Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Matthijs55 04-07-2010

Prima informatie over verwerking van de order. Snelle en keurige levering.

rfmdiep 04-07-2010

bestelling snel bevestigd per email + tracking @ tracing prima geregeld

cbdekleijn 04-07-2010

website ziet er goed uit ,is makkelijk zoeken alleen mag het zoekvenster van mij bovenaan de site staan ipv onderaan maar dat is mijn persoonlijke mening.
wel vind ik dat er een apparte index moet wezen voor macroflitsers dit omdat je alle merken moet nalopen nu.

wat staat als voorraad klopt ook inderdaad dit in tegenstelling van sommige andere aanbieders op internet die er soms gewoon een potje van maken ,hier is voorraad gewoon voorraad.....

bereikbaarheid:

als je vragen heb krijg je snel antwoord en je kan ze bellen zonder een duur 0900 nr te bellen.

bestelling/levering
krijg gelijk mail dat de betaling is gedaan je krijgt mail zodra het is verzonden en is binnen de afgesproken tijd is het binnen.

ik zou zeggen "gewoon doen"

wilm2 04-07-2010

Prettige site met meestal de laagste prijs.

MaBr55 04-07-2010

Donderdag middag om 14.45 uur een ereader van Sony besteld en per IDEAL betaald, vrijdag morgen om 08.30 uur afgeleverd. En in de tussenliggende tijd ook nog drie emailtjes ontvangen met een status update. Grote klasse!

Huub Hierck 04-07-2010

Prettige winkel, je kan apparatuur opzij laten leggen, vooral fijn als je van ver moet komen.
Als het druk is nemen ze toch de tijd voor je, hun systeem van nummertjes trekken vind ik erg prettig werken, voorkomt hoop narigheid.
Koop daar apparatuur die ik via hun website bestel.

Een aanrader dus.

Brondijk 04-07-2010

Beste,
Ik ben in contact gekomen met Cameranu via mijn schoonvader. Hij raadde mij aan de website te bezoeken vanwege de goede informatie over producten en de (vaak) scherpe prijzen. We hebben via internet (met o.a. uw website) een voorlopige keuze gemaakt uit modellen en hebben op zaterdag 26 juni 2010 uw winkel bezocht. Wij waren verrast over de service in de winkel en de tijd die voor ons genomen werd. Ruim anderhalf uur is uw medewerkers met ons bezig geweest. Hij heeft ons voorzien van goed objectief advies zonder ons het gevoel te geven met een verkoper te maken te hebben (het autoverkoper effect). Kortom, wij zijn zeer tevreden en zullen uw winkel zeker aanraden bij anderen. En inmiddels zijn wij de trotse eigenaar van een Canon EOS 500D! Een werkelijk fantastisch apparaat!!

sandra2410 03-07-2010

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van levering en betaling

janpietklaaskees 03-07-2010

veel op voorraad, snelle levering, nette prijs, snel antwoord op email

iloha 03-07-2010

De prijzen bij Cameranu zijn vaak een stuk lager dan bij andere winkels maar de service is goed en de levertijd is snel.

R.van der Meulen 03-07-2010

De website is zeer duidelijk en gemakkelijk in gebruik.
De afhandeling van de bestelling is zeer goed en je wordt als klant goed op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling ervoor staat en de levering is ook zeer snel.

fvolden 03-07-2010

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering

Schlimback 03-07-2010

lamberts-e 03-07-2010

goede sevice

bakke496 03-07-2010

Prachtige winkel. Assortiment dmv. demonstratie camera's goed te overzien. Prima geholpen door winkel staf met echt goede adviezen. Bovendien cocurerende prijzen. Kortom: hier kom ik terug.

hasz65 03-07-2010

3,5
Het bestelde werd niet geleverd. Volgens kieskeurig zou er een cardreader bij moeten zitten. En die zat er dus NIET bij. Na gebeld te hebben met "cameranu" is men dus ook niet tegemoet gekomen hieraan. Slechte zaak dus.

Jacobi9203 03-07-2010

Snelle levering, scherpe prijs en goed verpakt.

doppie 03-07-2010

goede service, razendsnelle levering!

nathalie2105 03-07-2010

al meerdere keren bij cameranu.nl besteld en altijd vlotte en goede levering!

hzwaag 03-07-2010

Mooi product, snel te vinden in de webshop. Genoeg informatie over het product om een keuze te kunnen maken uit alternatieven. Levering en acceptatie betaling verlopen probleemloos. Super, zo hoort het te gaan met een webwinkel. De backpack is wel groot (niet de grootste in de range) maar wel heel erg handig wanneer je al je fotospullen bij je wilt hebben. De camera is heel gemakkelijk uit de backpack te halen, zonder dat je die af hoeft te doen. Zit lekker tijdens het lopen dankzij de extra strap.

erijs44 03-07-2010

Prima service, heldere website en snelle levering

westerly 941 new 03-07-2010

Bij mijn zoektocht naar een andere lens kwam ik op kieskeurig een paar reviews tegen die deze 50 mm lens aanbevolen. Dit is mij goed bevallen, perfecte resultaten tot nu toe. Uitstekende prijs /kwaliteit verhouding

reprograaf 03-07-2010

Na een mailtje was een zeer kleine fout zeer snel opgelost

Bedankt nogmaals

CorN

ottho50 03-07-2010

Dit is nu de 3e camera die ik hier heb besteld, de snelle levering, en op de hoogte wordt gehouden door camera.nu werkelijk super.
De camera is een geweldig nieuw product van cannon, werkelijk zeer scherpe foto's.

