Lisaloeb 05-08-2010

Ik heb de camera gekocht einde dag, vlak voor 16.00 uur en had m de volgende dag al in huis! Prima op de hoogte gehouden via mail.

waterwin 05-08-2010

Zoals altijd bij cameranu.nl via tweakers.net gezien dat zij de laagste prijs hebben. Makkelijk bestellen, artikel is op voorraad en 2 dagen later keurig afgeleverd.

Ook de winkel zelf is goed voorzien en het personeel is vriendelijk, ter zake kundig.

Alleen ligt Urk een beetje ver weg van het westen. Dus meestal bestel ik via de webshop. Ook al omdat de verzendkosten laag zijn.

Millie42 05-08-2010

Woensdag om 17.45 uur nog even gebeld voor wat informatie, direct de bestelling gedaan voor een Nikon Coolpix S8000.
Donderdagmorgen om 8.30 uur werd de camera al afgeleverd.
Supersnel!

davidkennis 05-08-2010

de bestelling is op tijd en in goede staat afgeleverd.

Barrie1976 05-08-2010

Ik was toch altijd een beetje huiverig om via internet prijzige spullen aan te schaffen.
Maar cameranu heeft me van die angst afgeholpen.
Ik weet dat ik als een goedkope commercial klink
,maar ik kan me geen betere webwinkel indenken dan deze.
Na de aankoop altijd direct een mail,en de volgende dag al in huis.
En als ik bel wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan.

zo heb ik met mijn laatse aanschaf gewacht tot cameranu hem had.
Scheelde me dat ook nog eens 70 euro met andere webwinkels.

Nou genoeg lof
het begint al aardig ongeloof-waardig te klinken.

Evert Jacobs 04-08-2010

Omdat ik er steeds heel prettig en netjes wordt geholpen.
Leuke mensen,die er staan voor hun werk en de klanten.
En de service is zeer goed,ook op de klantenservice,daar zitten heel aardigge en nette mensen.
Ik hoop er nog heel lang te kunnen komen.

MaaikeA 04-08-2010

Website kan beter. Niet zo overzichtelijk.
Service is helemaal geweldig.
Alle tijd wordt er voor je genomen bij de aankoop of advies.

Han Ehlen 04-08-2010

zeer goede behandeling zeer snelle levering,
veel producten op voorraad

Trianus 04-08-2010

Snelle en acurate afhandeling!
Cameranu.nl maakt waar wat ze beloven.

rgroenew 04-08-2010

In de namiddag besteld, de volgende ochtend om 9 uur bezorgd, kon niet beter!

EJ27 04-08-2010

Alles prima in orde. Een artikel was er niet, via email informatie aangevraagd. Altijd vlot en goed antwoord. Uiteindelijk is alles goed aangekomen.

ron.meulen 04-08-2010

De website van cameranu.nl is zeer overzichtelijk. De bestelling wordt correct afgehandeld en je wordt goed op de hoogte gahouden wanneer je bestelling wordt afgeleverd. De factuur is goed overzichtelijk. Ben zeer tevreden over cameranu.nl.

FrankvandenHout 04-08-2010

CameraNu is al jaren mijn vaste leverancier voor alles wat met fotografie te maken heeft. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment, deskundige verkopers die de tijd voor je hebben en je helpen te kopen wat je nodig hebt. Zonder opdringerig te worden. Kortom Top! Ga zo door.

reintje01 04-08-2010

De website is zeer goed opgebouwd.

Voor 4 uur besteld is echt de volgende dag geleverd. Prima

Moonzaiek 04-08-2010

Verkoper gevonden via kieskeurig, was niet de allergoedkoopste (het scheelde 7 euro met de goedkoopste aanbieder) maar voor dat geld krijg je een stukken duidelijkere website en een jaar extra garantie! De goedkoopste aanbieder gaf 1 jaar garantie, Cameranu 2 jaar. Bovendien zoals gezegd is de site ontzettend informatief en dat nodigt stukken meer uit om tot aankoop over te gaan omdat je veel zekerder bent van wat je koopt. Bij andere sites stond er bijzonder weinig info, maar bij Cameranu was dat daarentegen zeer uitgebreid. Zo lees je duidelijk wat er allemaal in het pakket zit, dat miste ik op andere sites, en je leest dat het menu en de handleiding van de camera in het NLs zijn (dat bleef ook vaag op andere sites). Dus geen grijze import en toch erg goedkoop! Dat heeft me samen met de goede garantie (en de vele positieve beoordelingen die er al over deze winkel gegeven waren) over de streep getrokken. Die 7 euro's extra zijn dat dubbel en dwars waard.

