Deze score is berekend op basis van 2871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leon 03-04-2019

Makkelijk, snel, duidelijk en nette prijzen. Service is ook erg netjes. Even snel een chat of vraag via mail, antwoord zeer snel. Zoals je mag verwachten.

a.kruyt 03-04-2019

Ik heb ervaren wat er besteld wordt in de webshop alles per direct verstuurd, goed en stevig verpakt is.
de tijd die de bezorger aangeeft heb ik ervaren dat het tijdstip klopt, zij bieden de mogelijkheid om het pakket op een afhaalpunt af te leveren . zelf bepalen wanneer het pakket afgehaald kan worden

Dion van Alem 03-04-2019

Dé plek voor materialen als film je werk of je hobby is. De keuze is ruim, de website is handig en de levering snel. Van het assortiment word je gewoon hebberig!

Seip 03-04-2019

CameraNu is als professioneel fotograaf mijn vaste leverancier voor apparatuur. Altijd (zeer) snelle levering, soms zelfs dezelfde dag, en in een enkel geval van kleine garantiedingetjes worden ze snel en keurig opgelost! Echt een hele fijne winkel!

Een verdwaalde visser 03-04-2019

Enkele weken terug een rugzak speciaal voor mijn nieuwe Nikon gekocht bij CameraNu. Levering zoals altijd netjes en snel. Heb de tas meteen in de buitenlucht getest en ben er superblij mee! De rugzak voldoet precies aan mijn verwachtingen die ik had na het lezen en zien hierover op de website.

TwinvS 03-04-2019

Na jaren fotografie weer opgepakt als hobby, vroeger ging ik altijd naar de winkel in Urk maar nu de webshop geprobeerd. Op het menselijk contact na dezelfde ervaring als in de winkel, heldere en duidelijke informatie over de artikelen die ik wilde aanschaffen. Ook handig zijn de vergelijker en het verlanglijstje zeker nu mijn verjaardag eraan komt. Kortom duidelijke, overzichtelijke website en ook niet onbelangrijk, de prijzen zijn ook gewoon netjes.

Richard Blankenzee 03-04-2019

Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Mijn order bleek niet op voorraad, men liet weten dat ze contact hadden gezocht met de leverancier en hoe lang de levering kon gaan duren. In mijn geval kon het twee weken gaan duren, maar het werden er uiteindelijk slechts drie dagen. Geen 10 omdat met adverteert met binnen 24 uur geleverd, dat bleek toch niet het geval, maar wel een uitstekende service.

Nanna 02-04-2019

Ik ben al een paar jaar klant bij cameranu.nl. In de winkel wordt je altijd prima en zeer vakkundig geholpen. Het personeel is vriendelijk, geduldig en heeft verstand van zaken. Als je b.v. zelf twijfelt tussen twee producten dan kunnen zij de verschillen zo goed weergeven dat je als klant voor je zelf de juiste keuze kunt maken. Datzelfde geld voor On line bestellen. Ook dan kun je telefonische om hulp vragen. Ook als je iets wil omruilen is één telefoontje voldoende en alles wordt keurig geregeld. Bestellingen worden snel geleverd.Als je de ene dag bestelt heb je het de volgende dag in huis . Ik ben zeer tevreden over deze zaak. Ik koop daarom al mijn fotospullen bij cameranu.nl. Ik heb zeer positieve ervaringen met Cameranu.nl en durf met een gerust hart deze zaak aanbevelen. Zij zijn deskundig en vertrouwd.

Delphine 02-04-2019

Chat service hielp me snel en duidelijk. Heel tevreden van de service. De betaling was niet doorgekomen en ik werd direct geholpen.

Piet 02-04-2019

Bij Cameranu koop ik graag omdat ze klantvriendelijk zijn maar ook goede info over hun producten geven op iedere vraag wordt een gedegen advies gegeven. Op de Professional Imaging beurs nog een nieuwe Epson foto printer gekocht met een aardige korting.

Gert-Jan 02-04-2019

Snelle levering. Artikelen zijn in een goeie stevige doos geleverd! Site is overzichtelijk en goede prijzen.

