Deze score is berekend op basis van 2360 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ger 26-09-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Ik zocht een camera voor mijn aanstaande vakantie, en cameranu.nl heeft een collega mij aangeraden. De camera die ik zocht heb ik bij jullie gekocht. De losse camera en ook de pakket aanbieding waren bij cameranu.nl het goedkoopst van alle andere site's die ik heb bezocht, ik heb de camera met het pakket dan ook bij cameranu.nl gekocht. De dag erna kon ik mijn camera bij een service punt ophalen. Prima service en super tevreden.

Martin 26-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prachtig product!

Makkelijke bestelprocedure in webshop. Heldere productomschrijving. Spider Pro Duo is een top draagtien voor 2 camera's. 's Avonds besteld, een da later om 3 uur af halen bij winkel in Apeldoorn, top!

Ph 26-09-2018 Via de website gekocht

Als je je bestelling snel in huis wilt hebben kun je hier rustig bestellen. Website is goed en overzichtelijk. In het verleden wel eens meegemaakt dat er iets niet goed ging in de aflevering, maar dat lag aan de vervoerder. Cameranu lost het prima op en is ook telefonisch goed te bereiken.

Peter bitter 26-09-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Goeie site kieskeurig selecteert waar die het goedkoopste is en bij cameranu.nl kon ik hem gelijk bestellen heel gemakkelijk en snelle levering super tevreden

Ivonne 25-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goedkoper dan elders, en je wordt goed op de hoogte gehouden mbt verzending van je bestelling!

Hans 25-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht. De info maakte de keus erg makkelijk precies de lens die ik nodig had. 24 m lens en heel klein. Niet zwaar. Helemaal mijn ding

Musa Demirel 25-09-2018 Via de website gekocht

Prachtig

İk heb snel ontvangen,ben heel blij mee
goeie winkel .ik bestel hier wel vaker nu.
Bestelling is goed ingepakt top

Ivo 25-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Met de veldcamera die ik had besteld bij Cameranu nam ik ook een uitbreidingspakket met onder meer 4 oplaadbare batterijen. Er gaan er echter 8 in het toestel. Toen ik Cameranu daarop wees, zei men dat het toestel ook werkt op 4 batterijen, maar toch kreeg ik meteen en gratis 4 extra oplaadbare batterijen toegestuurd. Dat vind ik geweldige service

Ingrid 25-09-2018 Via de website gekocht

hele goede service

Ik heb voordat ik mijn printer besteld heb contact gehad met Cameranu. De uitleg die ik kreeg was zeer vakkundig. Het product besteld en het is tijdig en goed geleverd. De printer werkt uitstekend en voldoet aan alle eisen die ik gesteld heb.

Michel 25-09-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Klantvriendelijk en duidelijk

Ik was op zoek naar een nieuwe fotocamera. Allereerst de testrapporten op de site v/d consumentenbond bekeken en vervolgens Cameranu.nl in Eindhoven bezocht.

Eerst gesproken over de keuze systeem- of spiegelreflexcamera. Daarbij mijn wensen meegenomen.
Prachtige Sony systeemcamera gekocht. Lens(FE 24-70 f/2.8 GM) op proef meegenomen en die een week later conform afspraak geretourneerd en geëvalueerd. Ook in dit gesprek goede en zeker ook eerlijke adviezen. Uiteindelijk gekozen voor 2 mooie lenzen(Zeiss) i.p.v. de prachtige maar verhoudingsgewijs dure G-Master lens die ik geleend had.

Ik ben blij met mijn aankoop en zeer tevreden over de manier waarop ik bij 2 bezoeken door de medewerkers van de winkel geholpen ben.

Kiezen met kijk ers 25-09-2018 In de winkel gekocht

Maakt kiezen makkelijker

Ik kende de reputatie van camera nu via de vogelwacht. Ik had de winkel wat groter gedacht, maar dat is geen probleem geweest. Omdat ik verschillende kijkers kon proberen was kiezen niet moeilijk. De beslissing was zonder aarzeling. Fijne zaak met oog voor de koper.......

AvHAudio 25-09-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort.

Zoals het hoort,
goeie site, uitleg produkt zoals het hoort.
En ook nog een snelle levering.

Nogmaals zoals het hoort

HC 24-09-2018 Via de website gekocht

Mijn online winkel voor film en fotografie.

Bestel al een aantal jaar camera spullen bij Cameranu.nl
Snelle levering.
Website is informatief en de foto's van de producten zijn realistisch.
Wat je ziet is wat je krijgt.

Had natuurlijk ook niet anders verwacht van een camera specialist.

Dars 24-09-2018 Via de website gekocht

Foute order werd professioneel opgelost.

