Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marc13 14-06-2018 Via de website gekocht

Als altijd snel en goed

Groot assortiment, duidelijke web-winkel, prima communicatie en service en in de winkel altijd zeer deskundig advies. Ook deze keer een echt goede aanbieding (objectief), makkelijk besteld en snel bezorgd.

Femke 14-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Mijn product werd snel geleverd en ik werd via de mail goed op de hoogte gehouden van de status en het proces.

Hans P 14-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gebruikelijk weer een perfecte service.

Meestal haal ik de bestelling op, ook deze keer. Altijd prima uitleg en wat erg prettig is even een babbeltje over fotograferen en daar dan weer advies bij. Als je het hebt over een bepaalde manier van een opname maken laten zij meestal ook hun zelf gemaakte foto's zien met een toelichting. Wat wil je nog meer.

Maarten 14-06-2018 Via de website gekocht

Super service qua levering als deskundigheid!!

Al meerdere keren een bestelling gedaan bij CameraNu.nl.
Naast de snelle service en aflevering van je bestelling, kies ik ook elke keer om de deskundigheid van de mensen die je aan telefoon krijgt en/of in de winkel spreekt. Ze nemen de tijd om je juiste keuze te laten maken. Daarnaast hebben de meeste ook ervaring in de artikelen die ze verkopen. Hebben ze zelf niet de ervaring, dan is er wel een collega.
Kortom een winkel en een webshop die weet wat belangrijk is voor hun klanten

Gerrelt 14-06-2018 Via de website gekocht

Zeer duidelijke service!

Perfect geregelde service. Alles is heel overzichtelijk, en mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn, geen nood: even en mailtje en de oplossing ligt klaar!

Franka de Vries 14-06-2018 Via de website gekocht

Efficiënte duidelijke site prima mee te werken en bestellen.

Geen poes pas . Duidelijke opbouw van de site je vindt snel wat je nodig hebt met de specificaties.
Daardoor is te keuze van je product ook verantwoord te maken.
Betaling en levering met track volger, zijn ook helemaal top.
Een erg tevreden klant.

D S 14-06-2018 Via de website gekocht

Zeer goede shop voor de volgende bestelling.
Een keer gebeld voor vragen goed geholpen voor de oplossing.

Jan 13-06-2018 Via de website gekocht

Wat een correcte

Ze hebben een zeer duidelijke site en je ziet direct waar je aan toe bent.
Wat die mensen beloven komen ze ook na. geen aanmerkingen alles loopt op rolletjes.
Vergelijk de prijzen maar, ergens anders zal het niet snel goedkoper zijn.
De kwaliteit is ook prima en is het onverhoopt nodig om te ruilen dan doen ze daar geheel niet moeilijk over!
Kortom: Prima zaak!

Bart 13-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en gratis verzonden.

Deze winkel levert snel het bestelde product en rekent geen verzendkosten. Ook wordt via email netjes geïnformeerd over de status van de bestelling.

Emile Michel Hobo 13-06-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment. Snel besteld? Snel geleverd!

Het is een winkel met mensen met hart voor de zaak die je ook bij vragen met raad en daad bijstaan. Als je producten bestelt heb je ze ook zeer snel in huis, zodat je er op de korte termijn mee aan de slag kan. De kwaliteit van de producten is over het algemeen hoog zoals vereist.

AW 13-06-2018 Via de website gekocht

Bezogmogelijkheden.

Ik ben overdag vaak op pad. Daarom vond ik het heel chill dat ik zelf kon kiezen waar en wanneer ik mijn bestelling bezorg wil hebben. Bij mij thuis of bij een afhaalpunt. Ideaal!

Werner 13-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, geweldige lens

Beste prijs op het internet en makkelijke, snelle levering in een ups afhaalpunt in de buurt. De Olympus lens was bij andere shops minimum 40€ duurder.

Stef 13-06-2018 Via de website gekocht

Super drone en top service!

Ik was op zoek naar een DJI Spark, en vond deze hier aan zeer voordelig prijs en omdat er een actie bezig was kreeg ik er nog een extra batterij bij!
In 5 minuten besteld, en een dag later was ik reeds "airborne".
Top drone!

Van Bruggen 13-06-2018 Via de website gekocht

3 keer besteld, 3 keer tevreden!

Dit jaar voor het eerst besteld. Meest klantvriendelijke service, lieve medewerkers en kreeg zelfs een handgeschreven kaartje! Dat samen met super snelle verzending en de mogelijkheid je bestelling de zelfde dag nog in huis te krijgen. Wat wil je nog meer?

Co 13-06-2018 Via de website gekocht

zo doen wat ze beloven

Het product dat ik wilde was niet op voorraad. Ze boden aan te mailen zodra het beschikbaar zou zijn. Dat deden ze met een bestel link. Ik heb besteld en de volgende dag werd, helemaal volgens afspraak, geleverd.

