Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jan koebrugge 10-07-2010

Gewoon precies zoals het hoort te zijn.

Colibri3 10-07-2010

Kraakheldere website. Prompte aflevering van het toestel met toebehoren. Als ik meer fotoproducten nodig heb, dan zal ik zeker aan Cameranu.nl denken.

ruudvermeer 10-07-2010

Goed, duidelijk en zonder poespas bestellen van een goed product.

Gertje137 10-07-2010

Snel gezorgd Goede kwaliteit huismerk Accu

taxcent 10-07-2010

hansdekunder 10-07-2010

alles dik in orde.
Alleen levering 2x aan deur en dan nog zelf halen bij postkantoor

tweede maal camera gekocht bij jullie, indien ik niet tevreden zou zijn was dit niet gebeurt

van Schilt 10-07-2010

Snelle levering, goede briefing en netjes inclusief juiste papierwerk afgeleverd. Goed op de hoogte gehouden van de status van levering. Daarnaast een duidelijke website en advies met bijbehorende accesoires. Prijs zeer concurerend.

fineer 10-07-2010

zaterdag 10 juli 2010

CameraNu

Na veel ellenden met een ander bedrijf(extreme discount)durf je haast niet meer via internet te bestellen.

Over extreme discount.nl praat ik niet meer over.
Ik snap allen niet dat het bedrijf nog bestaat en kan bestaan.

Maar goed nu CameraNu.
Eerst even Gegoogled op CameraNu,kijken hoe het bedrijf staat aan geschreven.
Volgens een paar Websites staat CameraNu goed aan geschreven,dus maar bestellen.

Op de website van CameraNu stond dat het artikel wat ik wilde hebben 5 á 10 dagen levertijd heb.
Oké geen probleem,bestellen dus.

Maar het artikel wat ik besteld heb was er al binnen 3 dagen.
Netjes werd je per e-mail op de hoogte gebracht dat het artikel was af gestuurd.

Mooi geregeld alle maal,en in der dat had ik op dag drie,mijn artikel.

Ik wil alleen maar hier mee aan geven dat CameraNu wat dat betreft een voor beeld is voor het andere bedrijf.

CameraNu ga zo door en je verdient een dikke 10

wolfshire 10-07-2010

Overzichtelijk te bestellen
Goede prijs
Uitstekende levering.

wzuurveld 09-07-2010

Snel kunnen vinden wat ik zocht.
Snel geleverd en conform bestelling.
Bij een eerder bezoek aan de winkel zelf ben ik erg professioneel geholpen.

laura.oostdijk 09-07-2010

Hele snelle levering en wordt goed verpakt verzonden. Artikel voldoet volledig aan de verwachting.

W.I. van Gerven 09-07-2010

Cameranu.nl maakt wat mij betreft volledig waar wat ze beloven: een snelle, correcte levering.

ErikvanD 09-07-2010

Had per ongeluk verkeerde telefoon besteld. Op een email hierover werd prompt gereageerd en de retour was zo geregeld. Ook na terugontvangst van mijn retour ontving ik keurig een bevestiging. Aan deze snelle en nette email afhandeling kunnen veel webwinkels een puntje zuigen!

eduardrekker 09-07-2010

De bestelling was sneller afgeleverd dan verwacht. De site is erg handig en verschaft veel informatie over de producten. Ik kreeg zelfs nog tips van personeel via Twitter. Ze denken met je mee.

ivan1 09-07-2010

Heel goede kijker.

rensman 09-07-2010

Nadat de iDeal betaling mislukte en 'de volgende dag in huis' in gevaar dreigde te komen heb ik gemaild en gebeld en op beide snelle respons gehad. Uitstekende bereikbaarheid en behulpzaamheid heeft mijn snelle levering gered. Prima

Antonio1937 09-07-2010

Fijne website met zeer uitgebreid assortiment en duidelijke beschrijvingen.
Ook de "op voorraad"-aanduiding is betrouwbaar, wat je niet vaak tegenkomt.
Zeer snelle en accurate levering. Dit adres hoort bij de "Favorieten"!

wiebesat 09-07-2010

Tot nu toe zijn alle aankopen bij Cameranu.nl perfect goed gegaan.

