Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

solko 11-08-2010

Prima site, goede prijzen en snelle levering.

jack.oostrum 11-08-2010

Overzichtelijke site, goede informatie, voordelige prijs. Prima levering binnen 2x24 uur (ik heb na 16.00 uur besteld).

corsato 10-08-2010

Snelle levering zoals aangegeven op de website.

Netjes en correct geleverd, ik ben erg tevreden en zal hier zeker nog eens bestellen.

plexat1 10-08-2010

Snelle en correcte levering. Twee bestellingen daar gedaan en beide keren naar volle tevredenheid.

stefvisser 10-08-2010

Website met adequate en juiste informatie.
Goed te bereiken en genoeg parkeerruimte.
Ik vind het schitterend een vrijblijvende reservering te kunnen maken en dan ter plaatse te kunnen bepalen welk item wel en welk niet mee gaat naar huis.
Vragen via de site worden snel beantwoord; in de winkel, ondanks veel drukte toen ik er was, kreeg ik alle aandacht en werd in alle rust te woord gestaan.
Een verrassende combi van een webshop en een winkel. Zeker geen dozenschuiverij en voldoende vakkundig personeel.

Equa 10-08-2010

Website is duidelijk, camera redelijk laat op de middag besteld, betaald via ideal en de volgende dag geleverd.

Bereikbaarhied: via internet besteld. NVT
Aftersales: geen gebruik van hoeven maken. NVT

jeroendoorn 10-08-2010

Zeer gunstige prijs voor SDHC kaart, snelle respons op bestelling en goed op de hoogte gehouden middels track&trace mailtjes bij wijzigingen in orderstatus.

josenruud 10-08-2010

snel en accuraat, goed gereageerd op een vraag per mail, alles positief

camera 1 10-08-2010

Direct na bestelling keurig email met gegevens retour. Camera was zelfs nog goedkoper dan op de site vermeld stond.
De volgende dag opgehaald en de camera lag klaar.
Behandeling in de winkel was ook perfect.
Kortom een perfecte service.

Irene van Nunen 10-08-2010

Cameranu.nl heeft een ruime aanbod aan artikelen, de website is overzichtelijk en de levering is zeer snel en altijd correct.

scavo 10-08-2010

Erg goede en snelle levering.
Ik had het bestelde artikel binnen 24 uur na bestelling en betaling binnen.
Deze winkel is een aanrader!!

Jolanda v K 10-08-2010

Bestellen via de site helder en duidelijk. Zelfs meer service gekregen dan waar voor betaald (koerierslevering ipv TNT), dit duurde alleen 1 dag langer. Keurig vooraf door de leverancier een leverafspraak gemaakt.
Zelf geen contact gezocht met de winkel, dus geen beoordeling mogelijk van bereikbaarheid. Ook geen gebruik hoeven maken van after sales (services).

dennispostma 10-08-2010

Goeie site, overzichtelijk en alles makkelijk te vinden.

Uitgebreid assortiment aan allerlei producten

Helaas maar 1 showroom in URK

F.S.C. Krol 10-08-2010

Website : is goed en snel.
mis alleen de technische specificaties van producten

Bestelling en levering : was perfect, snel en correct.

RvS7 10-08-2010

Duidelijke instructies voor het bestellen en de aflevering. Levering snel zoals beloofd.

kees.vermeer 10-08-2010

Heb al diverse apparaten bij Cameranu.nl gekocht. Goede website met voldoende info. Prijzen bovendien scherp. Ik laat niet bezorgen, omdat ik vlakbij woon. Personeel is deskundig en adviseert goed. In een eerder geval met een storing aan een printer is dat uitstekend en zonder enig gedoe behandeld. Prima club, wat mij betreft.

epson915 10-08-2010

Beste
Nu al diverase spullen bij jullie gekocht en steeds een correcte afhandeling gehad.

jgvisseren 10-08-2010

website heel duidelijk
bereikbaarheid zeer goed
bestellng en levering kan niet beter

Sylvia68 10-08-2010

Prima service!
Ben zeer tevrede is de tweede keer dat ik een bestelling doe en ze zijn wederom op tijd gekomen!

IreneZuethof 09-08-2010

snelle levering, zoals vermeld op de website, prima geregeld.

rosa1979 09-08-2010

Mijn tweede bestelling binnen 1 week tijd. De eerste bestelling betrof de panasonic FZ38 en dit keer de messenger boy 4000, banana hammock S en de PP40 van Crumpler! Vanwege het gemak van bestellen en de snelle levering geen moment getwijfeld en wederom niet teleurgesteld. Producten komen netjes verpakt aan en ik heb tot dusver geen enkel probleem gehad. Ik ben ook zeer te spreken over de producten! What you see is what you get!

wim.van.drunen 09-08-2010

Direct geleverd en goed verpakt

J de Lange Sneek 09-08-2010

ondanks verchillende problemen rond levering buiten oorzaak cameranu toch goed opgelost

nieuw bij Kieskeurig 09-08-2010

Rond 14.00 uur besteld en de volgende dag om 11.15 afgeleverd.
Aanbieding was concurrerend met Kamera Express (dwz ongeveer even duur) en veel goedkoper dan Foto Konijnenburg.
Het door Camera.nu voorgestelde accessoirepakket (tas, geheugenkaart en extra accu) was zeer aantrekkelijk geprijsd.
Geen afleveringskosten, terwijl aangetekend werd verstuurd.
Alles zat erin en was keurig verpakt.

marieke d 09-08-2010

snelle levering, en de allergoedkoopste

N.F.R. de Vries 09-08-2010

Zeer snelle afhandeling van het bestelde en de aflevering was pico bello in orde. Het was echt een super ervaring. 's middags besteld en de andere morgen rond 9 uur 's morgens afgeleverd. Perfect.

