tonvanschajik 22-09-2010

Het gezochte artikel moest nog op de markt komen. Ik kreeg keurig netjes een mail op het moment dat het artikel beschikbaar was; zonder aankoopverplichtingen.
Bedrag overgemaakt en de volgende dag het artikel in huis.
Top service!!

Hanoch 22-09-2010

Telefonisch goed geholpen. In de winkel geen opdringerige verkopers. Website duidelijk en overzichtelijk.

Peerke1007 22-09-2010

Snelle levering (binnen 24 uur), helemaal kompleet en precies wat ik er van verwacht.

martie71 22-09-2010

Betrouwbare winkel om te bestellen, snelle levering. Enig minpuntje is het extra bijbestelde inktpakket. De afbeelding gaf iets anders aan dan je krijgt. Wordt vermeld. Maar als je daar niet altijd oplet, dan sta je raar op te kijken.

bvd8394 22-09-2010

goede snelle levering

CarolinevdB 22-09-2010

Erg snelle en correcte levering van het product.

mheinst 22-09-2010

Snelle levering en een scherpe prijs.

bonica1 22-09-2010

Beste van Cameranu.nl,

Het was de 1e keer dat we een produkt van Camerenu.nl hebben besteld, ik moet constateren dat het tot nu toe perfect is geregeld.
Ik hoop dat de camera goed bevalt en blijft functioneren.
ik mag er vanuit gaan dat bij eventuele reparatie dit ook goed opgelost gaat worden, dit is voor alsnog niet van toepassing.

hr01 22-09-2010

Deskundig advies, gemakkelijk bestellen en snelle levering. Kan niet beter

Tilman 22-09-2010

Goede prijs en makkelijk op te halen in Urk!

Saudia1090 22-09-2010

Goede website, mooie winkel waar alle artikelen goed te bekijken zijn en prima hulp/uitleg bij de aankoop.

Ernst-Dirk 22-09-2010

Prima site, uitstekende levering, op tijd en goed verpakt.

jslagter 21-09-2010

Goede prijs en zeer snelle levering met een duidelijke weergave op de site of produkten al of niet op voorraad zijn.

WvHg 21-09-2010

Zeer snelle levering gisteren om 19:00 besteld vandaag ontvangen ben zeer tevreden met kopen op dit winkel
via internet of op de winkel zelf in Urk in de winkel is er tijd voor de klant bravo

byterunner 21-09-2010

Zoals altijd bij CameraNu altijd stipte levering. Goede informatie per mail. Ook aan de telefoon altijd direct vriendelijke hulp.

Elri13 21-09-2010

Vlotte afwerking van mijn bestelling. Niets op aan te merken,

Xander Sleurink 21-09-2010

Goed advies. Veel producten op voorraad. IK heb het in Urk afgehaald. Mooi en goed bereikbaarpand.

CanonLens 21-09-2010

Duidelijke webside, waar snel product en prijs gevonden kunnen worden. De prijs is meestal een van de laagste die je kunt vinden. Bestellen en betalen gaat eenvoudig, en door de diverse emails gedurende het process blijf je uitstekend op de hoogte van de status van de bestelling. Aflevering is zoals op de website aangegeven. Dus meestal binnen een dag. Heb hier al meerder producten aangeschaft en altijd prima en ruim op tijd geleverd.

lein37 21-09-2010

Prima service van CameraNU.nl .
Enige nadeel vond ik dat het bestelde pakket de volgende dag tussen 9 uur 's ochtends en half 10 's avonds geleverd kon worden door TNT.

Na een hele dag gewacht te hebben, je wil immers niet net de bezorger missen, kwam TNT pas om half 8 's avonds.
Oke, nog wel binnen de uren, maar wel vervelend dat je de hele dag niet weg kon.
Bij het volgen van het pakket stond er op de site al vanaf 11 uur in de ochtend dat de chauffeur onderweg was.
Dat was dan een lange rit.
Bij een volgende bestelling overweeg ik om het zelf maar op te halen bij CameraNu.nl in Urk.
Het is een stuk rijden, maar gaat wel sneller dan.

