Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Andre Janssen 08-10-2010

Gewoon keurig netjes en vooral snelle levering. Zoals het gewoon hoort dus.

alkmaar 23 08-10-2010

snel gevonden en zeer snel bezorgd.Mooie camera met veel gebruiksmogelijkheden en scherpe foto's.

Ad_59 08-10-2010

Snelle website, producten zijn goed en duidelijk op te zoeken. En zeer snelle levering van de artikelen die op voorraad zijn. Top ga zo door...

43Hans 08-10-2010

Snelle reactie op de bestelling en ook een levering op de sfgesproken tijd.

Clauwdiejaa 08-10-2010

Goede webshop, duidelijk.
Snelle levering, netjes een email met daarin het pakketnummer. Kortom prima. Kom hier zeker nog eens terug.

Igorigor 08-10-2010

Erg goede webwinkel met snelle levering. Zeer vriendelijke klantenservice met personeel die je zoveel mogelijk proberen te helpen en verstand hebben van fotografie. Ik had zelf mijn spullen op een vrijdagavond om 21:00 uur besteld en kreeg om 21:15 een bericht dat mijn pakket was verstuurd. De volgende dag kwam mijn pakketje al binnen. Top!

Dennis Venema 08-10-2010

De producten zijn veelal op voorraad. After sales ook prima heb ik onlangs ervaren met een product. Snel met retour mailen.

Alice Dohmen 08-10-2010

Zeer tevreden m.n. over levering. Er zou iets meer info over het product gegeven kunne worden maar dat is persoonlijk

naampeddel 08-10-2010

Goede website,snelle levering en alles goed verpakt.

hel1tjeh 08-10-2010

Ik ben enorm verrast door de snelle service van deze internetshop. Ik had om ongeveer 15.00 besteld, en ik had het de dag erna om 12.30 in huis. Kortom GEWELDIG! Wat een snelle levering. Alles was netjes verpakt. Ben er tevreden, en zal vrienden/familie zeker aanraden om daar te bestellen. Mijn complimenten! Ga zo door!

Chip61 08-10-2010

echt zeer goede winkel zowel internet als winkel in Urk,
prima service en vlotte en pronte levering

Blekkink 08-10-2010

Snelle levering. Goedkoop!

Ramon Mosterd 08-10-2010

Overzichtelijke website, snelle levering, producten goed verpakt.

Hendrik54 08-10-2010

Voor de eerste keer bij CameraNu gekocht. De bestelde camera bleek inderdaad op voorraad te zijn, de verzending kwam dus keurig op tijd.

ajp1950 07-10-2010

Goede informatie, meerkeuzemogelijkheid bij accessoires, supersnelle levering en afhandeling.

Nikontje 07-10-2010

heldere website; concurrerende prijzen; erg goede service m.b.t. retourzendingen; erg klantvriendelijk aan de telefoon. Cameranu is echt een topper!

SJG11 07-10-2010

Heldere informatie en keurig op tijd geleverd!

JansvanS 07-10-2010

Hele duidelijke website, overzichtelijk, winkelwagentje werkt goed, wijzigingen zijn goed door te voeren, betaling via iDeal werkt prima,
Winkel op industrieterrein is goed te bereiken.
Levering vlot en zoals beloofd wanneer voor 17.30 uur besteld, de volgende dag in huis.

Marceldefotograaf 07-10-2010

Alles wat beloofd wordt klopt. De helpdesk is super snel en prettig in de omgang. Waren alle online winkels maar zo. Uiteraard waren de scherpe prijs de trigger voor me om hier iets te bestellen.

MarcCanon 07-10-2010

Duidelijke site, binnen enkele minuten reactie op vraag per email, snel en correct verzonden. Net als eerdere bestellingen: PRIMA! Betrouwbare leverancier, ga zo door en bedankt voor jullie goede service.

liekejansbeken 07-10-2010

Tijdens mijn bestelling is gratis verzending aangboden. Ook had ik na 6uur besteld en de volgende dag stonden ze aan de deur!

Orphean 07-10-2010

Website is prima als je weet wat je zoekt, om wat rond te dolen om te shoppen werkt niet lekker want je ziet niet veel voordat je al een keuze hebt gemaakt...geen globaal overzicht dus maar dat kan misschien ook niet anders vanwege het uitgebreide assortiment.

Voorraad informatie is accuraat en dat is heel prettig.

Winkel prima bereikbaar maar bij voorkeur alleen bezoeken buiten de populaire winkeltijden want anders is het veel te druk...

Bestelling en levering keurig volgens afspraak.

Apparaat bevalt me ook nog eens prima en voldoet aan de objective verwachtingen die ik had.

Loonenjan 07-10-2010

Dit was niet mijn eerste bestelling bij CameraNu en zal waarschijnlijk ook niet mijn laatste zijn. Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten en de correcte wijze waarop een bestelling wordt afgerond.