Sjaak 02-04-2019

Foto printer gekocht. Goede prijs en snelle levering en goed advies. Netjes verpakt.

Renee 02-04-2019

Heb wel meer naar deze webshop gekeken en zag er betrouwbaar uit!
Snelle verzending en goed verpakt!

Djenna 02-04-2019

Snelle bezorging en kan producten voor een vaak lagere prijs krijgen dan andere webshops. Ruim assortiment aan producten wat ook erg fijn is.

Akif 02-04-2019

Alles wat je zoekt is op voorraad en is direct leverbaar. Heel makkelijk te bestellen en de volgende dag ontvang je hem. Ook het support team is heel makkelijk te bereiken zowel telefonisch als e-mail. Je krijgt op dezelfde dag een reactie op je bericht.

Ik heb in januari Moza Air 2 Gimbal gekocht bij Cameranu.nl. Zij waren eerste en de enige leverancier die hem toen kon leveren.

Benanda 02-04-2019

Al verschillende dingen besteld. Je kan altijd alles vragen en supersnel in huis.

Ans de Jong 01-04-2019

Snelle afhandeling van de bestelde artikelen. Ook de website is duidelijk en overzichtelijk.

Gerald 01-04-2019

Lage prijs, snelle levering, ook bij eerdere aankopen was Cameranu.nl een prima leverancier. Tot nu toe geen problemen gehad, dus makkelijk om dan goed te scoren... :-)

Avigail Klous 01-04-2019

Heel breed kwalitatief assortiment, deskundige medewerkers en snelle leveringen

Nelleke 01-04-2019

Goede service, snelle verzending en keurig geregeld!
Bij andere winkels wel eens anders meegemaakt

Pieter Ward 01-04-2019

De fotoshop van CameraNu in Urk is een van de weinige plekken in Nederland waar niet alleen een zeer uitgebreid assortiment aan fotografie equipment aanwezig is, maar ook waar kennis en kwaliteit samenvallen. De medewerkers van CameraNu zijn niet alleen vriendelijk en behulpzaam, maar ook ervaren medewerkers die heldere informatie en voorlichting geven en kundig zijn betreft fotografie apparatuur fotografie in het algemeen. Dat is de reden om deze shop te bezoeken, ook al kom ik helemaal uit Houten. Kortom, een prima fotoshop, uitstekende en betrouwbare service en een mooie plek om er te zijn, of je nu professioneel fotografie beoefend of enthousiast amateur fotograaf bent. Top! Ga zo door!

Luxurybird 01-04-2019

Elke aankoop is een leuke ervaring bij Cameranu.nl
De bestelling gaat vlot en mocht je vragen hebben kan je te alle tijden bij hen terecht waar je vakkundig geholpen wordt zodat je weet dat hetgeen dat je wilt aanschaffen ook echt is wat je verwacht.

Als ondernemer werk ik het liefste met bedrijven die snappen hoe het hoort.

Michel 01-04-2019

Een mini fotostudio besteld via de site van cameranu.nl en binnen 24 uur al in huis. Het geheel was keurig verpakt en heb waar gekregen voor mijn geld. Ik ben bijzonder tevreden en raad deze site graag aan bij andere fotografen .

Klompe 01-04-2019

Fijn dat er zowel een echte winkel als webshop is. Laatst in de echte winkel geweest en deskundig advies gekregen. Soms wel een beetje het idee dat ze naar bepaalde modellen sturen, maar ze geven ook alle advies waar je om vraagt. Al met al tevreden dus.

PeterH1965 01-04-2019

Snelle levering, artikel goed verpakt en duidelijke bestelprocedure op de site. Deze winkel laat zien dat het allemaal niet zo ingewikkeld en problematisch hoeft te zijn!

Robindb 01-04-2019

Laten we starten met de service. Dit is top! Super snelle levering en levering van hoge kwaliteit.
Ook is de hele workflow van het uitzoeken tot aan het bestellen en ontvangen van het pakketje top!

