Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

kieskeurig2010-1 25-08-2010

Prima communicatie en supersnelle levering.

Grapefruit 25-08-2010

De levering was super snel en zeer verzorgt. De antwoorden op mijn gestelde vragen werden mij erg snel terug gemaild en ze hebben hun uiterste best gedaan om het probleem zo snel mogelijk opgelost te krijgen. Het is zeker een aanrader om via dit bedrijf iets te kopen. Mijn product was scherp geprijsd dus ook daar willen ze voor gaan en dat komt de klant ten goede.

CaravanCentrumPeelo-Assen 25-08-2010

Perfecte levering en duidelijke website.

tondegier 24-08-2010

Snelle en zeer goede berichtgeving over de status van de bestelling.
Overzichtelijke website met goede informatie.
Scherpe prijzen t.o.v. andere leveranciers.

Arendpet 24-08-2010

Wederomm camera gekocht

Prima prijs, snelle levering & betrouwbaar zoals altijd

ilka2001 24-08-2010

snel, vlot, goede info qua tracking via de post. Geen verscholen bijkomende kosten in de nota (onnodige aanvullende transportverzekering etc.,bij andere aanbieders werden deze trucs wel gezien.
Kortom camera nu is O.K..

ronald van der wee 24-08-2010

Snelle levering.

Novoscan gekocht, voldeed niet aan de verwachting.
Terug gestuurd en mijn geld terug.
After sales prima!

in the picture fotografie 24-08-2010

Ik had op dinsdagavond rond 22:00 de bestelling via de website geplaatst en al de volgende dag kreeg ik de spullen binnen, een dag eerder dan ze zelf hadden belooft, TOP! Ook nog een keurig verpakt en alle voor een zeer scherpe prijs.

Bosscher77 24-08-2010

Vaak toch de laagste prijzen en gegarandeerd een goede afhandeling van je bestelling!

86933 24-08-2010

Duidelijke site, makkelijk zoeken en snelle levering.

Duke2001 24-08-2010

De site is makkelijk toegangbaar. En het is makkeljk om het product te zoeken wat je wilt hebben.
Bij mij ging het niet helemaal goed met de betaling via 'ideal'(dit lag waarschijnlijk aan mijn bank, in onderhoud) maar via de aanmeldingsmail werd ik goed op de hoogte gehouden hoe de betaling er voor stond en kon ik deze later alsnog direct naar het rekeningnummer overmaken zonder extra kosten. Dit alles heb ik laat op de avond gedaan.
De volgende dag heb ik nog even de zekerheid gebeld en werd zeer vriendelijk te woord gestaan door 1 van de medewerkers!
Nog 1 dag later werd mijn camera geleverd!!!!

Zeer tevreden!

hetisesther 24-08-2010

Prima service, snel antwoord op mijn vraag via email en correcte en snelle verzending.

a.zeer 24-08-2010

De aankoop heb ik teruggestuurd. Omdat het product beschadigd was. Het terugsturen verliep bijzonder goed. Ik had zelfs de keuze om het aankoopbedrag terug te krijgen.

Wim Russchen 24-08-2010

Prima fotozaak! Uitstekende uitleg en deskundige hulp.

Nico47 24-08-2010

De door mij gezochte camnera was snel gevonden op de website tegen een zeer concurerende prijs. Bestellen en betalen was appeltje - eitje en een dag later was de camera in huis. Prima, dus. Ofwel: zo hoort het!

john. 1952 24-08-2010

Nu gekocht en de volgende dag in huis .
Dat is voor mij een dikke 10 waard.
Waarom ??????
Dit is de eerste keer dat ik iets gekocht bij Cameranu.nl
Als ze deze service zo blijven waar maken kan ik niet veel anders dan een dikke 10 geven.
Gewoon opsturen en klaar.
Daar heeft de consument recht op.

van den Brand 24-08-2010

enorm tevreden.
Alles klopte tot in detail.

K.H. The 24-08-2010

Heel snelle en goed verzorgde behandeling en levering van de bestelde producten. Hopenlijk geldt dat ook voor eventuele (latere) klachten van het aangeschafte product, bijv. medewerking bij retourneren van een misproduct naar de producent.

