Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

marcy 17-09-2010

heel goed ingepakt en snel verstuurd geweldig

PeterK 17-09-2010

Grote sortering. Ruimschoots de gelegenheid om alles uit te proberen.

Leendert P. 17-09-2010

Geen goedkope Duitse versie, maar de Nederlandstalige versie van de Gigaset. Veel producten op voorraad. Levering stipt de volgende dag, klasse.

yrrahh 17-09-2010

Om 16.15 uur besteld, de volgende dag geleverd. Meerdere artikelen in een stevige doos, schokbestendig, verpakt.

WSev 17-09-2010

De website is heel duidelijk, lage prijzen, duidelijke uitleg.
De bestelling liep vlekkeloos, de dag na de bestelling had ik het pakketje al thuis.
Alles netjes ingepakt en verzorgd.

nverberk 17-09-2010

Cameranu.nl is een zeer goede winkel al veel producten daar gekocht. Goedkoop en zeer snel in levering.

80mswuurde 16-09-2010

De snelheid waarmee de camera werd geleverd is een absolute plus. Vrij laat op de dag besteld en toch de volgende dag geleverd. Verder ook prima te volgen via track en trace.
Zoekfunctie op de site werkt niet prettig.
Voor de rest niets dan lof voor deze organisatie.

karel008 16-09-2010

Duidelijk website, sbelle en nette levering. Ook goede bereikbaarheid via tel. en email.

Jan-Joris 16-09-2010

Heb mijn Sony A550 gekocht via deze website. Snelle en correcte levering. In geval van deze camera ook de goedkoopste.

Pburgman 16-09-2010

Op het bestelmoment de laagste prijs. Orderbehandeling verliep perfect. Leuk dat deze webwinkel ook fotografie workshops aanbiedt

peterke1959 16-09-2010

Donderdagavond 23.00 uur besteld en betaald. Zaterdag geleverd! Top!

rob sim 16-09-2010

goed en snel geholpen.vooruit betaald,netjes afgeleverd

boyhazes 16-09-2010

gewoon goed; volgende dag in huis.

Robert van Ginkel 16-09-2010

Duidelijke website, zeker met betrekking voorraad of geen voorraad. Makelijk te bereiken, goed en vrij parkeren. Winkel (ruim) met een grote sortering, en goed personeel. After sales nog niet nodig gehad.

Theo van de Hulsbeek 16-09-2010

Onmiddelijk reageren op mailtjes. Goede verpakking van dure camera. Er was duidelijk aandacht aan besteed.
CameraNu geeft het vertrouwen om weer terug te komen als er iets besteld moet worden via internet. Ook de afhandeling in het verleden van een reparatie verdiend lof. Iedere week werd ik op de hoogte gehouden van de status van de reparatie en werd door CameraNu bij de externe reperareur geinformeerd hoe het met de reparatie van mijn camera was.

judith37 16-09-2010

alles goed gegaan en snel geleverd. volgend de mail die verzonden is.

marcovanuden 16-09-2010

Binnen 24 uur de camera in huis, gratis afgeleverd en precies volgens specificatie.

frke2 16-09-2010

's-avonds om 19.00 uur besteld, de volgende dag 's-middags al in huis.
Supersnelle afhandeling, mijn complimenten.

K.Bangma 16-09-2010

Het E:mail contact was zeer goed. Vragen werden goed beantwoord, waar door mijn besluit, om deze aankoop bij cameranu gedaan heb. Al verschillende aankopen bij Cameranu gedaan. Ze hanteren lage prijzen dat is goed voor de consument. Voor iedereen een aanrader.

Anneloesss 15-09-2010

Ik ben erg tevreden over CameraNU.nl vanwege de ontzettend snelle levertijd. Ik heb dit product na 21.00u besteld en de volgende dag had ik de bestelde producten keurig verpakt in huis.

nico de haan 15-09-2010

snelle accurate levering

123VRAAG 15-09-2010

snelle levering, dag na bestelling afgeleverd+goede prijs, als een van de weinige deze printer uit voorraad leverbaar=keuze hoe te leveren, ook of gratis of aangetekend voor 6.50

tiemsric 15-09-2010

Uitstekend product, gratis bezorging, supersnelle levering! Goed voorbeeld hoe internet-shoppen zou moeten zijn. Aanrader +++

piscator 15-09-2010

Ik heb een canon 500d gekocht en ben goed en snel geholpen.

P. de Hondt 15-09-2010

Alles geleverd zoals op de site aangegeven. Prima. Ook het uitzoeken was makkelijk te doen.

stofwolkje 15-09-2010

Prima leesbare en overzichtelijke site.
Bestellen en betalen ideaal via ideal.
Levering razendsnel: 's avonds besteld, de volgende dag in huis!

Eric Verkleij 15-09-2010

Al meerdere malen een bestelling geplaatst bij CameraNU.nl. Deze winkel heeft scherp geprijsde producten. 3 maal via de website bestellingen geplaatst waarvan 1 per koerier thuis afgeleverd is. Deze was keurig volgens de opgegeven tijd aan de deur. Ook eenmaal in de winkel geweest. Ook hier was ik netjes en keurig geholpen. Kortom een winkel om naar terug te keren!

honnepon 15-09-2010

snelle levering

RosalieHuisjes 15-09-2010

Snelle levering goed product, duidelijke site en goede klantenservice. Ik kom hier weer als ik wat wil bestellen

Jaap van de Plasse 15-09-2010

Zeer tevreden, met name over de snelheid van levering

cvandoorn 15-09-2010

goede communicatie over levering, exact op geschatte tijdstip aan huis.

Gonneke de Jong 15-09-2010

Ik heb een canon printer besteld voor half 6.
Deze printer werd de volgende ochtend al bezorgd.
Prima service dus.
Kom graag terug.

