Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

rvanbreda 09-08-2010

goede mogelijkheden op de website om producten te combineren. Totaal pakket wat ik gekocht heb was ook nog het goedkoopst. Voldoende kwalitatief goed aanbod. Zeer vlotte levering. Wel raar dat het aangetekend verstuurt was, maar dat ik niet voor ontvangst hoefde te tekenen...
Verder alles zonder problemen en prettig verlopen. Zou er zo weer bestellen.

mwielders 09-08-2010

duidelijk. snelle levering

martijnbouterse 09-08-2010

Makkelijke manier van bestellen. Snel afgerekend en de bestelling is van het moment dat de betaling accoord is te volgen.

yunbo 09-08-2010

Telefonisch goed te bereiken. Snelle levering. Geen enkel probleem gehad.

01dsa943 09-08-2010

Wat men heeft beloofd is volledig nagekomen.
Prijs en afgegeven levertijd

plasma-freak 09-08-2010

Zocht een panasonic compact camera. Cameranu was een van de goedkoopste volgens Kieskeurig. Gezien mijn goede ervaringen in het verleden dus weer voor Cameranu gekozen. Maandag om 19.00 uur besteld. Volgende dag om 11.00 uur geleverd. Top webshop dus!!

Arrofiel1 09-08-2010

In mijn geval een bijzonder snelle levering! Na 17:00 uur besteld, en toch de volgende werkdag al binnen.. Positieve kennismaking!

rt.fokke 09-08-2010

Makkelijke bestelling, duidelijke productomschrijving en een snelle levering!

PS: een goede prijs!!

sven2009 09-08-2010

"s Avonds om 19.00 uur besteld en de volgende morgen om 10.40 al thuis.
Sneller kan toch niet.

Dude 09-08-2010

Net als een jaar geleden weer snel gevonden wat ik zocht en het artikel werd de volgende dag netjes afgeleverd.
Met after sales nog geen ervaringen gehad, aangezien ik hiervan geen gebruik hoefde te maken.

P Meijer 09-08-2010

Men geeft een goed advies zowel op de site als in de winkel.
Kom graag nog een keer terug.

wowzie 09-08-2010

Snel geleverd. Gewoon zoals het hoort.

Sjaak52 09-08-2010

Een van de weinige webwinkels met scherpe prijzen die ook echt de door mij gezocht Nikon lens op voorraad had, zoals op de website te zien was. Hiervoor had ik al bij enkele websites het telefonisch antwoord "niet op voorraad" gekregen, terwijl volgens de website er nog wel een voorraad zou moeten zijn.

toet007 09-08-2010

Top dat cameranu.nl, ik heb een nodal ninja besteld en de volgende dag in huis.

Kijk dat is service.

ErikBus 09-08-2010

De website is overzichtelijk, uitgebreid en duidelijk.
Breikbaarheid is door de slechte bereikbaarheid van Urk helaas minder. Maar dat wordt uitstekend gecompenseerd door een goede en snelle levering. After Sales zijn ook prima, reacties komen snel en profesioneel zowel via mail als telefoon.

Service is uitstekend bij deze winkel. Zeer klantvriendelijk en ze staan open voor suggesties en zelfs prijsonderhandelingen!

hoesen 09-08-2010

Een heel fijn bedrijf.
Ik heb onlangs verschillende bestellingen gedaan bij deze zaak. De website vond ik overzichtelijk. Bij telefonische navraag bij cameranu.nl blijkt dat de voorraadindicatie altijd up-to-date is, en dat bleek ook te kloppen. De bestelde artikelen ontving ik steeds keurig de volgende dag.
De telefonische service is zeer vriendelijk en accuraat.
Hopelijk komt er ooit een filiaal dichter bij het zuiden van het land.

annelieshoogerdijk 09-08-2010

Ondanks dat ik de camera 's avonds heb besteld (ruim na 16.00 uur) werd deze de volgende dag al bezorgd! enige wat onduidelijk was, was dat het een Europees model betrof, terwijl op de website staat 'afkomstig van Sony Nederland'

dATtu41P 09-08-2010

prima afwerking, snelle bezorging

I. Wiersma- Langendoen 09-08-2010

bij het zoeken naar het artikel wat ik wilde hebben werd eerst gezegd dat het niet bestond, maar na even verder zoeken toch weer wel,voor mij moeilijk te begrijpen.

