Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fokelien 21-04-2019

Ik was verrast om te zien dat jullie een fotoworkshop organiseerden bij de tulpenvelden.
Daar heb ik gebruik van gemaakt en volop kunnen fotograferen tussen en bij de tulpen.
Daar waar we hulp nodig hadden of vragen konden we terecht bij de vier mensen van Camera.nu.
Ze hielpen ons en gaven instructie hoe we op een andere manier of met andere instellingen konden werken. Een fijne ochtend met veel mogelijk heden om mooie foto’s te nemen.

Saskia Jans 21-04-2019

Prima producten en service. En het product dat ik op zaterdag bestelde werd al op zondag besteld! Zo kon ik gelijk aan de slag :)

Henk 21-04-2019

Uitstekende service ,nadat mijn camera dienst weigerde . Geheel kosteloos verstuurd en ontvangen

P.G. 21-04-2019

Zoals steeds perfecte levering volgens de afgesproken leverdatum en verzendingswijze.
Product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Henk 21-04-2019

Makkelijk online bestellen en snelle levering. Ook de voorraad is te zien zodat je weet dat je niet voor niets rijd als je naar een winkel gaat.

Ruud 21-04-2019

het is gewoon niet anders, een 10 voor een perfecte webshop-ervaring: cameranu.nl is een overzichtelijke webshop, met prima productinformatie en een superassortiment, waarvan alles wat ik bekeken heb op voorraad was. de bestelling arriveerde binnen 24 uur op het afhaalpunt, de communicatie omtrent de bestelling was vlekkeloos. tja, wat kan ik er nog meer over zeggen? voor foto- en videoapparatuur en verrekijkers e.d. webshop je bij cameranu.nl !!!

Sven Heddes 21-04-2019

Cameranu.nl is een oneindige winkel met enorm veel en vaak verrassende produkten. Als je ze vaak bezoekt kom je steeds meer spullen tegen die de moeite waard zijn om te kopen. Wat tevens opvalt is dat hun klantenkring gepassioneerd, trouw en vooral tevreden is, gezien de lange lijst met winkel en produktreviews, Als je van fotografie ook maar een beetje warm wordt, dan ben je bij cameranu.nl gewoon op de juiste plek voor al je wensen. De reviews zijn echt, de klanten zijn vrijwel allemaal tevreden. Kortom zoek je een betrouwbare shop met een eerlijke en transparante manier van zaken doen, zit je bij cameranu.nl in de Eredivisie. Topwinkel en dus aan te bevelen.

Rijke 21-04-2019

Duideljke site. Vrijdagavond besteld en het was zaterdag al in huis. Precies zoals beloofd bij de bestelling!

W. de Ruijter 21-04-2019

Goed geadviseerd voor mijn aankoop, kreeg uitgebreid uitleg over producten. Vriendelijk personeel die neemt alle tijd voor de klant.

NvN 20-04-2019

Voor mij, herstellende na hersenchirurgie verwijderen van twee tumoren dat zware epilepsie aanvallen veroorzaakte, een geweldig tas. Letterlijk & figuurlijk last van schouders haalt. Perfect qua levering, mooi uitziend product en vooral belangrijk makkelijk en goed in gebruik. Top!

Mertens Gerard 20-04-2019

Ondanks de moeilijkheden bij de betaling ,waarvan de oorzaak volledig bij ons lag , werden we snel en juist geholpen . Nogmaals dank daarvoor .

Jaap Fijen 19-04-2019

Als professionele fotograaf heb je natuurlijk altijd je adresjes voor de nodige spullen. Cameranu.nl is een van mijn vaste stekken voor alles wat ik mogelijkerwijs nodig heb. Je ruikt nog net niet de ouderwetse geur van ontwikkelvloeistof of stopbad, maar verder is deze site eigenlijk alles wat je als fotograaf van welke niveau dan ook moet hebben. Een fijne chatfunctie waar je professioneel geholpen wordt, door echte mensen met verstand van zaken.
Combineer dat met scherpe aanbiedingen en leuke andere deals, genoeg info voor de beginner maar ook voor de pro, en je hebt een geweldige ervaring, de naam van die ervaring? Cameranu.nl natuurlijk

F. de Bruijn 19-04-2019

Ik ben nog niet vaak een bedrijf tegen gekomen waar werkelijk alle medewerkers die je spreekt of mailt zo klantvriendelijk zijn. Ik had problemen met het werkend krijgen van mijn aankoop en er is met engelengeduld en expertise voor gezorgd dat mijn g-raid thunderbolt nu perfect werkt. Geen zucht of onvertogen woord gehoord of gezien. Top!!!