Marco-polo 07-10-2010

Goede prijs, keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Philip Unger 07-10-2010

Cameranu kan er niets aan doen dat ik het objectief geretourneerd heb, omdat de AF niet werkte in combinatie met mijn Pentax K10D. De afhandeling was prima, flexibel en tot mijn volle tevredenheid.

Twan Hak 07-10-2010

dit is de derde camera die ik hier nu bestel
zeer snelle levering, scherp geprijsd en goed op voorraad

jackomodo 07-10-2010

Prima product, dito prijs, goede voorlichting en keurige aflevering

thijmco 07-10-2010

goed en netjes volgens afspraak geleverd!
top !

Eric Walraven 07-10-2010

Beloofd wordt levering de volgende dag. Je kunt het proces precies volgen en alles wordt op tijd geleverd

JohnSfoto 07-10-2010

3,2
Hetgeen ik bestelde is niet leverbaar hoewel het op de site als leverbaar staat en blijft staan. Van het toegezonden vervangend product werkt een deel niet. Discussie met een medewerker blijkt aanvankelijk zinloos. Koude douche dus CameraNu

hartenkraal 07-10-2010

supersnelle levering van prima artikel.

joost.m 07-10-2010

Perfecte service, verzorgde verzending en verpakking, zeer uitgebreide site met correcte informatie, wat bij andere sites nog wel eens anders is.

Zeer betrouwbaar

Deen 07-10-2010

Het product om 21.15 uur 's avonds besteld en toch werd deze onverwacht de volgende dag bezorgd! De prijs was het beste en de combo deals erg handig. Elke (camera) webshop zou zo handig & simpel moeten zijn.

rcapello 07-10-2010

Gebruiksvriendelijke website met suggesties voor aanvullende producten. Zeer snelle levering (binnen 1 dag).

MayBee 07-10-2010

Supersnelle levering. Ik had hem 's avonds om 20.30 uur besteld en tot mijn verbazing stond TNT de volgende ochtend al op mijn stoep! Netjes in een doos met 'if seal is broken do not open' tape eroverheen. Zo hoort het!

cpiets 07-10-2010

Ik had een Canon lens gekocht die samen met de body veel te zwaar bleek te zijn voor mijn zeer slechte nek. Na kontakt met de afdeling klantenservice mocht ik de lens retourneren. Na een paar dagen had ik het volledige aankoopbedrag weer op mijn rekening staan. Vind ik toch wel erg netjes!!!!

melissa-cliche 07-10-2010

Prima service! Ik had mijn bestelling geplaatst en de volgende dag had ik het product al in huis!

Erik Holties 06-10-2010

prima voor elkaar. Goede prijs/kwaliteit/service verhouding.

jopjo 06-10-2010

Zeer snelle levering, degelijk verpakt. Wat ik zeer positief vind is de snelle reactie op e-mails die ik stuurde met vragen.

reroru 06-10-2010

Supersnelle levering en topservice!

1971FW 06-10-2010

Er is gevraagd door CameraNu om een reactie te sturen. Nu wil ik niet voor iedereen een reactie sturen maar zij verzorgen de leveringen geweldig en reactie op mailtjes is ook altijd goed.

Greetje1929 06-10-2010

Snelle afhandeling. Top dat er geen verzendkosten gerekend worden.
Ze maken waar wat ze beloven.
Binnen een dag keurig geleverd.
Via TNT- post prima te traceren.

Bronkie12 06-10-2010

Heel prettige zaak, snelle service met leveren van artikelen. Goede snelle reacties op mails.
Goede service bij kapotte artikelen.

glangen 06-10-2010

Product op voorraad en de dag van bestelling verstuurd.

Johnniebravo 06-10-2010

Geweldige service en duidelijke website.
Er stond besteld vóór 17.30 uur de volgende dag geleverd. Ik bestelde rond 21.00 uur en had de lens toch de volgende dag al in huis. Prima

Jopie Canon 06-10-2010

Prima afhandeling van bestelling; razendsnel want al volgende dag afgeleverd.

daandeboer 06-10-2010

alles is gewoon prima verlopen, snelle levering
eerder bij Redcoon besteld maar dat was een drama, ontzettend slechte service
fijn dat mijn bestelling bij jullie vlekkeloos is verlopen

Guus7 06-10-2010

Vlekkeloze en snelle afhandeling. Goede communicatie.

vandenhoutbestratingen 06-10-2010

dit heb ik echt nog nooit meegemaakt

wat een top shop!!

nikon d3100 bestelt op 04-10-2010 rond 20 uur.

en gelijk de volgende dag 05-10-2010 rond 3 uur werd hij al bezorgd.

Superrrr...bedankt

kimberly06 06-10-2010

Het is een mooie set ik heb ook nog een extra set bij gekocht het mooie van de set is dat je je contactpersonen en verschillende groepen kan verdelen alles werkt heel gemakkelijk 200 namen geweldig je kan ze gemakkelijk van de ene set naar de andere copieern. Voor ons is hij oke goede levering steeds mailtjes over de stand van zaken echt oke!