patijnc 21-06-2010

Snelle afhandeling order.
Zou de volgende dag geleverd worden. Helaas door TNT storing met sortering 1 dag vertraagd. Maar toch zeer snel in huis.
Was ook de goedkoopste site met deze printer.

michellebosmans 21-06-2010

Goed, snel, adequaat.
Jammer dat de website niet met alle explorers overweg kan. Via mijn werk kon ik dus niet bestellen, zonder dat hij steeds vast liep. Na een telefoontje kon ik alsnog telefonisch bestellen en kreeg ik de opdrachtbevestiging via de mail binnen.

Betaling via ideal was geen probleem, maar kon het weer niet via het tweede mailtje met een rechtstreekse link.

080951 21-06-2010

Super binnen een week hadden wij onze camera.
Goede service bedanky daarvoor.

ack_wanadoo 21-06-2010

Goede en snelle service. Snel reactie op een vraag die ik had.

Cynthiac9 21-06-2010

Snelle en goede afhandeling. De aflevering was een uur te laat en bij de bestelling ontbrak er iets kleins, maar dit werd zeer snel nagestuurd en bereikbaarheid was erg goed en snel.

ezwiers 20-06-2010

Het bestelde werd keurig binnen 1 dag geleverd.

Matjow 20-06-2010

Zondag besteld dinsdag al in huis. Keurig verpakt. Alles aanwezig. Precies aan mijn wensen voldaan.

herzwi 20-06-2010

Goede site, overzichtelijk, mooie duidelijke foto's van producten, levering snel.

bepbroccoli 20-06-2010

Dit was de 2e keer dat ik een camera bij camerenu.nl heb gekocht. De eerste voor mezelf en de tweede om cadeau te geven. De vorige ervaringen waren al zeer positief. Er wordt snel geleverd. En schade/reparatie wordt ook snel en goed afgehandeld. Daarnaast is de communicatie via e-mail heel goed.

rob_lcd 20-06-2010

Goede prijs en snelle levering keurig volgens afspraak. Top service dus!

k.bisschop 20-06-2010

Uitstekende service, makkelijke website, snelle levering, goed bereikbaar (mail, telefoon).

BerryMaayen 20-06-2010

Op de website had ik al snel de camera/lens gevonden die ik zocht, en het plaatsen van de bestelling was dan ook snel gedaan. Op het bestelformulier heb ik de mogleijkheid aangevinkt om de camera te komen afhalen, waarna ik met de orderbevestiging naar Urk ben gereden. Via een speciale afhaalbalie liep ik na +/- 15min met m'n nieuwe camera naar buiten.

dekon130 20-06-2010

Tot nu toe alle aankopen snel tot zeer snel, en probleemloos, geleverd.
Bovenstaande geldt ook voor
de eventuele omruilingen.

hvanderwesten49 20-06-2010

De website is goed en overzichtelijk. Voordat ik mijn bestelling plaatste, heb ik per mail informatie ingewonnen over het artikel. Ik was er niet zeker van of het artikel paste bij/op mijn fotocamera. Binnen een dag bericht terug ontvangen. Daags na de bestelling kon de weg die mijn bestelling van de leverancier naar mijn woonadres worden gevolgd. Ik wist daarom vrij exact wanneer de levering zou plaatsvinden. De verpakking van was van uitstekende kwaliteit. Kortom:COMPLIMENTEN !

w.j.p.m.vernooij 20-06-2010

Het verliep probleemloos, al waren het maar kleine aankopen. Bij het winkelen op de site ontstaat de wens om dichter bij Urk te willen wonen.

Weber09 20-06-2010

Ik heb vorige week een Canon 550D aangeschaft met een Tamrom 70-300 objectief. Daarnaast ook een zonnekap gekocht voor deze lens (20 euro). Bij thuiskomst bleek dat deze lens inclusief een zonnekap werd geleverd. De aankoop van de zonnekap was dus overbodig, ik heb er nu twee... Het was handig geweest als dit bij de aankoop was vermeld.