Geert 19-04-2019

Top winkel, super snelle levering. Levering was al de volgende dag. Echt een aanrader, waar voor je geld.

Arjan 19-04-2019

Website is overzichtelijk. Chatfunctie is erg fijn. Ik werd goed geholpen met het maken van de juiste keuze. Dezelfde dag was mijn nieuwe camera nog in huis!

GE Elbert 19-04-2019

super service ,bestelling snel thuis en voldoet aan verwachting
kan deze winkel zeer aanbevelen

Roger 19-04-2019

Er zijn wel sites die goedkoper zijn, maar dan zijn het vaak Aziatische bedrijven die de website runnen en vanuit hun land verzenden. Ik koos voor Cameranu omdat hun prijs concureert met de andere shops, maar er was gratis 5 jaar garantie. Verder heb ik meer vertrouwen in webshops die ook fysieke winkels hebben. Bij de bestelling was er een betalingsprobleem met mijn bank, waardoor ik de bestelling een tweede maal moest plaatsen. Mijn mail naar de klantenservice werd enkele uren later beantwoord. Cameranu heeft dit vlot opgelost en ervoor gezorgd dat ik mijn toestel toch nog s'anderendaags ontving. Zeer tevreden!

Jacques 19-04-2019

Als enige een simpele scanner te koop. Via Google bij Cameranu.nl terecht gekomen. Nog nooit eerder van Cameranu.nl gehoord of mee te maken gehad. Bestelling (duidelijke site), betaling (met iDeal) en levering (met Post.nl) zonder problemen en op tijd. Scanner in een degelijke "omdoos" verpakt.
Klasse!

Marvin 19-04-2019

De producten en service van Cameranu zijn altijd helemaal super. Ik zou Cameranu zeker aanraden bij anderen!

Ivo Jeukens 19-04-2019

Perfecte levering van de spullen. Waarbij CameraNu het verschil maakt is het advies en de service die je krijgt via oa de chatfunctie op de website of telefoon. Top!

Sjoerd 19-04-2019

Door de webshop van Cameranu.nl vind ik altijd snel wat ik nodig heb.
De winkel gebruik ik niet alleen voor de grotere bestellingen maar zeker ook als ik snel iets kleins nodig heb. Altijd een snelle complete levering zonder gedoe.

Tavernier 18-04-2019

Ik kan GEEN ENKEL NEGATIEF PUNT opsommen !
De aankoop, de levering en al de rest verliep naar wens.
Het is een aanrader.

Marianne 18-04-2019

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en altijd zeer vriendelijk. Ze denken en leven mee en geven mogelijkheden. Altijd prettig dus.

C de Jong 18-04-2019

Het product wat ik heb aangeschaft is top. De website was echter in up to dat tijdens het bestelling. Ik bestelde een combi deal van camera, SD kaart en beschermende hoes. Alle producten stonden gemarkeerd als op voorraad en zouden zoals in de bevestigende mail de volgende dag geleverd worden. Echter kreeg ik op de dag van de levering een mail dat de camera niet op voorraad was en ergens in de komende drie werkdagen geleverd zou worden. Ik was voor mij erg lastig plannen omdat ik juist alleen die dag thuis aanwezig was om het pakketje aan te nemen. Na een telefoongesprek met de service kon ik mijn aflever adres op mijn initiatief na enige uitleg veranderen naar een afhaalpunt. Dit vond ik erg prettig maar ik vond het erg slordig dat de website niet up to date was en dat de mail met de annulering van de levering vaag was over de nieuwe bezorg datum. Al in al ben ik blij over het product dat geleverd is en dat er een oplossing is gekomen ondanks dat deze op mijn eigen initiatief kwam. De dame van de service had iets mee denkende mogen zijn.
Officiele reactie van CameraNU.nl 18-04-2019

Beste C. de Jong,

Bedankt voor het achterlaten van een review over de afhandeling van jouw bestelling. We vinden het jammer om te horen dat de levering niet helemaal is gegaan zoals je verwacht had, we vinden het wel fijn om te horen dat het uiteindelijk gelukt is middels het afhaalpunt. We hebben hier een leerpunt van gemaakt en zullen hier in de toekomst beter op letten!