M van Iperen 09-07-2010

prettige behandeling en snelle afhandeling

jopie kwast 09-07-2010

Omdat ik graag een fotocamera bij me wil hebben om leuke momenten vast te leggen moest ik maar een nieuwe Panasonic Lumix hebben.

De huidige camera een DMC-FX01 bevalt prima, maar omdat ik die altijd op de andere locatie heb liggen heb ik hier geen camera meer binnen handbereik. Dat kon natuurlijk niet! ;-)

Vrijdagmiddag omstreeks 15.20 uur de zoektoch gestart naar een nieuwe Panasonic, het oog was al snel gevallen op een DMC-FS10. Doe eens gek en neem eens geen zwarte of een grijze, daarom heb ik de oranje versie besteld!

Het was inmiddels 15.29 uur, op de website staat vermeld als de bestelling op werkdagen voor 16.00 uur binnen is morgen geleverd! Met een beetje gelukt moest dit dus slagen zou je zeggen. Toen ik zaterdagmorgen 11.30 uur even met de andere locatie belde kreeg ik te horen als er een pakketje voor me klaar lag! Hij was al binnen!

CameraNU was in de PriceWatch was op 3 euro na de goedkoopste, omdat ik hier al eerder een camera heb gekocht heb ik nu weer het bedrijf uit Urk gekozen.

Hun website is zeer duidelijk, wel heb ik voor de zekerheid een 8 GB SD-card bij de camera besteld. Achteraf had ik er ook nog een tasje ofzo bij moeten kopen.

Verzending
Zoals hierboven al vermeld is de bestelling om 15.29 uur geplaatst en direct voldaan via iDEAL. Direct hierna kreeg ik al een proforma-factuur in de mail.

Om 18.30 uur kreeg ik een link waarmee ik de Track & Trace kon bekijken. Klik op de link in de mail en je krijgt direct de juiste Track & Trace pagina op het scherm, geen gedoe met nummertjes dus! Hier heb ik geen gebruik van gemaakt omdat ik er met een telefoontje al achter kwam dat de bestelling al in ontvangst was genomen.

De camera zat samen met de SD-card in een doosje verpakt. Er zaten voldoende luchtkussentjes in zodat alles goed vast lag.

Kortom; Een prima webshop waar je gerust wat kan bestellen!

hans klant 09-07-2010

Website ok maar moeilijk te vinden. Snelle levering volgens afspraak.

D.W.Schotel 09-07-2010

bestelling werd correct en conform afspraak afgewikkeld.

naam120 09-07-2010

Overzichtelijke website, prima telefonische bereikbaarheid en vlotte levering. Aftersales gelukkig nog niet nodig gehad, dus daar over geen mening.

noldam 09-07-2010

snelle levering

E. Lentherman 08-07-2010

Op internet zag ik een leuke occasion, deze heb ik besteld, en kon ik de volgende dag al ophalen!

Brigit 119 08-07-2010

cameranu.nl is een goed bedrijf, bij vragen worden deze net en prettig beantwoord per telefoon een bedrijf met veel service.
levering van producten snel en zeer goed

c.braet2 08-07-2010

Snelle levering , binnen 1 dag
nadat ik mijn bestelling geplaatst had.
Wat ik ook handig vond is : dat je voor een produkt dat niet op voorrad is, je e-mail adres kunt achterlaten,en dat zodra het produkt wer op vooraad is, je direct een mail krijgt,nog voor dat de beschikbaarheid van dat produkt weer op de website staat.Je hebt dus voorrang als je dan besteld.

mdwaard 08-07-2010

Site is overzichtelijk, bestellingen worden op tijd geleverd.
Per telefoon3krijg je goed advies. Je wordt ook netjes en vakkundig te woord gestaan.

