Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

regrets38 01-09-2010

In de laatste jaren frequent artikelen gekocht via deze site en geen slechte ervaringen met leveringen, facturering en after sales. Het is niet de laagste prijs leverancier maar wel een betrouwbare en service gerichte partner.

edtnett 31-08-2010

's Avonds besteld en de volgende dag al binnen. Sneller dan verwacht. Super service. Of een snelle postbode.

Koop Lammertsma 31-08-2010

Mooie winkel. Veel voorraad. Vriendelijk en deskundig personeel

esdoorn16 31-08-2010

Samsung WB550 werkte direct na aankoop niet naar behoren.
Mocht terugsturen en zelf bepalen of ik om wilde ruilen of geld terug.
Gekozen voor ruilen.
Binnen 3 werkdagen na verzending had ik het nieuwe toestel in huis.

jacques. van. de.schoor 31-08-2010

Overzichtelijke website-ruime keus-Veel betalingsmogelijkheden- snelle en accurate levering -Goede klantenservice-snelle en vakkundig advies

devries174 31-08-2010

geweldige medewerkster,
goede service en zeer snelle afhandeling van de bestelling.

Jon2010 31-08-2010

Ze maken waar waar ze voor staan. Voor 17:00 uur besteld en de volgende dag om 14:00 uur huis.! Product werkt prima en de volgende keer dat ik weer iets wil bestellen ga ik naar Cameranu.nl

pvleerla 31-08-2010

om 16.30 besteld volgende dag vroeg geleverd
Prima service digitaal volgen en factuur.

Comac 31-08-2010

Goede service en afhandeling

lkessler 31-08-2010

Erg snelle levering!
Prima camera. Vrij makkelijk te bedienen en veel opslagcapaciteit, wat voor onze wereldreis van belang is.
Voor de zekerheid een extra accu bijgekocht als combideal. Altijd makkelijk.

362703 31-08-2010

super snel, en erg netjes aan de tel. Top gaarne weer.

anjawoudenberg 31-08-2010

Ik heb 's avonds een fotolens besteld en de volgende dag om 9u was het al binnen

Hermann Schilt 30-08-2010

Via web vorige week een ringflitser besteld via de website. Prima aflevering met ophalen.
Had in juli op dag van vertrek een Jupio oplader in de winkel gekocht. Niet goed gekeken en na uit de verpakking halen bleek het de verkeerde te zijn. Kon ik vorige week (zonder intacte verpakking) weer terugbrengen en omruilen. Goede nazorg dus.

raaf65 30-08-2010

bijzonder snelle en correcte aflevering. Goede site die aangeeft waar te zoeken...!!

ph53 30-08-2010

Bij vooruitbetaling is dit bedrijf supersnel,binnen 36 uur, met leveren! Dit alles zorgvuldig verpakt en GRATIS aangetekend verzonden!

Henrie S 30-08-2010

Snelle levering volgens afspraak.
Duidelijke facturering.
Ruim voldoende berichtgevingen
omtrent na de bestelling

schoot100 30-08-2010

zeer goede en up to date website

ook als klant krijg je zoveel mogelijk informatie over de uitvoering.

Poebie2404 30-08-2010

Prima service, in de winkel erg goed te woord gestaan en erg vriendelijk personeel. Top zaken mee gedaan

Henri van Weert 30-08-2010

Een keurige en snelle afwikkeling van de bestelling.
Goed verpakt en meteen de volgende dag het bestelde in goede orde ontvangen.

Gijs Hoogland 30-08-2010

als fotograaf koop ik al jaren al mijn camera's en accessoires bij Cameranu.nl.Bestellingen worden snel en goed thuis door hun eigen koerier gebracht.levering meestal binnen 1-2 dagen.Nu voor het eerst een camera voor reparatie meegegeven met de koerier welke mijn nieuwe bestelling kwam brengen en via de site een reparatieformulier en nummer aangemaakt.de volgende dag kreeg ik een bevestiging van goede ontvangst en dat het doorgestuurd is naar de dealer.Het enige jammere is maar daar kan Cameranu niets aan doen de lange reparatietijd van Sony.ik hoop zo snel mogelijk mijn onmisbare camera gemaakt retour te krijgen en ik kan iedereen Camaranu.nl aanbevelen.

onderandere 30-08-2010

goed advies, prima behandeling, snelle levering, goede prijsstelling.

