Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R.Lommen 05-07-2010

snelle levering en een fijne camera. Combinatiepakketten zijn mooi compleet

J van der Leest 05-07-2010

Duidelijke website, voorzien van voorraadinformatie. Snelle levering.

pieter uyt den bogaard 05-07-2010

Alles gaat altijd naar wens!

marktplaats007 05-07-2010

N.a.v. positieve reacties over de webwinkel, alsmede een scherpe prijs en product op voorraad heb ik bij Cameranu.nl besteld.

De compactcamera de volgende dag per post ontvangen.

Tevens werd kort nadien een tevredenheidsmeting gedaan d.m.v. email.

Kortom goede en betrokken leverancier.

peter000001 05-07-2010

zeer snelle levering.
goed antwoord op telefonische vragen

Blommetje83 05-07-2010

Prima website, bestelling en betaling verliepen uitstekend. Product was de volgende dag in prima conditie bezorgd.

Niets op aan te merken.

Egdo007 05-07-2010

Mijn ervaringen met Cameranu.nl zijn meer dan goed. Prima service en, indien op voorraad, razendsnelle bezorging. Duidelijke facturering. Mijn ervaring is dat je geen risico loopt om bij Cameranu.nl te bestellen, integendeel. De artikelen komen goed verpakt aan.

Bur366 05-07-2010

Zeer snelle levering en betrouwbare indruk.

Charina 05-07-2010

Zeer snelee levering!

cees van alten fotografie 05-07-2010

Prima en deskundige verkopers.
Wel lange wachttijd, maar begrijpelijk.

dbeintema 05-07-2010

Goede,snelle levering. Je ontvangt duidelijk bericht over de levering. Helemaal super

alastair2 05-07-2010

Fair price for the products I was seeking, and good service (received next day).

erzet46 05-07-2010

Ik was onder de indruk van het bedrijf op zich en ondanks de zaterdagdrukte, snelle en correcte afhandeling.

Fam Z 04-07-2010

zondagmiddag besteld en dinsdagochtend al in huis.
Prima snelle levering en correct verpakt. Super!!

Petertjes21 04-07-2010

Website een 10. ik zou zo niet weten wat eraan verbeterd kan worden is duidelijk en overzichtig, + als er staat dat het op voorraad is dan is het ook op voorraad.
Bij een andere leverancier ben ik wel eens voor niets erheen gereden, omdat het toch niet op voorraad was.
Bereikbaarheid voor mij een 9 omdat het voor mijn toch 75 minuten rijden is.
Besteling en levering een 10. Ik haal mijn bestelling liever zelf op zodat ik het kan bekijken en uitproberen, maar levering per post zal ook wel goed zijn.
Bij het afhalen in de winkel controleerd de kassascan of het klopt met de bestelling.
After Sales een 10 omdat een camera die ik ervoor kocht niet beviel en op een punt ook niet goed functioneerde (ook niet na een gedeeltelijke reparatie) waarna deze zonder probleem retour werd genomen en ik een andere kon uitzoeken en het aankoopbedrag van de eerste camera op de nieuwe in mindering werd gebracht.
In de winkel vind ik het een Pré dat bijna alke camera op een console staat waarbij iedereen de verschillende camera's even kan uitproberen.

sweetie87 04-07-2010

Snelle levering en snelle reacties op e-mails. Goede service; mijn bestelling van 2 artikelen is in 2x geleverd, voor de deellevering zijn geen extra verzendkosten in rekening gebracht.

johnpeek 04-07-2010

Product was eerst niet op voorraad.
Netjes in kennis gesteld per mail, zodra het product weer leverbaar was.
Bestelling op website: efficient en snel.
Levering daarna zeer snel.

BasL 04-07-2010

6,7
Vriendelijke service in winkel

adbelder 04-07-2010

Gewoon leveren wat besteld is. Niets meer, niets minder. Op tijd en goed en tijdig geinformeerd.

Matthijs55 04-07-2010

Prima informatie over verwerking van de order. Snelle en keurige levering.

rfmdiep 04-07-2010

bestelling snel bevestigd per email + tracking @ tracing prima geregeld

cbdekleijn 04-07-2010

website ziet er goed uit ,is makkelijk zoeken alleen mag het zoekvenster van mij bovenaan de site staan ipv onderaan maar dat is mijn persoonlijke mening.
wel vind ik dat er een apparte index moet wezen voor macroflitsers dit omdat je alle merken moet nalopen nu.

wat staat als voorraad klopt ook inderdaad dit in tegenstelling van sommige andere aanbieders op internet die er soms gewoon een potje van maken ,hier is voorraad gewoon voorraad.....

bereikbaarheid:

als je vragen heb krijg je snel antwoord en je kan ze bellen zonder een duur 0900 nr te bellen.

bestelling/levering
krijg gelijk mail dat de betaling is gedaan je krijgt mail zodra het is verzonden en is binnen de afgesproken tijd is het binnen.

ik zou zeggen "gewoon doen"

wilm2 04-07-2010

Prettige site met meestal de laagste prijs.

MaBr55 04-07-2010

Donderdag middag om 14.45 uur een ereader van Sony besteld en per IDEAL betaald, vrijdag morgen om 08.30 uur afgeleverd. En in de tussenliggende tijd ook nog drie emailtjes ontvangen met een status update. Grote klasse!