NReteip 20-06-2010

Bellen met de zaak en direct contact. Dus geen wachttijden of allerlei doorverwijsmenu's. Prima dus. Camera was op voorraad, om 15.30 besteld, de volgende dag de camera al binnen. Men komt afspraken na, ze doen wat ze zeggen!

Tiemio 19-06-2010

Duidelijke menustructuur, concurerende prijzen, ruim assortiment, snelle betaling, bevestiging en levering. Gewoon prima, zo hoort het!

klajo 19-06-2010

ik heb voor deze lens gekozen omdat die uit de reviews als bese naar voren kwam

Jaap.1980 19-06-2010

Snelle en keurige levering.
Na twee drama's met andere winkels blij onze camera bij Cameranu bestelt te hebben.

Pewi11 19-06-2010

Snelle levering en zeer overzichtelijke website en een scherpe prijs.

L.Bom 19-06-2010

vlotte levering en afwikkeling.
Product makkelijk te vinden en te bestellen.

beijk 19-06-2010

uitstekende prijskwaliteit verhouding
<<after sales in orde

jailman 19-06-2010

Het objectief was goed verpakt zodat beschadigingen uitbleven. Ook was de bestelling binnen twee werkdagen binnen. De website is duidelijk en gemakkelijk te bereiken.

Nancy1973 19-06-2010

Website is overzichtelijk, snelle verzending, uitstekend verpakt.

syra01 19-06-2010

Snelle duidelijke levering, snelle reactie op mails

dzuba 19-06-2010

goed

robels1 19-06-2010

Cameranu is een webwinkel die mijn voorkeur heeft. Zeker 90% van mijn aankopen doe ik middels interner. Mijn ervaring is dat de meeste webwinkels gewoon goed zijn.De webwinkel moet wel aan een aantal criteria voldoen. Zij moeten o.a. aangesloten zijn bij b.v. kieskeurig en/of het thuiswinkel waarborg, de site met persoonlijke gegevens moet beveiligd zijn etc.Als dit niet het geval is dan ga ik naar een webwinkel die misschien duurder is, maar wel saver. Cameranu springt daar echte qua prijs/kwaliteit ver bovenuit. Men kan op deze firma bouwen. Ik heb geen ervaring met aftersale, maar dat zal ongetwijfeld ook goed zijn. Top,helemaal top.

rakker2 19-06-2010

Bestelling is zeer eenvoudig en levering zo als beloof was
En goed verpakt

Henk0801 19-06-2010

Goed gesorteerd en ter zak kundig personeel

mabeline 19-06-2010

------------

mj555 19-06-2010

Super snelle service (bij mij ruim binnen 24 uur)
Een van de laagste prijzen voor dit artikel.
Alles is netjes aangetekend geleverd en werkt prima.
After sales niet nodig gehad dus kan daar ook niets over zeggen.
Voor mij zeker voor herhaling vatbaar!

HansOtten 19-06-2010

Weer een probleemloze, laaggeprijsde en bijzonder snel uitgeveorde bestelling

debirmaan 18-06-2010

Heldere website, lage verzendkosten en snelle levering.
Tevens zijn ook de prijzen in het algemeen goed.

Ferrari1 18-06-2010

Van tevoren bestellen en later ophalen in de shop gaat vlekkeloos. Veel service. Mensen met veel verstand van zaken. Wat nog beter is....het zijn mensen met veel geduld.

Gewoon prima in orde

Lies864beth 18-06-2010

snelle goede levering

Ben Kerseboom 18-06-2010

Dit is de tweede keer dat ik bij Cameranu.nl wat gekocht heb de service is erg goed je word snel geholpen als het erg druk is moet je even wachten, als ze je iets uitleggen nemen ze daar alle tijd voor en dat gebeurt tegenwoordig niet zo vaak meer.