Nadat ik een open-box item had besteld, bleek deze niet meer op voorraad te zijn. Meteen na de aankoop kreeg ik een e-mail van een medewerker dat er iets was fout gegaan. Ik werd keurig geholpen met de aankoop en had het item binnen 1 dag in huis. Zal er zeker nog een keer iets bestellen.

Leoapple 24-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Mooie duidelijke website en uitgebreide keus, s’avonds besteld en andere ochtend werd bestelde product geleverd

N. K. 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Een winkel met een breed assortiment waar je ook specifieke onderdelen voor bijvoorbeeld drones kunt vinden en bestellen. Daarbij zijn ze snel met het beantwoorden van vragen en leveren ze snel uit. Kortom een fijne webwinkel met een uitstekende en snelle service!

Jan 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en betrouwbare levering

Door eerdere uitstekende ervaringen heb ik bij Cameranu een wildcamera besteld.
Snelle levering. Goed verpakt. Alleen de gebruiksaanwijzing wel erg mager. Waarschijnlijk ligt dit niet aan Cameranu.

Friedrich 23-09-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en no nonsense

Voor oude camera mini DV bandjes besteld. Levering heel snel, goede bescherming, meerdere aflevermomenten en mogelijkheden en zeer concurrerende prijs.

Ilse 23-09-2018 Via de website gekocht

Fijne ‘open box’ deal en goede leveringl

Ik kocht een nieuwe camera waarvan de doos al open was geweest. Dit scheelde me aardig wat euro’s op het aanschafbedrag. Doordat de camera evengoed grondig is getest door Canon, en ik alle normale garanties krijg, vind ik dit een onwijs goede deal!
Levering was netjes aangetekend op de door mij aangegeven datum.

Jer Kaitjily 23-09-2018 Via de website gekocht

Heel goede service.

Deze shop heeft altijd de spullen die ik zoek. En altijd goede kwaliteit. Een snelle levering en altijd volgens opgegeven tijdsperiode.

Theo 23-09-2018 Via de website gekocht

Goed geadviseerd

Bij het zoeken naar een goede ringflitser voor mijn camera en de door mij gewenste toepassing kreeg ik een snel en duidelijk advies over de door mogelijkheden. De geadviseerde flitser heb ik besteld en bleek inderdaad perfect. Men is deskundig en denkt met je mee wat voor jou het beste is!

Albert 23-09-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Eerst even rustig kijken met goede selectiemogelijkheden op de prima overzichtelijke site. Klik op bestel en dan gelijk in de auto stappen om het artikel nog dezelfde dag op te halen of te laten bezorgen. Vriendelijk personeel in de winkel en lekkere koffie als je even moet wachten.

wynanda 23-09-2018 Via de website gekocht

geweldige site, met goede bezorgservice! aanrader!

Mooie duidelijke site, en na besteld te hebben snel mn statief aan huis bezorgd! ik ga hier vaker bestellen!

Johan Winter 22-09-2018 In de winkel gekocht

Herkenning

Personeel herkend je en vraagt oprecht en geïnteresseerd hoe het met fotograferen gaat. Uitleg en voorlichting aankoop apparatuur is prima.

G van de B 22-09-2018 Via de website gekocht

snelle behandeling, snelle verzending volgens de post NL

mooie site, niet de duurste, makkelijk te bestellen en keurig op tijd bezorgt door Post nl met de juiste infomatie

Marije 22-09-2018 Via de website gekocht

Mooie webshop en goede service

Cameranu.nl is een mooie webshop met veel artikelen. Via bol.com ben ik op deze website terecht gekomen. Na de eerste bestelling via bol.com heb ik direct via de website van cameranu.nl besteld, vanwege de mooie uitstraling en het uitgebreide assortiment.

Niet alleen heeft de webshop een uitgebreid assortiment, ook staan er tips voor het fotograferen en blogs over bepaalde fotografie onderwerpen op. Erg leuk om te lezen en ik heb er al veel aan gehad.

Naast de mooie website heeft cameranu.nl ook een goede klantenservice. Mijn bestelling was bij de betaling 2 keer niet gelukt, de derde keer wel. Op mijn mail kreeg ik toch 3 bevestigingen. Na een mailtje aan de klantenservice was het diezelfde middag al geregeld. Helemaal top!

Henk J. Brouwer 22-09-2018 Via de website gekocht

Alles goed !!

De aankoop een keer omgedraaid en eerst in de winkel gekeken hoe de verrekijkers in de hand liggen. Vervolgens de verrekijkers die de voorkeur hadden op de website bekeken en vergeleken. Keus bepaalt a.h.v.d.
de meer dan voldoende aanwezige gegevens op de uitstekend vormgegeven website.