Bouke Teppema 09-08-2010

Snelle en zorgvuldige levering! Prima Service.

ingearets 09-08-2010

super snelle levering!

judgerem 09-08-2010

Gewoon een goede winkel/webshop. Service gaat heel ver en verkoop is erg goed. Op en Top!

jw.koedijk 08-08-2010

Voor mij staat op de wbsite er netjes op,en ook duidelijk.En prijs was ook goed.Snelle levering.

D.W. Fijan 08-08-2010

Met Cameranu altijd al goede ervaringen gehad. Dat de website 'iets minder' wordt beoordeeld, is om eht feit dat het wat langer vergt voor je bij de eigenlijke producten bent. Maar niettemin wel heel erg overzichtelijk.

rudopeters 08-08-2010

Een duidelijke website met uitgebreide productinformatie. Goede voorraadindicatie. Duidelijke communicatie over de status van de bestelling via email. Snelle bezorging en ook degelijk ingepakt.

AUDEN 08-08-2010

Rond 19:00 uur bestelt en de volgende ochtend al mijn spullen binnen. Sneller dan het licht en prima verpakt.

jimke 08-08-2010

zeer snelle levering, prima in orde,
Echter verpakking was waardeloos!,omdoos zat dikke deuk in.
Ook de verpakking van de camera zelf was ingedeukt.
doos van camera was in grote doos verpakt met wat verfrommeld papier tegen heen en weer schuiven, thats it.
Dit kan beter met piepschuim deeltjes of luchtzakjes of iets dergelijks, vooral bij breekbare artikelen.

WalterKoopman 08-08-2010

Perfecte behandeling van mijn vragen over de camera.
Deskundige helpdesk.

duukje 08-08-2010

Prima aflevering van bestelde product. Jammer was, dat Cameranu niet even een berichtje stuurde n.a.v. een nog niet te leveren onderdeel. Men leverde nu het product in eerste instantie niet, omdat men wachtte op het betreffende onderdeel. Na een telefoontje mijnerzijds werd het bestelde de volgende dag keurig afgeleverd.

jack5001 08-08-2010

Gewoon een prima overzichtelijke site met een snelle levering, zoals beloofd op de site. Na levering nog telefonisch contact gehad over bijbehorende software en ook daarmee prima geholpen.

mark schutte 08-08-2010

had bestelling bijna al in huis voor ik de computer uit kon zetten

Onno Zwikker 07-08-2010

Goed zaak, keurige site. Duidelijk alles aangegeven. In de winkel netjes geholpen en snel. Geen poespas maar zakelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Kom zeker terug voor al mijn aankopen voor mijn camera.

Navajo 07-08-2010

Prima webwinkel. Ben keurig op de hoogte gehouden en bestelling was binnen 4 dagen binnen. Ik zou er zelf zeker vaker bestellen.

carlo runderkamp 07-08-2010

Ik heb de aanschaf en het bekijken van de website van cameranu.nl als zeer prettig ervaren.
De winkel in urk vond ik zeer ruim en overzichtelijk opgezet.
Ook het systeem om je zo snel mogelijk op de juiste manier te helpen via de computter bij binnenkomst zou een voorbeeld moeten zijn voor andere winkels.
Ik ben zeer tevreden,..!

Penders 07-08-2010

Je vindt snel wat je zoekt, prima stap voor stap afhandeling en bevestiging. Levertijd wordt goed na gekomen, belangrijk bij een impuls bestelling voor bijvoorbeeld een vakantie.

annmpj 07-08-2010

Bestelling verliep geheel correct en snel. Ik zou nog wel graag wat meer productinfo op de website willen, het lijkt soms standaard fabrieksinfo.
Maar ik heb met vragen gebeld en werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. De jongen aan de telefoon wist trouwens niet dat de Sony Handycam SR58 die ik kocht ook op netstroom werkt. Maar dat is een foutje dat in mijn voordeel uitpakte.

JPK 07-08-2010

Cameranu doet wat het belooft. De website is overzichtelijk, bestellen, betalen en leveren gaat volgens verwachting.

Er is geen reden waarom ik er niet nog eens zou kopen, als dat aan de orde is.

