Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 30-01-2019

Ruime keuze, na telefonisch contact goed geholpen en mij overtuigd van de juiste aankoop.
Aanrader!

Evert Kools 30-01-2019

Ik kom al jaren bij CamerauNu en wordt daar goed geadviseerd. Het personeel is vakkundig en denken met je mee als je aangeeft wat je van plan bent. Ook laten zij diverse mogelijkheden zien. Wederom plezierig geholpen . Tot de volgende keer.

I. Wigman 30-01-2019

Heb er een duur product gekocht wat bij eerste gebruik helaas een onderdeel verloor. Vervolgens contact met ze opgenomen en er moest heel wat heen en weer gemaild worden. Ik was teleurgesteld in de service van de webwinkel. Vooral in de insinuatie, geen normaal gebruik, was tenenkrommend. (Een klant direct ergens van betichten! Dat doe je gewoon niet.) De voorgestelde oplossing was eveneens tenenkrommend. Maar na enige tijd heeft het bedrijf uiteindelijk toch nog energie gestoken in een oplossing die wenselijk is (wat eigenlijk direct had gemoeten). Dus als eindresultaat verdienen ze dan toch een 7, hadden ze de uiteindelijk geleverde service direct geleverd, dan hadden ze van mij zeker een hoger cijfer gekregen. Ik ga ervan uit dat ze hiervan geleerd hebben (dat klanten niet op die manier benaderd moeten worden en het direct verdienen dat je je best voor ze doet.), dat dit een eenmalig incident is en dus wil ik ze zeker geen negatieve recensie geven.

Monique 29-01-2019

Dit is een winkel voor de serieuze en enthousiaste fotograaf. Ze hebben een groot assortiment en bijna alles op voorraad.
Maar het belangrijkste zijn de medewerkers. Die zijn deskundig en 'foto-gek'. En dat is de perfecte combinatie.
Ik koop al mijn fotospullen hier en dat is niet voor niets.

Mariska 29-01-2019

Allereerst ben ik super blij met de snelle levering!! Ten tweede een prachtig hoog statief binnen gekregen die ook nog eens een super leuke prijs had! Helemaal niet duur! Super blij met mijn mooie statief. Ik ga er gauw foto's mee maken & kom zeker snel weer terug op jullie website

Ann 29-01-2019

Altijd een goede en snelle service van CameraNu. Last minute heb ik een Fujifilm X-T20 rond 23.30 besteld ivm de cashback actie en jawel hoor, de volgende dag was de mooie camera netjes thuis aangekomen!
Altijd de voordeligste prijs en snelle service zijn voor mij de redenen om hier te komen!

Gede 29-01-2019

Was op voorraad en de andere dag netjes thuisbezorgd.
fijn dat je het pakje kunt volgen.
vooraf contact gehad over product en goed advies gehad

Desiree 29-01-2019

Tweemaal de ringlight besteld en beide keren in goede orde ontvangen en zoals aangegeven de volgende dag in huis. Super tevreden!!

Tristan Olivier 29-01-2019

Goede service. Product was niet voorradig. Hiervan werd ik direct na mijn bestelling op de hoogte gesteld waarna ook een richtdatum voor de levering werd gegeven. Deze was keurig en ik heb het product in goede orde ontvangen. Het aanpassen van de adresgegevens was daarnaast ook geen punt en werd vlot opgepakt door de klantenservice. Erg goede ervaring. Ik kom zeker terug.

Olga Dignum 29-01-2019

Zeer snelle levering. Ik ben zeer deskundig en vriendelijke geadviseerd bij nog een aankoop van camera.nu Erg tevreden dus en zeker aan te bevelen.

Muk 29-01-2019

Ontzettend snelle, gratis levering, dezelfde dag in huis is echt zó fijn!

Dank weer!

