Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

henkhs 16-08-2010

Ik heb de bestelling geheel via het Internet laten lopen, ik heb dus geen contact gehad. Ik heb After sales niet nodig gehad. Al met al een prima manier van aankopen doen en de snelheid van afhandelen en informatievoorziening (terugkoppeling via de mail) was uitstekend.

mensinga 16-08-2010

Prima webshop, deskundig personeel, professionele afhandeling.
Alleen thuiswinkel waarborg ontbreekt.

Gandalf61 16-08-2010

Order was wel voor 16.00 opgegeven maar werd niet de volgende dag bezorgd. Wel de dag erna dus nog steeds snel.

hansarchie 16-08-2010

Mij heeft als onverwacht getroffen, dat toen de IDEAL-transactie wegens platliggen van de website van de bank, mijn order door camera.nu toch geaccepteerd bleek en ik de volgende morgen in mijn mailbox de uitnodiging aantrof om alsnog het IDEAL-proces te doorlopen.
Ook voor de snelle levertijd heb ik niets dan lof.

H. van den Brandt 16-08-2010

super snel en grondig. goed verpakt aangeleverd.

M_Rijpkema 16-08-2010

Superduidelijke website, snelle levering en het product werk goed

willy647 16-08-2010

Nikon camera en aparte lens gekocht.
Betaald met Visa.
In de namiddag besteld en de volgende morgen aan huis afgeleverd (in Belgie)
Netjes zoals beloofd op de site.
Dat noem ik prima service!

Martijn37 16-08-2010

Snelle levering en de laagste prijs. Ook is de website overzichtelijk en compleet, had alleen graag andere combideals gezien.

24052007z 15-08-2010

Correct en een snelle en aflevering van het bestelde
En een overzichtelijke site

giseladebruijn 15-08-2010

Alles netjes en snel geregeld.De 'op voorraad' balk word tenminste netjes bijgehouden. Als de levering groen is, is het product er ook daadwerkelijk.

ajcl 15-08-2010

Een Canon EF 24-105/4.0 L IS objectief besteld via de webshop. Vastgesteld dat de prijs in orde was in combinatie met gratis verzending een prima deal. Betaling per creditcard, werd vlot afgehandeld, vraag me alleen af waar de 2% toeslag voor nodig is? Levering per TNT zoals toegezegd, zending nauwkeuring te volgen via TNT tracking met uitgebreide en gedetailleerde updates van CameraNu.

larsvanmourik 15-08-2010

Dit was niet de goedkoopste webshop, maar wel eentje met de beste "betrouwbaarheid" op basis van andere reviews. Belangrijkste was dat de voorraadpositie op de website ook klopt, en dat was zo. Produkt was op voorraad en twee werkdagen later afgeleverd op locatie. Zondag besteld, dinsag afgeleverd. Perfect, zo hoort het.

Alex Laban 15-08-2010

I'm a regular customer of cameranu.nl since 2008. Had bought quite a lot. And I must admit, this is professional web shop where clients are treated with respect and trust.
Last time I ordered a camera body and studio lighting set. But TNT had delivered only camera body, though in the enclosed documents the lighting set was mentioned too. My wife didn't know about the content of the package and she signed off TNT delivery act. When I came home and saw that no lighting set while according to documents it was delivered I was shocked. It was either stolen or lost and I had no proof... so, I called their help desk, explained what happened and surprise - they believed me and sent another lighting set the very same day! Only they asked me, that if I would received the first (lost) set I would send it back to cameranu.nl. Sure I will! I'd never expect such cooperation and trust from a web shop... so, cameranu.nl is THE web shop :)

1961Henk 15-08-2010

Ook bij een door mij gemaakte fout wordt de bestelling adequaat en snel aangepast.
Retourneren artikel: in de winkel ingeleverd en goed advies gekregen. Slecht passend UVfilter (fabricagefout)als service omgewisseld!

TOPservice!

Doris Tichelaar Fotografie 15-08-2010

Super snelle levering en goede communicatie hierover. Tevens goede prijs/kwaliteits verhouding !