Kortom, CameraNU.nl prima, TNT matig.

Hans van Dijk 1967 21-09-2010

Ik ben uitermate tevreden met de super snelle en correcte levering door CameraNu.nl
Ik werd keurig middels een aantal mailtjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling, en had mijn camera de volgende dag binnen, geheel volgens verwachting.

Super service

tkouveld 21-09-2010

Geweldige service!

Ik had mijn bestelling om 17:27 gedaan en had het dus echt niet raar gevonden als ik een dag langer op mijn tas had moeten wachten. later die avond kreeg ik echter al een bevestiging dat hij verstuurd was! Helaas was ik de volgende dag niet thuis om het pakketje aan te nemen, dus werd het alsnog de dag erop. De tas was goed verpakt en ik heb hem voor een mooie prijs kunnen kopen.

Al met al een erg goede ervaring! Ga zo door!

vaneg 21-09-2010

17.15 uur betaald volgende ochtend 10.30 geleverd in prima staat

charlotte7 21-09-2010

Ben uitermate tevreden over zowel de website als de levering. Goede informatie over garantie etc. zowel via e-mail alsmede als bijlage bij het pakje.
De ene dag besteld, de volgende dag al in huis, met begeleidende e-mail etc.

vickelien 21-09-2010

Eerst gebeld met cameraNU. Werd erg snel en vriendelijk te woord gestaan. Gelijk online besteld, en de volgende dag al in huis. Keurig verpakt, alles zat er in. Super levering!

ace-fotografie 21-09-2010

6,5
men geeft aan, vor vijf uur besteld, de volgende dag in huis. Helaas was het bij ons in de zaak pas na drie dagen, helaas had ik de hd bandjes voor een huwelijk nodig en hadden wij ze dus te laat ontvangen. Jammer.

lidewij1975 21-09-2010

Spullen via de website besteld. Website werkt heel duidelijk. Je ziet direct of het op voorraad is of niet. Binnen 2 dagen had ik m'n pakketje met de bestelde spullen. Allemaal keurig verpakt en beschermd. Ik heb al meerdere malen besteld bij camaranu en altijd tevreden!

arnold.visser 21-09-2010

Via Cameranu.nl bovengenoemde camera incl. toebehoren gekocht. Duidelijke site, 2 producten helaas niet op voorraad maar na contact op te hebben genomen en te hebben verteld dat het een verjaardagscadeau was, heel correct opgelost door een iets duurder artikel zonder meerprijs te leveren om zo de zending op tijd binnen te laten zijn. Prima service!!

loekiO 21-09-2010

Goedkoop, snelle levering, goede service.

kevinvanakkeren 21-09-2010

Zeer snelle levering! Goed beriekbaar en vriendelijk te woordt gestaan met een vraag!
Volgende camera gewoon weer cameranu.nl

fotogravin 21-09-2010

Bestelling vlot en netjes afgehandeld

G.M. den Arend 20-09-2010

Snelle en prima afwikkeling.

Barbara Geertsma 20-09-2010

Ik kreeg de betaling niet helemaal rond (lag niet aan de webshop wel aan de site die Visa gebruikt), wist daardoor niet of de betaling nu gedaan was of dat ie zelfs al twee keer was gedaan. Email verstuurd, buitengewoon vlot antwoord, volgende dag nog een link verkregen om de betaling alsnog goed te verrichten, ook nog telefoontje van Visa zelf gehad om de boel na te vragen. Ging allemaal prima toen en de camera was bijzonder vlot geleverd.

Keurig netjes zaken gedaan, goede prijs, goede duidelijke website (pluspunt voor het feit dat vermeld staat of het produkt op voorraad is, leuke actie met de gratis verzending, maar bovenal superpluspunt voor de service en nazorg!

Aanrader!

stef1954 20-09-2010

Razendsnelle, correcte bezorging tegen een scherpe prijs.