Henk 29-01-2019

zeer goede shop, ik heb voor deze shop gekozen vanwege de laagste prijs voor de draadontspanner voor mijn fototoestel. de levering was volgens afspraak, goede kwaliteit van het geleverde product,
toppie dus

Dim Baars 29-01-2019

Ik kom al meer dan 10 jaar bij Cameranu, eerst in de loods het ijzeren trappetje op. Heb al meerdere malen een camera gekocht en steeds zonder problemen en goed advies. Ben van middenformaat overgestapt op digitaal met een compact. Daarna Nikon D 70 en later de D80. Die werkt nog steeds.
Nu wilde ik over gaan op D5600 maar vond een occassion met 24 mp. Dat is ruim voldoende.
Ook mijn A3 printer is door Camera nu geleverd. Ook per post zijn de leveringen snel en correct.
Warm aan bevolen.

Ferry van Hoorn 29-01-2019

er ging wel wat fout bij de online shop met de bestelling, maar ik werd daarna uitstekend geholpen door 1 van de medewerkers via WhatsApps en email. bestelde D500 van Nikon is vlot en in goede staat binnengekomen.

JAN 28-01-2019

Vooraf stelde ik een vraag over de aanschaf van een nieuwe flatbedscanner. Ik kreeg snel en een goed antwoord. Betrouwbare informatie. Erg vriendelijk.
Direct daarop heb ik de scanner besteld. Eenvoudig te bestellen. Snelle levering. Erg tevreden over CameraNU.nl. Aanbevolen!

P. van Zon 28-01-2019

Wederom zeer tevreden met m'n bestelling. Snel geleverd, goede kwaliteit en tegen een scherpe prijs.

drbrieer 28-01-2019

Wat een fijne winkel is dit! Omdat ik graag wil zien en voelen wat ik koop, ben ik naar de fysieke winkel in Urk gegaan. In tegenstelling tot andere winkels waren bijna alle producten aanwezig. Omdat ik voor een specifiek product kwam (groothoekconverter voor een camcorder), advies aan de medewerker gevraagd. Hoewel er een veel duurdere optie mogelijk was om aan mijn wensen te voldoen, werd door de medewerker een veel goedkopere oplossing aangedragen. Het is een verademing dat er nog winkels zijn waar de wens van de klant centraal staat en iemand niet de duurste optie wordt aangesmeerd.

Martin 28-01-2019

Duidelijk..onbeperkt assortiment...hoe lang je ook googled,toch de goedkoopste...

Frans 28-01-2019

LaCie externe Harddisk gekocht. Was bij CameraNU het voordeligst. Site is duidelijk en supersnel in huis.

wieneke 28-01-2019

Deskundige winkelpersoneel, vriendelijk te woord en altijd goed advies.
Dringen je niks op, vragen door wat je precies wilt en geven je keuzen.
Er wordt niks opgedrongen en de service is zeer goed, ook aftersales.

Elly 28-01-2019

Website werkt prettig en alles is duidelijk omschreven. Gekozen voor Cameranu.nl omdat de lens die ik wilde hier op voorraad was en snelle levering.

Ria 28-01-2019

Ik geef deze keer niet zon hoog cijfer terwijl ik het op zich wel een hele goede winkel vindt, maar de wachttijd was erg lang, zelfs bij de snelkassa, mss lag het aan het feit dat het zaterdag was? Als dat zo is is het toch echt fijn als er extra personeel ingezet gaat worden.
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-01-2019

Goedendag Ria,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring! We zullen jouw feedback in de gaten houden en meenemen in de evaluaties van de afdeling, zodat je in de toekomst bij de keuze voor snelkassa sneller geholpen zult worden op de zaterdag.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Notdeadjustaway 28-01-2019

Kleine besteling, toch gratis bezord…!!!

.....helaas na twee dagen nog niets ontvangen. Bezorger blijkt het pakket bij een afhaalpunt te hebben bezorgd omdat ik niet thuis was. Misschien was een kaartje in de brievenbus handig, want ik ben niet 24/7 achter een computer of online...ik heb een leven!
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-01-2019

Goedendag,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ons. We willen je ten eerste onze excuses aanbieden dat de bezorger bij jouw pakketje geen briefje in de bus heeft achtergelaten. Ondanks dat je wellicht op je pakketje wacht kunnen wij ons voorstellen dat je niet continu de trackingcode in de gaten houdt.

