Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

schutteng 20-08-2010

Zeer kundige, plezierige en behulpzame medewerkers. Prachtige winkel met enorm assortiment.

bmnijhuis 20-08-2010

Van te voren gebeld voor informatie. Zeer correct en kundig te woord gestaan, ondanks dat het gekochte product (dect telefoon) niet hun specialiteit is.
Als ik in de toekomst een camera nodig heb kom ik zeker hier weer terug.

tijsma8 20-08-2010

Snelle vlotte levering.
Vrijdags besteld, zaterdags al in huis.

Batraaf 20-08-2010

Uitstekende zaak. Betrouwbaar. Als er op de site staat "Op voorraad" dan hebben ze het ook op voorraad. Van backorders geen sprake. Ook de aftersales is meer dan uitstekend. Had per ongeluk de verkeerde sensor swabs besteld. Omruilen geen probleem. En dat alles met een ongelooflijke snelheid. De dame van de klantenservice (Bianca) is een verademing. Behulpzaam en uitermate vriendelijk. Ja, ik wist het al eerder, Cameranu.nl is een klasse bedrijf, maar bij deze de bevestiging. Ga zo door en laat de concurrentie maar verder doorsukkelen.

marcobeets 20-08-2010

Webstei: geen fratsen, duidelijk
Bereikbaarheid: nieuwe lokatie is perfect, grote showroom, goed personeel.
Bestelling en levering: snel!
After sales: niet mee te maken gehad maar het personeel is goed, klantvriendelijk dus dat zit ook wel snor.
Service: goed

samirah verhagen 20-08-2010

De canon powershot sx20 IS in t goud had ik besteld, de volgende dag bezorgd!Het is echt een mooie camera, makkelijk in gebruik,en maakt mooie foto's! Ben er heel blij mee!

B.A. Diaz 20-08-2010

Gisteren Canon CanoScan LiDE 200 besteld (goedkoopste bij Cameranu.nl) en vandaag (12:00) ontvangen. Binnen 5 minuten aangesloten en geconfigureerd en het apparaat werkt uitstekend.

Kortom: Prima product, prima prijs en prima webwinkel!

Cor Willemsen 20-08-2010

Een hele snelle verzending is standaard. Indien er een probleem onstaat wordt dit snel en professioneel opgelost.

joopvanroy 20-08-2010

s'avonds om 17:50 besteld, de volgende ochtend om 11 uur in huis. Perfect.

Er ging iets mis met betalen via iDeal, maar mede dankzij behulpzame medewerker en snelle email respons geen probleem geworden.

Ondernemers in Nederland; volg het voorbeeld en draai meer omzet!

scanjet2 19-08-2010

TV Binnen 2 werkdagen geleverd.
Je maakt hiervoor, als je laat leveren via Cameranu zelf, een afspraak op een tijdstip van de dag, en een half uurtje voordat ze er zijn krijg je een belletje van de chaufeuse. Perfect voor mensen die werken dus, zo kon ik even heen en weer van kantoor.
Perect afgeleverd ook, niet hup weer weg, nee, even uitpakken en samen checken of er de TV in orde was.
Al met al, top!

jmbouman 19-08-2010

supersnel geleverde telelens, want donderdagavond om 22.00 uur besteld en vrijdag om 10.00 uur afgeleverd.
Soepel werkende site waarbij ik wel dieper moest graven dan ik had verwacht.

ajbatens 19-08-2010

Uitstekende prijs. Correcte bestelprocudure via internet.
Uitstekende aflevering. (Binnen 24 uur, zoals beloofd.)
Ik kan deze web-shop ten zeerste aanbevelen.

tarakitty 19-08-2010

Alles is naar wens verlopen. Zeer snelle levering, goede verpakking, product bevalt ook goed.
En wat ook heel belangrijk is: voor een nette prijs !

anjanator 19-08-2010

erg makkelijk besteld, pakketje goed verzorgd aangekomen.

jaap1950 19-08-2010

|Via internet videocamera JVC
GZ-MS110 en bijbehoren besteld
en deze in Urk opgehaald, de bestelling lag keurig klaar in de erg mooie winkel waar erg veel keus is en wij werden vriendlijk geholpen.
Een aanrader !

gompelestein 19-08-2010

snelle afhandeling van de levering, artikel is zeer goed verpakt en onbeschadigd afgeleverd

kim307 19-08-2010

ik was een beetje huiverig omdat ik geen waarborg vond op de site. Maar toch de keuze gemaakt om te bestellen en hele goede service. Levering binnen 24 uur in huis! Geen verzendkosten! Netjes verpakt!
Heel tevreden!

kuipers1957 19-08-2010

bij elk produkt wat de prijs er ook van mag zijn wordt er altijd tijd voor je genomen en zeer goed uitleg gegeven ,dat is ook mijn motavatie om bij cameranu mijn spullen te kopen al kan het wel eens duurder zijn.
wat ik persoonlijk wel zal op prijs stellen, is dat je een lens kan kopen die toch behoorlijk duur zijn in maanden te betalen maar goed dat is mijn mening .

arnoldde1ste 19-08-2010

Zeer snelle en correcte afhandeling. Goed product.

mwilhelmus 19-08-2010

Dubbel geplaatste order prima afgehandeld Complimenten

Marjoke Westhoff 19-08-2010

Al in de winkel gezien, maar niet aangeschaft vanwege de hoge prijs. Maar ik had die tas toch wel erg graag.
Op het internet bij Cameranu.nl terecht gekomen.
Nog verder gezocht, maar Cameranu.nl bleek echt de goedkoopste, dus de sling off camera rugzak besteld.
Binnen de tijd, de rugzak in goede orde ontvangen.
Cameranu.nl staat nu niet alleen bij mijn, maar ook bij vrienden en kennissen onder de favorieten.
Nu is de tas in gebruik, ik ben er blij mee en het voldoet aan de eisen.