Canon-Frenk 01-04-2019

Canon R met RF objectief besteld op de PI Nijkerk op 23 maart 2019 j.l. Snel, vakkundig en komen ze hun afspraken goed na. Ondanks de hectiek op de 3 daagse beurs had ik de camera toch nog binnen no-time in huis.
Dit geeft wel aan dat ze hun logistiek keurig in URK netjes op de rit hebben. En dan niet te vergeten de servicedesk die een stroom van allerlei technische vragen dagelijks over zich heen krijgt. Op mijn technische vraag waar ik later op de dag voor terug gemaild werd, kreeg ik netjes een antwoord en daarbij zelfs de vraag wanneer en op welk tijdstip ik teruggebeld kon worden. (Dan heb je een win-win situatie)
Dus heb je het over service met een grote S, dat staat dit bedrijf bovenaan mijn lijstje.
Waarom geen beoordeling van een 10 zou je dan denken? Dat is heel simpel, dan heb ik inhoudelijk naast beter-goed-super niet veel meer te melden.

Mitchell 01-04-2019

Goede winkel. Altijd optijd geleverd. Bestel vaker.
Zijn goedkoper dan andere, meestal meer op voorraad en contact met klantenservice is veel beter dan bij vele andere!

Alphons 31-03-2019

Al van af het begin klant bij Cameranu.nl. Ruime keus en prima service. Ben ook al een paar keer naar de shop geweest maar bestel bij voorkeur online. Zonder enig probleem bestel ik hier apparatuur van 2K+ eurie. Omruilen en/of retourneren geen enkel probleem. Vraag wel bij retourneren je verzendkosten terug...
Officiele reactie van CameraNU.nl 08-04-2019

Goedendag Alphons,

Bedankt voor je review en je opmerking over de verzendkosten bij het retourneren. Deze verzendkosten zijn voor je eigen rekening - mits je verkeerd geadviseerd bent door ons of er foutieve informatie op de site geschreven staat bij het product.

Zou je contact met ons op kunnen nemen bij welke order dit mis is gegaan bij jou? Bedankt alvast!

Hylke 31-03-2019

De service is zowel in de winkel als online uitstekend. Verzenden gaat snel en op tijd, en in de winkel zelf hebben ze vaak voldoende op voorraad. Bovendien kan je ook huren, daar heb ik ook goede ervaringen mee!

Kevin B 31-03-2019

Kundig personeel en snelle service. Dik tevreden met mijn nieuwe Canon EOS RP! Zal zeker terug blijven komen voor additionele aankopen.

anoniem 31-03-2019

Cameranu heeft een ruim assortiment en veel hiervan ook op voorraad.
Website is overzichtelijk, (communicatie omtrent) levering is prima.

Jochem 31-03-2019

Nu een keer in de winkel geweest ,om eens een kijkje te nemen. Dit was zeker de moeite waard, de keuze is zoals bekent reusachtig en alles wordt duidelijk en met engelen geduld uitgelegd. En direct uit voorraad geleverd. Zeker een aanrader.

L 31-03-2019

Altijd tevreden met de service van Cameranu. Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis.
Eigenlijk te gek voor woorden.
Mijn laatste bestelling deed ik op zondag maar volgens de website was de eerste afleverdatum dinsdag.
Toch aangeschaft en gevraagd via messenger hoe dat kwam. Volgende dag het bericht dat ze het pakket direct zouden versturen en dat het dezelfde dag (maandag) zou aankomen.
En inderdaad. Echt super service!

Mariska 31-03-2019

Vooraf op de site vooronderzoek gedaan. De site is duidelijk, overzichtelijk en de specificaties staan goed uitgeschreven. Daarna op de Professional Imaging beurs de lens aangeschaft. Wat een organisatie daar op zo'n groot evenement. Zoveel personeel ingezet dat ik maar kort hoefde te wachten. De lens waar ik voor kwam hadden ze bij en kon direct worden meegenomen. De factuur belande direct in mijn mailbox. Top!

