Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frans 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Olympus 1.8-17mm besteld om 22:30 en de volgende dag om 9:00 werd hij al geleverd!
Onvoorstelbaar snel en goede service.

Jan Akkerman 24-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs

In de middag besteld volgende dag in huis , geen bezorgkosten en een goede prijs. Zeker een aanrader!

Bart 24-05-2018 Via de website gekocht

Goed assortiment, snelle en fijne service!

Als professionele foto- en videograaf heb ik soms snel spullen nodig voor een opdracht(en). Met cameranu.nl weet ik dat het assortiment goed en veelzijdig is én dat er snel (binnen een dag) geleverd kan worden. En als er iets mis gaat met een bestelling, wordt het snel en klantgericht opgelost!

Ab 24-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle levering en goede service. De website is overzichtelijk en het contact met de deskundige medewerkers verliep vlot. Ook in het verleden heb ik alleen maar positieve ervaringen met CameraNu, dus ik raad het iedereen aan.

M.Lahm 24-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldig service

Tijdens de vakantie ben ik mijn kabeltje van mijn batterij oplader kwijt geraakt. Gelukkig hadden jullie er nog eentje liggen. De volgende morgen vond ik al een pakketje van camera nu. Dank voor jullie super service.

Irma Kok 24-05-2018 In de winkel gekocht

Perfect geholpen

Wij hebben hier al onze camera spullen gekocht, we hebben het bedrijf zien groeien van een zolder kamer ergens in het stadje zelf, naar nu een groot bedrijf.
Ze zijn erg behulpzaam en denken met je mee.
We hebben en online dingen gekocht maar de laatste keer in de winkel zelf, ik had een lichtere camera nodig, en ik ben heel goed geholpen om uit te zoeken wat voor mij het beste was.

Jan 24-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Mijn hond had een windcap van mijn Rode microfoon van al enkele jaren oud in duizend stukjes verwerkt.
Op de site was deze niet meer te vinden. Een vraagje bij Camera.nu of deze nog leverbaar was.
Binnen een paar dagen had ik een nieuw exemplaar.

Chris 23-05-2018 Via de website gekocht

Supersnelle en correct geleverd

Cameranu.nl is eigenlijk de webshop waar ik al mijn fotospulletjes koop. Ruime keuze duidelijke voorwaarde uitgebreide garantie en hoog kwalitatief personeel.

motormuiz 23-05-2018 Via de website gekocht

gegarandeerd precies zoals ik het wil

Goede beschrijvingen van de camera's, levering precies volgens de verwachting en als kers op de taart 5 jaar garantie.

Heleen 23-05-2018 Via de website gekocht

Vertrouwd gevoel

Ik ben goed geholpen aan de telefoon met het uitzoeken van het juiste produkt. De verkoopster nam alle tijd en had verstand van zaken.

WvH 23-05-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste winkel, snelle levering

Makkelijk bestellen; afhaalpunt mogelijk.
Cameranu.nl was goedkoopste aanbieder in vergelijking met andere.

Wim de Graaf 23-05-2018 Via de website gekocht

Een echt goede service

Er was een product geleverd, maar dat bleek toch een verkeerde te zijn. Zonder problemen werd een nieuwe opgestuurd en ik kreeg een RMA formulier. In de verpakking van de nieuwe kon ik de oude retourneren.
Werkelijk een prima, echt prima service.

GMK 23-05-2018 Via de website gekocht

Altijd correct en snel geleverd

Cameranu is een betrouwbare en correcte webwinkel. Wat ze beloven komt eigenlijk altijd wel uit. De klantenservice is zeer behulpzaam. Mijn favoriete camera winkel!

Jos Giesbers 23-05-2018 Via de website gekocht

Prima prijs kwaliteitsverhouding!

Bij CameraNu is het altijd prettig shoppen. Gemakkelijk zoeken en keuze maken.
Dit keer ook nog eens extra korting van 15% op alle statieven.

