Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

stef1954 20-09-2010

Razendsnelle, correcte bezorging tegen een scherpe prijs.

Willem 58 20-09-2010

Goede advisering en top service, na een klacht met mijn eerste lens, heeft CameraNu ervoor gezorgd dat ik binnen een redelijke termijn een nieuwe lens geleverd kreeg. Deze werkt 100% Tijdens de behandeling van de klacht werd ik regelmatig op de hoogte gehouden als ik vragen had werd er goed op gereageerd en werd er altijd actie ondernomen

anriri 20-09-2010

zeer goede en snelle afhandeling.
De bestelling was na 17.00 uur geplaatst.
De volgende dag waren de accu's al binnen.
Supersnelle service!

hkfoto 20-09-2010

Maandagmiddag 16.00 uur besteld, dinsdagochtend om 10.00 uur in huis! CameraNU.nl doet wat ze beloven!

9kippen 20-09-2010

Snelle correcte bevestiging, factuur en levering.

groeneveldb 20-09-2010

Zoals beloofd op de website was de levring binnen 24 uur. Alles prima via Internet te volgen. Perfect en veilig ingepakt, kortom: uitermate tevreden met het product en CameraNU.nl Een aanrader dus.

Rianne Sneevliet 20-09-2010

Het is een prettige webshop, waar je makkelijk verschillende producten kan vinden. Je hebt de mogelijkheid om producten te bestellen en te laten bezorgen, maar je kan ze ook afhalen in de winkel. Omdat ik niet ver woon (Lelystad) ga ik graag naar de winkel toe. De wachttijden zijn niet lang en het personeel is prettig in de omgang. Ze zijn erg behulpzaam en correct.

Een prettige zaak om mijn geld uit te geven!

sluis6weg 20-09-2010

Het gewenste artikel zeer goed te vinden op de site.
Bereikgaarheid goed, ook telefonisch.
Korrekt

Suus 58 20-09-2010

Website geeft veel informatie en is overzichtelijk.
Bestelling wordt zeer snel verwerkt, order en betalings bevestiging binnen 30 min per mail ontvangen.(factuur in bijlage) Bestelling binnen 24 uur ontvangen in een stevige verpakking.Na levering per e-mail verzoek ontvangen om mee te werken aan de beoordeling: hiermee laat Camera Nu zien dat de mening van hun klanten belangrijk is om goede services te blijven geven en zich te verbeteren (waar nodig ) Ik ben zeer tevreden, dus ga zo door!!!

schylger 20-09-2010

Ik ben prima geholpen. Eerst gebeld en verteld wat ik voor camera zocht, waar de camera aan moest voldoen, etc. Toen 4 types doorgekregen waar ik me in het weekend in verdiept heb. Maandag nog eens gebeld en de laatste vragen gesteld om tussen de twee camera's te kunnen kiezen. Ze hadden me de duurste kunnen verkopen, maar mij werd de goedkoopste van de twee geadviseerd. Die besteld en die was de volgende dag in huis. Prima service!

mreijnen 20-09-2010

Supersnelle levering! duidelijke en heldere website.

kojanus 20-09-2010

Ze komen datgene wat ze aanbieden en beloven na.
Ook wordt je telefonisch snel en effectief te woord
gestaan en indien mogenlijk meteen geholpen.

frenk 20-09-2010

Groot assortiment en supersnelle levering. Verder nog geen ervaring met CameraNu.

Opa Tjoektjoek 20-09-2010

Op voorraad; Vriendelijk en deskundig personeel dat bereid is net even iets meer te doen; Actuele producten; Bij 2 eerdere ervaringen met garantie een supersnelle afhandeling; 2jaar garantie!!!!!!

Geert Warrrink 20-09-2010

prima en supersnelle service

jossenem 20-09-2010

aftersales: geen ondersteuning bij moeilijk en vermoedelijk zeldzaam voorkomend aansluitingsprobleem.