Tezz-Althar 13-06-2018 Via de website gekocht

Deze site is er, na enig onderzoek van mijn kant, als zeer betrouwbaar uitgekomen.
Overzichtelijke site, laagste prijs onder de betrouwbare sites, snelle levering en vakkundig verpakt.
Ik zal zeker in de toekomst vaker bij cameranu.nl bestellen.

Annelies 13-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Site goed overzichtelijk, makkelijk meerdere camera's te vergelijken. Vandaag besteld en de volgende dag al in huis. Al vaker besteld via deze site en altijd een goede kwaliteit en afhandeling van bestelling gehad.

rob 13-06-2018 Via de website gekocht

gewoon zoals het hoort!

betrouwbare shop, goeie prijs, goeie levertijden, prima contact. Overzichtelijke, goed doorzoekbare website. Mooie winkel ook...(Urk)

Fokjevd Kolk 13-06-2018 In de winkel gekocht

Duidelijke uitleg

Er wordt goed met je mee gedacht. Bieden meerdere mogelijkheden met goede uitleg zodat je zelf kunt kiezen. Ook voor technische vragen kun je bij hen terecht, en hebben dan alle tijd voor je.

Wijnand v Doorn 12-06-2018 In de winkel gekocht

Fantastische winkel

Ben gaan kijken in urk voor een telelens.
Goede uitleg gehad, paste op mijn body enz.
Goed kunnen testen.
Kennis is hoog in de winkel. Je wordt niet zomaar met producten naar huis gestuurd. De nazorg is ook uitstekend.
Ben erg tevreden

H kabaseke 12-06-2018 Via de website gekocht

Trigger set en earospray

2x in 2 weken iets besteld snel ontvangen en supper goede kwaliteid ben zeer tevreden en ga zeker snel weer meer bestellen hartelijk bedankt!

Marc 12-06-2018 Via de website gekocht

Deze zaak is een voorbeeld voor de rest!

Inmiddels al zeer regelmatig bij cameranu gekocht. Het is nooit van een review gekomen, maar vandaag neem ik de moeite om er één te schrijven. Wat je merkt bij deze winkel is dat het liefhebbers zijn, die jouw behandelen zoals ze graag ook behandeld zouden willen worden. Zo heb ik eens een artikel gekocht wat bij nader inzien niet zo bij mijn setup paste (niet compatibel was), alles was echter al uitgepakt. Ze hebben echter alles ingenomen zonder moeilijk te doen. Verder zijn de pakketten altijd goed ingepakt zodat je zeker weet dat alles heel aankomt op bestemming. Vroeger ging ik altijd naar een niet nader te noemen camerawinkel omdat de reistijd wat korter was. Door de service van Cameranu.nl ga ik vanaf nu gewoon een stukje extra rijden, dat is het waard!

Kees Klerkx Drunen 12-06-2018 Via de website gekocht

Snelle bestelling snelle levering zonder problemen

cameranu.nl heeft een fijne duidelijke website om doorheen te bladeren.
Zo heb ik meerdere malen dingen besteld: kijken op de site bestellen en thuis afleveren.
Simpeler kan het niet.
De service ligt heel erg hoog bij cameranu.nl en dat waardeer ik.

Bart 12-06-2018 Via de website gekocht

Retourneren

Kort geleden had ik een product dat net niet aansloot bij de rest van mijn cameraset. Ik kon het direct, snel en gemakkelijk retourneren!

Maria 12-06-2018 Via de website gekocht

Tevreden. Goed service.

Goede prijs (iets voordeliger dan bij andere sites) en goed service, Product netjes op tijd geleverd.

DirkCa 12-06-2018 Via de website gekocht

Compleet assortiment voor elke drone liefhebber

Snelle levering, handige website, assortiment is compleet, pakket was in goede staat aangekomen. Geen extra verzendkosten naar België.

Johan Schepers 11-06-2018 Via de website gekocht

groot aanbod en een goede service

Veel keuze in fotografische artikelen. Duidelijke omschrijving van het artikel en of deze op voorraad zijn ervaar ik als prettig. Daarnaast wordt je direkt via email op de hoogte gehouden betreft de bestelling en aflevering. En dat alles verloopt zonder problemen.

Martin 11-06-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en snelle levering

's Avonds rond 9 uur besteld, volgende dag al in huis. Prima service dus, en dan ook nog voor een heel scherpe prijs. Ook uit vorige aankopen heb ik een heel positief beeld van CameraNu.nl. Hier kan je met een gerust hart kopen!

Peter 11-06-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Als fanatiek landschaps fotograaf die nooit genoeg spullen heeft zeer tevreden over cameranu. Ik gebruik veel filters en het filter aanbod van cameranu is zeer uitgebreid. De filters die ik graag wou hebben hadden ze als 1 van de weinige aanbieders op voorraad en netjes geleverd de volgende dag. Ik kan een ieder cameranu aanraden omdat hun aanbod zo divers en groot is en de prijzen zijn ook absoluut netjes. Geen poespas en flauwekul maar goede service!