H. de Reus 30-03-2019

Zeer snelle levering en niet moeilijk doen bij een retourzending. Ook de termijn van dertig dagen om het artikel te mogen retourneren is prettig

Eevin 30-03-2019

De website van de shop is duidelijk gemaakt. Ik heb een lens een een statief besteld. Het is prima geleverd geweest, alleen hing op het statief stof en stonden er krassen in... Dit is ofwel onvoldoende verpakt in een stoffig magazijn bewaard, te ruig mee om gegaan of het is al eens gebruikt geweest...
Officiele reactie van CameraNU.nl 02-04-2019

Goedendag Eevin,

Bedankt voor je bericht! Vervelend om te horen dat deze niet goed aangekomen is bij je, we zullen contact met je opnemen over de afhandeling hiervan!
Onze excuses voor dit ongemak.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-04-2019

Goedendag Eevin,

Onze excuses voor dit ongemak.

Timothy 29-03-2019

Had een snel een trigger nodig en Cameranu.nl kon het snel en goedkoop leveren! Had het om 23:00 besteld en de volgende dag in de middag had ik 'm al binnen!

Robert den Broeder 29-03-2019

Onlangs een LED lamp gekocht. Helaas na 3x gebruik het kogelgewricht defect. Gemaild naar Cameranu. Twee dagen later een nieuw kogelgewricht in huis. Kijk das pas service. Niet moeilijk doen en snel afhandelen.

K.Tien. 29-03-2019

Prima product bezorging en op de afgesproken tijd aan huis plus dat mijn vragen correct en vriendelijk beantwoord worden. Top winkel!

Jurriaan 29-03-2019

Ik had op donderdagavond een helm mount en microSD-kaartje voor mijn action camera besteld. Ik ging zaterdag op vakantie dus had de order vrijdag eigenlijk echt nodig. Donderdag om 23:59 uur kreeg ik een persoonlijk bericht vanuit het magazijn dat er iets niet helemaal goed was gegaan met de bestelling. De volgende morgen vertelde ze mij dat het microSD-kaartje niet op voorraad was. Ik natuurlijk niet echt blij, omdat ik de producten eigenlijk vandaag had verwacht. CameraNU.nl upgradede het SD-kaartje en verstuurde de totale bestelling als avondverzending, zodat ik het voor mijn vertrek nog binnen had. Top service!

Mathieu 29-03-2019

Laat in de avond bestelling gedaan en volgende dag om 12.00uur in huis! Keurig!

John Doe 29-03-2019

CameraNU is een moderne en professionele winkel met een goede service. Ik kom er al jaren met plezier en ben tot nu toe altijd goed geholpen. Het personeel is vriendelijk, bekwaam en ze onderscheiden zich met een eerlijk advies. Enige tijd geleden stond ik bijvoorbeeld op het punt om van cameramerk te wisselen, alles te verkopen en nieuw materiaal aan te schaffen. De verkoper heeft mij ervan weerhouden en zei dat het kapitaalvernietiging was. Dat is het meest eerlijke advies wat een verkoper mij ooit heeft gegeven!

Henk 28-03-2019

Een parel onder de nog maar weinige 'real-life' winkels! Onvoorstelbaar in deze tijden van al dat webshop-geweld dat zij er nog altijd zijn! En dan nog te bedenken dat ze ook nog 's gewoon echt alle tijd voor je nemen, ook al loop je de deur uit met een aankoop van slechts een paar tientjes. Ik hoop maar dat ze het blijven volhouden!

Sammy 28-03-2019

Snelle en duidelijke levering. Ze nemen contact op om te weten of u op dat tijdstip thuis bent. Super handig.

Djoeke 28-03-2019

Super service en levering. Betaling ging niet in 1 keer goed, dus contact opgenomen. Meteen geholpen en de volgende dag had ik de camera in huis! Top.

Jos Dekker 28-03-2019

Ondanks dat Post.nl het liet afweten heeft cameranu.nl het prima opgelost dat ik toch tijdig mijn lens ontving.

Melvin 28-03-2019

Een goede shop, makkelijk te gebruik, een snelle levering, en goede kwaliteit!

Jakob 28-03-2019

Een mooie winkel groot assortiment. Vriendelijke en kennis van zaken hebbende bediening. Een bezoek aan deze winkel kan ik ten zeerste aanraden.

PK 28-03-2019

Prijs technisch zeer voordelig. Verder een duidelijke webshop en snelle levering.