Ik zou Cameranu aanbevelen bij familie / vrienden als dat aan de orde was.

lokomotief 07-08-2010

is een goede zaak,deskundig en nemen de tijd voor je
en niet in de laatste plaats niet zo duur

smits57 07-08-2010

Telefonisch overleg gehad.
En correct behandeld op mijn vragen en verdere informatie gehad.
Levering supersnel petje af daar voor.
Ik zal zeker bij mijn nieuwe aankopen hun website raadplegen.
Voor mij een site waar je zonder risico kan kopen.
Ga zo door werknemers van Cameranu.nl.

lx30w 07-08-2010

Top,

snelle reactie na bestelling en levering zoals vermeld op site.

Factuur en track&trace netjes per mail

F Grin 07-08-2010

Ruimere openingstijden winkel
zou prettig zijn.
Op de canon dag kreeg ik geen bewijs van retourlevering. Het wss ook niet mogelijk geld te restitueren. Op de gok en op vertrouwen heb ik wat ingeleverd waarvan ik maar moest hopen dat het goed kwam. Het geld is inderdaad overgemaakt naan mijn rekening.
Het kwam dus goed. Maar helemaal correct is dat niet. Ik word daaar toch zenuwachtig van. Wie niet?
vandaar dus 2 x een 8.
Anders was het 4 x een 10
Ik koop altijd in de winkel en daar zijn de adviezen altijd top.
Niet aan iedereen vertellen, want dan wordt het te druk in de winkel.

Marcelkp01 07-08-2010

Uitstekende zoekmachine en handige top 10 bij producten,
aflevering was de volgende dag. Factuur werd via mail toegezonden in pdf. Allemaal zoals het hoort.

sven1000 07-08-2010

ivm een kado voor mijn zoon, had ik de camera snel nodig. Ik belde eigenlijk te laat voor levering volgende dag. Bij navraag zouden zij een en ander toch in orde proberen te maken.m Volgende dag geleverd. Perfecte service en ook nog eens een van de goedkopere via internet.

alienjaap 07-08-2010

Keurig vlotte levering. Tussentijds vaak even een mailtje met de status van de bestelling.

Hannah65 07-08-2010

Mijn zoon van 13 jaar heeft een camera gekocht bij Cameranu en dat ging zonder problemen.

Vanwege tijdsdruk (vakantie) hebben we de camera niet laten sturen maar zijn we hem zelf gaan halen.

Omdat mij aanvankelijk niet duidelijk was dat de voorraad op de website ook de voorraad in de winkel is heb ik eerst gebeld en werd daar keurig en geduldig te woord gestaan. Als ik zelf goed had gekeken op de website dan had ik het antwoord makkelijk kunnen vinden op mijn vraag of de camera in de winkel in voorraad was.

De telefonist raadde ons aan voor de zekerheid toch een exemplaar te reserveren en dat ging heel goed, door te kiezen voor 'afhalen en afrekenen in de winkel' verliep alles goed.

In de winkel zelf was het druk maar toch werden we redelijk vlot geholpen. In de wachttijd is genoeg te zien en proberen bij de verschillende opgestelde camera's en er is ook een koffiehoek in de winkel met wat stoelen om te kunnen zitten

De verkoper nam de tijd voor mijn zoon en mij om rustig te bekijken wat hij verder nog wel of niet nodig zou kunnen hebben voor zijn nieuwe camera, zonder opdringerig te zijn wat betreft pushen tot aankopen van extra's.

Al met al is het hele proces van oriënteren tot en met het verlaten van de winkel met onze aankoop prima verlopen. Ik vind Cameranu.nl een goede winkel met een ruime keuze en klantvriendelijke instelling.

zeijl j. 06-08-2010

De manier waarop wij geholpen werden was buitengewoon klantvriendelijk en informatief. Echt een adres om terug te komen.

The_Hees 06-08-2010

Snelle levering en goede prijs.

edward33 06-08-2010

Website is overzichtelijk.

Ze waren telefonisch zonder wachten meteen bereikbaar.

Ik bestelde om 16:30 iets, daarna meteen gebeld of het alsjeblieft nog meteen verstuurd kon worden zodat ik het de volgende dag had. Werd geregeld. volgende ochten om 11 uur belde TNT aan. Dus deze bestelling echt een 10.

gecko265 06-08-2010

besteld rond 17u, volgende dag in huis. rond 14u. sneller kan bijna niet..

prijs ook erg ok.

rees2909 06-08-2010

De website is duidelijk, handig en overzichtelijk.
Makkelijk te betalen met Ideal en dag later in huis, ook al had ik pas om 20.00 uur s avonds besteld, top!!