Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ewout116 05-09-2010

Fijne site om je te orienteren en ook een fijne winkel. Ik ben er nu meerdere malen geweest, altijd goed voor elkaar.

bfbm 05-09-2010

Prima service.
Snelle aflevering.
Lage verzendkosten.
Kortom....zeer tevreden.

A Kamperman Sanders 05-09-2010

De aankoop is op een vlotte en aangename manier verlopen.Daarvoor mijn dank.

goudvinkje 05-09-2010

Ik heb niets anders dan goede ervaringen met Cameranu.
De prijzen zijn aantrekkelijk en de orders worden snel en goed uitgevoerd.
De beschrijving van de mogelijkheden met de camera worden zeer goed weergegeven zodat je precies weet wat je koopt.
Niet anders dan lof.

Paul Hovius 05-09-2010

Vlak voor onze vakantie naar Cuba besloten we toch nog een nieuwe digitale camera te kopen. Bij Cameranu hebben we de Tamron zoomlens gekocht. Betellen en betalen op vrijdagochtend via iDeal ging eenvoudig en vlot. De volgende dag op zaterdag hebben we de lens ontvangen. Het is opletten want op zaterdag bezorgt TNT geen paketten waarvoor een handtekening moet worden gezet, zodat de camera pas maandag kwam.

Jan Lievers 05-09-2010

website geeft alle gewenste informatie en levering was zoals beloofd; "voor vijf uur besteld de volgende werkdag bezorgd".
Levering was compleet en zoals besteld, wat kun je meer wensen? Een goede after sales service zou dat kunnen zijn, maar ik hoop geen problemen met het product te krijgen, zodat ik dit aspect nooit zal hoeven beoordelen.

corrymax 04-09-2010

betrouwbare en overzichtelijke site, heel snelle levering.

ronvandenbosch 04-09-2010

Prima geholpen en uitstekende ervaring, zowel bestelling via webshop als ook in de winkel zelf. Ook reparatie afhandeling correct en volgens de afspraken.

Maurice1965 04-09-2010

duidelijke website, goed assortiment en voorraad, supersnelle levering, volledige informatie

Hekkelmangl 04-09-2010

Bestelde componenten makkelijk te vinden op de site. Goede voorraad indicatie en bij vragen blijken de verkopers ook nog eens deskundig genoeg te zijn om mij naar te vredenheid te kunnen antwoorden.
Reden genoeg voor mij om bij volgende aankopen van gelijkwaardige producten weer naar CameraNu.nl te gaan!

J. de Kort 04-09-2010

Op donderdag een bestelling geplaatst en zoals beloofd op vrijdag ontvangen. En artikelen in goede staat ontvangen.

Korte vraag over 1 artikel welke telefonisch binnen 5 minuten was beantwoord.

Duidelijke en overzichtelijke site.

G.H.de Wind 04-09-2010

Klein min puntje is dat als je bij binnenkomst kiest voor bestelling afhalen en er zijn weinig klanten in de winkel dan duurt het nog ongeveer 15 minuten voordat jou nummertje wordt op geroepen voor hulp aan de balie. Als er de mogelijkheid gegeven wordt om via snel afhandeling geholpen kan worden laat dan mensen die hiervoor kiezen niet nog een hele tijd wachten terwijl er in de tussentijd wel diverse personeelsleden langs lopen.
Voor het overige niets dan lof voor de hulp die wordt geboden en de afhandeling van zaken.

wtjn 04-09-2010

Voorbeeld van een snelle en efficiente webwinkel. Duidelijke mailwisseling, De bestelling is 's avonds na 19.00 gedaan en toch aflevering de volgende dag.
En dat alles ook nog voor een prijs die nergens anders goedkoper was. Mijn complimenten, ik zal jullie aanraden

Freekie Bors 04-09-2010

Jammer van de toeslag als je betaald met de creditcard.
Bestelling binnen volgens afspraak.

johnn48 03-09-2010

zeer tevreden over de snelheid waarop dit sd kaartje is verstuurd en ontvangen.
absolute aanrader voor foto apparatuur

jimm309 03-09-2010

super snelle levering en net zoals de vorige keer erg goed geregeld.....ga zo door
koop er de volgende keer weer

harryvanrijn 03-09-2010

Zoals altijd een snelle, correcte afhandeling van een doodgewone bestelling. Toch zie je de aandacht die er aan besteed is. Goed verpakt enzo!! Grote klasse, Cameranu!!!
Tot snel maar weer.

Geengebruikersnaam 03-09-2010

Goede winkel. Niks te klagen. Wel mijn best gedaan maar niks kunnen vinden om over te zeuren. Volgende keer beter.

SonyG5 03-09-2010

Overzichtelijk, snel, zeer ruim assortiment.
Niet de goedkoopste, wel betrouwbaar.

broersrf 03-09-2010

Snelle en accurate service.
Redelijk overzichtelijke website

Jan Olympus 03-09-2010

Alles is prima verlopen.
in de middag besteld, de volgende morgen afgeleverd.
Was goed verzorgt

ludi 03-09-2010

zeer tevreden over goede info telefonisch en snelle levering.

Han Slaats 02-09-2010

Prima afhandeling met tracking van de zending.