Leegwater 18-06-2010

De website krijgt zo'n lage beoordeling omdat ik naar Urk ben gegaan omdat daar de Canon EOS500D met kitlens 18/55 gunstig geprijst was, in de winkel bleek dat er een fout op de site heeft gestaan en bleek de prijs €100,- hoger te zijn.

PeCam 18-06-2010

Ik kreeg pas na een e-mail te horen dat mijn bestelling niet op voorraad was. Daarna een perfecte afhandeling.

quest1 18-06-2010

website goed en overzichtlijk
scherpe prijzen.

bereikbaarheid niet nodig gehad, omdat het allemaal goed en soepel verliep,

bestelling was binnen de tijd die werd aangegeven als levertijd.

egbertbosch 18-06-2010

aftersales/garantie nog geen beroep op gedaan.

polluxron 18-06-2010

als je iets bestelt voor de aangegeven sluitings leveringstyd dan heb je het product ook gegarandeerd de volgende dag,de website is heel duidelijk en wat prettig is wat er staat als voorraad is er daadwerkelijk ook.
De service is echt geweldig zowel telefonische als je vragen heb over een product,maar zeker ook e-mail verkeer is zeer goed bijv je stuurt een mail met vragen en de zelfde uur of tweede uur zeker heb je zeker antwoord en dat is zeeer snel waardoor je snel en overtuigd je eventuele bestelling bij kan stellen.
nogmaals perfecte service.

myrmau 18-06-2010

foutje gemakkt met bestellen, telefonisch goed bereikbaar en probleem meteen opgelost. Pakketje volgende dag geleverd. Super.

corwattel 18-06-2010

Gemakkelijk gesteld, snel geleverd

hankleijn 18-06-2010

veel in voorraad, goed advies

chielukuh 18-06-2010

Alles gaat bij Cameranu snel en de mensen zijn aardig en professioneel. Ook hebben ze alles op voorraad zodat ik nog nooit langer als een dag heb hoeven wachten.

dialeen 17-06-2010

Website is zeer duidelijk en helder.
Goede bereikbaarheid en prima parkeergelegenheid. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening, nemen alle tijd voor je. Zeer overzichtelijke winkelinrichting. Zelfs als je spijt hebt van je aankoop kun je binnen de zgn.afkoelingsperiode het gekochte artikel terugzenden en wordt het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort. En dan nogmaals wordt na deze service gevraagd of je tevreden bent met de gang van zaken. Dit is helemaal top, van deze mentaliteit kan menig winkel nog wat leren!!!
En de koffie en thee staat trouwens altijd klaar.....

janalbertdevries 17-06-2010

Ik heb een bestelling gedaan bij Cameranu.nl welke ik zelf ben wezen ophalen.
De website is erg duidelijk. Ik heb gereserveerd (besteld) voor ik ging halen zodat ik niet voor niets ging.
De bereikbaarheid is prima. Makkelijk te vinden, filevrij.
Mooie winkel met eigen parkeerplaats. Vlotte bediening. Zelfs een keurig klantentoilet (ivm met de terugreis).
Een prettige ervaring.

nemjit 17-06-2010

Mijn vierde bestelling bij Cameranu.nl, mijn favoriete webshop. Ik had een vraag over mijn bestellng, dus even gebeld. Vriendelijk te woord gestaan, maar het antwoord moest even nagevraagd worden. Binnen vijf minuten werd ik teruggebeld met deskundig advies. Om 17.31 mijn bestelling geplaatst en tot mijn stomme verbazing de volgende ochtend TNT aan de deur! (Ik had mijn mail niet meer gecheckt, dus niet gezien dat hij verzonden was).

Ik heb zelf niets met fotografie, maar voor al mijn printerzaken ga ik naar CameraNu. Altijd (een van de) goedkoopste, goed advies en een uitstekende afwikkeling!

sjmarc 17-06-2010

supersnelle levering! 's Avonds om 20:00 uur besteld. Volgende dag om 16:00 uur in huis. Top!