Zou je misschien nog contact met ons op willen nemen zodat we aan de hand van jouw trackingnummer de klacht neer kunnen leggen bij de vervoerder? Hartelijk dank alvast!

CameraNU.nl

jan 28-01-2019

Duidelijke shop met grote collectie kwalitatief foto apparatuur.
Goed informatief, vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel telefonisch als per chat / mail.
Vlotte en goed verpakte verzending.

Verbeterpunten:
- intracommunautaire aankopen zouden meer geautomatiseerd mogen verlopen.
- bij achtergrondrollen staat "morgen gratis in huis"..... dit is niet juist, bij afrekening verschijnen 20 euro vervoerkosten.
-Dubbelkits van 2 dezelfde achtergrondrollen worden wel gratis verzonden, maar dit is veel minder interessant dan bijvoorbeeld 2 verschillende naar keuze, of tenminste de meest verbruikte combinaties zwart/ grijs/ wit...
-Diverse concurrenten verzenden achtergrondrollen wel gratis en hebben meer combi-aanbiedingen.
- in de webshop zou de toevoeging van een keuze of je alle resultaten of 25, 50, of 100 per pagina te zien krijgt handig zijn.
- Fysieke winkel in BE of Maastricht zou een meerwaarde zijn.
- bij softboxen zou een filter selectie op compatibele vatting, formaat, gewicht, vorm en opties (grid, focusing) een hele hoop zoekwerk besparen,,, (272 objecten)

Henk van het Goor 28-01-2019

Dit is een super shop, zowel de visuele winkel als de site. De service is perfect! En in de winkel kun je rustig wachtend op je beurt even een lekker bakje koffie of iets dergelijks nemen. Super gewoonweg.

John Rams 28-01-2019

CameraNu biedt een hele goede service! Erg belangrijk! Ook hebben ze voorraad en dus een snelle levering.

Sam 28-01-2019

Fijne online store met snelle bezorging. Ik koop hier met regelmaat nieuwe gaar en nooit klachten. Onlangs hier mijn GH5 gekocht, die bij de concurrenten 100 euro duurder was.
Prima dus!

E.S. 28-01-2019

Voor een verrekijker naar de winkel getogen. Het adviseren gebeurde rustig en duidelijk. Verschillende modellen werden getoond en een duidelijke uitleg werd gegeven. Prima service.

Yuka 27-01-2019

Zeer snelle levering, in het weekend besteld en maandagavond al bezorgd. Top!

NB 27-01-2019

Na een tijdje zoeken, heb eindelijk gevonden wat ik wilde hebben. Kreeg het diezelfde dag nog binnen en daar was ik heel blij mee aangezien ik het erg nodig had!

MDG Media 27-01-2019

Mijn favoriete winkel om cameraspullen te bestellen. Goede prijzen, snelle bezorging en goede klantenservice.

C.Buis 27-01-2019

Canon selphy printer roze besteld. Duidelijke informatie aan de telefoon. Snelle levering, zelfs de avondlevering. Zorgvuldig verpakt! Betrouwbaar bestellen!

Rudy Khan 27-01-2019

Bij mijn bestelling van een UV filter, werd ik gisterenmiddag erg vriendelijk te woord gestaan en goed geadviseerd door een vrouwelijke medewerker van het bedrijf. De volgende dag net na de ochtend werd mijn bestelling keurig op tijd bezorgd. Prima service van CameraNU.

Gerard Bettonville 27-01-2019

Zoals ik al vaker ervaren heb ging de bestelling via de website van CameraNu vlekkenloos en werd het artikel de volgende dag geleverd. Mooie lens voor een prima prijs. Dus TOP!!!

Koos 27-01-2019

Prima verrekijker voor gezien de prijzen op andere websites mooie prijs. Verrekijker is van prima kwaliteit en licht. Zelfde dag bezorging zonder kosten ook een aanrader

cornelis 27-01-2019

een goede betrouwbare zaak met een prima snelle levering....net wat ik nodig heb.