J.A. Schraders 23-05-2018 In de winkel gekocht

Mooie winkel/deskundige medewerkers/snelle webshop

Ik ben al klant sinds het nieuwe pand er staat. Prettige sfeer en service. Geen wachttijden in de winkel.
Via webwinkel bestellen gaat ook prima. Heb al heel wat euro'tjes (duizenden...) bij jullie besteed aan videospullen, studioverlichting, fotocamera's, lenzen en kleine rommeltjes.
Er is altijd tijd voor een stimulerend gesprekje.

Marieke 23-05-2018 Via de website gekocht

Super hoede service

De nieuwe lenzendop werd snel en op het afgesproken tijdstip bezorgd en was dusdanig verpakt dat deze niet kapot kon gaan. Tijdens het bestel- en bezorgproces ben ik steeds goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Jan 23-05-2018 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

Prima service en deskundige medewerkers. Alleen jammer dat er een USB kabel aan mij werd verkocht, terwijl ik deze helemaal niet nodig heb.

Blij met occasion 23-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Ik heb een occasion gekocht bij CameraNu (Nikkor-lens) voor een redelijke prijs. Deze werd de volgende dag geleverd in een authentieke verpakking die niet van nieuw was te onderscheiden. Lens was prima en voldeed aan de beschrijving in de webshop. Ik ben blij en tevreden met deze aanschaf.

Adri 22-05-2018 Via de website gekocht

Snel, adequaat en goed

Reeds meerdere jaren vaste klant bij Cameranu.nl en iedere keer weer verbaasd over de hoeveelheid artikelen, die niet alleen op de goede en overzichtelijke website staan, maar die ook bijna altijd direct (binnen een dag) geleverd worden.

Susan 22-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Duidelijke omschrijvingen op de website, alle producten die wij wilden waren op voorraad. Het werd dezelfde dag nog verzonden dus de volgende dag hadden wij alles al in huis!

Joke van den berg 22-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Goede, snelle service . Kregen goed advies. Ook nadat we een bestelling geplaatst hadden , een nabestelling snel en accuraat geholpen

Rene 22-05-2018 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd, ok aftersales prima geregeld

Duidelijk en snel geleverd. Er was wat onduidelijkheid over wat er in de verpakking hoort te zitten. Schijnbaar ontbrak er wat in mijn levering. Kosten nog moeite werden gespaard om het op te lossen, klasse!

Anneke 22-05-2018 Via de website gekocht

Zonder problemen omruiling mogelijk

Statief besteld via webshop. Super snelle levering. Bleek achteraf toch niet de goeie te zijn dus in de winkel omgeruild. Zonder problemen omruiling ter plekke geregeld. EN ook nog goed advies.

Willem 22-05-2018 Via de website gekocht

Veel keuze, prima prijs en snelle levering

ZO positief, waarom dan geen hoger cijfer? Omdat er andere zijn waarbij je eventueel kunt terugbrengen naar de winkel (deze is te ver voor mij) of gratis retourneren per post. Ondanks dat dus toch goed genoeg om hier te kopen.

J.Bucholc 22-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik koop regelmatig bij CameraNU en ben echt na iedere bestelling meer dan tevreden! Uitstekend en snel klantenservice. Goede communicatie. snelle levering. Top service !

Bas 22-05-2018 Via de website gekocht

Goed materiaal

Overzichtelijke site. Ik kon makkelijk vinden wat ik moest hebben. Ik kom zeker nog een keer terug..

Fred Polman 22-05-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Bestel en de volgende dag in huis
Zo moet het dus!
Ik vond het alleen vreemd dat ik bij postNL moest teken voor een artikel van 21 euro
Als ik niet thuis was geweest had ik het parket dus niet zo snel gekregen

Grietje Adema 22-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en adequate afhandeling

Ik ken Cameranu.nl, omdat mijn man fotografeert en daar altijd zijn spulletjes vandaan haalt. Hij is altijd erg tevreden. Nu was ik op mijn werk het één en ander nodig, dus dacht gelijk aan deze leverancier.
Gebruiksvriendelijke webshop, en als je belt wordt je snel en vakkundig geholpen.
Ik twijfelde wat een goede keus zou zijn, dus ik heb gebeld en het dilemma voorgelegd. Vervolgens werd mij goed uitgelegd welke camera en toebehoren de beste keus voor ons zou zijn.