Meisjepoes 03-07-2010

Vandaag besteld is morgen in huis ..Goed verpakt ...perfect !
En de camera zelf is helemaal super

K. Kat 03-07-2010

Scherpe prijzen en zeer betrouwbare en snelle levering.

nagthi 03-07-2010

Bestelling rond 3 uur gedaan (voor 4 uur dus), nette duidelijke e-mails over bestelling en betaling. Betaald via i-Deal.
Een inderdaad volgende dag al in huis (toevallig ook nog vroeg)!
Super netjes allemaal, geen klachten, aanrader!

hoffjero 03-07-2010

Super snel bezorgd. Vrijdag 15:30u besteld en zaterdag 9:00u bestelling gearriveerd.
Telefonische assistentie voor aankoop was prima!

maxbred 03-07-2010

Bijzonder vlotte levering. Vrijdagmiddag 14.00u besteld, zaterdagmorgen 10.00u bezorgd!

Rini Lamboo 02-07-2010

De website is overzichtelijk en ik had snel gevonden wat ik zocht. Vervolgens werd ik telefonisch goed te woord gestaan. De winkel is gevestigd buiten het centrum van Urk en is daardoor vanaf de snelweg goed en snel bereikbaar. Ook in de winkel werd ik correct geholpen.

Kees Utrecht 02-07-2010

alles was prima in orde

pecvalk 02-07-2010

x

pquanjer 02-07-2010

@

gaijin 02-07-2010

Bijna de laagste in prijs, 's avonds besteld en de volgende ochtend al afhalen in de winkel. Daarbij nog prima advies!

marn2zm 02-07-2010

Is gewoon goed

bobbes2000 02-07-2010

Met de website is niets mis.
Je paketje wordt keurig bezorgd. Als er een probleem is met je aankoop, wordt dat keurig netjes verholpen.

RobvanSpijk 02-07-2010

Snelle levering,

Goed geregeld

Martine10 02-07-2010

Snelle levering: het wordt inderdaad de volgende dag bezorgd.
Omdat ik nog een vraag had over een actie nog even gebeld; prima bereikbaar en vriendelijk te woord gestaan

rijkrijk 02-07-2010

6,5
Voor vier uur bestelt maar helaas geen levering de volgende dag, erg jammer.
Vandaar voor de levering een 4

henk737 01-07-2010

pkk 01-07-2010

6,2
occasion materiaal ongecontroleerd uitgeleverd, niet volgens omschrijving op site
bij klagen hierover eerst wat misverstanden, maar later alles goed verlopen: retourzending franco, telefonische terugkoppeling over wat er fout was gegaan met excuses en snel gecrediteerd.

arthurd 01-07-2010

's middags besteld, dezelfde middag afgehaald. Bestelling lag al klaar. Verder goed geholpen bij additionele aankoop.

errie001 01-07-2010

Erg goed en kundig te woord gestaan. juiste producten tegen scherpe prijzen.

ikbenergblij 01-07-2010

snel gevonden, snel en correct geleverd, goedkoopste aanbieder

marco 11 01-07-2010

snel en goed

drefter 01-07-2010

Super levering lekker snel

najim 01-07-2010

gewoon toppie!!snelle service en levering

Isolde24 01-07-2010

6,5
Doordat CameraNu een groot bedrijf is ben ik een aantal problemen tegen het lijf gelopen. Ik ben begonnen met een eigen fotostudio en had dus advies nodig. Mijn volledige studio is bij cameranu aangeschaft. Per e-mail heb ik gevraagd of wat ik bestelde goed was.. dat was dit werd er gezegd. Bij de kassa (afhalen)werd me dit nogmaals bevestigd. Echter bleek thuis dat het achtergrond systeem dat ik had ook voor doeken bedoeld was... Het papier rolde letterlijk van de rol af, was geen stoppen aan. Nogmaals gebeld.. Ja ik had het verkeerde systeem werd er gezegd. Dus een andere besteld. Volgende dag werd ik gemailt dat ik ook een bepaalde klem bij hun kon kopen die het rollen tegen zou gaan. Kosten +- 20,00 per klem en ik had er twee nodig. Nou prima dacht ik, ik die middag weer opnieuw naar Urk (wij wonen in Almere) en vraag nogmaals of de klemmen echt helpen.. Toen zei de verkoper: ja, deze klemmen zijn daar niet voor bedoeld, hier kun je een flitser op klikken. Nou dacht ik, daar gaan we weer!Na 10min kreeg ik van één aardige verkoper de tip dat een oude sok in de rol proppen ook het rollen stopt. Ik heb gezegd dit advies aan te nemen en heb de klemmen niet gekocht. Het was dus weer een rit naar Urk voor niets. Wat ik persoonlijk ook erg naar vind is dat er zulke lange wachttijden zijn voor wat je ook komt.. Ik ga dus op zoek naar een groothandel of een eenmanszaak welke mij wel goed informeren kan en niet dan weer dit, en dan weer dat als advies meegeeft.

andrekooistra 01-07-2010

duidelijke website, zeer snelle levering en dit reeds meerdere malen mogen ervaren.

will14 01-07-2010

Zeer snelle levering en alles compleet