Gedurende het gehele proces word je keurig op de hoogte gehouden; betaling ontvangen, product verzonden, etc. Verpakking was ook in orde met luchtzakjes.

Marc Hooy 04-08-2010

Een snelle levering
een duidelijke website makkelijk te bedienen

Denise Kranenburg 04-08-2010

Klantvriendelijkheid, uitleg over het product en bereikbaarheid van de winkel, was allemaal goed van toepassing.

H. Wijts 04-08-2010

Snelle afhandeling. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag geleverd. Keurig verpakt. Zeer tevreden

edwin1960 04-08-2010

Alles correct en klantvriendelijke manier afgehandeld.
Snelle levering.

Sjoerdhuizinga 04-08-2010

Uitstekende service, rond 20:00uur bestelling geplaatst en de volgende dag keurig (de juiste camera) afgeleverd. Top!

jocamera 03-08-2010

direct reactie op vragen voorafgaande aan de aankoop.Kort na telefoontje teruggebeld en uitstekend te woord gestaan.
15.00 UUR BETAALD EN DE VOLGENDE DAG OM 14.00 UUR BESTELLING BINNEN.TOP!!Mijn eerste internet-aankoop en ik ben zeer tevreden met de afhandeling door camera.nu.Bedankt.

luis61 03-08-2010

Snelle verwerking. Garantie binnen 2 dagen produkt te kunen leveren. Niet op[ vorraad, dan geen besdtelling.

Fiets22 03-08-2010

Wat ik besyeld heb had ik binnen twee dagen. Daarom heb ik geen negatieve punten alleen maar positieve reactie
Ik ben zeer te vreden over de usb stick 32 mb

Goedkoop en zeer snelle levering.

Visser01- 03-08-2010

Zowel de aflevering via de post als de bereibaarheid van de winkel,de service en hulp in de winkel zijn fantatisch. 4 a 5 personen zijn constant bezoekers aan het helpen. Zij nemen de tijd om vragen te beantwoorden je goed van dienst te zijn en uitleg te geven over de gekochte stukken. Dit betekend wel dat de wachttijd wat lang is, maar er is zat te zien een kopje koffie staat ook ter beschikking wat wil je nog meer. Voor je het weet ben je aan de beurt.

Johan76 03-08-2010

Zeer tevreden over de afhandeling. 's Avonds de bestelling geplaatst en deze werd de volgende dag al geleverd. Ik heb vaker bij CameraNu.nl besteld en iedere keer was alles perfect in orde.

verstraelen 03-08-2010

Camera in goede orde en snel ontvangen. Prima geregeld

Jan Krijt 03-08-2010

razendsnelle service volgens verwachting..

HappyFamily 03-08-2010

Onlangs op deze site een videocamera gekocht omdat cameranu.nl één van de goedkoopste was. De camera werd (stevig verpakt) binnen 24 uur geleverd. Als ik weer iets op cameragebied nodig heb, bestel ik dit weer via cameranu.nl

ralfstam1985 03-08-2010

Er stond een fout op uw website, en ik wilde mijn bestelling graag voor 16.00u plaatsen, zodat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Daarom de telefoon genomen en mijn vraag gesteld. De telefoniste wist geen antwoord, maar zou het in de winkel vragen en binnen een uur terugbellen. Het uur verstreek, maar geen telefoontje. Ik heb nog een keer gebeld, maar ze wist het antwoord nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik als ik niet snel iets zou horen, ik het ergens anders ging bestellen. Binnen een minuut belde ze terug.

Ik vind het belangrijk dat de telefoniste de meeste antwoorden weet!!

met vriendelijke groet

Seel 03-08-2010

Zeer snelle levering en zeer uitgebreide site, netjes!

M. Jonkergouw 03-08-2010

's-Middags mijn bestelling geplaats en de camera de volgende dag in huis, bijzonder snel en correct verzorgd.
Omdat ik naast de camerabody ook een kitlens met stabilisatie had besteld waren beide items in de doos van de body verpakt en daar moet iets mis gegaan zijn want de accu ontbrak.
Kon dus niet met de camera aan de slag en heb direct contact opgenomen; binnen enkele minuten was het probleem opgelost en werd de ontbrekende accu direct de volgende dag geleverd.
Een geweldige service!