Gerard 26-01-2019

Product met cash back laat in avond gekocht. Rekening stond op 2 minuten na middernacht. Twee minuten te laat voor actie cash back. Gebeld en per direct een aangepaste factuur op juiste datum én medewerker bleef aan lijn voor controle door mij van gemailde aangepaste factuur. Super en snel opgelost. Ook gekozen voor redelijke retour voorwaarden.

Frans 26-01-2019

Prima bedrijf met nóg betere klantenservice! Ik had een klein onderdeeltje van een statief besteld maar wist niet of deze wel geschikt was voor mijn statief. Ze hebben dit voor mij uitgezocht met de melding, "indien het toch onverhoopt niet mocht passen ko ik het gratis retourneren".
Bij een andere bestelling werd ik een paar dagen teruggebeld dat het bestelde artikel was vervangen door x of ik akkoord ging, wat heet klantenservice. Helemaal toppie.

Marianne 26-01-2019

je kunt de artikelen makkelijk en snel vinden op de site. Ook de info over de artikelen is duidelijk en helder en waar nodig toegelicht met een video. De bestelling is snel in huis en bij vragen wordt er altijd hulp geboden en proberen ze al het mogelijke te doen om te helpen. Ik ben blij met de spullen die ik via Cameranu.nl gekocht hebt.

D Meijer 26-01-2019

Goed advies gekregen en een hele snelle bezorging. De zelfde dag zonder extra kosten. Top!

John 26-01-2019

Hele leuke winkel met een gigantisch aanbod in camera's en accessoires. De service is perfect met personeel die er verstand van heeft. Mijn Go pro hero 7 daar gehaald, en er erg blij mee. TOP winkel

Hanna 25-01-2019

Super mooie en fijne lens! Goed voor beginners. Goede prijs voor deze kleine portret lens. Ik heb er al heel wat mooie foto's mee geschoten.
Ook de service was top! De volgende dag was hij al in huis.

Echt een aanrader!

Theo Savelkoels 25-01-2019

Heb bij camera-nu een canon printer besteld en die is netjes de dag daarop bezorgd, top.Toen zag ik nadien ook nog dat ik gratis naar een lezing kon van Albert Dros, landschapsfotograaf, dit alles geregeld door camera-nu, helemaal top.

Duwbal_robbie 25-01-2019

Cameranu.nl had een goede prijs en de printer/scanner werd snel geleverd, top!

Top! 25-01-2019

Waarom heb ik voor deze winkel gekozen? Ten eerste om het aanbod, de know how, als je belt of in de winkel komt. Op de beurs ook altijd goed geholpen. Fijn is het meedenken van de medewerkers

Ciska van Geer 25-01-2019

We kwamen om een nieuw oplaadkabeltje voor mijn compact camera en kregen in de tijd die nog was om dit op te duiken uit het magazijn een spontane uitleg over de relatie tussen scherptediepte, diafragma, mate van inzoomen en de grootte van de sensor. Helemaal goed! Nu weet ik waarom ik toch de voorkeur geef aan mijn huidige camera. Hij is licht en snel.

p horbach 25-01-2019

ik geef dat cijfer 10 omdat ik een bestelling had gedaan en moest verzend kosten betalen en erna doe ik voor het zelfde apperaat nog een bestelling en moest nog eens verzend kosten betalen . en ik mailde was mijn fout en werd meteen actie ondernomen door mark en werd ge zegt geen probleem hebben zij op gelost daar voor een dike duim 10

J. Van Haarlem 25-01-2019

CameraNU.nl was de enige webshop in Nederland die de specifieke tas die ik nodig had op voorraad had. Ook had ik ruime keuze uit extra accessories van de makers van de tas waardoor ik precies het pakket wat ik voor ogen had kon bestellen.

Boris 25-01-2019

Duidelijke omschrijving, goedkoop (t.o.v. concurenten), snelle levering, goed verpakt.

Bianca Boshuizen 25-01-2019

Ik heb voor Camera.nu gekozen door een tip van een kennis. Heb er onlangs een lens (occasion) gekocht. Had van tevoren eerst even gebeld met klantenservice over het product en werd goed en vriendelijk geholpen met de juiste informatie. Lens werd snel geleverd en was goed verpakt.