Lenka Cizkova Photography 15-09-2010

Om 17.30 besteld, volgende dag om 13.15 in perfecte orde ontvangen :)

Arjan2010 15-09-2010

Ik was op zoek naar 2 stevige zwarte kunststof koffers. Niet overal was voorraad van maar door het grote assortiment toch goede keuze. Duidelijke foto's en beschrijving.
Ook telefonisch contact was in orde. Behulpzaam en accuraat. 's Middags 15.30 uur besteld en de volgende dag om 11.00 uur al binnen.
Afstand was toch zo'n 130 km.

emmanuel-federico 14-09-2010

Mijn Nikon camera D90 met accessoires heb ik bij CanmeraNu gekocht (Urk). Voordat ik tot aanschaf overging heb ik de website van verschillende winkels geraadpleegd en prijzen vergeleken.
De reden om de camera bij CameraNu te kopen was het brede assortiment, de informatieve en gebruikersvriendelijke website, het vermelden van de actuele vooraadstatus en de garantiebepalingen. Enkele webwinkels waren welliswaar gering goedkoper maar dat vond ik van ondergeschikt belang; CameraNu kwam betrouwbaarder en professioneler over.
Na bestelling via de website heb ik de camera met accessoires in Urk afgehaald, omdat ik een aantal vragen had die zich niet per website laten beantwoorden.
In de winkel te Urk ben ik vriendelijk, geduldig en hulpvaardig geholpen. Op aantraden van de verkoper heb ik enkele accessoires die ik had besteld toch niet gekocht. Zij waren overbodig, alsdus te verkoper. Die verkoper had van enkele zaken op fotografiegebied meer verstand dan ik, bleek mij.
De aangeschafte fototas heb ik na een week moeten omruilen, omdat de camera na opzet van de batterijpack niet meer in de tas bleek te passen. Dat omruilen was geen probleem.
Later heb ik een UV-filter via de webshop van CameraNu gekocht. Dat verliep vlot. De filter is ook vlot door TNT aan huis bezorgd.
Deze winkel scoort bij mij op een schaal van 0-10 een 8 a 9.

mael2 14-09-2010

Gedaan wat er werd beloofd: voor half zes bestellen, morgen in huis. Gewoon een goede en goedkope webshop met ook nog eens veel keus; ik kan hem aanraden.

CP34 14-09-2010

Duidelijk en overzichtelijk is de website. Een keuze kon goed gemaakt worden. De ene dag besteld en de volgende dag op tijd afgeleverd. Alles klopte wat er besteld was.
Als ik in de buurt van Urk ben kom ik langs.

edward48 14-09-2010

Lage prijzen en uitstekende service, bij wijziging van koerier in postbezorging is door Camernu direct het teveel de betaalde bedrag teruggestort.

Sipke5 14-09-2010

Ik had een nieuwe Canon 1000D die rare kuren had. Werd na mijn melding direct vervangen door een nieuwe. Snelle respons van aftersales, zeer tevreden mee

clad113 14-09-2010

Snelle site.
Snelle levertijd.
Goed telefonisch advies
Binnen 24 uur geleverd.

discus 14-09-2010

de website ziet er overzichtelijk uit,alles wat men zoekt is makkelijk te vinden het mail contact is voortreffelijk en binnen 24 uur bestelling geleverd.

gadheijer 13-09-2010

Ik heb al 3 camera's via de web-winkel gekocht, waarbij steeds snel en correct geleverd werd. Een foute bestelling mijnerzijds werd soepel opgelost.
Nu heb ik in de winkel een camera gekocht. Na wel een half uurtje wachten, dat met koffie en vele artikelen om te bekijken werd opgevuld, was ik aan de beurt. Men neemt dan alle tijd voor de klant en geeft een werkelijk deskundige voorlichting. Kortom een goede ervaring, waarvoor ik graag de ruim 200 km rijden voor over had.

Angelshart 13-09-2010

De levering gebeurde binnen 24 uur. Toen ik de mini studio ging uitproberen ontplofte een lampje. Camera.nu gebeld. Vriendelijke man aan de telefoon, die het erg vond wat er was gebeurd.
Het pakket mocht teruggestuurd worden. 48 uur nadat het pakket was opgestuurd werd er een nieuwe mini studio aan de deur afgeleverd.
Erg goede en snelle service.
Camera.nu bedankt voor de goede service. Een dikke pluim voor jullie.

lv271159 13-09-2010

Snelle en prima levering. Goede producten tegen een goede prijs.

DICK46 13-09-2010

al veel verschillende producten gekocht en steeds snelle levering

Diejo 13-09-2010

Snelle levering en wat ik ook belangrijk vond is het tijdstip van levering wordt de dag voor levering door gebeld.
Precieze levering qua tijd 11.00 is 11.00

geertlukas 13-09-2010

Goede levering tegen scherpe prijs, ook bij snel stuk gegaan produkt werd alles snel opgelost.

jaap.zeijl 13-09-2010

Vergeleken met andere webwinkels op het gebied van foto-video apparatuur is de website van Cameranu bijzonder duidelijk en overzichtelijk. Het zoeken naar een artikel gaat snel en efficient.
Zowel bij de aankoop van artikelen als bij de service nadien wordt je uitstekend geholpen. Men neemt echt de tijd voor je, ook als je voor een product van € 50,- i.pl.v. € 5000,- komt.

mrmadalex 13-09-2010

Zowel per post bestellen als fysiek in de winkel gaat prima. Medewerkers in de winkel helpen je prettig en de prijzen zijn ook nog van een goed niveau.

damsma 13-09-2010

De bestelling kwam volgens bestelling. Voor de koop werden we goed geadviseerd(kennis van zaken). Kan contact en bestellen via CameraNu echt aanraden.