Roel Bouwman 09-08-2010

Een dikke plus voor service en klantvriendelijkheid. Al een aantal jaren kom ik graag zaken doen bij dit bedrijf.

Verwiel 09-08-2010

Webwinkel met zeer goede afhaalwinkel in Urk.
Ervaren mensen met goed advies. Nemen de tijd voor dit advies en hebben een ruim assortiment. Bovendien goedkoper dan waar ook!

Peter van Spronsen 09-08-2010

Snelle levering en goede after sale

rvanbreda 09-08-2010

goede mogelijkheden op de website om producten te combineren. Totaal pakket wat ik gekocht heb was ook nog het goedkoopst. Voldoende kwalitatief goed aanbod. Zeer vlotte levering. Wel raar dat het aangetekend verstuurt was, maar dat ik niet voor ontvangst hoefde te tekenen...
Verder alles zonder problemen en prettig verlopen. Zou er zo weer bestellen.

mwielders 09-08-2010

duidelijk. snelle levering

martijnbouterse 09-08-2010

Makkelijke manier van bestellen. Snel afgerekend en de bestelling is van het moment dat de betaling accoord is te volgen.

yunbo 09-08-2010

Telefonisch goed te bereiken. Snelle levering. Geen enkel probleem gehad.

01dsa943 09-08-2010

Wat men heeft beloofd is volledig nagekomen.
Prijs en afgegeven levertijd

plasma-freak 09-08-2010

Zocht een panasonic compact camera. Cameranu was een van de goedkoopste volgens Kieskeurig. Gezien mijn goede ervaringen in het verleden dus weer voor Cameranu gekozen. Maandag om 19.00 uur besteld. Volgende dag om 11.00 uur geleverd. Top webshop dus!!

Arrofiel1 09-08-2010

In mijn geval een bijzonder snelle levering! Na 17:00 uur besteld, en toch de volgende werkdag al binnen.. Positieve kennismaking!

rt.fokke 09-08-2010

Makkelijke bestelling, duidelijke productomschrijving en een snelle levering!

PS: een goede prijs!!

sven2009 09-08-2010

"s Avonds om 19.00 uur besteld en de volgende morgen om 10.40 al thuis.
Sneller kan toch niet.

Dude 09-08-2010

Net als een jaar geleden weer snel gevonden wat ik zocht en het artikel werd de volgende dag netjes afgeleverd.
Met after sales nog geen ervaringen gehad, aangezien ik hiervan geen gebruik hoefde te maken.

P Meijer 09-08-2010

Men geeft een goed advies zowel op de site als in de winkel.
Kom graag nog een keer terug.

wowzie 09-08-2010

Snel geleverd. Gewoon zoals het hoort.

Sjaak52 09-08-2010

Een van de weinige webwinkels met scherpe prijzen die ook echt de door mij gezocht Nikon lens op voorraad had, zoals op de website te zien was. Hiervoor had ik al bij enkele websites het telefonisch antwoord "niet op voorraad" gekregen, terwijl volgens de website er nog wel een voorraad zou moeten zijn.

toet007 09-08-2010

Top dat cameranu.nl, ik heb een nodal ninja besteld en de volgende dag in huis.

Kijk dat is service.

ErikBus 09-08-2010

De website is overzichtelijk, uitgebreid en duidelijk.
Breikbaarheid is door de slechte bereikbaarheid van Urk helaas minder. Maar dat wordt uitstekend gecompenseerd door een goede en snelle levering. After Sales zijn ook prima, reacties komen snel en profesioneel zowel via mail als telefoon.

Service is uitstekend bij deze winkel. Zeer klantvriendelijk en ze staan open voor suggesties en zelfs prijsonderhandelingen!

hoesen 09-08-2010

Een heel fijn bedrijf.
Ik heb onlangs verschillende bestellingen gedaan bij deze zaak. De website vond ik overzichtelijk. Bij telefonische navraag bij cameranu.nl blijkt dat de voorraadindicatie altijd up-to-date is, en dat bleek ook te kloppen. De bestelde artikelen ontving ik steeds keurig de volgende dag.
De telefonische service is zeer vriendelijk en accuraat.
Hopelijk komt er ooit een filiaal dichter bij het zuiden van het land.

annelieshoogerdijk 09-08-2010

Ondanks dat ik de camera 's avonds heb besteld (ruim na 16.00 uur) werd deze de volgende dag al bezorgd! enige wat onduidelijk was, was dat het een Europees model betrof, terwijl op de website staat 'afkomstig van Sony Nederland'

dATtu41P 09-08-2010

prima afwerking, snelle bezorging

I. Wiersma- Langendoen 09-08-2010

bij het zoeken naar het artikel wat ik wilde hebben werd eerst gezegd dat het niet bestond, maar na even verder zoeken toch weer wel,voor mij moeilijk te begrijpen.

Bouke Teppema 09-08-2010

Snelle en zorgvuldige levering! Prima Service.

ingearets 09-08-2010

super snelle levering!