CameraNU.nl

Suzanne Montens 18-04-2019

Snelle levering. Duidelijke omschrijving van het product. Goede prijs. Ik
zou hier vaker bestellen.

Anne R 18-04-2019

Ruim assortiment, goed advies , prijs is altijd goed en een snelle levering.

Rob Kuhlman 18-04-2019

Uitstekende website, snelle afwikkeling en het op tijd leveren van de goederen

Marty van Hasselt 17-04-2019

Ik heb al vaker iets besteld bij Cameranu.nl en ben er zeer tevreden over.
De spullen die zij verkopen zijn altijd goed.
Levering gaat altijd goed.

RD 17-04-2019

Ik had nog nooit eerder bij CameraNu besteld maar ben zeer tevreden. Product wat ik kocht was de beste deal, vandaar dat ik voor CameraNu koos. Goede en heldere uitleg bij het product zelf ook! 11 uur 's avonds besteld en volgende dag gewoon netjes op tijd geleverd! Heb 0 verbeterpunten aan te dragen.

Wim 17-04-2019

Ik heb al vaak als professional gekocht bij Cameranu.nl. Steeds een heel vlotte service, zowel via mail als chat. Ik heb ooit al een product (fotorugzak) moeten retourneren. Ik had verkeerd gekocht, mijn fout: het product is zonder probleem omgeruild voor een beter alternatief. Heel knap. Ik koop er graag en zal dat nog doen.

enthousiaste video content creator 17-04-2019

Ik bestel graag op CameraNU.nl, omdat ze een gebruiksvriendelijke webshop hebben, breed assortiment, leveringen altijd de volgende werkdag in goede staat in huis zijn en ik tot op heden nog nooit problemen heb gehad met de kwaliteit van de bestelde producten.

Kristie 17-04-2019

Cameranu is een fijne winkel waar je goed wordt geholpen. Onlangs heb ik de Nissin I60a aangeschaft voor Sony incl de Air Commander om draadloos aan te sturen. Hierover heb ik advies ingewonnen op de Profesional Imaging beurs en daar wilde ik hem aanschaffen, maar ik had nog wat twijfels. De vriendelijke medewerkster liet me toen weten dat ik met de beurskrant ook in de week na de beurs nog gebruik mocht maken van de beurskorting in de online shop. Hartstikke klantvriendelijk om de klant wat bedenktijd te geven. Top service van Cameranu.

Eenmaal besloten welke set ik precies wilde, heb ik hem besteld met behulp van een medewerker toch nog de beurskorting gekregen en een dag later werd het pakket netjes bezorgd.

Toen ik nog wat problemen had om ermee aan de slag te gaan, werd ik ook weer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en binnen enkele minuten was het euveltje verholpen. Inmiddels al veel plezier gehad van de flitser.

Jaap van Emmerik 17-04-2019

Als Cameranu.nl aan geeft dat een product op voorraad is en dat ze morgen zorgen dat je product in huis is dan maken ze dat ook waar. Zowel bestellen als ontvangen is in een zucht geregeld. Het is jammer dat ze wat ver uit de randstad weg zitten maar anders kwam ik ook graag fysiek naar hun shop.

Janneke 16-04-2019

Via een trainer (MoJo) werd ik op jullie site gewezen, ik kon snel vinden wat ik nodig had en werd op nieuwe ideeën gebracht. Vervolgens ging er iets mis bij het bezorgpunt van PostNL en uw medewerker heeft ervoor gezorgd dat ik diezelfde dag mijn pakketje nog kon ophalen.

Anne 16-04-2019

De producten die ik besteld had waren de volgende dag al in huis! Ideaal als je snel iets wilt hebben. De producten waren ook goed verpakt. Ook de klantenservice was erg duidelijk in wat ik precies moest hebben.

koekeloer 16-04-2019

Ruim aanbod (on-line) trgrn primas prijs. Levering goed verzorgd (volgende dag en goed verpakt). Duidelijke voortgang van het bezorgprocess.

Charlie 16-04-2019

Er kon helaas een artikel niet geleverd worden maar er was direct goede communicatie en een oplossing!
Altijd ruime keuze en snel geleverd.