Ouwe Snoepert 30-08-2010

Makkelijk te bereiken, bijna alle producten altijd op voorraad. Die van mij waren in ieder geval wel allemaal op voorraad. Netjes verpakt in doos gekregen met pakbon in envelop erop geplakt. Om 15:00 besteld op maandag, dinsdag ochtend om 11uur had ik het binnen.

lukaatje123 30-08-2010

Een super snelle levering!s'Avonds om 8 uur besteld de volgende dag al in huis!Geweldig!

Marquinius 30-08-2010

Ik heb aardig wat spullen gekocht in de loop der jaren en ben elke keer weer zeer tevreden over de wijze waarop zij de zaken aanpakken. Aardige lui, professioneel, goede keuze aan alles wat maar met fotografie te maken heeft. De prijzen zijn conform wat je bij de andere grote zaken betaalt.

De betere amateur, maar ook de professional kan er zijn hart ophalen.

Munt72 30-08-2010

Overzichtelijk en niet te duur, snelle levering!

Judith221177 30-08-2010

Voor informatie eerst telefonisch contact opgenomen. Kreeg goed advies en werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Omdat ik nog wat twijfelde, werd mij geadviseerd om vrijblijvend een bestelling te plaatsen met in het vrije veld "ophalen in winkel". Zo werd er wel een exemplaar gereserveerd, maar zat je nergens aan vast. Dit vond ik erg netjes. Vervolgens via de site de bestelling geplaatst en binnen no-time was de bevestiging per mail binnen. 2 dagen later telefonisch de Tamron lens alsnog besteld en idd een dag later per post bezorgd.

olga van stipdonk 29-08-2010

gewoon goede en snelle levering, en een duidelijke site die geen negatieve verrassingen oplevert, maar helder en concreet is

mjapi 29-08-2010

We werden netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Snelle levering!

nldazuu1973 29-08-2010

vandaag besteld morgen in huis, check.
scherpe prijs, check

kortom alles klopt bij deze winkel...ben zelf ook al eens in Urk geweest maar ook online bestellen werkt.

Kortom zoals het hoort!

rafjonkman 29-08-2010

De website is helder, je kunt makkelijk alles vinden. Het was een genoegen op de website te neuzen.
Cameranu is goed per auto bereikbaar. Jammer dat het zo'n uithoek is zodat je veel kilometers moet maken, maar de winkel is wel de moeite waard.
Ik heb geen bestelling hoeven doen omdat het opgehaald is, vandaar geen beoordeling.
Aftersales heb ik nog niet ondervonden. Ben er wel benieuwd naar.

Jammer was dat net het goedkoopste item, de lenskap voor het lcd scherm niet beschikbaar was. Jammer ook dat niet geanticipeerd werd door het met een goed alternatief te komen.
Deze is nu via een webshop van een andere aanbieder besteld.

schouwenberg 29-08-2010

Gevonden wat ik nodig had, en gekregen wat ik nodig had.
Dit alles binnen 2 dagen. Overbodig goed verpakt en een mooi bonnetje erbij.

Precies zoals het hoort.

JD2010 29-08-2010

Het advies dat ik in de winkel kreeg met betrekking tot de aanschaf van een DSLR was uitstekend. Ik had het gevoel dat er echt gekeken werd naar mijn behoeftes en er niet geprobeerd werd me zoveel mogelijk te verkopen. De medewerker die ik heb gesproken was zeer terzakekundig en heel enthousiast. Een absolute aanrader!

an71 29-08-2010

Ik heb nu een objectief in de winkel gekocht en ben prima geholpen.
Daarnaast heb ik later nog een boek besteld via de website. Ik had het boek binnen 1 werkdag in huis.
De volgende keer kies ik ook weer voor cameranu.nl

marjoleinblaauw 29-08-2010

snelle en correcte levering

Tjeerd_B 29-08-2010

Zeer snelle en goede levering!
uitermate tevreden

Foto Paultje 29-08-2010

De kwaliteit van de producten is goed, de levering snel en de communicatie naar de klant is goed.

Erik Rootjes 29-08-2010

Snelle levering tegen een goede prijs. Achteraf nog een vraag gesteld en hier werd zeer adequaat en snel op gereageerd.

stellahoutvast 29-08-2010

De service is top: de ene dag besteld en de andere dag geleverd! Uitstekend.

