Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

maartenvanlaar 08-09-2010

Besteld en de volgende dag in huis, perfect!

Godfather 08-09-2010

Rond 18u besteld, volgende dag bezorgd. Klasse.

hegra3742 07-09-2010

Ik heb ondervonden dat Camera nu instaat voor de producten die zij leveren.
Ondanks dat een fabrikant van wereldnaam Sony voor een gefundeerde klacht niet thuis gaf, heeft Camera Nu tot 2 keer toe een reparatie van een semi professionele camcorder voor haar rekening genomen.Ik voel me dus echt klant bij Camera Nu.Chapeau!!

rhinotje 07-09-2010

Gewoon een goed overzicht op website,
Donderdag middag besteld zo rond 15.30 en de volgende dag rond 16.30 geleverd!!
Dat vind ik een perfecte sevice en nog gratis geleverd ook dus wat wil je nog meer.

h v bijnen 07-09-2010

snel en goede afwikkeling

fotomarc 07-09-2010

Perfect tempo van afhandeling. Product is uit der aard der zaak meer dan ok, want Canon. Levering binnen gestelde verwachting. Heb al eerder met Cameranu.nl zaken gedaan (als professioneel fotograaf) zowel via de site als ook in de winkel in Urk. Deskundig, snel en vooral: de goedkoopste van Nederland. (Voor de zaken die ik nodig had.)

leutscherf 07-09-2010

Een vlotte en prettige afhandeling van het bestelde product.

keepe 07-09-2010

Erg handige site, snelle bezorging en goede service. De prijzen liggen aanzienlijk lager! Ik bestel hier altijd mijn benodigdheden.

Wiebe H. 07-09-2010

snelle verzending, ontvangst binnen een week, zelfs de ongewilde dubbele bestelling werd onderkend. Klasse.

L-A 07-09-2010

geruime tijd was ik aan het wachten op dit product. overal was het uitverkocht. ik had bij cameranu aangegeven dat ik graag een mail wilde ontvangen wanneer het product weer op voorraad was. toen ik het mailtje ontving, heb ik hem meteen besteld. de tas was de volgende dag al in huis. geen klachten. Geen ervaring met bereikbaarheid en aftersales, dus daar kan ik ook geen mening over geven.

lindaterhorst 07-09-2010

Nette en overzichtelijke website, waardoor het gemakkelijk is het product te vinden.

Na betaling wordt je goed op de hoogte gehouden van de stand van de bestelling.

De levering is prima, product is goed verpakt tegen schade.

HOUTMEIJERS 07-09-2010

Prima en snel verzorgd.
Maandag besteld, Dinsdag in huis. Keurig.

marjolein3 07-09-2010

Bestelling was ongekend snel.
Mijn bedankje hierover per mail werd eveneens per omgaande beantwoord.

Eugene Gelderblom 07-09-2010

Dit is mijn 4e aankoop bij camranu.nl
Altijd prima communicatie en service. Supersnelle levering welke met tracking-code goed is te volgen

Webbre 07-09-2010

Duidelijke website, zeer snelle levering ruim binnen 24 uur en track-and-trace mogelijkheid. Prima winkel!

CFG 07-09-2010

Ik heb in de loop der jaren al verschillende artikelen besteld bij CameraNU en ben zeer tevreden:
Er wordt heel snel geleverd. Als er iets niet in orde is met het product, wordt er heel accuraat gereageerd.
Als je telefonisch contact zoekt, krijg je altijd direct een medewerker aan de lijn die je bovendien correct, vriendelijk en doortastend helpt.
CameraNU krijgt van mij een dikke 10!

william79 07-09-2010

Duidelijke website, goed koopadvies en bovenal een goede en snelle levering.
Duidelijke informatievoorziening tijdens leverproces.

karinblonde 07-09-2010

Al 2 keer een bestelling gedaan bij Cameranu.nl. Beide keren een snelle levering (binnen 24 uur). Duidelijke website, goede service.

jandepater 07-09-2010

Voordeligste aanbieding,vlot,duidelijk en goed verzorgd.

kewi3103 06-09-2010

goede site. makkelijk mee te werken. duidelijke communicatie mbt bestelling, tracking van levering. tijdige en snelle levering

A.S 06-09-2010

Wat op de website staat als leverbaar is inderdaad ook direct leverbaar. Had bestelling in backorder geplaats en een week later geanuleerd en is zonder meer overgenomen.
Ook in de winkel ben ik vriendelijk en goed behandeld en vragen en advies op het aan te schaffen product werden zonder meer correct beantwoordt. Ik zal zeker bij cameranu.nl vaker iets kopen en bij vrienden en kennissen aanbevelen, zeker gezien de prijs van de producten.

Jacky24555 06-09-2010

Alle goederen waren op voorraad. Snelle levering en scherp geprijst.
Jammer dat mijn artikelen niet middels een pakketdeal gekocht konden worden.

Linda Wilke-Hoogendijk 06-09-2010

Snelle levering, correcte administratie.

mellema.jw 06-09-2010

hele goede ervaring met cameranu.nl
alles perfect geregeld.

Jan Kelderman 06-09-2010

Van after sales activiteiten is geen sprake, niet anders dan een simpele mailing. Daarom heb ik nvt ingevuld, want er is geen directe actie die na enige sales door CN wordt gestart. Met vormen van garantie heb ik geen ervaring, omdat alles wat ooit bij hen besteld is gewoon werkt, dus een nvt.
De beoordeling van de website is puur op uiterlijk, kwestie van smaak en kan naar mijn idee dan ook geen invloed hebben op de website beoordeling (met andere woorden, de vraagstelling in deze beoordeling is wat twijfelachtig).

vergfun55 06-09-2010

's Avonds besteld en de volgende dag al in huis. Keurige afhandeling, duidelijke website. Een aanrader!!

