Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

agnesvdlaan 03-10-2010

Ik heb de camera zoals beloofd netjes een dag na de betaling thuisgestuurd gekregen.
Ben er erg blij mee. Van de aftersales kan ik nog niets zeggen. Heb hier niet mee te maken gehad.

R5678 03-10-2010

Zeer snelle correcte levering en afhandeling van mail

EGeurts 03-10-2010

Goede en Verzorgde website , snelle levering , goede verpakking .
ga zo door

franks1 03-10-2010

Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

tinschip 03-10-2010

Prima webshop, snelle levering. Houd je tijdens het proces van bestelling, levering volledig op de hoogte.
Prima dus!!

MJdJ 03-10-2010

De website, bestelling, informatie, betaling en dergelijke zijn duidelijk, verwachtingen worden waargemaakt en leveringstermijnen zijn erg kort.

5852 03-10-2010

Hele goede en vlotte behandeling .
Wij zijn zeer tevreden

Sjaak51 03-10-2010

Om 20:30 uur besteld, andere middag in huis. Betaling en info via mail prima.

Philip Sonke 03-10-2010

De website van CameraNu.nl is erg toegankelijk. De vele verschillende producten met duidelijke verwijzingen en links zijn erg duidelijk en geven snel een goed vergelijk.

ahazes3 02-10-2010

Ik dacht de zoveelste toko met scherpe prijzen en een afhaalbalie. Bij aankomst blijkt het een heuse fotozaak van groot formaat met medewerkers die weten waar ze het over hebben.

Je moet er even naar toe rijden, maar ik vond het wel de moeite.

frosk 02-10-2010

Flitser besteld, maar (zelf) een foutje gemaakt bij betaling; vervolgens nog een tweede bestelling (geheugenkaart) gedaan. Flitser was "gratis verzending". De bestelling is in één keer afgeleverd; de verzendkosten van de geheugenkaart zijn aan mij geretourneerd, en de fout met de betaling vlot opgelost. Uitstekende service voor een internetwinkel!

sijbrandseine 02-10-2010

6,8
de accu was niet goed dat wil zeggen paste niet in de camera dit was bekend en toch verkopen. ik moest dus terug om te ruilen en bij te betalen. vreemd

W.Bonnink-Naves 02-10-2010

Een superfijne camera ,leuke prijs.
Ik werk alleen met panasoniccamera's.
Maak al jaren weerfoto's
Gewoon superhandig ,superscherp, en maakt ook mooie foto wanneer het grijs en donker weer is.

Gorcee 02-10-2010

Telefonische bestelling ging snel en efficiënt. Onmiddellijk de orderbevestiging in mijn mailbox.
De flitser afgehaald in de winkel. Deskundig en vriendelijk geholpen.

Tkli 02-10-2010

De ene dag besteld en volgende ochtend in huis. Super!
Ook de bevestiging(en) per email keurig en volledig.
Scanner bevat alle informatie en was vlot geinstalleerd.
Een aanrader dus!

Jack Mees 02-10-2010

De eesrte keer verkeerde besteld(dubbel) maar naar een telefoontje was het perfect op gelost.

Sierk Jan 01-10-2010

Prima product, laagste prijs, perfecte levering binnen 24 uur en exact volgens afspraak.

Larsjeee 01-10-2010

Voor deze prijs een heel degelijk statief , goede site met goede communicatie naar de klant toe..

hennie Baart 01-10-2010

Toen ik belde met een paar vragen over het product werd er snel opgenomen en vriendelijk werden mijn vragen beantwoord.
En had het product op de afgesproken tijd binnen.

Esprexo 01-10-2010

Alles prima geregeld zoals het op de site en in de bevestigingsmails beloofd was.

Haitze 01-10-2010

Zeer snelle levering, scherpe prijs, snel afgehandeld en een duidelijke website je kan op diverse manieren betalen.
tijdelijk ook geen verzend kosten, prima! Ik ben ook zeer tevreden over de scanner.

roni 1 01-10-2010

ruim na 6 uur besteld maar toch de volgende dag het artikel ontvangen super tevreden

Henk456 01-10-2010

Ik had veel websites en shops geraadpleegd,
ik vond de CameraNU een prettige en overzichtige site/winkel,
de prijs voor de camera was de voordeligste en met de beste voorwaarden 2 jaar garantie.
binnen 24 uur geleverd, zoals beloofd, TOP!!!!!
AAA+++.

willem hegeman 01-10-2010

Besteld en 24 later geleverd.
Tussentijds traceerbaarheid perfect!

Antje Aafje 01-10-2010

Goede service, vriendelijk, goede warenkennis, concurrerende prijzen.

nammie 01-10-2010

we hebben voor de eerste keer iets besteld via de webshop
het was er buitengewoon snel en een mooi product mogen we aannemen we moeten er nog meeleren werkenmaar onze voorige was ook een sybershot van sony
jammer genoeg had ik te hard op de uitknop geduwd en is het plastiken buisje wat daar onder zit gebroken
is het soms mogelijk dat jullie zoiets hebben

loewiekecarolina 01-10-2010

Product op voorraad makkelijk betalen met Ideal goede prijs snelle levering enzv.