FrenkS 16-04-2019

Onlangs kocht ik een nieuwe camera/objectief van Canon bij ze op de PI beurs in Nijkerk.
En daar viel me 2 dingen goed op, een duidelijke uitleg en een prettige afhandeling.
Maar ook een duidelijk plus als je de klantenservice belt. Dan nemen ze echt de tijd voor je. Ze zijn van alles goed op de hoogte plus een verwijzing van tools op internet waar je ook iets mee kan doen.
Mijn keuze is dus doorslaggevend bij de eerst volgende aankoop, een klik naar mijn 'favorieten links' waar ik direct toegang tot ze heb.

Gerard 15-04-2019

Prima shop, duidelijke website met overzichtelijke artikelen groepen.
Heb je vragen dan worden ze ook snel en duidelijk beantwoord. Kortom een site zoals het hoort.

Petra 15-04-2019

Ik kom graag bij camera nu. Je word er goed geholpen en krijgt er goed advies. Ook als je later terug komt met vragen waar je niet uit komt bij een product die je hebt gekocht. Ben heel tevreden. mvgr Petra

Jasper 15-04-2019

Ik ben al jaren een tevreden klant van cameranu.nl. In zowel de fysieke winkel in URK als via de digitale kanalen heb ik goed advies en goede ondersteuning mogen ontvangen bij aanschaf, verlies en reparatie.

De prijzen zijn marktconform. De tijd van echt lagere prijzen lijkt voorbij. Dat kan ook niet als je ziet dat andere partijen als Coolblue prijsverlagingen van cameranu.nl binnen 24 uur volgen. Wat onderscheidend is, is echter de garantie periode van 5 jaar ten opzichte van de standaard en wettelijke 2 jaar.

De levering is altijd snel en in nette en deugdelijke verpakking. Of het nu een camera accessoire, een printer, een verrekijker of een camera is.

Peter Heijnen 15-04-2019

Al jaren ben ik vaste klant bij Cameranu en in vrijwel alle gevallen tot volle tevredenheid. Goede service, scherpe prijzen, prima assortiment en vriendelijke medewerkers. Is er een keer iets niet in orde, dan wordt er altijd een goede oplossing gezocht. Kortom: een winkel waar ik graag kom en blijf komen, zowel online als in de echte fysieke winkel op Urk!

B de Raad 15-04-2019

We zijn zeer tevreden over de behandeling in de winkel, vakkundige uitleg bij de aanschaf van een verrekijker. Ze nemen alle tijd voor je. Dus zeer tevreden.

Dani 15-04-2019

Ik heb bij deze bestelling gekozen voor cameranu.nl, omdat ik hier eerder ook wel eens wat eb besteld. Ik was zeer tevreden over de snelle leveringen en informatie die gegeven werd bij de producten op de site. Ik heb ook geen enkele problemen ervaren bij het bestellen van mijn lens. Ik vond het ook zeer prettig dat ik op de site zelf al een leverdatum kon kiezen, wat bij veel sites niet het geval is. Ook hebben ze een ruim aanbod aan camera-gear. Zeker een aanrader waar ik in de toekomst vaker zal bestellen!

Esther94 14-04-2019

Een mooie winkel op urk. Goed en behulpzaam personeel. Organiseren Leuke activiteiten in de speciale lezingzaal. Kort om top winkel

Boomski 14-04-2019

Alleereerst verrassend om een externe HDD te vinden op deze site.
een merkartikel, LaCIe, met een uitermate scherpe prijs.
binnen een dag in huis, wat wel prettig is als je backup op instorten staat.

Goede winkel , komt warm aanbevolen

rashida 13-04-2019

fijne winkel!
Alles word snel afgehandeld, en zeer snelle reactie.
ik ga er de volgende keer ook weer heen voor advies voor een camera

HEOO.nl 13-04-2019

Mooi op tijd bezorgd, product naar wensen mogen ontvangen. Kortom: Prima! Ik zou zo weer wat bestellen als ik het nodig heb..

Wouter 13-04-2019

Op de beurs hier een nieuw statief gekocht, goede voorlichting, de tijd wordt voor je genomen ook op de beursstand. Dat is fijn, zo ga je met een goede aankoop naar huis. Ik krijg niet het idee dat het in de winkel anders is, dus fijne club mensen!

Ronald Kolkman 13-04-2019

Snelle levering, prima advies en ruime mogelijkheden om te testen. Tevreden over de tot nu toe aangeschafte producten.