Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

je.la 31-07-2010

Ik heb nu 3x iets besteld bij camaranu.nl en ben zeer tevreden over hun prima en persoonlijke service, niet alleen bij aankopen, maar ook bij vragen en retourzendingen.
Zeer snelle levering. Altijd snel antwoord op email, bijna altijd dezelfde dag!
Een aanrader!

denise34 31-07-2010

website zou handiger zijn als je bv alle statieven kon zien of kon selecteren op maat, ipv dat je alle merken apart af moet gaan.

koehoorn 31-07-2010

snelle levering en goede informatie maar het belangrijkste een goed product voor een redelijke prijs.

Ad Duquesnoy 31-07-2010

Zeer snelle en correcte afhandeling van bestellingen.
Goed telefonisch bereikbaar en snelle en correcte beantwoording van de evt vragen.

lcv7671 31-07-2010

Bestelling en website zijn eenvoudig en gemakkelijk te bereiken. De levering was snel en werd goed afgeleverd. Met after sales services heb ook nog niet te maken gehad en dus ook nog geen oordeel over.

Leon07 31-07-2010

Wij waren op zoek naar 3 dezelfde camera's in 3 verschillende kleuren. Op de site stond dat de vermelde aantallen de werkelike voorraad was. Om hier zeker van te zijn heb ik ze gebeld. Ik werd uiterst vriendelijk en correct te woord gestaan en er werd bevestigd dat de vermelde voorraad de juiste was. Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik een duidelijke en overzichtelijke orderbevestiging. Tevens werd alles correct en op de afgespreken datum geleverd.

Bjowni 30-07-2010

Website was gauw gevonden, snelle afhandeling van bestelling die aan alle verwachtingen voldeed

reino2003 30-07-2010

Doordat je een track en trace mail krijgt, kan je je bestelling goed volgen. Snelle levering en goederen voorzien van voldoende bescherming.

P.J.de Sterke 30-07-2010

Goed advies.
Prettige bedienig.
Goede prijs.
Goede nazorg.

Gerard.D 1948 30-07-2010

SUPER WINKEL!
Duidelijke vertaling van het artikel,en snelle afhandeling
Ik ben dik tevreden.

jan.teirlinck 30-07-2010

Maandag besteld en vrijdagnamiddag, na bevestiging ontvangst betaling op donderdag,geleverd.
Het is trouwens niet de eerste maal dat ik een bestelling plaats bij Cameranu.nl.
Telkens een vlotte en correcte afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar.

Danique1975 30-07-2010

Duidelijke website met goede informatie. De keuze is werkelijk enorm, veel uitgebreider dan andere webshops, de service en contact is ook uitstekend en als het product op voorraad is, is de levering ook nog eens lekker vlot. Kortom, niets dan lof.

jvroonla 30-07-2010

Zeer gebruiksvriendelijke website. Geeft ruime informatie tav specificaties produkt en mogelijke accesoires. Ter plekke wordt je vriendelijk en deskundig te woord gestaan.

Florijntje 30-07-2010

Overzichtelijk duidelijke website goede mailberichten over status bestelling snelle bezorging! Grote klasse

Timmmetje 30-07-2010

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Zeer snelle verzending.

JeroenNSP 30-07-2010

Ik had in eerste instantie een plasma scherm besteld bij De block, bij mij om de hoek. Maar omdat men 100 euro duurder was dan bij cameranu, ging ik terug (want men beloofd laagste prijs garantie). Nou dat liep uit n een hoop gelieg, bedrieg, en op ALLE mogelijke manieren probeerde men onder hun eigen afspraken uit te komen (waaronder te roepen dat cameranu geen winkel is). Ik heb (na HEEL ERG veel zeuren), de koop ongedaan kunnen maken en heb het toestel bij cameranu via de website besteld.
Het mooie van de website van camernu is, dat je in een oogopslag ziet of het toestel voorradig is, je heb keuze uit verscheidene betalingsmogelijkheden. EN ze garanderen dat als je voor 15:00 besteld, je het de volgende dag in huis hebt.
En inderdaad, om 17:00 werd ik gebeld door cameranu, met de vraag of ik de volgende dag op het aflever adres was om 13:00. De volgende dag werd netjes om 12:30 mijn bestelling afgeleverd. Kijk "De Block" DAT noem ik nou service!!!!!