Martin van S 01-10-2010

Binnen 24 uur goed verpakt geleverd. Ook de informatie omtrent de status van de levering was prima in orde.

Sendy 01-10-2010

Ik heb mijn lens hier besteld en direct de volgende dag is het netjes geleverd!
Uitstekende prijs en snelle levering!

cobyfran 01-10-2010

Dit is mijn tweede bstelling binnen enkele maanden bij CameraNu.nl. Op voorraad en levering de volgende werkdag (zelfs bij iets later tijdstip van bestelling) kloppen, wat niet altijd bij webshops het geval blijkt.

arenddek 01-10-2010

Perfecte en snelle levering zoals altijd(2 dagen).

Eric001 01-10-2010

Bestelling in 1 dag geleverd. Via Email goede en duidelijke status informatie bestelling en levering

Scorpio One 01-10-2010

Zeer goede webshop om zaken mee te doen met name goedkoper als andere webshops in de fotobranche.
Je wordt prima op de hoogte gehouden over je leveringen.

Opa23 01-10-2010

Zeer snelle levering en de after sales ondanks een vergissing van mij zelf zeer behulpzaam.

leon habets 30-09-2010

Prima service, inderdaad vandaag besteld morgen in huis! Kwalitatieve verpakking van de produkten, waardoor ze zonder beschadiging afgeleverd worden!

AndereGroen 30-09-2010

Nieuw model Camera was snel uit voorraad leverbaar (eerder dan bij de concurrentie) en scherp geprijsd.

Bestelling en levering vlot verlopen.

wim53 30-09-2010

Heb in het verleden ook al dingen gekocht bij Cameranu, en ik wil het ook in de toekomst blijven doen, ik zal Cameranu ook aan mijn vrienden en kennissen aanbevelen.
Heb ik een vraag over iets, dan word deze professioneel uit gelegd aan mij, en dat vindt ik ook een plus punt.
Groetjes een klant van Cameranu.

t.veleke 30-09-2010

perfekte levering en afhandeling alles kan altijd beter maar om het te houden is de kunst en daar is Camera Nu.nl al een heel eind mee op sjouw doorgaan dus en succes.

hyberg1 30-09-2010

Ik vind nog steeds dat Cameranu.nl een van de beste zo niet de beste web site voor camera spullen op de internet is. Keuze en levering is boven verwachting en de service is uitmuntend. Altijd volgens afspraak geleverd. Aftersales heb ik maar een keer hoeven aan te spreken, een vriendelijke stem en zeer behulpzaam. Prima. Website is overzichtelijk en zeer toegankelijk. Misschien niet de mooiste site maar dat is waarschijnlijk ook hun kracht. Bedankt Cameranu.nl.

nadinederooij 30-09-2010

Supersnelle levering: om 20.30 uur besteld, de volgende dag al in huis.

Canon Sniper 30-09-2010

Super service duidelijke site, snelle levering en zeer klantvriendelijk toen ik telefonisch contact had met wat vragen betreft reserveringen. 's Avonds 21.30 uur besteld via website en de volgende dag al voor 15.00 uur in huis was echt een kadootje.

Gerrit Sept 30-09-2010

Bij CameraNu.nl klopt het allemaal. De informatie op de website klopt; de prijs is concurrerend en de bestelprocedure is duidelijk en snel. Binnen 24 uur de beste;ling thuis. Wat wil je nog meer!?

hendigejapie 30-09-2010

Voor 17.30 besteld en betaald en de dag erna netjes afgeleverd zoals vermeld op de site.
als ik weer wat nodig heb kijk ik eerst hier.
After sales heb ik geen gebruik van hoeven te maken maar als deze net zo goed is als de afhandeling van de bestelling heb ik hier ook wel vertrouwen mocht ik deze nodig hebben.

Meddows 30-09-2010

Ik had een printer besteld, waarvan ik dacht dat het een all-in-one type was. Echter heb zelf niet goed gekeken. Kon zonder probleem retourneren en kreeg binnen 5 werkdagen geld retour, excellente service!!!

ebbarkj 30-09-2010

Donderdagavond na sluitingstijd besteld, de volgende dag voor 10:00 uur bezorgd, TOP!

Bavo Hermens 30-09-2010

De grijskaart en lensdop zijn super snel geleverd in een nette, goed beschermende verpakking.

jandeboef 30-09-2010

Alles keurig verzorgd. Het wordt perfect binnen een dag geleverd. Geen commentaar, zeer tevreden.

jac1949 30-09-2010

Avonds besteld,de volgende dag keurig afgeleverd.
Van te voren tel contact gehad,prima en vakkundige uitleg.

A van Klikne 29-09-2010

Keurig en duidelijk verzorgde website. Vlotte levering en goed verpakt. Precies zoals het hoort.

rodenaar 29-09-2010

de bestelling wordt bevestigd, de betaling wordt bevestigd en de de verzending wordt aangekondigd via de mail. En op de beloofde dag wordt de bestelling bezorgd.