brottine 08-07-2010

heel erg tevreden

fieldrabbit21 08-07-2010

Website zeer overzichtelijk.
Ik heb een aantal keren met de helpdesk gebeld en het is me opgevallen dat men me altijd zeer snel en vriendelijk te woord staat.
De levering was de volgende dag en daarin heeft men woord gehouden.
De after sales is zeer goed. Ik had een defekt apparaat en die mocht terug; twee dagen daarna had ik de vervanging met een excuusbrief alweer thuis. Al met al zeer te spreken over CameraNu.nl

DickDrost 08-07-2010

Goed en dynamisch bedrijf, heel overzichtelijk en een vlotte service, ook als het gaat om reparatie e.d.

kolmeer965 08-07-2010

Prima winkel, die doet waarvoor hij bedoeld is. Goede levering, goede voorlichting en service. en vaak ook nog de goedkoopste. Ik kan geen min punt noemen.

Jan427 08-07-2010

Het gehele procedure, van zoeken tot en met bestellen/betalen, verliep naar volle tevredenheid.

nmz 08-07-2010

Al eerder hier iets gekocht, goede service.

Jootje7 08-07-2010

Goede service en snelle afhandeling.

SebastianR 08-07-2010

De site is erg overzichtelijk en aantrekkelijk. Ook wordt er over het algemeen goed én snel gereageerd op vragen. De levering is écht de volgende dag, mits besteld voor een bep. tijd. Erg netjes! :) De aftersales heb ik (gelukkig) nog geen gebruik van hoeven maken!

nboontjes 08-07-2010

Goede overzichtelijke site, levering en informatie omtrent levering erg duidelijk. Prettige en snelle after sales

guiamo 08-07-2010

Ik ben erg tevreden over de prijs en de snelle levering. De prijs was al de laagste en met het gratis verzenden was cameranu veruit de goedkoopste.
Op de site staat vermeldt dat als je voor 16:00 besteld je het artikel de volgende dag binnen hebt. Ik bestelde om 17:30 en toch had ik de lens de dag erop al in huis.
Kortom tot nu toe zeer tevreden.

Liempttoon 08-07-2010

Prima service

Michel Swart 08-07-2010

Bijzonder tevreden over de totale afwikkeling van de order, zowel telefonisch als via de mail zeer correct te woord gestaan. Voorbeeld voor menig (internet)bedrijf!

geen gebruikersnaam ingevoerd 08-07-2010

Had de bestelling per ongeluk dubbel gedaan, hetgene door Cameranu.nl uit eigen beweging gecorrigeerd werd. Levering binnen 48 uur, dus pluim voor deze webwinkel. Heb verder nog geen ervaring met hun after sales.

Erik Jan de Wilde 08-07-2010

Een glasheldere website, lage prijzen, dat is al heel mooi. Ik rekende zelf op een levertijd van 4-5 dagen. Tot mijn verrassing deed daar iemand 's avonds laat nog mijn bestelling weg en had ik binnen 16 uur mijn pakketje in huis! echt geweldige service...

ptirajoh 08-07-2010

snelle aflevering en telefonisch goed bereikbaar

Herman Troost 08-07-2010

Prima Webshop en Service.
Prijzen zijn zeer concurrerend, ook voor de vakfotograaf. Mooie winkel in Urk, personeel is vriendelijk en hulpvaardig, lekkere koffie en zelfs de toiletten zijn brandschoon. Winkel is wel erg druk op zaterdag.

Sjirk van Gorkum 08-07-2010

Je wordt plezierig geholpen. Ook al is het druk men neemt alle tijd voor advies en vragen beantwoording.Prijzen zijn concurrerend.Je hebt ruimschoots de mogelijkheid dingen te bekijken en uit te proberen. Men haalt zelfs spullen uit het magazijn als ze niet in de winkel staan,maar wel voorradig zijn. Een tevreden klant!!!!

erwinremkes 07-07-2010

in een woord gewldig

M.J.Hiddingh 07-07-2010

een woord geweldig.

jimmyh 07-07-2010

Vrijdag voor 13:00 besteld Zaterdag 15:00 in huis beter kan het niet.