Christian van Haaren 30-07-2010

De website is keurig geordend, gebruiksvriendelijk en makkelijk. Bereikbaarheid heb ik niet nodig gehad, verder geen telefonisch contact gehad. Bestelling prima, op zaterdag.

schnabel 30-07-2010

Je wordt deskundig geholpen, en met veel geduld al staat de zaak bom vol.

Crosscabouter 30-07-2010

Nadat wij een paar jaar terug en usb-stick nodig had kwamen wij terecht bij CameraNU.nl. Dit had toen twee redenen. Ten eerste omdat het toen goedkoop was en ten tweede en laatste omdat de winkel toen in de buurt was en wij het dus kostenloos op kon halen.

Afgelopen maand waren wij toe aan een nieuwe fotocamera en na lang zoeken vonden wij diegene die wij zochten. Tot onze verbazing was wederom CameraNu.nl de goedkoopste aanbieder. Met de goede ervaring van de vorige keer in ons achterhoofd gelijk besteld.
Met een track en trace nummer erbij precies volgens voorgeschreven afgeleverd in een keurige verpakking.

Martin van der Kleij 29-07-2010

Goede klantenservice.
Heb een digitale camera besteld, na 2 dagen in huis.
Zat per ongeluk geen extra accu bij, die ik er wel bij besteld heb, na contact te hebben gehad met de klantenservice alsnog de extra accu 2 dagen later in huis, helemaal top.

Nouks 29-07-2010

Heldere, duidelijke website. Komt geloofwaardig over. Er stond ergens dat de voorraad-status altijd actueel is, dat geloof ik zonder er ook maar een moment aan te twijfelen (in tegenstelling tot sommige andere webshops).

Geweldige levering: voor 16:00 besteld en betalen met iDeal (lees: gemakkelijk en snel) en je hebt je camera de volgende dag in huis!

hmulder53 29-07-2010

Bestelling was zo geplaatst. Ik heb gekozen voor ophalen bij de webshop. Ter plaatse was de order zo gevonden en met 5 minuten stond ik weer buiten met mijn aankoop. Klasse. !!!

marsje4 29-07-2010

Zeer goede en snelle service.
Een TV en homecinema besteld.
Binnen 20 uur in huis.
Homecinema viel enorm tegen daarom retour gestuurd.
Prima afhandeling.

hjm bessems 29-07-2010

snelle levering,scherp geprijsd en een overzichtelijke en toegankelijke site

resan1 29-07-2010

ik kan alleen dit maar zeggen.
een van de weinige internet winkels die binnen 24 uur het artikel levert.
als ik iets bestel wil ik het direct hebben,en dat gebeurt bij cameranu

fuen 29-07-2010

Besteld rond een uur of 6, diezelfde dag nog verstuurd, en volgende middag ontvangen. Support & vragen ook mogelijk via twitter. En ook nog eens één van de goedkoopste aanbieders van de betreffende camera. Geweldig!

wubs0013 29-07-2010

Zeer heldere procedure om te bestellen.
Zeer snelle levering: eind van de middag besteld en volgende dag reeds geleverd!
Dit bedrijf heeft zijn zaken voor elkaar

Mona_Lisa 29-07-2010

De bestelling ging gemakkelijk via de website en de camera was binnen 2 dagen in huis.

HEKU Kunststoffen 29-07-2010

snelle levering en nette afwerking van verkeerde bestelling

Leo 1963 28-07-2010

Snelle levering, goede prijs

indorocko 28-07-2010

Nagebeld of iets op voorraad was en kreeg te horen dat het zo was. Gelijk besteld, volgende dag in huis! top!