Huub Hierck 04-07-2010

Prettige winkel, je kan apparatuur opzij laten leggen, vooral fijn als je van ver moet komen.
Als het druk is nemen ze toch de tijd voor je, hun systeem van nummertjes trekken vind ik erg prettig werken, voorkomt hoop narigheid.
Koop daar apparatuur die ik via hun website bestel.

Een aanrader dus.

Brondijk 04-07-2010

Beste,
Ik ben in contact gekomen met Cameranu via mijn schoonvader. Hij raadde mij aan de website te bezoeken vanwege de goede informatie over producten en de (vaak) scherpe prijzen. We hebben via internet (met o.a. uw website) een voorlopige keuze gemaakt uit modellen en hebben op zaterdag 26 juni 2010 uw winkel bezocht. Wij waren verrast over de service in de winkel en de tijd die voor ons genomen werd. Ruim anderhalf uur is uw medewerkers met ons bezig geweest. Hij heeft ons voorzien van goed objectief advies zonder ons het gevoel te geven met een verkoper te maken te hebben (het autoverkoper effect). Kortom, wij zijn zeer tevreden en zullen uw winkel zeker aanraden bij anderen. En inmiddels zijn wij de trotse eigenaar van een Canon EOS 500D! Een werkelijk fantastisch apparaat!!

sandra2410 03-07-2010

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van levering en betaling

janpietklaaskees 03-07-2010

veel op voorraad, snelle levering, nette prijs, snel antwoord op email

iloha 03-07-2010

De prijzen bij Cameranu zijn vaak een stuk lager dan bij andere winkels maar de service is goed en de levertijd is snel.

R.van der Meulen 03-07-2010

De website is zeer duidelijk en gemakkelijk in gebruik.
De afhandeling van de bestelling is zeer goed en je wordt als klant goed op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling ervoor staat en de levering is ook zeer snel.

fvolden 03-07-2010

Duidelijke website, goede prijzen en snelle levering

Schlimback 03-07-2010

lamberts-e 03-07-2010

goede sevice

bakke496 03-07-2010

Prachtige winkel. Assortiment dmv. demonstratie camera's goed te overzien. Prima geholpen door winkel staf met echt goede adviezen. Bovendien cocurerende prijzen. Kortom: hier kom ik terug.

hasz65 03-07-2010

3,5
Het bestelde werd niet geleverd. Volgens kieskeurig zou er een cardreader bij moeten zitten. En die zat er dus NIET bij. Na gebeld te hebben met "cameranu" is men dus ook niet tegemoet gekomen hieraan. Slechte zaak dus.

Jacobi9203 03-07-2010

Snelle levering, scherpe prijs en goed verpakt.

doppie 03-07-2010

goede service, razendsnelle levering!

nathalie2105 03-07-2010

al meerdere keren bij cameranu.nl besteld en altijd vlotte en goede levering!

hzwaag 03-07-2010

Mooi product, snel te vinden in de webshop. Genoeg informatie over het product om een keuze te kunnen maken uit alternatieven. Levering en acceptatie betaling verlopen probleemloos. Super, zo hoort het te gaan met een webwinkel. De backpack is wel groot (niet de grootste in de range) maar wel heel erg handig wanneer je al je fotospullen bij je wilt hebben. De camera is heel gemakkelijk uit de backpack te halen, zonder dat je die af hoeft te doen. Zit lekker tijdens het lopen dankzij de extra strap.

erijs44 03-07-2010

Prima service, heldere website en snelle levering

westerly 941 new 03-07-2010

Bij mijn zoektocht naar een andere lens kwam ik op kieskeurig een paar reviews tegen die deze 50 mm lens aanbevolen. Dit is mij goed bevallen, perfecte resultaten tot nu toe. Uitstekende prijs /kwaliteit verhouding

reprograaf 03-07-2010

Na een mailtje was een zeer kleine fout zeer snel opgelost

Bedankt nogmaals

CorN

ottho50 03-07-2010

Dit is nu de 3e camera die ik hier heb besteld, de snelle levering, en op de hoogte wordt gehouden door camera.nu werkelijk super.
De camera is een geweldig nieuw product van cannon, werkelijk zeer scherpe foto's.

Meisjepoes 03-07-2010

Vandaag besteld is morgen in huis ..Goed verpakt ...perfect !
En de camera zelf is helemaal super

K. Kat 03-07-2010

Scherpe prijzen en zeer betrouwbare en snelle levering.

nagthi 03-07-2010

Bestelling rond 3 uur gedaan (voor 4 uur dus), nette duidelijke e-mails over bestelling en betaling. Betaald via i-Deal.
Een inderdaad volgende dag al in huis (toevallig ook nog vroeg)!
Super netjes allemaal, geen klachten, aanrader!

hoffjero 03-07-2010

Super snel bezorgd. Vrijdag 15:30u besteld en zaterdag 9:00u bestelling gearriveerd.
Telefonische assistentie voor aankoop was prima!

maxbred 03-07-2010

Bijzonder vlotte levering. Vrijdagmiddag 14.00u besteld, zaterdagmorgen 10.00u bezorgd!

Rini Lamboo 02-07-2010

De website is overzichtelijk en ik had snel gevonden wat ik zocht. Vervolgens werd ik telefonisch goed te woord gestaan. De winkel is gevestigd buiten het centrum van Urk en is daardoor vanaf de snelweg goed en snel bereikbaar. Ook in de winkel werd ik correct geholpen.

Kees Utrecht 02-07-2010

alles was prima in orde