Melle 11-06-2018 In de winkel gekocht

Vakbekwaam, servicegericht, vriendelijk

Ik kom hier al jaren, ook al toen ze nog op het oude adres zaten. Onlangs mijn 3e dslr aangeschaft. Prima service en verkopers met kennis van zaken. Ook wel eens wat defect gehad, ook toen was er een service waar je blij van wordt. Cameranu is is mijn eerste keus voor foto/video

Robert 11-06-2018 Via de website gekocht

supergoede website en vriendelijkheid

Gebruiksvriendelijke website, altijd snel antwoord op vragen en snelle levering, topbedrijf.
goede afhandeling van aankoop en adviezen

J. Sikking 11-06-2018 Via de website gekocht

Ricoh Theta V

Als vaste klant (dat mag ik nu wel zeggen) heb ik diverse camera's gekocht en altijd een snelle levering en langere garantie periode. Ook heb ik een prijsafspraak kunnen maken toen in Duitsland de prijs lager was voor deze bekende 360° camera. Nu krijft iedereen € 50,- kassakorting op deze camera en andere webwinkels doen dit plots ook. Ere wie ere toekomt en voor mij is dit nu Cameranu.nl BRAVO! Ben zeer tevreden.

Yoox 11-06-2018 In de winkel gekocht

Echt goede service

Geweldige service en begeleiding ontvangen. Ik twijfelde tussen twee camera’s en de dame van cameranu.nl in Urk me uitstekend geholpen de keuze te maken.

saskia overzee 11-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site en snelle levering!

Ik ga eigenlijk altijd naar City Foto. Een zaak die mijn volste vertrouwen heeft. Omdat ik nu niet in de gelegenheid was om naar de fysieke winkel te gaan, heb ik mijn bestelling bij jullie geplaatst, omdat ik van jullie samenwerking had gehoord). Ik ben blij met de duidelijke site en de snelle levering!!

Kees 11-06-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

De webshop beschikt over een uitgebreid assortiment, is gemakkelijk in het gebruik, bestellen en betalen. Alles wat je als klant maar kunt wensen. De levering van de door mij bestelde goederen verliep prima. Netjes verpakt en bezorgd op het door mij opgegeven adres. Kortom, ik ben zeer tevreden en zal hier zeker de volgende keer weer mijn bestelling plaatsen. Ik beveel de webshop dan ook zeker aan iedereen aan!!!

Joost Kok 11-06-2018 In de winkel gekocht

Kundig en geduldig

Hier mijn eerste systeemcamera gekocht. De dame die mij hielp was zeer ter zake kundig en bekend met het merk. Ook mijn meer voor de hand liggende vragen ( ben beginner) beantwoordde ze rustig. Inmiddels ook een extra objectief besteld via de webshop. Keurig volgende dag in huis.
Kortom in ga hier vaker komen, zowel de webshop als de echte winkel in Urk.

Jessica 10-06-2018 Via de website gekocht

Mijn favoriete webshop voor alle fotografie benodigdheden!

Al jaren bestel ik mijn fotografie benodigdheden bij Cameranu.nl
Betrouwbaar, groot aanbod, snel, prima prijs en goede service!
Het deskundige team van Cameranu is altijd bereid om je zo snel en goed mogelijk te helpen.

Kieft 10-06-2018 Via de website gekocht

Een echte thuiswinkel!

Op basis van ervaringen van collega's van mijn werkgever, ben ik ook gaan bestellen bij Cameranu.nl
Eerlijk gezegd, niet eerder zo'n goed gevoel gehad bij het bestellen. De mailtjes met de status stromen direct binnen en de aflevering (van zelfs een kleine bestelling) werd op de minuut nauwkeurig per e-mail aangekondigd.
Ook de communicatie per telefoon vond ik indrukwekkend: Er wordt zeer klantvriendelijk meegedacht bij eventuele technische problemen en he komt altijd tot een goede oplossing.

martin 10-06-2018 In de winkel gekocht
CameraNu Urk

zeer goede service

mooie winkel met zeer ruime keuze aan producten.
mijn keuze om hier naar toe te gaan was de persoonlijke aanpak van de medewerkers en geven je niet het gevoel van "spullen verkopen en zo snel mogelijk de volgende klant helpen" maar de tijd nemen en luisteren naar je vragen en evt advieshulp.
deze advieshulp kreeg ik ook en werd ook gemotiveerd waarom dit een betere keuze zou zijn dan mijn oorspronkelijke keuze.
je gaat dan met een meer dan tevreden gevoel naar buiten met je nieuwe fotoapparatuur en bij een volgende aankoop ga je zeker weer hier naar terug.
CameraNu is voor mij een zeer prettige winkel waardoor ik wel 90 min in de auto ga rijden om hier mijn aankopen te doen voor mijn apparatuur. zegt wel genoeg denk ik.
CameraNu (JeroenH)tot de volgende keer.

