'verkeerde' manier van betalen werd direct opgelost. Supersnelle levering van cameranu!!

gageakies 25-06-2010

Geweldig goeie zaak!

Henk Cornelissen 25-06-2010

makkelijke website, goedkope producten, snelle levering, prima kwaliteit, goede service.

yumyum 25-06-2010

alles is ok

j.a. van den dungen 25-06-2010

supersnelle levering

Wim Kuitems 25-06-2010

Er ging iets mis bij de levering van de printer: bij de extra set inktpatronen zat een doublure en ik miste een andere. Maar een mailtje en de volgende dag kwam de ontbrekende patroon en ik kon de dubbele naar een antwoordnummer versturen. Keurig!

watMaaktHetUitOfDeNaamAlBestaat 25-06-2010

Goede zaak. Veel keuze en scherpe prijs. Enige minpunt is de soms vrij lange wachttijd in de winkel.

fotoheleen 25-06-2010

Na veel gezocht te hebben op internet was toch echt de canon selphy printer het goedkoopst bij cameranu. Helaas was het papier niet op voorraad en ik wou dat er toch wel graag bij bestellen. Na een telefoontje werd mij verteld dat het papier ieder moment binnen zou komen dus ik heb alsnog de bestelling geplaatst en na 4 dagen(inclusief weekend) werd alles compleet bij mij bezorgd. Ze hebben zich dus echt aan hun woord gehouden.

Als ik weer iets nodig heb kijk ik ook zeker weer op hun website

Brigitte 123 25-06-2010

Vrijdags besteld en de dinsdag erop al geleverd. Keurig via de email op de hoogte gehouden. Website ziet er overzichtelijk en duidelijk uit. Een hoop informatie bij alle producten.
Al eerder iets bij Cameranu besteld en ook toen alles keurig op tijd afgeleverd.

mjmven 25-06-2010

Goede site en snelle levering voor 16.00 uur besteld was ook de volgende dag binnen.

ThomBe1 25-06-2010

Ik heb de laatste 4 jaar regelmatig het autotochtje Amsterdam Urk gemaakt om mijn Canonaankopen te doen.
Camera.nl is niet de goedkoopste maar geeft uitstekende voorlichting en service. Daarnaast is de showroom uitgebreid en geeft de klant alle gelegenheid om de produkten te bekijken.
De bediening is altijd vriendelijk en men neemt de tijd voor je!
Kortom, iedere keer het ritje waard!

Jos Klijn 25-06-2010

Uitstekend assortiment voor goede prijzen, goede service en deskundig personeel.

TomVi 25-06-2010

Ik heb op cameranu.nl een sigma objectief gekocht.

De levering was enorm snel, ook naar België. Woensdagvoormiddag besteld en overgeschreven, donderdag bevestiging van betaling ontvangen en vandaag om 16u werd de lens reeds geleverd!

Ook snel antwoord gekregen op mail met extra vraag.

Prima service!

Adrie Bakx 25-06-2010

Altijd wordt alles geleverd op afgesproken datum. ook bij defecten wordt het snel en deskundig in orde gebracht

Beertje1958 25-06-2010

Ik vraag me af of het huidige postbestelsysteem wel veilig genoeg en zo mogelijk in deze tijd achterhaald is.
Ik ben vaak niet thuis als TNT met een pakketje komt.Dat betekent dat anderen tekenen en in ontvangst nemen.
Ik pleit eigenlijk voor Pakjegemak van TNT-post.
Persoonlijk ergens in je eigen buurt je pakket in ontvangst kunnen nemen, zeker met de dure spullen die je hebt besteld. Cameranu niets dan lof.

Wauwwie 25-06-2010

Nemen ruim de tijd voor je vragen en geven deskundig advies of verwijzen je anders door naar een collega met die specifieke kennis. Kan wel zijn dat je dan even moet wachten totdat je geholpen wordt, maar dat is geen probleem.

lejainfo 24-06-2010

Heldere informatie op goed toegankelijke website.
Uitstekende bereikbaarheid op elk uur van de dag.
Prima beveiligde en professionele betalingsafhandeling.
Levering conform de afspraak met moegelijkheden tot volgen van de bestelling.
Kortom: een webwinkel die je steeds bij nieuwe aankopen mede moet meewegen/raadplegen en die je enthousiast en vol vertrouwen bij familie, vrienden en kennissen kunt aanbevelen!

oentje 24-06-2010

informatie via website en via telefoon is perfect, ook after sale is, bv na opsturen kapot product dat nog onder garantie valt is buitengewoon zorgvuldig en klantgericht.

MarwinP 24-06-2010

Goede en snelle service, professionaliteit en ook scherpe prijzen.

almelo 24-06-2010

gebruikersnaamvoorstel: almelo

Dreadshop 24-06-2010

Al een paar keer besteld. Keurige service, vragen snel beantwoord via mail, zelfs op zondag. Kreeg zelfs een kleurstaal toegestuurd omdat ik twijfelde over een kleur van een achtergronddoek.