Heijnsdijk 24-08-2010

Overzichtelijke website met voldoende productinformatie.
Produkten zijn op voorraad en worden ook echt binnen 1 dag geleverd.
Na de opdracht wordt meteen een bevestiging verstuurd.
Prijsniveau is goed.
Product werd goed verpakt geleverd 1 dag na de bestelling

Fokko1963 24-08-2010

Heb de camera tas Lowepro SlingShot 100 AW hier aangeschaft voor 49,95 euro.
Volgende dag netjes conform afspraak geleverd.
Tas kost bij plaatselijke fotozaak 50 euro meer, ofwel 99 euro.
Dus een absolute aanrader.

kelvin1988 24-08-2010

Ik heb bij uw bedrijf een Nikon D-90 met alles wat er bij hoort, ook div. grote zoom lenzen en een flitser, en gewoon alles wat ook weer daar bij hoorten div camera tassen,allemaal goed geregeld.

Er is 1 maar ,die Nikon camera is niet goed,hij loopt iedere keer vast, dan staat er error op het scherm en doet hij niks meer.
Ik heb die camera nu 4 keer bij jullie gehad voor reparatie, en het lijkt er op(voorzichtige hoop) dat hij nu gemaakt is.
Maar dat ligt niet aan uw bedrijf (tussenpersoon) dat ligt aan Nikon, maar jullie service is uitstekend.ze helpen mij iedere keer weer.
Ik hoop dat het nou goed gaat en kom zeker als ik weer iets nodig heb weer in uw mooie en overzichtelijke winkel.

Anoniem 24-08-2010

Bijzonder prettig geholpen met veel kennis van zaken.
Men neemt echt de tijd voor je.
Verassend veel op voorraad.l

Bart van Dijk 24-08-2010

Ben behoorlijk tevreden. Alleen toen onze koerier bij de balie in Urk stond wisten ze pas van de bestelling bij het doorbellen van het ordernummer, enig minpuntje. Verder niets dan lof. De bestelling was tussendoor ook nog een keer afgebeld, maar stond zo weer klaar. Ook telefonisch bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Tussen 12 en 2 gesloten is dan weer wel erg lang.

elliotsoft 23-08-2010

Snelle service en levering

Snarf111 23-08-2010

Pas 's avonds laat besteld en toch al de volgende dag bezorgd, klasse!

wijnands 23-08-2010

Bestelling is snel afgehandeld, was de volgende dag al binnen. Helaas was de verpakking al 's geopened geweest. Ook dat is prima en heel snel naar tevredenheid opgelost

appie64 23-08-2010

Super snelle levring, erg scherpe prijs, geen vezendkosten!

tripoux 23-08-2010

Goed en duidelijk terzake advies, prettige service.

Brice 23-08-2010

Perfecte levering binnen 24 uur na bestelling.
Artikel met een defect, maar omgeruild zonder problemen. Dus niets verkeerds te zeggen over de "after sales".
Gelegen in een mooie plaats om te bezoeken.

jurre de 23-08-2010

cameranu heeft zijn belofte perfect waargemaakt: 's middags besteld, de volgende dag in huis. prima afgeleverd. en dat voor een zeer scherpe prijs. wat mij betreft ga ik vaker bestellen bij cameranu

Han Sie 23-08-2010

Goede prijs, makkelijke bestelling en betaling en snelle levering. gewoon goed zoals het hoort.

Badile 23-08-2010

Cameranu.nl levert op tijd = snel het juiste product.

roever 23-08-2010

Goede informatie op de website, makkelijk te bestellen, prima prijs en ontzettend snel geleverd, met via e-mail informatie over de aflevering. Product conform beschrijvingen in goede verpakking ongeschonden ontvangen. M.a.w. niets op aan te merken.

hjkwikkel 23-08-2010

alles volgens opgdracht vlot verwerkt. Alleen het voucher voor de Cannon gebruikers workshop ontbrak, maar die werd meteen zoals toegezegd de volgende dag toegezonden.