Koba8 03-08-2010

Super service. Vandaag besteld, morgen in huis.
Top. Ook als je belt goede info.

3535wood 03-08-2010

Het is niet de eerste keer dat ik wat bestel bij CameraNu. Ook nu weer was de camera binnen 24 uur door TNT express geleverd. Goede ervaringen, vriendelijke en deskundige medewerkers, uitmuntende service en een scherpe prijs hebben er toe geleid dat ik bij CameraNu mijn derde camera heb aangeschaft.

Anoya 03-08-2010

Ik bestel al jaren bij Cameranu.nl, zowel via de website als in de winkel. De service is ontzettend goed, snel en het personeel is ontzettend behulpzaam en weet waar ze over praat.

JARO62 03-08-2010

Bestelling is verlopen zoals het hoort. Ik kan Cameranu dan ook aan iedereen aanbevelen.

BartDog 03-08-2010

Van te voren hebben ze mij prima geholpen met het geven van advies bij mijn aankoop.

Na dat ik de bestelling geplaatst heb werd het pakketje keurig de volgende dag bij mij afgeleverd.

Helaas ontbrak er iets van mijn bestelling in de doos dit is de volgende dag gelijk na gestuurd!

Goede service ik ben zeer tevreden!

gerardvankan 03-08-2010

Duidelijke website, wat je zoekt is erg snel te vinden. Bestelling was vroeg in de avond geplaatst en de volgende dag al binnen!!

joostq 03-08-2010

Bestelling om 1 uur gedaan, volgende dag om 12 uur binnen.
Ze doen wat ze beloven. snel leveren!

Piet Foto 03-08-2010

Naast de goede prijsstelling viel vooral de zeer vlotte levering op. Na bestelling en betaling via Ideal de ene dag, werd de scanner de volgende dag aan de deur afgeleverd. De afleverbon zat in plastic geseald, en was over de dekselrand van de doos heen geplakt. Dat leverde weliswaar wat beschadiging van de verpakking op bij het openen, maar gaf tevens meer zekerheid dat de verpakking onderweg dicht gebleven was. Al met al ben ik zeer te spreken over de levering.
(Overigens: ook de scanner voldoet aan de verwachtingen!)

Nieb 03-08-2010

Zeer snelle levering, binnen een uur een antwoord per e-mail op je vragen. Kortom een zeer goede service.

ate blaauw 03-08-2010

Uitstekende en snelle levering, na bestelling de volgende dag in huis. prima winkel, prettige behandeling door de medewerk(st)ers. Aanbod ruim en voldoende.

joostpeters 02-08-2010

Levering top, op hoogte blijven van status goed, snel het juiste product in huis voor lage prijs

aukeenalie 02-08-2010

Ik ben tot nu toe altijd heel profesioneel geholpen.
Zowel aan de balie als "on line". De vakkennis en adviezen vindt ik van een goed niveau.

rientje1957 02-08-2010

Website is overzichtelijk, bereikbaarheid is vanaf de snelweg heel goed, bestellen ging heel makkelijk. Ik heb de bestelling persoonlijk opgehaald in Urk en het lag al netjes klaar. Ben dan ook heel tevreden over Camernu.nl.

GroenhoutPS 02-08-2010

Vorige week voor de 3e keer een bestelling gedaan, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben over het assortiment/de prijs maar bovenal de enorme snelle levering! Echt helemaal top!!

pajans 02-08-2010

Goede informatie, prima prijs, razendsnelle levering. Heb ook vertrouwen in garantie bij evt. problemen.

moostveen 02-08-2010

Duidelijke website, erg handig dat 'bijpassende' accesoires bij het product weergegeven worden.

Levering zoals beloofd op de volgende werkdag.

Telefonisch contact: snel beantwoord, geen achterlijk hoge tarieven en prima meedenken.

tromel 02-08-2010

goede duidelijke website
aanvullend goed advies in de winkel
snelle levering mogelijk

Flaxo 02-08-2010

snelle levering, keurig verpakt, compleet. Tegen scherpe prijzen. Website is duidelijk en overzichtelijk, zodat zoeken en kiezen makkelijk gaat. Betalen per iDeal , gewoon ideaal.

vastab 02-08-2010

goede, informatieve website. incl. goede detail info
zeer snelle en goede aflevering!