Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gerard hol 09-09-2010

Wat een snelheid 's avonds om 21.00 uur besteld. De volgende dag al thuis bezorgd.

AvB76Qtr 09-09-2010

1. winkel met ruim en up-to-date assortiment
2. deskundig personeel
3. redelijk goede bereikbaarheid vanuit de regio (vlak bij de A-6)
4. bestelling werd volgende dag correct afgeleverd (wel voor 17.00 bestellen en indien voorradig natuurlijk)

Klaas van den Bosch 09-09-2010

Prima bedrijf. Na een foute advisering in het voortraject netjes opgelost.

grrobert 09-09-2010

Supersnelle afhandeling van een klein probleempje met een statief. Omdat ik het statief mee wilde nemen naar het buitenland is er al een nieuwe naar mijn adres gestuurd alvorens de defecte terug te hebben ontvangen. Super!

waarom 09-09-2010

Prettig telefonisch contact en goed advies.

Door samenstelling van camera+accessoires goedkoper dan concurrent.
Snelle informatie via e-mail t.a.v. de status van de bestelling (reservering en verzending). Vlotte aflevering.

gisospijkerman 09-09-2010

Erg snelle levering en op een goede betrouwbare manier verpakt.

scarluuk 08-09-2010

Een erg fijne site met erg snelle levering!
Ik had op een woensdagavond besteld en de volgende dag kwam de postbode al langs.
Helaas was ik zelf niet thuis dus had ik het de dag daarna pas maar dat is mijn eigen fout.
Een topsite met toplevering!

Henk Huizing 08-09-2010

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl omdat de leveringen altijd snel en correct afgehandeld worden. Op voorraad is op voorraad en niet een mailtje na de bestelling dat het artikel toch net even niet op voorraad is. Ik heb goede ervaringen met Cameranu.nl en zal hier ook zeker weer het één en ander bestellen.

Hans Breugelmans 08-09-2010

Op maandag 23-8 een digitale camera besteld, dinsdag 24-8 bezorgd.
Al meer iets bij deze webshop besteld, toen ook al zeer tevreden over deze shop. Duidelijke website en snelle levering.

Peter Oldenhof 08-09-2010

Komt levering afspraken keurig na. Voor 16:30 u betaald, is volgende dag geleverd.
Direct email ontvangen voor het volgen van je bestelling.
Product is goed verpakt, zodat het geen schade kan oplopen.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dus, zeer tevreden klant.

pmestrom 08-09-2010

Keurige en snelle levering binnen 1 dag!

andriesbos 08-09-2010

bereikbaarheid overdag kan niet tussen 12h00 en 14h00, maar email werd wel op dit tijdstip direct beantwoord.
Aftersales super: ik wilde de afleveradres aanpassen en dit was binnen 10 minuten geregeld.

gerrit n 08-09-2010

Goede telefonische bereikbaarheid, telefoniste gaf echter weinig blijk ook technisch ingevoerd te zijn. Product werd de volgende bezorgd, zoals was gemeld op de site.

ankeadriaans 08-09-2010

Niet alleen de laagste prijs, maar ook nog eens een verrassing van supersnelle levering. Ik had een dag eerder alles in huis dan verwacht, goed verpakt en netjes werkend. had al eerder bij cameranu besteld vanwege de prijs, en de service blijkt wederom fantatisch. Dat wilde ik wel even melden hier.

maartenvanlaar 08-09-2010

Besteld en de volgende dag in huis, perfect!

Godfather 08-09-2010

Rond 18u besteld, volgende dag bezorgd. Klasse.

hegra3742 07-09-2010

Ik heb ondervonden dat Camera nu instaat voor de producten die zij leveren.
Ondanks dat een fabrikant van wereldnaam Sony voor een gefundeerde klacht niet thuis gaf, heeft Camera Nu tot 2 keer toe een reparatie van een semi professionele camcorder voor haar rekening genomen.Ik voel me dus echt klant bij Camera Nu.Chapeau!!

rhinotje 07-09-2010

Gewoon een goed overzicht op website,
Donderdag middag besteld zo rond 15.30 en de volgende dag rond 16.30 geleverd!!
Dat vind ik een perfecte sevice en nog gratis geleverd ook dus wat wil je nog meer.

h v bijnen 07-09-2010

snel en goede afwikkeling

fotomarc 07-09-2010

Perfect tempo van afhandeling. Product is uit der aard der zaak meer dan ok, want Canon. Levering binnen gestelde verwachting. Heb al eerder met Cameranu.nl zaken gedaan (als professioneel fotograaf) zowel via de site als ook in de winkel in Urk. Deskundig, snel en vooral: de goedkoopste van Nederland. (Voor de zaken die ik nodig had.)

leutscherf 07-09-2010

Een vlotte en prettige afhandeling van het bestelde product.

keepe 07-09-2010

Erg handige site, snelle bezorging en goede service. De prijzen liggen aanzienlijk lager! Ik bestel hier altijd mijn benodigdheden.

Wiebe H. 07-09-2010

snelle verzending, ontvangst binnen een week, zelfs de ongewilde dubbele bestelling werd onderkend. Klasse.