Geesje1983 19-08-2010

Prima services!! Het bestelde objectief was snel binnen. Ze waren alleen het UV-filter vergeten mee te sturen. Dit werd snel opgelost en hadden we de volgende dag al in de bus!

Josee jansen 19-08-2010

Het valt me tegen dat ik moet betalen voor een retourzending. Zeker ook als het product verkeerd is aanbevolen door de webshop zelf.

Boudewijn van Drimmelen 19-08-2010

Had de Lumix FS10 net na 16.00 u besteld en toch de volgende dag om 11.30 u al thuisbezorgd gekregen. Kan niet anders zeggen dan een grandioze service!

A . Wijnsma 18-08-2010

Wij hebben verder niks geen op of aanmerkingen . Alles was perfect en de producten waren de volgende dag na bestelling echt in huis .

Rokoo 18-08-2010

Zaken zijn sneller geleverd dan verwacht en de bestelling was keurig compleet.

t.zelders 18-08-2010

Grote zeer goed gestructureerde website. Groot assortiment voorradig. Vrijwel alle relevante informatie over de vele producten. Gemakkelijk bestellen. Levering prompt en voortreffelijk. Prettige en vakkundige telefonische assistentie. Coulant.

Arenno 18-08-2010

Goede service, snel en toegankelijke site.

Henkru 18-08-2010

Na een defect product te hebben ontvangen is dit keurig netjes afgehandeld.
Top deze winkel kom hier zeker terug.

H. de Witt 18-08-2010

Zeer snelle levering. Ondanks dat de bestelling 's avonds, dus na 16.00 uur geplaatst was, had ik het bestelde item de volgende dag voor 12.00 uur al in huis. Een dag eerder dus. Prima afhandeling en ben zeer tevreden.

marcellahergarden 18-08-2010

Ik had de verkeerde accu toegestuurd gekregen, na een telefoontje kon ik hem retourneren. Later heb ik een tweede keer gebeld voor een antwoordnr. i.v.m. de verzendkosten.
Op internet te volgen dat de post aangekomen was, en volgende dag accu in huis.

bertw 18-08-2010

Al verschillende malen bij cameranu iets gekocht. Zit qua prijs bijna altijd onder de andere camera sites.
Is netjes van aflevering. Eventuele vragen worden vlot en correct afgehandeld.

mallow 18-08-2010

Cameranu.nl is niet de goedkoopste internet winkel maar is op mij heel betrouwbaar overgekomen. Direct na de bestelling kreeg ik een bevestigingsmail met daarbij de verzendgegevens. De volgende dag kon ik mijn bestelling volgen via de link naar TNT die mij door Computernu.nl was toegestuurd. En inderdaad, ik had mijn bestelling de dag erna al in huis! Als ik ooit weer iets voor mijn camera nodig heb zal ik zeker kijken bij Cameranu.nl.

Dannycoolen 18-08-2010

Ik heb meerdere producten bij CameraNU besteld.
Daarover ben ik zeer tevreden, snelle levering en netjes verpakt.
Tevens vind ik de emailservice ook zeer netjes bij cameranu.

cool daddy 18-08-2010

Zeer snelle levering, bijzonder scherp geprijsde artikelen, kortom ik ga zeker vaker bestellen !

tennis4 17-08-2010

Cameranu.nl. is geweldig. Het klopt allemaal voor 4 uur besteld en de andere dag in huis. Geweldig. Ook de mailwisseling voor de aankoop is perfekt.
Dus ik geef Cameranu.nl een dikke tien.

bvs_kk 17-08-2010

Snelle levering tegen lage aanschafprijs

csbakker 17-08-2010

Externe harddisk van LaCie werd keurig op tijd en goed verpakt geleverd.

Willem den Hartog 17-08-2010

In één woord geweldig.
Scherpe prijzen, snel, accuaat en compleet.

jo2jo 17-08-2010

Ik heb het product via de website gevonden. De site was rustig, duidelijk en compleet. Uiteindelijk heb ik het product in de winkel in Urk gekocht. Deze winkel ziet er goed uit. Ik ben vlot en professioneel geholpen.

KV1960 17-08-2010

Heb een Panasonic foto camera besteld. Sávonds om 20.00 via de site, tot mijn verbazing werd de camera de volgende ochtend al geleverd.
Dat is snel, het lijkt Overtoom wel, hahaha
Prima overzichtelijke site, goede prijzen en snelle levering.

Andereja 17-08-2010

Gisteravond om 21.00 uur besteld, betaald via Ideal vanaf onze rekening en zojuist de camera al geleverd gekregen. Super!

willemcamstra 17-08-2010

bestelling wordt snel en correct uitgevoerd. De webwinkle is betrouwbaar

19481956 17-08-2010

Prima!!!!, prima afwikkeling en snelle bezorging.

graafstal 17-08-2010

alert, vriendelijk , behulpzaam en snel met afwikkelen

genieten30 17-08-2010

Snelle levering. Artikelen conform de gegevens op de website. Zou er zo weer bestellen.

vanrijn 17-08-2010

Zeer snelle toezending van de canon ixus accu die ik die dag verloren was. De volgende dag al bezorgd per TNT en het was vroeg in de avond besteld.

erikschut 17-08-2010

Goed ervaring zowel met bestellen, volgende dag in huis. Alsmede in goed service bij garantie.

hypofocus 17-08-2010

Super service!
Ze staan altijd voor je klaar met advies. Prijzen zijn heel voordelig, en de spullen van hoge kwaliteit.

Ans333 17-08-2010

Prima levering, snel, niets negatiefs over te vermelden. Aftersales en bereikbaarheid is niet van toepassing geweest.