Petra 21-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Bij CameraNu heb ik een LiveU solo gekocht. Een flinke aanschaf voor mijn budget. De ervaring begon al met een goede complete uitleg over het product en de services die erbij gekocht moesten worden. Vanwege deze volledigheid heb ik dit product bij cameranu gekocht. Ik heb geen enkel probleem ondervonden tussen het moment van bestelling tot levering. Perfect! Vandaag heb ik het product gekocht en overtreft mijn verwachtingen. Een feest!

Jody 21-05-2018 In de winkel gekocht

Top koopervaring

Inmiddels aardig wat geld 'weggebracht' naar Cameranu.nl en het verbaast me dat de service en dienstverlening nog steeds beter kan dan de vorige keer, en die was al super! Ga zo door cameranu.nl, dan beloof ik dat ik terug kom als ik weer wat nodig heb!

Laura Loeve 21-05-2018 Via de website gekocht

geweldige service!

Ik bestelde 's avonds laat een Benro schommelkop en wist dat er 15% korting was. Maar in het bestelproces was ik vergeten dit aan te vinken en kreeg het volle bedrag voorgeschoteld. Ik brak de betaling af, maar kreeg via de mail het verzoek de betaling alsnog te doen. Ik heb de volgende dag gebeld en kreeg, terwijl we gezellig aan het babbelen waren, direct een nieuwe mail met het aangepaste bedrag. Fijne medewerkster en dito service. De volgende dag had ik de schommelkop al in bezit en ben supperblij met deze aankoop bij CameraNu.nl!

wiel 21-05-2018 Via de website gekocht

Probleem prima opgelost.

Door een storing in het on-line bestelsysteem kon ik mijn bestelling niet correct plaatsen. Na een telefoontje werd mijn bestelling door medewerker Lorenz handmatig ingegeven zodat mijn bestelling zonder vertraging en snel geleverd kon worden. Fijn dat als er al eens een probleem optreedt, het zo goed wordt opgelost.

Nejma 21-05-2018 Via de website gekocht

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst, ik heb echter de verkeerde lens besteld. Vervolgens heb ik contact gehad met de klantenservice, waar ik goed ben geholpen door de medewerker. Ik heb het pakketje kunnen retourneren en heb ook nog wat advies gehad.

Patrick 21-05-2018 Via de website gekocht

Heel snel!

Ruim assortiment, veel keuze. Goed werkende en overzichtelijke website en een hele snelle service
Jullie hebber er een tevreden klant bij, ik ga zeker mijn volgende camera aankopen hier ook doen!

Jerry 21-05-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Cameranu.nl doet het weer!!

Fantastisch snelle levering altijd. Goedkoopste van Nederland. Netjes verpakt. En goede service. Betrouwbaar met betalen. Ik zeg wat wil je nog meer dan?

gratje 20-05-2018 Via de website gekocht

Na interne foute motivatie is alles goed en snel hersteld.

De nazorg na een missing link in de interne berichtgeving naar de klant is alles netjes voor elkaar gekomen. Je kunt er op vertrouwen, dat cameranu tot in de puntjes je bestelling verzorgd.

J.Boer 20-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en vakkundige service

Vaker artikelen gekocht. Ben in de zaak geweest om een product te ruilen, wat geen probleem was. Vakkundig personeel en goede service.

Arie 19-05-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Fijne en nette winkel goed geholpen zou hier vaker naar toe willen gaan maar is helaas te ver vanuit Dordrecht maar als het nodig is zou ik zo weer gaan.

Gladys 19-05-2018 Via de website gekocht

Top service!

Camernu heeft een geweldig assortiment, een snelle en nauwkeurige levering na een online bestelling, vriendelijke mensen op de telefonische afdeling. Ik heb alleen soms moeite met het vinden van een product via de zoekfunctie. Kortom een fantastische winkel!

Edwin van Alfen 19-05-2018 Via de website gekocht

Onlangs ging er een onderdeel stuk van mijn Vanguard statief. Cameranu geïnformeerd of ze het losse onderdeel konden leveren.
Tot mijn verrassing kreeg ik een mail dat het onderdeel binnen was en kosteloos werd verzonden. Wat een geweldige service!
Ben er erg blij mee. Mensen van Cameranu ontzettend bedankt!