Martin_20100 20-09-2010

Bestelde printer was te groot. (inschattingsfout van mij)
Heldere en duidelijke retour-regeling.
Geld was snel teruggestort.

karliijn 20-09-2010

6,5
Beetje jammer dat het pas na 3 dagen werd geleverd.

john jennissen 20-09-2010

alles was super geregeld ,produkt ,volgende dag geleverd

B v H 19-09-2010

Alles perfect naar wens afgehandeld. Zondags besteld, maandagochtend al uitgeleverd en woensdag door TNT bezorgd. Ook een pluspunt vindt ik dat telefoonnummers e.d op de site staan vermeld. Dit ontbreekt op veel ander webwinkels.

pzeeuwe 19-09-2010

Op zondag besteld en betaal via Ideal
meteen bevestiging van order en rekenig ontvangen
maandag bericht van verzending ontvangen
dinsdag geleverd
Perfect!!!

beep 19-09-2010

Het was weer perfect voor elkaar, prima

Jan Tom Fernhout 19-09-2010

Zeer duidelijke, makkelijke en effectieve manier van aankopen, met goede service.

frank dingen 19-09-2010

echt super snel bezorgd klasse.

frans61 19-09-2010

Goede voorraadindicatie, supersnelle levering.

Heco 19-09-2010

Prima en snelle service.

karel-willem jaarsveld 19-09-2010

Uitstekende prijs, zeer snelle levering en prima service.
Goede en duidelijk e-mail notificaties over het reilen en zeilen van de bestelling en aflevering.
Het laat helemaal niets te wensen over eigenlijk. Top!

marjolein wierdsma 19-09-2010

Levering snel en bij eventuele problemen zijn die snel en accuraat opgelost. Niets dan lof!

Blanken 19-09-2010

Het is een prettig 'behapbare' website, over- zichtelijk en begrijpelijk. Valt, voor mij, weinig op aan te merken.
De bereikbaarheid van de winkel is prima goed aan te rijden en met 'voldoende' parkeergelegenheid. Met voldoende bedoel ik, dat op de momenten dat ik de shop bezocht het niet erg druk was en de parkeer- plaatsen niet allemaal bezet waren. Hoe zal het zijn als er meerdere klanten op hetzelfde tijdstip de winkel bezoeken en hun wagen willen parkeren?

theklaasvaak 18-09-2010

alles prima en snel geregeld, sneeler kan niet.

dirk wrd 18-09-2010

ik heb deze bestelling eerst via de mail gedaan en daarna opgehaald in de winkel
er is een speciale kassa voor alleen goederen aftehalen die besteld zijn
je bent dus meteen aan de beurt ondanks het feit dat er wel 20 klanten in de winkel waren

Bubba006b 18-09-2010

vrijdagavond besteld om 18.30 --> zaterdag om 12.30 binnen. Klasse CameraNU!! En dat voor een heel vriendelijke prijs.

Ro56 18-09-2010

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de status van je bestelling, en de levering was stipt en in orde.

Ikkieshuffles 18-09-2010

Goede prijs en zeer snelle levering.De uitgebreide keuzemogelijkheden maakt het uitzoeken van een geschikt toestel niet makkelijker maar daar zijn weer andere websites voor geschikt.
CameraNU is wat mij betreft een aanrader qua service.

kam2 18-09-2010

Klant vriendelijk en bekwaam personeel.

DoVa73 18-09-2010

In het nabije verleden heb ik 2 keer de winkel bezocht om zelf de bestelde producten op te halen. Aan deze bezoeken een goede indruk overgehouden van deze winkel en het personeel. Nu kan ik met een gerust hart mijn bestellingen per post laten bezorgen. De levering is conform wat wordt aangeboden dankzij ook de excellente service van TNT post in ons dorp.

jan.ruiter 18-09-2010

De bestelling is vrij snel ,vandaag besteld morgen in huis.
Verder is cameranu niet duur vergeleken andere webwinkels.