Bestelling en levering zoals het zou moeten ...

armandlahaije 02-09-2010

Perfect Bedrijf, Uitermate snel geleverd. Had het op donderdag om 22:00 besteld, en vrijdag om 12:00 was het al binnen!

preco 02-09-2010

Bij het installeren bleek de printer een fabrieksfout te hebben, na met Canon gebeld te hebben kon ik naar Urk terug, de afhandeling was prima, maar ik het vreemd dat de afdeling helemaal achterin het pand is gevestigd met weinig aanduidingen, eerst sta met de printer in de winkel dan boven in de verkoop, na nog 2 deuren eindelijk klanten afhandeling.

hankleijn 02-09-2010

een echt goed bedrijf met een heldere website en een prima winkel waar je lekker kunt shoppen en goed wordt bediend!

stroucken86 02-09-2010

niet de eerste keer dat ik iets bestel bij deze webshop ,goede service en levering .daar kun je van op aan.

mskeijzer 02-09-2010

De winkel is voor mij vrij lastig te bereiken, maar via internet lukt het altijd geweldig. Service is prima! Eenmaal zelfs n.a.v. mijn bestelling een telefoontje met advies voor ander product gekregen: dat is meedenken!
Ook een last-minute toevoeging aan bestelling is gewoon in orde gekomen. Complimenten!

jaapkaijser 02-09-2010

Goede en vlotte afhandeling

normedia 02-09-2010

Zeer tevreden over de snelheid waarmee de bestelling werd geleverd! Ze hebben de belofte waargemaakt. Betaling etc. was keurig geleverd. Netjes verpakt. Een dikke voldoende.

mdemeulder 02-09-2010

Razendsnelle levering, prima verpakt. Een zeer tevreden klant!

Henny56 02-09-2010

vlotte afhandeling van mijn bestelling.

Bertrams1959 02-09-2010

Duidelijk site, snelle levering, goede info.

JeroenvanDoren 02-09-2010

Ik heb nu voor de 2e x hier gekocht. Allebij de keren was het NERGENS goedkoper te krijgen en had ik het volgende morgen binnen.

jobr12 02-09-2010

Artikel was op voorraad, ik werd uitvoerig geïnformeerd over de levering. Levering geschiedde de volgende werkdag.

phmcrijns 02-09-2010

Totaal geen problemen. Ultra vlotte levering.

dijko 02-09-2010

Snelle levering.

Riek Waterschoot 02-09-2010

Wat ik geweldig vind is de snelle levering. Je weet precies wanneer je bestelling aankomt.
Ook de goede service aan de telefoon bij vragen over de producten. Je wordt vriendelijk en professioneel geholpen.
Ik ben één keer in de winkel zelf geweest en daar ook geweldig goed geholpen.

Cees61 01-09-2010

Zeer tevreden over de uitvoering en de verzending van mijn order. Werd stap voor stap op de hoogte gehouden van het verloop van de order, zelfs tot 's-avonds laat. Woensdagavond besteld, vrijdag morgen in huis per TNT. Super.

Aholla 01-09-2010

Alles was prima geregeld. 's middags om 14.00 uur besteld en de volgende ochtend om 10.00 uur de camera in huis.

j.h allis 01-09-2010

wij zijn zeer tevreden over hoe je onze bestelling geleverd hebben!wij hadden de camera na 19.00 uur nbesteld en tot onze verwondering werd deze de volgende dag al geleverd klasse

jogibeer 01-09-2010

Direct antwoord op mijn mail. Goed en vriendelijk advies.
Zaken worden keurig afgehandeld en snel.

Frits-12 01-09-2010

Mooie goed gesorteerde winkel met aantrekkelijke prijzen. En ook op redelijke afstand van mijn woonplaats.

rexbo4095 01-09-2010

Ik heb direct doorgelinkt via kieskeurig dus de website heb ik niet gebruikt. Daar kan ik niks over zeggen. De levering was inderdaad supersnel, en omdat een item niet voorradig was werd ik gebeld of het kosteloos nageleverd mocht worden. Al met al een zeer positieve indruk.

RMBrouwer 01-09-2010

Mijn eerste ervaring met Cameranu.nl was erg goed. De overzichtelijke en snelle site vind ik persoonlijk als eigenaar van een eigen webshop erg belangrijk, en ik had er gelijk een goed gevoel bij.

Daarnaast was de prijs goed, en ik kreeg op een vraag al om 7:50 's-ochtends antwoord. (de vraag had ik de avond ervoor gestuurd)

De bereikbaarheid was dus per mail uitstekend, en kwa levering was het ook perfect. Ondanks dat er een tasje niet op de rekening stond, en dus vergeten was, heeft men dit zeer adequaat opgelost. (de dag erna al binnen)

De extra service om het per eigen koerier te laten bezorgen, en de stiptheid (precies volgens afgesproken tijd) vind ik ook zeker een hele grote pluim waard. Tegenwoordig is het al lastig genoeg in het verkeer, maar op CameraNu.nl kan je dus echt rekenen!

Van verkoop tot bezorging een dikke 10 !

jefjan1 01-09-2010

Goeie klantvriendelijk heid en een snelle top levering

pwvanwijk 01-09-2010

Zeer snelle levering. bestellingen zagen er ook goed uit!

jamabo 01-09-2010

website is volledig en gebruiksvriendelijk.
De winkel is niet eenvoudig te vinden zonder navigator.
Bediening is correct en professioneel

Louis738 01-09-2010

Bestelling ging snel, makkelijk en goed. Levering de volgende dag. Alles netjes verpakt.

Ik had nog een product in backorder staan welke ik niet nodig bleek te hebben. Deze heb ik geannuleerd en ik kreeg mijn geld snel teruggestort op mijn rekening. Perfecte service!

brune104 01-09-2010

vandaag bestellen, morgen in huis
perfecte begeleiding bij het versturen van het bestelde
item.goed overzicht van de
producten op de site