Jordy1998 15-08-2010

Op voorraad is bij cameranu.nl ook werkelijk op voorraad

P.M. Korsten 15-08-2010

Ik heb al meerdere keren een camera bij Cameranu gekocht.
Ook een exemplaar dat ik aan mijn dochter heb gegeven in het buitenland.
Altijd is er een zeer uitgebreid aanbod en uitstekende voorlichting.
Levering is snel, ook indien net uitverkocht en meestal eerder dan verwacht en tegen een aantrekkelijke prijs.

wil6367 15-08-2010

Snelle levering.

Als je een vraag hebt over de camera, deze word zeer snel beantwoord.

ftunen 15-08-2010

goede webiste en snelle levering. Ook het feit dat om de mening wordt gevraagd ervaar ik als positief

Cypher 14-08-2010

Perfecte, zeer snelle levering van de bestelling.
Kan niet beter gewoon.

Henkdehaas 14-08-2010

Zeer snelle en een absolute correcte levering

Harmsma 14-08-2010

Goede info op de site zelf. Zeer snelle levering (via i-deal betaald). Bovendien een geweldige aankoop. Door het vaste brandpuntsafstand biedt het objectief een zeer groot diafragma en moet je wat creatiever te werk gaan (ipv 'lui' inzoomen). En ook nog aangenaam geprijsd.

A. Hakvoort 14-08-2010

Ik heb een mail gestuurd met een aantal vragen.
Binnen een half uur had ik een e-mail terug met een uitgebreid antwoord.
Ook in de winkel was de service buitengewoon goed.
Ze werken met een nummersysteem. In de tussentijd kun je lekker een bak koffie drinken en de spullen in de winkel bekijken.
Je hoort vanzelf wanneer je aan de beurt bent.
Ze nemen uitgebreid de tijd voor je om je zo goed mogelijk te helpen.
In 1 woord: TOP!
De volgende keer ga ik zeker weer terug naar cameranu.
Ook aankopen via internet gaan zeer makkelijk.
Binnen een paar werkdagen heb je de bestelling in huis.
Ga zo door!

evanhelvoort 14-08-2010

Duidelijke, uitgebreide website waar makkelijk informatie te vinden is, lage prijzen (combodeals niet altijd even voordelig), goede informatie over voortgang order, snelle levering.
Ik heb niet met Cameranu.nl gemaild of gebeld, vandaar de nvt bij vraag naar bereikbaarheid.

jessehidde 14-08-2010

Zonder problemen een fotocamera besteld en snel in huis. Prima verpakt.

axelsaffran 14-08-2010

Vlekkeloos verlopen aankoop via Camera.nu
Minimale levertijd.

slspvz 14-08-2010

Met spoed een MF-printer nodig en via prijsvergelijking bij camera.nu terechtgekomen als goedkoopste aanbieder. Ze doen wat ze beloven. Kort voor 16:00u op vrijdag (!)besteld en via i-deal betaald en volgende dag levering. Dat is waar je op zit te wachten. Geen after sales ervaring

Ka_vandevelde 13-08-2010

voor 16:00 uur besteld de volgende dag in huis.
Maar ik had mijn camera om 19:00 besteld en ook de volgende dag begin van de middag al binnen, super!

van der Krift 13-08-2010

Al diverse malen iets besteld bij Cameranu.nl. Alles online en nog nooit, en ik hoop dat het zo blijft, problemen gehad die te herleiden zijn naar Cameranu.nl

tantepink 13-08-2010

Razend snel geleverd, vrijdags gekocht, zaterdagmiddag geleverd. Keurig en compleet verpakt.
Erg blij met deze leverancier. Daar kunnen anderen wat van leren.

ebredenhoff 13-08-2010

Nadat bestelling in eerste instantie via TNT niet aan kwam, werd heel snel een nieuw product verstuurd. Top!

Arjen van Rijn 13-08-2010

Duidelijke website, reageert vlot. Wordt na bestelling goed op de hoogte gehouden van status. Na aflevering bleek 1 onderdeel niet in de doos. Gereclameerd via email, zonder problemen beantwoord en ontbrekende onderdeel de volgende dag op de post. Cameranu.nl heeft haar afhandeling goed voor elkaar !

peppie44 13-08-2010

ik ben blij met de overzichtelijkheid van de site van kieskeurig en met de adviseringen.
kreeg ook snel en goed reactie van de webshop waar ik gekocht heb. goede beoordeling voor service vanuit kieskeurig, en ook daadwerkelijk geleverd door de zaak in kwestie.
goede prijs kwaliteitverhouding.

