Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan76 03-08-2010

Zeer tevreden over de afhandeling. 's Avonds de bestelling geplaatst en deze werd de volgende dag al geleverd. Ik heb vaker bij CameraNu.nl besteld en iedere keer was alles perfect in orde.

verstraelen 03-08-2010

Camera in goede orde en snel ontvangen. Prima geregeld

Jan Krijt 03-08-2010

razendsnelle service volgens verwachting..

HappyFamily 03-08-2010

Onlangs op deze site een videocamera gekocht omdat cameranu.nl één van de goedkoopste was. De camera werd (stevig verpakt) binnen 24 uur geleverd. Als ik weer iets op cameragebied nodig heb, bestel ik dit weer via cameranu.nl

ralfstam1985 03-08-2010

Er stond een fout op uw website, en ik wilde mijn bestelling graag voor 16.00u plaatsen, zodat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Daarom de telefoon genomen en mijn vraag gesteld. De telefoniste wist geen antwoord, maar zou het in de winkel vragen en binnen een uur terugbellen. Het uur verstreek, maar geen telefoontje. Ik heb nog een keer gebeld, maar ze wist het antwoord nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik als ik niet snel iets zou horen, ik het ergens anders ging bestellen. Binnen een minuut belde ze terug.

Ik vind het belangrijk dat de telefoniste de meeste antwoorden weet!!

met vriendelijke groet

Seel 03-08-2010

Zeer snelle levering en zeer uitgebreide site, netjes!

M. Jonkergouw 03-08-2010

's-Middags mijn bestelling geplaats en de camera de volgende dag in huis, bijzonder snel en correct verzorgd.
Omdat ik naast de camerabody ook een kitlens met stabilisatie had besteld waren beide items in de doos van de body verpakt en daar moet iets mis gegaan zijn want de accu ontbrak.
Kon dus niet met de camera aan de slag en heb direct contact opgenomen; binnen enkele minuten was het probleem opgelost en werd de ontbrekende accu direct de volgende dag geleverd.
Een geweldige service!

Koba8 03-08-2010

Super service. Vandaag besteld, morgen in huis.
Top. Ook als je belt goede info.

3535wood 03-08-2010

Het is niet de eerste keer dat ik wat bestel bij CameraNu. Ook nu weer was de camera binnen 24 uur door TNT express geleverd. Goede ervaringen, vriendelijke en deskundige medewerkers, uitmuntende service en een scherpe prijs hebben er toe geleid dat ik bij CameraNu mijn derde camera heb aangeschaft.

Anoya 03-08-2010

Ik bestel al jaren bij Cameranu.nl, zowel via de website als in de winkel. De service is ontzettend goed, snel en het personeel is ontzettend behulpzaam en weet waar ze over praat.

JARO62 03-08-2010

Bestelling is verlopen zoals het hoort. Ik kan Cameranu dan ook aan iedereen aanbevelen.

BartDog 03-08-2010

Van te voren hebben ze mij prima geholpen met het geven van advies bij mijn aankoop.

Na dat ik de bestelling geplaatst heb werd het pakketje keurig de volgende dag bij mij afgeleverd.

Helaas ontbrak er iets van mijn bestelling in de doos dit is de volgende dag gelijk na gestuurd!

Goede service ik ben zeer tevreden!

gerardvankan 03-08-2010

Duidelijke website, wat je zoekt is erg snel te vinden. Bestelling was vroeg in de avond geplaatst en de volgende dag al binnen!!

joostq 03-08-2010

Bestelling om 1 uur gedaan, volgende dag om 12 uur binnen.
Ze doen wat ze beloven. snel leveren!

Piet Foto 03-08-2010

Naast de goede prijsstelling viel vooral de zeer vlotte levering op. Na bestelling en betaling via Ideal de ene dag, werd de scanner de volgende dag aan de deur afgeleverd. De afleverbon zat in plastic geseald, en was over de dekselrand van de doos heen geplakt. Dat leverde weliswaar wat beschadiging van de verpakking op bij het openen, maar gaf tevens meer zekerheid dat de verpakking onderweg dicht gebleven was. Al met al ben ik zeer te spreken over de levering.
(Overigens: ook de scanner voldoet aan de verwachtingen!)