RaMi64 28-07-2010

Ik had de camera snel nodig voor mijn dochter en had even gebeld om zeker te zijn dat ik m de volgfende dag zou ontvangen. De dame van cameranu attendeerde me erop dat ze met een lagere bezetting zaten die dag en dat mijn late bestelling (na 17:00) mogelijk niet meer dezelfde avond verscheept zou worden. (Klantgericht: TOP)

De bestelling werd desondanks de volgende morgen rond 11 uur op kantoor (zó handig) afgeleverd. Papa blij, dochter blij! Tevens was de camera goed verpakt. Ik zou er zonder problemen weer bestellen.

H. Willemsen 28-07-2010

Reeds meerdere malen producten gekocht in de winkel en online.
Beide zeer goed.
In de winkel bijzonder goed geholpen en geadviseerd. Kennis van zaken.
Niet moeilijk doen als het product gehaald moet worden op een andere locatie.

Ik kan Cameranu.nl bij iedereen aanraden

Ellen Elfrink 28-07-2010

alles even keurig en tijdig meegedeeld, verzorgd en bezorgd.

R van Run 28-07-2010

Duidelijke en goede website, zeer snelle en correcte levering

frideau 28-07-2010

Overzichtelijke website; veel op voorraad;veilige betaling; zeer snelle levering

lreyns 28-07-2010

Komt afspraken na.
Snelle en adequate levering.

harie hongens 28-07-2010

overzichtlijke website keurig op tijd geleverd

kielmann 28-07-2010

Goede website. Bestelling wordt supersnel en perfect afgewerkt. Goede, betrouwbare winkel.

Briggitte 28-07-2010

Deze videocamera heb ik besteld bij cameranu.nl naar volle tevredenheid. Gratis verzonden, binnen 48 uur geleverd. Het SD kaartje was ik vergeten te bestellen en deze werd tegelijk met de camera geleverd. Na aankoop heb ik nog bedenkingen gehad over de camera maar na een gesprek met een medewerker ben ik in de volle overtuiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Al met al, zeer tevreden!

Rob 1958 28-07-2010

Perfect, goed te woord gestaan door de medewerkers van Camera nu. De ene dag besteld, de volgende dag in huis

vthijssen 28-07-2010

Voor 16:00 uur besteld en een dag later reeds geleverd.

Oes53 28-07-2010

Na informatie ingewonnen te hebben via de site, heb ik de winkel bezocht. Het personeel was erg vriendelijk en ter zake kundig. Product op voorraad en een snelle afwikkeling. Erg prettig om hier zaken te doen!

aukjekeizer 28-07-2010

snelle levering.
netjes verpakt.

tlangeveld 28-07-2010

Plezierig contact; zeer snelle levering.

STEFNIJL 28-07-2010

Website zeer overzichtelijk en duidelijk.
Cameranu.nl is ook telefonisch berijkbaar.
De producten worden snel geleverd en zijn goed verpakt.

rebellenclub 28-07-2010

werd van goed advies voorzien, en naar aanleiding daarvan camera gekocht; en tot volle tevredenheid vodoet deze super aan mijn wensen !

Stefan van Daalen 27-07-2010

Supersnelle afhandeling van order. 's Avonds 21.30u besteld en betaald en volgende dag keurig in huis.

mvdklip 27-07-2010

Snelle levering zonder problemen.

zigeuner666 27-07-2010

Na ervaring opgedaan te hebben met een aantal bedrijven (gadgets, computerrandapparatuur, electronische apparaten ) moet ik zeggen dat camera.nu wel erg hoog scoort qua prijs/ verpakking/snelheid en communicatie met haar klanten.
Ik vind het een absolute aanrader, laatst gekochte artikel was een televisietoestel, 10 euro duurder dan de goedkoopste maar als je weet dat alles gewoon goedkomt en perfect geregeld wordt vergeet je dat tientje binnen een dag terwijl je van aangeschafte dingen jaren plezier hebt, ook de waarborg geeft net dat stukje zekerheid wat anderen niet kunnen bieden. in een woord, gewoon top :)