loutrudy 13-08-2010

Vorige apparaat werkte niet meer. Snelle en adequate afhandeling (onderzoek; advies over reparatimogelijkheden) van het
vorige toestel en zeer toezending stukken i.v.m. lev ering nieuwe toestel, evenals de verzending hiervan

Harry Engels 13-08-2010

door vriendelijke bediening,via website en mail
en het op voorradig zijn van het bestelde artikel.

shifrah 13-08-2010

Ik kreeg correcte en volledige informatie op de website.
Hiermee bleef niets onduidelijk en werden al mijn vragen beantwoord.
Ook het proces van bestellen en betalen ging vlot en zonder probleem.
De aflevering was precies zoals beloofd de volgende dag al. Dat was erg welkom, want we zaten in tijdnood.
De verpakking was doelmatig en onbeschadigd. De inhoud klopte precies met de bestelling en met onze verwachting.
Aangezien er op geen enkele manier sprake was van een probleem kan ik dus ook niet beoordelen hoe men daarmee zou zijn omgegaan. Maar aan de hand van de rest van mijn verhaal verwacht ik hiermee ook geen problemen.

gwillemsenplanetnl 13-08-2010

Ik vind de website voldoende.
De bestelling is eenvoudig met ideal en wordt snel geleverd. (de volgende dag in huis)

Ghostcruiser 13-08-2010

Gisteren om 16:00 uur besteld en zoals beloofd is het pakketje vandaag keurig afgeleverd.
De service vanaf het bestellen tot de aflevering is perfect.

mart62 13-08-2010

Telefonisch voortreffelijk geholpen toen ik op voorhand reeds wat vragen had over deze topprinter
Kundig personeel.

Bart1910 13-08-2010

Heldere navigatie, snelle order informatie en correcte verwerking. Een accurate en goed werkende webwinkel die in dit geval ook het scherpste aanbod had.

bert noom 13-08-2010

Overzichtelijke website met uitstekende informatie. Produkt snel geleverd, conform afspraak.

leona246 13-08-2010

Ondanks het feit dat de website aangaf dat mijn accu niet voorradig was (5-10 levertijd), had ik hem 2 dagen later al ontvangen. Keurig verpakt en een snelle service dus!

wjpost 13-08-2010

Ik word altijd vriendelijk en correct te woord gestaan en geholpen, geadviseerd en bij een probleem altijd prettig geholpen binnen de mogelijkheden die CameraNu heeft. Ik ben nog steeds zeer tevreden.

Lapassion 12-08-2010

Door onze vakantie heeft het even geduurt dat ik mijn reactie kan geven.
Het zoeken naar een fotocamera is een tijdrovende bezigheid voor er een keuze wordt gemaakt.Eenmaal een fotocamera op het oog wil je de meest uitgebreid mogelijke informatie en dat heb ik bij CameraNu op de website gevonden.Zowel alle informatie over de camera én alle toebehoren. De bereikbaarheid van de winkel is heel goed. Bestelling en levering werden zeer goed verwerkt en korrekt uitgevoerd. De nabestelling van een extra accu welke op dat moment niet voorradig was is vlak voor onze vakantie op tijd bezorgt. Te veel betaalde aangetekende kosten werden na een mailtje direct teruggeboekt op de rekening. Kortom zeer korrekt en betrouwbaar.

jouke34 12-08-2010

Snelle afhandeling en spoedige bezorging. Goede werking van aankoop en duidelijke instructie.

j.wijshofj 12-08-2010

Zeer goede enfijne bediening en afhandeling.
Ben zeer tewreden.

WiBo-video 12-08-2010

Ik had op donderdag besteld en zaterdag werdt het al afgeleverd KLASSE

wblink 12-08-2010

Wow,

Supersnelle levering. Monitor besteld op 11-8 ca 19:00 via de website, 12-8 om 15:00 bezorgd door TNT.

jdierkse 12-08-2010

Tijdens de betaling is er iets mis gegaan met iDeal, maar ik heb daarna een overboeking naar CameraNu.nl gedaan. Dit hebben ze zeer snel opgepakt, en het product direct toegestuurd!

Majanka 12-08-2010

Prima winkel, correcte snelle levering, de updates van de bestelling erg duidelijk.