Goede zoekfunctie, snelle opbouw van pagina's. Indexen helpen snelle keuzen te maken en de filters links v/d pagina's zijn relevant en ruim voldoende. Snelweergave is prettig en er staat ruim voldoende productinformatie vermeld.

Deborah 22-09-2018 Via de website gekocht

Goed product, goede service!

Overzichtelijke website en ruime keuze. Zeer tevreden over mijn aangekochte product, snelle levering.

J.O. 22-09-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Er is ruime keuze, goede uitleg bij de producten, en mijn bestelling was er snel! Ik ben zeer tevreden over deze service.

Wim 22-09-2018 Via de website gekocht

Geen goede ervaring met Cameranu.nl

Ik had een Epson ET-7750 printer besteld, niet binnen de beloofde tijd geleverd en na het openen van de doos zag ik dat de printer gebruikt was, meteen Cameranu gebeld hoe dit kan en wat nu te doen. Zij gaven aan deze terug te sturen en dan wordt er alsnog een nieuwe bezorgd. Ik had hierbij aangegeven dat ik de printer wil testen of er geen manco’s zijn en daarbij als het goed is een vergoeding hiervoor te vragen, hiermee gingen ze akkoord. Ben nu benieuwd of zij zich hier aan houden. Vreemd dat ze zonder toestemming gebruikte goederen opsturen als nieuw. Komt door de 30 dagen niet goed geld terug garantie.

Beste Wim,

We hebben inmiddels telefonisch contact gehad, en we zijn blij dat we het hebben kunnen gladstrijken. Het is niet de bedoeling dat je een gebruikt artikel ontvangt, al je een nieuwe bestelde. Daar isb ij ons duidelijk iets mis gegaan.

We zijn blij dat je inmiddels weer tevreden bent, en we zien je graag in de toekomst weer bij ons terug.

Karin 21-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik koop hier graag omdat ze echt hele goede service geven. Er wordt onmiddellijk op vragen gereageerd.

Rob van Osch 21-09-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Cameranu is al jaren The Place To Be voor fotografen. Amateur of professional, de service kan niet beter. De site is zeer overzichtelijk en de prijzen scherp !

's avonds besteld en de volgende dag in huis, wat wil je nog meer?
En met de 30 dagen geld terug garantie heb je altijd zekerheid.

Cameranu is een topzaak met professionals die weten waar ze het over hebben !

Bert Venema 21-09-2018 Via de website gekocht

SUPER bedrijf

Een zeer uitgebreide en gevarieerde winkel voorraad waardoor ik de spullen snel en gemakkelijk thuis heb.
De service is tevens uitstekend

Jan 21-09-2018 Via de website gekocht

Super leverancier, weet wat service is

Afgelopen week een Photobox gekocht. Super prijsje. Op de website stond voor 23:00 besteld de volgende dag geleverd. Er is kennelijk bij de POSTNL iets fout gegaan en het pakket werd niet de volgende dag geleverd. Na een telefoontje met CameraNU kreeg ik de welgemeende excuses aangeboden, maar ook een tegoedbon als goedmakertje voor een volgende bestelling. Klasse. Dat is service.

Dominick 21-09-2018 Via de website gekocht

Bestelling kapot geleverd, toch krijg ik kosten doorberekend

Bestelling geplaatst, betaling verzending ging goed. Echter was het product kapot geleverd, ik keurig een retourlabel gekregen maar kreeg later wel een factuur voor de verzendkosten. ALs het product niet kapot was geweest had ik deze niet hoeven retourneren. Wat een oplichters.

Dit is al de 3e negatieve ervaring met dit naar bedrijf op een rij,

Hoi Dominick,

Voor zover we kunnen nagaan heb je het hier over een vervelende situatie, die we al ruimschoots hebben opgelost en op een hele mooie manier met je hebben goed gemaakt.
Sowieso betaal je bij ons nooit verzendkosten op het moment dat een artikel defect geleverd is, en sturen we je dan uiteraard ook niet alsnog een factuur. We bellen je nog even om het een en ander met je uit te spreken, want het lijkt er op als we ergens toch nog iets goed te maken hebben...

J.H.Hendricks 21-09-2018 Via de website gekocht

Bestelling en levering

Systeem camera Canon en Canon lens gekocht, alleen jammer dat de lens niet op de foto camera past en daarna nog een adapter van 100 euro moet kopen.

Beste J. H. Hendricks,

Dank voor je review, en jammer dat je aankoop niet helemaal naar tevredenheid is geweest.
We hebben even bekeken wat je hebt besteld, en de camera en het objectief zijn inderdaad alleen te gebruiken met een lensadapter. We hebben echter ook een heel uitgebreid assortiment aan objectieven die je zonder adapter kunt gebruiken.