Nieb 03-08-2010

Zeer snelle levering, binnen een uur een antwoord per e-mail op je vragen. Kortom een zeer goede service.

ate blaauw 03-08-2010

Uitstekende en snelle levering, na bestelling de volgende dag in huis. prima winkel, prettige behandeling door de medewerk(st)ers. Aanbod ruim en voldoende.

joostpeters 02-08-2010

Levering top, op hoogte blijven van status goed, snel het juiste product in huis voor lage prijs

aukeenalie 02-08-2010

Ik ben tot nu toe altijd heel profesioneel geholpen.
Zowel aan de balie als "on line". De vakkennis en adviezen vindt ik van een goed niveau.

rientje1957 02-08-2010

Website is overzichtelijk, bereikbaarheid is vanaf de snelweg heel goed, bestellen ging heel makkelijk. Ik heb de bestelling persoonlijk opgehaald in Urk en het lag al netjes klaar. Ben dan ook heel tevreden over Camernu.nl.

GroenhoutPS 02-08-2010

Vorige week voor de 3e keer een bestelling gedaan, en ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben over het assortiment/de prijs maar bovenal de enorme snelle levering! Echt helemaal top!!

pajans 02-08-2010

Goede informatie, prima prijs, razendsnelle levering. Heb ook vertrouwen in garantie bij evt. problemen.

moostveen 02-08-2010

Duidelijke website, erg handig dat 'bijpassende' accesoires bij het product weergegeven worden.

Levering zoals beloofd op de volgende werkdag.

Telefonisch contact: snel beantwoord, geen achterlijk hoge tarieven en prima meedenken.

tromel 02-08-2010

goede duidelijke website
aanvullend goed advies in de winkel
snelle levering mogelijk

Flaxo 02-08-2010

snelle levering, keurig verpakt, compleet. Tegen scherpe prijzen. Website is duidelijk en overzichtelijk, zodat zoeken en kiezen makkelijk gaat. Betalen per iDeal , gewoon ideaal.

vastab 02-08-2010

goede, informatieve website. incl. goede detail info
zeer snelle en goede aflevering!

Johannes van Loen 02-08-2010

Urk is wat lastig te bereiken voor wie geen auto heeft. En die mensen heb je nog! ;-)
Iets dichter bij een NS-station zou handig zijn, zelfs met de bus kom je er niet helemaal.

De website is OK, makkelijk door te bladeren, ter zake info.

Bestelling en levering waren dik in orde, vóór aankoop kun je ook telefonisch nog allerlei vragen stellen, daar nemen ze de tijd voor, wat lang niet bij iedere internetwinkel zo is.
Daags na m'n bestelling werden de spullen al afgeleverd, keurig verpakt. Grote klasse!

Fred2010 02-08-2010

Dit is de tweede videocamera, die ik via deze webshop bestel. Ervaring met de eerste was heel goed. Prijzen zijn scherp, informatie is goed en de logistiek is prima geregeld. Snelle levering en alles heel goed verpakt.

Elianne7 02-08-2010

Goede website. Snelle en correcte afhandeling bestelling. After sales nog niet te beoordelen.

fionne 02-08-2010

Via kieskeurig-produkt vergelijking en prijs kom je op de site van Cameranu. Daar staat gelijk het produkt wat je zocht. bestellen is makkelijk, betalen kan via Ideal. Je krijgt een bevestigingsmail, daarna een mail wanneer je bestelling verzonden is. Het pakket wordt goed verpakt geleverd. Aftersales heb ik niet nodig gehad, maar uit vorige ervaringen weet ik dat daar ook niks mis mee is.

Rob Jutte 02-08-2010

Prettige zaak, wordt netjes geholpen en site zit gedegen en betrouwbaar in elkaar.