Bezorging netjes, goed geïnformeerd over tijd en pinnen bij afleveren is ideaal.

Als ik weer iets nodig heb ga ik zeker weer naar Cameranu.nl

kkpnsp 24-06-2010

In een woord: perfecte service.

Frank Bosch 24-06-2010

Niets op aan te merken, maar er moet altijd ruimte voor verbetering zijn.

Bokeh 24-06-2010

Grote keuze tegen scherpe prijzen. Meestal zijn nieuwe artikelen hier al op voorraad terwijl ze bij de concurrent nog in bestelling zijn. Email contact verloopt snel en adequaat. Ik koop hier regelmatig en ben nog nooit teleurgesteld. Een aanrader.
Cameranu geeft écht om haar klanten en dat merk je aan de prima service!

Arnoud vm 24-06-2010

Bestellen, afrekenen en keurig netjes verpakt de volgende dag geleverd.
Alles prima voor elkaar zoals het hoort.
Absoluut aanbevelenswaardig.

dijkie1989 24-06-2010

Echt een PRIMA service!!
's avonds besteld en rond een uur of 7 betaald met ideal, en s' morgens om 11 uur de volgende dag was de bestelling er ook al.

ook de beschrijving was dik in orde, en we zijn dik tevreden over het geleverde product. zelden zo'n snelle service gehad! TOP!!

acardol 24-06-2010

De CameraNu website is voor mij altijd een referentie als ik spullen voor de camera nodig heb.
Ik zou willen dat Urk wat dichterbij Veenendaal lag maar daar kan CameraNu niets aan doen.
Bestelling en Levering waren prima voor elkaar dat geldt met name voor de afhaal faciliteiten in Urk. In het verleden is een keer iets miis gegaan met een bestelling maar dat werd snel en zonder gezeur opgelost.

Dusseljee 24-06-2010

DE levering van de bestelde producten is altijd exact op tijd.

De website is duidelijk en alle producten zijn prima te vinden.

De telfonische informatie over het procuct was deskundig, helder en vriendelijk.

24610 24-06-2010

perfect geregeld

Richard van Nieuwenhoven 24-06-2010

Hele goede en plezierige after sales. Ben erg goed geholpen!

cobyfran 24-06-2010

goede website; veel keuze in bij camera mee te bestellen produkten. Extreem snelle levering: volgens website voor 16.00 besteld, levering volgende dag, echter dat bleek om 18.15 te werken!

Marc van Alphen 24-06-2010

Duidelijk website en heldere productbeschrijvingen. Goede prijzen & pakketaanbiedingen. Ik ben super tevreden, ook met mijn aankoop.

mfla 24-06-2010

Super sales en after sales service! Snelle bezorging en perfecte afhandeling van after sales vragen.

mketting 24-06-2010

Prima winkel. Maar zou graag korting willen krijgen. Vindt de voorraad helaas heel erg afnemen. Hierdoor is de kans heel groot dat ik een volgend product ergens anders ga kopen.

mustang86 24-06-2010

Website:
- zeer overzichtelijk
- makkelijk in gebruik
- uitgebreide informatie

Bestelling & levering:
Verliep zeer vlot. Zondagavond bestelling geplaatst vanuit België, en op woensdagochtend bestelling reeds ontvangen!

pietdorry 24-06-2010

na bekeken te hebben op de site had ik de spullen snel binnen, super. Ook de nabestelling die ik deed was er snel,

roel fijma 23-06-2010

heb al mn foto spullen bij cameranu gekocht ben er altyd erg goed geholpen advies is tot nog toe altyd goed geweest

gdeleeuw 23-06-2010

Cameranu heeft goede kennis in huis, heeft een ruime keuze in artikelen en kan scherp concureren met de prijs/kwaliteit verhouding.
De winkel is ruim opgezet en is goed berijkbaar. Ook het 'nummertje trekken' werkt goed. Direkt de juiste persoon/afdeling

jankoeman 23-06-2010

prima service

Astrid Dobbelaar 23-06-2010

Tja, CameraNu heeft het gewoon erg goed voor elkaar.
Dat mag gezegd worden!

Ik ben er érg goed geholpen, ook met enkele vragen ná de aankoop. Dus van mij een 10 voor CameraNu :)

r.hartgring 23-06-2010

Niets op aan te merken; produkt snel en keurig geleverd.

peterg147 23-06-2010

gaat gewoon goed

AniMar 23-06-2010

Snelle service tegen scherpe prijs. chappeau

Doutsen 23-06-2010

Eenmaal een bestelling gedaan. Zeer tevreden over behandeling van deze besteling(mail status bestelling o.a. met telefoonnummer voor evt. vragen!), levering, service e.d.
Website is overzichtelijk en je kunt makkelijk iets zoeken en bestellen. Kortom: Een prima ervaring!!

uvfilterfan 23-06-2010

gewwon goed en snel