We bellen je even om te overleggen of je beter een andere lens kunt kiezen, en we ruilen deze dan uiteraard graag met je om.

Carla 20-09-2018 Via de website gekocht

We hebben echt een top service gehad

Ik heb er geen worden voor deze site is gebruiksvriendelijk en alles is verkrijgbaar ga het ook iedereen aanraden

Kees 20-09-2018 Via de website gekocht

Super goede service, vriendelijke medewerkers

Doet wat het beloofd op de site, zeer deskundige medewerkers, klant wordt hier behandels als koning!!

Michelle 20-09-2018 In de winkel gekocht

Super goede service

Super fijne winkel. Je word goed te woord gestaan. Er word goed gekeken naar wat bij jouw past en geadviseerd

rsjoerds 20-09-2018 Via de website gekocht

Goede service, oplossingsgericht!

Ik kies al een tijd voor deze shop vanwege de zorgvuldige orderverwerking. Daarnaast hebben ze me uitstekend geholpen bij een probleem met de vervoerder van de "same-day-delivery-maatschappij" die mijn pakketje wel even over het weekend heen wilde tillen. Terwijl ik betaald heb voor snelle levering op de dag van de order.
CameraNU heeft dit vervolgens super opgelost, hoewel ik wel 1,5u moest rijden voor dit voorval en nog niet mijn €1.99 terug heb gehad.

Rianne 20-09-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zoals altijd weer de producten prima op tijd afgeleverd! De site werkt fijn en als je een vraag hebt word je goed geholpen.

Geke Keuter 20-09-2018 In de winkel gekocht

Actuele prijzen, uitgebreide service

Wat vind ik het fijn dat cameranu zo dichtbij zit!
Voor al mijn foto apparatuur en vragen ga ik naar ze toe. 1 keer hebben ze een lens kosteloos voor me opgestuurd voor een software update en een camera van me laten controleren.
Ze nemen altijd alle tijd om me te helpen en dat heb ik zeker nodig.. het is er vaak wel druk(of nouja, lange wachttijd), maar dat hebben ze opgelost met gratis koffie en thee en nette toiletten! ondertussen kun je een beetje rondsnuffelen.

Ruud Schoenmakers 19-09-2018 Via de website gekocht

Professionele webshop voor camera liefhebbers

CameraNu is echt een top webwinkel. Bijna alles wat ik zoek hebben ze op voorraad en leveren ze de volgende dag in huis, met goede concurrerende prijzen. Wanneer ik iets zoek, ga ik altijd eerst naar CameraNu.nl

Jaap van der Heijden 19-09-2018 Via de website gekocht

Heerlijk snel

Via cameranu.nl heb ik een dia scanner gekocht. Met behulp van de reviews heb ik gekozen voor de Reflecta CristatlScan 7200. De volgende ochtend was mijn bestelling al binnen en ik ben uiterst tevreden met het resultaat.

Theo 19-09-2018 Via de website gekocht

Goed, snel en ruim gesorteerd!

Goed, snel en ruim gesorteerd. Daarnaast let men goed op of een order goed uitgevoerd kan worden.
Zonodig neemt men het initiatief om contact met je op te nemen.
Complimenten.

Bart Zwijsen 19-09-2018 Via de website gekocht

Wat een fantastische service!

Twee weken terug de Caruba fotostudio gekocht. Helaas zat er bij een van de achterwandjes geen klitteband. Dit gemeld en meteen een week later een gloednieuw achterwandje ontvangen! Echt top, hoefde niets te betalen.

QLF Brands 19-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

ik ben snel en professioneel geholpen bij het aanpassen van een geplaatste bestelling. De bereikbaarheid van de customer service is goed. De bestelde producten goed en op tijd ontvangen.

T. van den Boom 19-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Als ik onderdelen en toebehoren nodig heb voor een shoot slaag ik eigenlijk altijd meteen bij cameranu.nl De service en daarmee levering van de online webstore gaat zo snel: heb nog altijd de eerst volgende dag mijn bestelling ontvangen. Ideaal!

Evenhauz 18-09-2018 Via de website gekocht

Altijd een top service en afhandeling bij camera nu!

Wat ik uitermate belangrijk vind is de bereikbaarheid van een webshop en dat Men mij adequaat helpt en over vakkennis beschikt. Bij cameranu is dit zeker het geval, daarom bestel ik al Mn fotografie spullen altijd bij cameranu

Lara 18-09-2018 Via de website gekocht

Snel, gemak, goede producten

Ik heb nu al een aantal keer iets besteld bij cameranu.nl en heb nog nooit een probleem ondervonden. Echt een webshop die begrijpt hoe het werkt. Snelle communicatie en aflevering, vindbaarheid op de site werkt goed, producten in goede staat verpakt en van goede kwaliteit!