Bas v. H. 01-08-2010

Snel op de site een goedkope camera kunnen vinden die ook nog snel geleverd kon worden. Compatobel geheugenkaartje was snel erbij gevonden.

Pakketje was netjes verpakt en op tijd opgeleverd, terwijl ik de hele tijd goed op de hoogte bleef via verstuurde e-mails.

fritsandriesen 01-08-2010

Snelle levering uit voorraad.
Ruime productkeuze.

Simone Kennedy 01-08-2010

Wat ik bij Camera Nu bestel is goedkoop, van goede kwaliteit en wordt bijzonder snel geleverd. Klasse!

L. Boekholtz 01-08-2010

Aanrader!!!!
Duidelijke website. En de prijzen zijn heel scherp.
Zondag besteld, dinsdagmiddag binnen. Super snel.

hijmen57 01-08-2010

de camera is snel geleverd. en ook nog op een ander adres. zodat ik er niet speciaal voor thuis hoefde te blijven.

knafra 01-08-2010

Ik heb hier al vaker besteld en mijn ervaring is prima. Met after sales ben ik niet bekend.

iverduin 01-08-2010

Goede snelle keuze mogelijk op de website. Snelle levering van zaken die ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Dit is helaas bij de concurenten FotoKonijnenberg en Kamera-Express helaas niet het geval. Pluim!!

johnnymiddel 01-08-2010

Prima webwinkel. Geen geleuter, heeft de klant betaald, direct de koop versturen. Binen 2 dagen de koop in huis. En de prijzen zijn goed en professioneel personeel.

Mocht ik een after sales nodig hebben, wat ik niet hoop, dan hoop ik ook goed behandeld te worden.

Ga zo door Cameranu.nl. Koop vast wel weer iets bij cameranu.nl, zeker weten!!

Ridderbos 01-08-2010

Snelle levering van mijn fototas (lowpro slimshot 100), helemaal goed!!

HiFrans 01-08-2010

snelle levering, nog geen problemen gehad met de aankoop dus over verdere service kan ik weinig zeggen.

eddo72 01-08-2010

Gewoon goed,door de goede prijs is het wel druk in de winkel qua bezoekers maar dat moet je maar even voor lief nemen. Verder personeel is goed en vriendelijk.

Pjotra 01-08-2010

zondagavond besteld, dinsdag gratis aangetekend bezorgd door TNT. Sneller kan eigenlijk niet.

Bastet 01-08-2010

Zeer proffesioneel advies,zeer snelle toezending bestelde product, prima communicatie via email,
Voortreffelijke after sales
en schade afhandeling ivm defecte accu en levering nieuwe (levering: fout bij ptt).

B.Augustijn 01-08-2010

Ondanks leveringsproblemen vanuit de fabrikant heeft CameraNu laten weten wanneer de levering wel zou kunnen plaatsvinden en of ik als klant daar op wil wachten.

Dat is service en klantgerichtheid!

Aflevering op tijdstip dat was afgesproken. Prima!

Redlum75 01-08-2010

Duidelijke website en zeer snelle levering. Product welke is geleverd ziet er top uit en bevalt ook goed.

Prima winkel!

telecandy 31-07-2010

Bezorgster hielp mee doos bezorgen naar 2 verdieping. Erg tevreden over aankoop/service/alles.

smallie 31-07-2010

duidelijke website, snelle levering en via de mail te volgen wanneer het product wordt geleverd.
Je wordt goed op de hoogte gehouden door camera.nu

je.la 31-07-2010

Ik heb nu 3x iets besteld bij camaranu.nl en ben zeer tevreden over hun prima en persoonlijke service, niet alleen bij aankopen, maar ook bij vragen en retourzendingen.
Zeer snelle levering. Altijd snel antwoord op email, bijna altijd dezelfde dag!
Een aanrader!

denise34 31-07-2010

website zou handiger zijn als je bv alle statieven kon zien of kon selecteren op maat, ipv dat je alle merken apart af moet gaan.