Luiken 18-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

zeer goed en vakkundige service

Ik had een cadeaubon van € 100 gekregen en was toch al van plan om een stevige draagriem te kopen.De riem was € 69.00 en dus zou de rest vervallen . De verkoper adviseerde om nog iets erbij te nemen wat voor mij relevant was en ik koos een boek over lightroom cc. Er bleef nog € 10 over en hij vroeg of ik een beschermfolie voor mijn camera had om het bedrag vol te maken.

Evelien 18-05-2018 In de winkel gekocht
Urk camera nu

Nemen de tijd en geven goed uitleg

Bij camera.nu geweest en de service was erg goed ze nemen de tijd leggen alles uit. Je mag dingen uitproberen wat ze verkopen . Echt een top winkel . Zeker voor fotoapparatuur of accessoires aan te raden .

Feico 18-05-2018 In de winkel gekocht
Urk

Super advies, super service, super zaak..

Of je nu voor een grote of kleine aankoop staat er wordt altijd uitgebreid de tijd voor je genomen om door gedegen advies tot een juiste keuze te komen.
Daarom is Cameranu "DE ZAAK" voor mij op foto- en videogebied.

R.Hartendorp 18-05-2018 Via de website gekocht

Zoveelste perfecte levering

Als fotograaf is het fijn om bij een professionele en betrouwbare winkel je spullen te kunnen kopen zodat je geen zorgen hoeft te maken en je lekker kan richten op fotograferen

Simone 18-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldig advies

Heb een uitstekend advies gekregen over een macro lens. Ze nemen altijd de tijd voor je en noets is teveel. Ben heel ergblij ment mijn aankoop, heb er al prachtige foto’s mee gemaakt.

Herman 18-05-2018 Via de website gekocht

Als webshop prima, maar deskundigheid in winkel heel slecht.

Als je al weet wat je wilt, de reviews hebt gelezen de verschillen weet tussen de modellen, en een keuze hebt gemaakt, dan is cameranu gewoon prima. je kan je toestel dan afhalen of laten verzenden.

Maar kom je voor raad, en deskundig advies rij dan maar door, want dat is bedroevend slecht. Niet lang geleden was ik op locatie Urk, en de advies medewerker kon werkelijk niks vertellen over voor of nadelen van het toestel, alternatieven, etc. Werkelijk ongelooflijk.
Nee, wil je ook deskundig advies ga dan naar een ouderwetse foto speciaalzaak.

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-05-2018

Hoi Herman,

We kijken op van je review, want het strookt niet met wat we willen zijn. Juist in de winkel staan we met deskundig advies voor je klaar. We horen graag van je voor welk artikel je naar de winkel toe gekomen bent, want alleen op je voornaam kunnen we helaas niet goed achterhalen op welk punt we in jouw geval tekort geschoten zijn.
In ieder geval onze excuses voor deze ervaring, en we horen graag op welke manier we het goed kunnen maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Gert 18-05-2018 Via de website gekocht

goed bedrijf snelle levering

Goede duidelijke website, fijne uitgebreide informatie. Dit heeft echt geholpen om deze camera te kopen.

Uitstekende lens 18-05-2018 In de winkel gekocht
cameranu in Urk

Waanzinnige lens

Wij hadden een weekje vakantie in Friesland, dus kwamen we langs Cameranu in Urk. Ik kan dan niet zomaar voorbij rijden, dus daar even gestopt om rond te kijken. Ze hadden de nieuwe lens van Tamron 18-400 mm, waar ik in geinteresseerd was en heb 2 andere lenzen ingeleverd. Goeie deal, dus heel erg tevreden, zo ook met de foto's die gemaakt zijn in deze week.

Tjeerd Broekhuizen 18-05-2018 In de winkel gekocht

Topzaak

Ik kom als professioneel cameraman al jaren bij Cameranu en ben zeer tevreden klant.
Je wordt daar uitstekend geholpen maar ook online werkt het bedrijf heel goed!

marco 18-05-2018 In de winkel gekocht
urk

camara

Voor mij is een nieuwe camara. Goed geholpen en uitleg. na paar dagen had ik een probleem even terug geweest. goed opgelost en goede uitleg water fout ging.