Michael 10-06-2018 Via de website gekocht

Snelle betrouwbare levering

Als alles loopt zoals je wilt dan kun je niet anders dan een 10 geven. Wanneer krijg je anders een 10? Eenvoudig bestellen, betalen en de volgende dag heb je goed verpakt je product in huis. Wat meer wil je dan nog?

André Westerduin 10-06-2018 Via de website gekocht

Professionals!

Wat vindt je hier als hobbyist niet..., en belangrijker, in vergelijking met de concurrentie tegen scherpe prijzen. Website is prima, levering is snel en behulpzame cameraNu medewerkers die de klant ook echt willen helpen! Zowel in de winkel als op het Web

Bennytje 10-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service zoals altijd!

Cameranu is altijd betrouwbaar. Ik had meerdere keren dezelfde order geplaatst, door onoplettendheid. Deze werden kosteloos geannuleerd voor ik het door had. De levering direct de volgende. Als ik stabiele service en een vertrouwd gevoel wil hebben over mijn aankoop, kies ik voor CameraNu

Edgar 10-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website met goede service en veel producten

De website zelf is heel overzichtelijk zodat je snel vindt wat je zoekt. Ze hebben veel producten en ook vaak voor verschillende budgetten. De uitleg bij de producten is zeer duidelijk en compleet.

Als je toch nog vragen hebt is de service op verschillende manieren goed bereikbaar en ook erg behulpzaam. De verzendservice is super, heel erg snel en het is ook allemaal duidelijk wat je wanneer kan verwachten.

Kelly 09-06-2018 Via de website gekocht

Duidelijke informatie en snelle levering

Ik heb voor CameraNU.nl gekozen omdat eerdere ervaringen met deze webshop ook altijd goed bevallen zijn. De website is overzichtelijk en ik vind altijd snel wat ik zoek. De informatie bij de producten is duidelijk en begrijpelijk. CameraNU.nl levert zoals altijd lekker vlot en de producten zijn netjes verpakt. Een aanrader!

K.Vledder 09-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en uiterst kundig.

Prima geholpen goed ingelicht over het gebruik van het gekocht product, zelfs nog gauw tussendoor mijn camera gereinigd.

Roosmarijn Jongstra 09-06-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Betrouwbaar en snel! je wordt hier altijd goed geholpen en de website is duidelijk en overzichtelijk. Ook hebben ze (bijna) alles, er is nog geen product geweest dat ik hier niet heb kunnen vinden. Ik ben erg tevreden!

Jan Nijkamp 09-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering

Ik kies voor Cameranu omdat je daar precies weet of iets op voorraad is, of niet. En wanneer voorradig, dan heb je het de volgende dag in huis en als het moet en je bestelling is voor 11.45 uur geplaatst dan kun je er voor kiezen om het dezelfde dag nog te ontvangen. Helemaal te gek. Daarom kies ik altijd voor Cameranu en de prijzen zijn altijd concurrent met de collegae camerashops.

Adrienne 09-06-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Zeer betrouwbaar winkel en de service is uitstekend. Laats ging er iets fout bij een bestelling.
Ze hebben er alles aan gedaan om toch de zelfde dag te leveren.

Herco 09-06-2018 In de winkel gekocht

Topwinkel. Ook in occassions.

Ik had een gebruikte Fujifilm X-H1 camera gekocht. Tijdens een reis bleek dat er een aantal vervelende software bugs in de camera zat. Ongetwijfeld wordt dat door Fujifilm opgelost, maar daar wilde ik niet op wachten zo vlak voor de vakantie. CameraNu heeft de camera zonder problemen teruggenomen en het volledige aankoopbedrag verrekend met de nieuwe X-T2 die ik daarna kocht en het teveel betaalde deel op mijn bankrekening teruggestort. Met veel excuses voor de overlast die ik had gehad. Geweldige service en top medewerkers die snel en adequaat reageren.

Arja 09-06-2018 Via de website gekocht

Wat een snelle levering!

CameraNU komt de belofte na, volgende dag leveren en ja hoor, de pakketdienst met mijn bestelling inderdaad de volgende dag op mijn stoep. Dat is nog eens leuk bestellen.... En die snelheid is het 'm niet alleen, de prijzen zijn ook zeer klantvriendelijk; dus zoek je iets kijk dan eerst bij CameraNU en dan ben je eigenlijk klaar, hoef je niet verder te zoeken, lagere prijs zal je niet zo gauw tegenkomen, dus snel bestellen, dan kan CameraNU weer snel leveren!