vansaarloos 18-09-2010

Ik bestelde 3 lens cases, en betaalde vooruit. 1 Case bleek niet in voorraad te zijn en de levertijd hiervan was onbekend, hiervan heb ik geen bericht ontvangen. Als ik niet gebeld had waar de goederen bleven dan had ik moeten wachten totdat de bestelling compleet was, terwijl de levertijd onbekend was. Door een andere case te bestellen is alles verder keurig verlopen, maar nogmaals, als ik niet gebeld had zou ik wellicht voor onbepaalde tijd hebben moeten wachten op de 2 cases die wel in voorraad waren. Advies: Een bericht versturen dat een artikel niet in voorraad is, met de keuze voor nazending dan wel creditering van het betreffende product.

nikon59 18-09-2010

Ik had een Metz flitser gekocht bij CameraNu en die bleek na een half jaar zeer veel storingen te vertonen en is 3x retour geweest ter reparatie. Alles geprobeerd om hem goed aan de praat te krijgen.
Dat was geen succes. De camera werkte nog steeds niet samen met de flitser.
CameraNu heeft daarop de Metz flitser retour genomen en heb ik HET VOLLEDIGE AANKOOPBEDRAG van de Metz retour gekregen (bij de aankoop van de Nikon R1 flitser).
Alle lof voor de service van CameraNu. Specifiek die ene werknemer die mij uitstekend advies heeft gegeven en keurig (en geduldig) uitleg heeft gegeven bij het instellen van de camera en flitser.
De bijzonder (en onverwachte) coulante houding heeft mij aangenaam verrast.
Hoe goed wil je het bebben?
Super!

erikje 18-09-2010

Na enkele bestellingen te hebben ontvangen wordt er snel op vragen geantwoord. Ook, uiteraard na betaling, kan de verzending gewoon niet sneller. Deze winkel, met scherpe prijzen, komt dan ook uiterst betrouwbaar over.

Graaf Geo Hemelschraag 18-09-2010

De informatie op de website is goed maar zou iets uitgebreider mogen.

De telefonische support was prima.

Ondanks het nieuwe pand (is echt heel makkelijk te vinden) is de prijs nog steeds goed, en de service uitstekend.

Ivo Dolezal 17-09-2010

All OK, only packaging - you should protect goods better. Simple almost open box, no extra dumper. Seems to me not enogh for 2000 EUR lens. Lens box slightly damaged. Lens OK.

Schaapsbrug 17-09-2010

Website info is redelijk eerlijk, maar summier. Welke alternatieven? Wat is prijs-verloop in tijd sinds introductie van objectief? Wat is introductie datum van objectief? Wat was vorige versie (indien dieze er was), prijs, specificaties hiervan.

lynfeline 17-09-2010

Geweldig! Zoals vermeld had ik problemen met een andere leverancier, ik wachtte al 3 maanden op een rol.
bij jullie vrijdag besteld, maandag mailtje dinsdag telefoontje van jullie, woensdag rol afgeleverd. Vooralsnog hou ik van jullie!!!!! grinnik

rvanderven61 17-09-2010

Ongelooflijk snelle levering: vrijdag besteld om 19:30 uur en de volgende ochtend(zaterdag!!) om 10:00 uur geleverd!

wendy0306 17-09-2010

Overzichtelijke website en supersnelle levering: de volgende dag al in huis! Helemaal top!

Peter van Kakerken 17-09-2010

Reeds meerdere malen heb ik via de website artikelen besteld. Voorheen werden de aangeschafte apparaten op verzoek van mij via de bezorgdienst gebracht. Deze werden altijd keurig op de afgesproken tijd geleverd.
De laatste keren heb ik artikelen besteld en deze zijn gebracht door TNT post, wat overigens ook zeer goed bevalt. Ik vind dat de website makkelijk te hanteren is en het geeft mij in ieder geval een heel fijn gevoel om met Cameranu zaken te doen. Ik heb deze site ook al meerdere keren doorgegeven aan hobbyfotografen. Daarom voor mij een DIKKE 8

ritajo 17-09-2010

De webwinkel is overzichteljik en de producten snel te vinden. Ook telefonisch is hij goed te bereiken.
Vandaag besteld en morgen thuis, grote klasse!!!!

marcy 17-09-2010

heel goed ingepakt en snel verstuurd geweldig

PeterK 17-09-2010

Grote sortering. Ruimschoots de gelegenheid om alles uit te proberen.