Willem 58 20-09-2010

Goede advisering en top service, na een klacht met mijn eerste lens, heeft CameraNu ervoor gezorgd dat ik binnen een redelijke termijn een nieuwe lens geleverd kreeg. Deze werkt 100% Tijdens de behandeling van de klacht werd ik regelmatig op de hoogte gehouden als ik vragen had werd er goed op gereageerd en werd er altijd actie ondernomen

anriri 20-09-2010

zeer goede en snelle afhandeling.
De bestelling was na 17.00 uur geplaatst.
De volgende dag waren de accu's al binnen.
Supersnelle service!

hkfoto 20-09-2010

Maandagmiddag 16.00 uur besteld, dinsdagochtend om 10.00 uur in huis! CameraNU.nl doet wat ze beloven!

9kippen 20-09-2010

Snelle correcte bevestiging, factuur en levering.

groeneveldb 20-09-2010

Zoals beloofd op de website was de levring binnen 24 uur. Alles prima via Internet te volgen. Perfect en veilig ingepakt, kortom: uitermate tevreden met het product en CameraNU.nl Een aanrader dus.

Rianne Sneevliet 20-09-2010

Het is een prettige webshop, waar je makkelijk verschillende producten kan vinden. Je hebt de mogelijkheid om producten te bestellen en te laten bezorgen, maar je kan ze ook afhalen in de winkel. Omdat ik niet ver woon (Lelystad) ga ik graag naar de winkel toe. De wachttijden zijn niet lang en het personeel is prettig in de omgang. Ze zijn erg behulpzaam en correct.

Een prettige zaak om mijn geld uit te geven!

sluis6weg 20-09-2010

Het gewenste artikel zeer goed te vinden op de site.
Bereikgaarheid goed, ook telefonisch.
Korrekt

Suus 58 20-09-2010

Website geeft veel informatie en is overzichtelijk.
Bestelling wordt zeer snel verwerkt, order en betalings bevestiging binnen 30 min per mail ontvangen.(factuur in bijlage) Bestelling binnen 24 uur ontvangen in een stevige verpakking.Na levering per e-mail verzoek ontvangen om mee te werken aan de beoordeling: hiermee laat Camera Nu zien dat de mening van hun klanten belangrijk is om goede services te blijven geven en zich te verbeteren (waar nodig ) Ik ben zeer tevreden, dus ga zo door!!!

schylger 20-09-2010

Ik ben prima geholpen. Eerst gebeld en verteld wat ik voor camera zocht, waar de camera aan moest voldoen, etc. Toen 4 types doorgekregen waar ik me in het weekend in verdiept heb. Maandag nog eens gebeld en de laatste vragen gesteld om tussen de twee camera's te kunnen kiezen. Ze hadden me de duurste kunnen verkopen, maar mij werd de goedkoopste van de twee geadviseerd. Die besteld en die was de volgende dag in huis. Prima service!

mreijnen 20-09-2010

Supersnelle levering! duidelijke en heldere website.

kojanus 20-09-2010

Ze komen datgene wat ze aanbieden en beloven na.
Ook wordt je telefonisch snel en effectief te woord
gestaan en indien mogenlijk meteen geholpen.

frenk 20-09-2010

Groot assortiment en supersnelle levering. Verder nog geen ervaring met CameraNu.

Opa Tjoektjoek 20-09-2010

Op voorraad; Vriendelijk en deskundig personeel dat bereid is net even iets meer te doen; Actuele producten; Bij 2 eerdere ervaringen met garantie een supersnelle afhandeling; 2jaar garantie!!!!!!

Geert Warrrink 20-09-2010

prima en supersnelle service

jossenem 20-09-2010

aftersales: geen ondersteuning bij moeilijk en vermoedelijk zeldzaam voorkomend aansluitingsprobleem.

Martin_20100 20-09-2010

Bestelde printer was te groot. (inschattingsfout van mij)
Heldere en duidelijke retour-regeling.
Geld was snel teruggestort.

karliijn 20-09-2010

6,5
Beetje jammer dat het pas na 3 dagen werd geleverd.