B.Schinkel 23-08-2010

Goede en duidelijke site, Product zeer snel geleverd en in perfecte staat ontvangen.

rickcoumans 23-08-2010

snelle levering, goed product, mooie prijs.

Rick Dijkstra 23-08-2010

Wat goed is mag wel eens wat vaker in het daglicht staan.

IK vind Cam.nu een prima zaak met een goed advies. Er wordt n.l. ook gevraagd waarom ik dit objectief wilde aanschaffen i.v.m. een objectief
dat ik al in mijn bezit heb.
Ik fotografeer n.l. nog niet zolang.

Voor een goed advies, rijd ik graag een stukje om.

Jan Oude Hengel 23-08-2010

UItstekende site, direct bevestiging van correcte ontvanst order/betaling en prompte aflevering.

francocelli 23-08-2010

Prima web-site, duidelijk en makkelijk te gebruiken.
Heb op zaterdag morgen gebeld ivm een fout bij het aflever adres, direct te woord gestaan en leveradres is ook direct aangepast.
betaling zoals bij elke andere webwinkel niet iets extra bijzonders, levering per omgaande geregeld

frankganzevles 23-08-2010

goede productpresentatie en snelle aflevering

Jaap Zuur 22-08-2010

Deze winkel bevalt mij, omdat dat je professioneel behandelt wordt.
Men geeft je goed, en vooral, een eerlijk advies.
Men geeft je de gelegenheid om samen een product te bekijken, te bespreken wat de voor en nadelen zijn, en tot slot of wel of niet tot de koop over te gaan.
Ook ben ik zeer content met het feit dat er producten mogen worden uitgeprobeerd.
Ik heb er graag drie uur reistijd voor over, om een deskundig advies te krijgen.
Daarom heb bij CameraNu, met een gerust hart, mijn complete foto uitrusting aan geschaft.

sylvia oltmans 22-08-2010

De bestelling is vlot en goed afgehandeld. Ik ben goed en juist geinformeerd.

anneke vermeulen 22-08-2010

De website is helder en simpel.
De reactie op mijn bestelling is supersnel via antwoordmailberichtje.
De bestelling en levering zijn correct gegaan en snel, binnen de afgesproken termijn en goed te volgen via internet.

bekkers 22-08-2010

al veel gekocht
ook een klacht gehad
en alles goed opgelost
een aanrader
lage prijzen goede service

Gerrit61 22-08-2010

Product lag netjes klaar toen ik het op kwam halen

Jan-uit-Gent 21-08-2010

Op woensdag besteld en betaald via PayPal; op donderdag reeds geleverd (in België !)

jan wever 21-08-2010

Ik heb een paar keer iets be-
steld bij dit bedrijf, en nog
nooit een probleem gehad.
Wat op de website staat en het
is op voorraad,da kun je er 100% van op aan dat het er ook
is,in tegenstelling tot veel
andere aanbieders. Daar bestel je iets dat zgn. op voorraad is,maar ze moeten het dan nog zelf bestellen.Cameranu zorgt er bij de keren dat ik er iets heb bestelt,dat je het soms al de andere dag in huis hebt.
Een zaak waar ik in de toekomst nog wel meer ga kopen,en ik kan dit bedrijf erg aan raden aan anderen.

Scrapestar 21-08-2010

Vrijwel altijd keurig op tijd geleverd. 1 keer waren ze te laat met het opsturen van printpapier is uiteindelijk hersteld.
Website is wel ok, maar oogt niet ovetuigend duidelijk. Soms informatie wat summier bij productinfo.

Fern 21-08-2010

emails werden keurig dezelfde dag beantwoord en levering gaat eveneens keurig en snel,had m'n bestelling voor de vakantie binnen.

H.Keij 20-08-2010

De website is zeer overzichtelijk. Je bent snel bij het gezochte artikel. Scherpe prijzen. Al de volgende ochtend via e-mail een persoonlijke bevestiging van de bestelling.
Overzichtelijke mooi ingerichte shop, vriendelijk personeel.