L-A 07-09-2010

geruime tijd was ik aan het wachten op dit product. overal was het uitverkocht. ik had bij cameranu aangegeven dat ik graag een mail wilde ontvangen wanneer het product weer op voorraad was. toen ik het mailtje ontving, heb ik hem meteen besteld. de tas was de volgende dag al in huis. geen klachten. Geen ervaring met bereikbaarheid en aftersales, dus daar kan ik ook geen mening over geven.

lindaterhorst 07-09-2010

Nette en overzichtelijke website, waardoor het gemakkelijk is het product te vinden.

Na betaling wordt je goed op de hoogte gehouden van de stand van de bestelling.

De levering is prima, product is goed verpakt tegen schade.

HOUTMEIJERS 07-09-2010

Prima en snel verzorgd.
Maandag besteld, Dinsdag in huis. Keurig.

marjolein3 07-09-2010

Bestelling was ongekend snel.
Mijn bedankje hierover per mail werd eveneens per omgaande beantwoord.

Eugene Gelderblom 07-09-2010

Dit is mijn 4e aankoop bij camranu.nl
Altijd prima communicatie en service. Supersnelle levering welke met tracking-code goed is te volgen

Webbre 07-09-2010

Duidelijke website, zeer snelle levering ruim binnen 24 uur en track-and-trace mogelijkheid. Prima winkel!

CFG 07-09-2010

Ik heb in de loop der jaren al verschillende artikelen besteld bij CameraNU en ben zeer tevreden:
Er wordt heel snel geleverd. Als er iets niet in orde is met het product, wordt er heel accuraat gereageerd.
Als je telefonisch contact zoekt, krijg je altijd direct een medewerker aan de lijn die je bovendien correct, vriendelijk en doortastend helpt.
CameraNU krijgt van mij een dikke 10!

william79 07-09-2010

Duidelijke website, goed koopadvies en bovenal een goede en snelle levering.
Duidelijke informatievoorziening tijdens leverproces.

karinblonde 07-09-2010

Al 2 keer een bestelling gedaan bij Cameranu.nl. Beide keren een snelle levering (binnen 24 uur). Duidelijke website, goede service.

jandepater 07-09-2010

Voordeligste aanbieding,vlot,duidelijk en goed verzorgd.

kewi3103 06-09-2010

goede site. makkelijk mee te werken. duidelijke communicatie mbt bestelling, tracking van levering. tijdige en snelle levering

A.S 06-09-2010

Wat op de website staat als leverbaar is inderdaad ook direct leverbaar. Had bestelling in backorder geplaats en een week later geanuleerd en is zonder meer overgenomen.
Ook in de winkel ben ik vriendelijk en goed behandeld en vragen en advies op het aan te schaffen product werden zonder meer correct beantwoordt. Ik zal zeker bij cameranu.nl vaker iets kopen en bij vrienden en kennissen aanbevelen, zeker gezien de prijs van de producten.

Jacky24555 06-09-2010

Alle goederen waren op voorraad. Snelle levering en scherp geprijst.
Jammer dat mijn artikelen niet middels een pakketdeal gekocht konden worden.

Linda Wilke-Hoogendijk 06-09-2010

Snelle levering, correcte administratie.

mellema.jw 06-09-2010

hele goede ervaring met cameranu.nl
alles perfect geregeld.

Jan Kelderman 06-09-2010

Van after sales activiteiten is geen sprake, niet anders dan een simpele mailing. Daarom heb ik nvt ingevuld, want er is geen directe actie die na enige sales door CN wordt gestart. Met vormen van garantie heb ik geen ervaring, omdat alles wat ooit bij hen besteld is gewoon werkt, dus een nvt.
De beoordeling van de website is puur op uiterlijk, kwestie van smaak en kan naar mijn idee dan ook geen invloed hebben op de website beoordeling (met andere woorden, de vraagstelling in deze beoordeling is wat twijfelachtig).

vergfun55 06-09-2010

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Keurige afhandeling, duidelijke website. Een aanrader!!

Geert Niland 06-09-2010

WE hebben kunnnen vinden wat we wilden, de bestelling was geplaatst na het tijdstip dat het nog de volgende dag geleverd kon worden, en toch was het er de volgende dag al. Product is in goede orde ontvangen. We kregen wat we besteld hebben.

R_te_Brake 06-09-2010

Snelle verzending, ondanks dat het product pas rond half acht werd besteld werd het toch de volgende dag al afgeleverd.

leo41926 06-09-2010

Heb enkele malen een redelijk prijzig product gekocht.
De bestellingen en de leveringen werden perfect afgewerkt.
Ook de prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening no steeds uitstekend.
Wat wil een klant in deze tijd nou meer ?

manny82 06-09-2010

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl.

Als ik geen tijd heb om naar Urk te rijden, kan ik mijn bestelling via internet doorgeven en zij zorgen ervoor dat het netjes bij mij thuis bezorgd wordt.

marxi 06-09-2010

Duidelijke website, prima terugkoppeling en snelle levering, binnen de aangegeven tijd.

harmen59 06-09-2010

prima prijs, snelle bezorging.After sales niet beoordeeld omdat ik die nog niet nodig heb gehad.

M D de K K 06-09-2010

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling.Prettige camera voor een goede prijs.

damsterspirit 06-09-2010

goede overzichtelijke website
levering stipt op tijd

blokudel 05-09-2010

goeie prijs, snelle levering

jeroenvdburg 05-09-2010

nette website. Snelle levering en hele goede prijs. Zeker een aanrader, zou zo weer een keer bestellen.