Geert Niland 06-09-2010

WE hebben kunnnen vinden wat we wilden, de bestelling was geplaatst na het tijdstip dat het nog de volgende dag geleverd kon worden, en toch was het er de volgende dag al. Product is in goede orde ontvangen. We kregen wat we besteld hebben.

R_te_Brake 06-09-2010

Snelle verzending, ondanks dat het product pas rond half acht werd besteld werd het toch de volgende dag al afgeleverd.

leo41926 06-09-2010

Heb enkele malen een redelijk prijzig product gekocht.
De bestellingen en de leveringen werden perfect afgewerkt.
Ook de prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn mening no steeds uitstekend.
Wat wil een klant in deze tijd nou meer ?

manny82 06-09-2010

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl.

Als ik geen tijd heb om naar Urk te rijden, kan ik mijn bestelling via internet doorgeven en zij zorgen ervoor dat het netjes bij mij thuis bezorgd wordt.

marxi 06-09-2010

Duidelijke website, prima terugkoppeling en snelle levering, binnen de aangegeven tijd.

harmen59 06-09-2010

prima prijs, snelle bezorging.After sales niet beoordeeld omdat ik die nog niet nodig heb gehad.

M D de K K 06-09-2010

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling.Prettige camera voor een goede prijs.

damsterspirit 06-09-2010

goede overzichtelijke website
levering stipt op tijd

blokudel 05-09-2010

goeie prijs, snelle levering

jeroenvdburg 05-09-2010

nette website. Snelle levering en hele goede prijs. Zeker een aanrader, zou zo weer een keer bestellen.

Ewout116 05-09-2010

Fijne site om je te orienteren en ook een fijne winkel. Ik ben er nu meerdere malen geweest, altijd goed voor elkaar.

bfbm 05-09-2010

Prima service.
Snelle aflevering.
Lage verzendkosten.
Kortom....zeer tevreden.

A Kamperman Sanders 05-09-2010

De aankoop is op een vlotte en aangename manier verlopen.Daarvoor mijn dank.

goudvinkje 05-09-2010

Ik heb niets anders dan goede ervaringen met Cameranu.
De prijzen zijn aantrekkelijk en de orders worden snel en goed uitgevoerd.
De beschrijving van de mogelijkheden met de camera worden zeer goed weergegeven zodat je precies weet wat je koopt.
Niet anders dan lof.

Paul Hovius 05-09-2010

Vlak voor onze vakantie naar Cuba besloten we toch nog een nieuwe digitale camera te kopen. Bij Cameranu hebben we de Tamron zoomlens gekocht. Betellen en betalen op vrijdagochtend via iDeal ging eenvoudig en vlot. De volgende dag op zaterdag hebben we de lens ontvangen. Het is opletten want op zaterdag bezorgt TNT geen paketten waarvoor een handtekening moet worden gezet, zodat de camera pas maandag kwam.

Jan Lievers 05-09-2010

website geeft alle gewenste informatie en levering was zoals beloofd; "voor vijf uur besteld de volgende werkdag bezorgd".
Levering was compleet en zoals besteld, wat kun je meer wensen? Een goede after sales service zou dat kunnen zijn, maar ik hoop geen problemen met het product te krijgen, zodat ik dit aspect nooit zal hoeven beoordelen.

corrymax 04-09-2010

betrouwbare en overzichtelijke site, heel snelle levering.

ronvandenbosch 04-09-2010

Prima geholpen en uitstekende ervaring, zowel bestelling via webshop als ook in de winkel zelf. Ook reparatie afhandeling correct en volgens de afspraken.

Maurice1965 04-09-2010

duidelijke website, goed assortiment en voorraad, supersnelle levering, volledige informatie

Hekkelmangl 04-09-2010

Bestelde componenten makkelijk te vinden op de site. Goede voorraad indicatie en bij vragen blijken de verkopers ook nog eens deskundig genoeg te zijn om mij naar te vredenheid te kunnen antwoorden.
Reden genoeg voor mij om bij volgende aankopen van gelijkwaardige producten weer naar CameraNu.nl te gaan!

J. de Kort 04-09-2010

Op donderdag een bestelling geplaatst en zoals beloofd op vrijdag ontvangen. En artikelen in goede staat ontvangen.

Korte vraag over 1 artikel welke telefonisch binnen 5 minuten was beantwoord.

Duidelijke en overzichtelijke site.

G.H.de Wind 04-09-2010

Klein min puntje is dat als je bij binnenkomst kiest voor bestelling afhalen en er zijn weinig klanten in de winkel dan duurt het nog ongeveer 15 minuten voordat jou nummertje wordt op geroepen voor hulp aan de balie. Als er de mogelijkheid gegeven wordt om via snel afhandeling geholpen kan worden laat dan mensen die hiervoor kiezen niet nog een hele tijd wachten terwijl er in de tussentijd wel diverse personeelsleden langs lopen.
Voor het overige niets dan lof voor de hulp die wordt geboden en de afhandeling van zaken.

wtjn 04-09-2010

Voorbeeld van een snelle en efficiente webwinkel. Duidelijke mailwisseling, De bestelling is 's avonds na 19.00 gedaan en toch aflevering de volgende dag.
En dat alles ook nog voor een prijs die nergens anders goedkoper was. Mijn complimenten, ik zal jullie aanraden

Freekie Bors 04-09-2010

Jammer van de toeslag als je betaald met de creditcard.
Bestelling binnen volgens afspraak.