StefanAndroid 29-08-2010

Ik was al langere tijd op zoek naar een tas voor mijn Nikon D5000. Er is in dat wereldje zo ongelofelijk veel keus aan schoudertassen, rugtassen, trolleykoffers en noem maar op dat ik door de bomen het bos niet meer zag.

Na lang wiggen en wegen besloot ik de LowePro Slingshot 200AW te bestellen. Dan nog even de prijzen vergelijken want ik blijf een echte Hollander.

Ik Twitter ook, en plaatste onbewust de opmerking. "Hé, jammer, na 16uur is het, cameranu valt af."
Ik kreeg rond kwart over 7 een reply op mijn bericht door CameraNu. Met daarin de vraag wat voor product ik zocht, ik had dat daarna doorgegeven en kreeg als bericht dat als ik hem nu nog zou bestellen en betalen dat hun ervoor zouden zorgen dat ik hem die dag erna gelijk zou krijgen. Mits TNT post ook mee zou werken.

Ik had iets na half 8 het besteld en de betaling voldaan. En later op de avond kreeg ik een mail dat het pakket onderweg was.

Tof, dat een bedrijf dus zo haar best doet om een klant tevreden te krijgen! Overigens had ik nog niet eerder een bestelling geplaatst bij CameraNu.

Inderdaad kwam TNT Post de volgende dag de oprit opscheuren. Over de manier van doen en laten vind ik bij TNT Post sowieso niet echt iets om over naar huis te schrijven. Maar dit ligt niet aan CameraNu. Over de aflevering van mijn cameratas heb ik overigens niks te klagen!

Wel moet je je handtekening zetten voor ontvangst, zoals meerdere wel zullen weten werkt dat gewoon niet. Maar goed, het gaat om het idee zullen we maar zeggen.

Jale999 29-08-2010

We zijn erg tevreden over cameranu.nl:
Overzichtelijke website,
gratis thuisbezorgen,
's avonds rond 20.00 besteld en de volgende dag al in een goed beschermd pakket thuis gezorgd!

jelma1 29-08-2010

de bestelling was heel snel geleverd. Alles was duidelijk, op de site was ook alles prima.

Brian.P 28-08-2010

Zeer nette en geordende winkel.
Goed personeel dat je vriendelijk en vakkundig te woord staat.
Hebben voor iedere vraag een passend antwoord.

Walter B 28-08-2010

Uitstekende (web)winkel met breed assortiment voor hobyist en professional. Snelle up-to-date website. Grote moderne zaak waar de koffie voor je klaar staat. Scherpe prijzen en prima service. Ik had een Panasonic HDC-SD600 camcorder gekocht en na uitproberen bleek de ingebouwde ventilator een storend zoemgeluid in de opnames te veroorzaken. Na een telefoontje met de after sales kon ik hem gewoon retourneren en kreeg ik mijn geld terug. Prima service. Ik kan deze zaak alleen maar aanraden.

broeze 28-08-2010

Snelle levering en scherpe prijzen

martine1208 28-08-2010

De site ziet er overzichtelijk uit en het is makkelijk om producten te bestellen. Bestelling zeer snel ontvangen, zondagavond bestelt, dinsdagmiddag al binnen. Een aanrader en ik zal er zeker vaker bestellen.

W. Schwachofer 28-08-2010

artikel was langere tijd niet voorradig, maar de sevice van melding zodra voorradig werkt prima.
bestelling binnen 2 dagen ontvangen.
ook nu weer zoals reeds enkele malen ervaren.

mlaarman 28-08-2010

Makkelijke bestelprocedure, heldere informatievoorziening na de bestelling, snelle levering, kortom een webwinkel in optima forma.

fotoos2010 28-08-2010

Ik ben door cameranu.nl
erg goed geholpen.
Nadat mijn fujifilm het schermpje steeds uitviel ik had hem ongeveer 3 week kon ik mijn geld terug of een andere camera kopen.
Ik heb voor een andere camera gekozen.
Van mij krijgen ze een 9 ( ik kom uit Stadskanaal dus het noorden daar geven ze niet gouw een tien hahaha).

ingrid 78 27-08-2010

bestellen en de tijd tussen aflevering is super snel soms helaas een camera poos niet op voorraad. vond het heel erg jammer dat ik daardoor de sony a550 ergens anders heb moeten bestellen verder een top winkel. bestel altijd alles bij jullie.

mollieleo 27-08-2010

snelle correcte afhandeling.weet van eerdere orders dat ook de retourmogelijkheden uitstekend zijn