Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Reinemans 24-09-2010

Had deze lens net voor 17:00 besteld en de volgende dag werd hij netjes gelevend.
Dit is mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl en tot nu toe vind ik het top.

roheva 24-09-2010

Supersnelle levering en goede waar

Walter-p 24-09-2010

Scherpe prijs en zeer snelle levering direct de volgende ochtend.

kbmaat 24-09-2010

Website gaf prima informatie, vergelijking tussen producten was goed mogelijk. Levering volgens de belofte op de site. Facturering via mail.
Zee tevreden!

pvl1945 23-09-2010

1x fotocamera retour, dat werd eveneens op een
snelle en correcte manier afgewerkt zoals ik
dat ook gewend ben bij bestellingen

Hendrik en Heiltje 23-09-2010

Camera heeft de zaken goed op een rijtje, word altijd op een goede en vriendelijke manier geholpen en geven altijd een goed en degelijk advies, bedrijf heeft een eigen en degelijke service afdeling, heeft een mooie en overzichtlijke showroom, en het bedrijf is vanuit verschillende richtingen goed bereikbaar, kortom een goed en degelijk bedrijf.

sjaanp 23-09-2010

de service is prima
wordt op tijd geleverd wat ze afspreken

rotator 23-09-2010

scherpe prijs / keurig geleverd
bevestig mijn eerdere conclusie, dat dit bedrijf
in alle opzichten voldoet aan de hoogste normen
die je mag stellen.

edialpd 23-09-2010

Heldere site, heldere kostenstructuur, prima levering.

G.Nijland 23-09-2010

Telefonisch goed bereikbaar en goed advies gekregen
De bestelling is super snel geleverd, incl een link om het pakket te kunnen volgen op de site.
We zijn dus goed tevreden.
Het gekochte artikel bevalt prima

Kor Kruithof 23-09-2010

Heeeeel snelle levering! Prima website; goede informatie. Ook keurig bezorgd door TNT overigens.

201152 23-09-2010

CameraNu.nl heeft een supper service.
Ook in de winkel hebben ze alle tijd voor je.
Ik vindt het voor mij jammer dat de winkel zo ver weg is Urk is voor mij niet naast de deur.
Daarom maak ik gebruik van de supper service via internet.
Ga zo door jongens TOPPIE

Pedri 23-09-2010

Prijs-kwaliteitsverhouding is prima.
Levering altijd goed.

shannonlala 23-09-2010

Normaal doe ik niet aan beoordelingen geven, maar CameraNU.nl is echt GEWELDIG! Echt alles wat er goed te doen valt doen zij Perfect. Een overzichtelijke website, snelle(en dan bedoel ik ook echt de volgende dag in huis) levering, goede service en klantvriendelijk. Ik ben er echt heel enthousiast over sinds ik laatst bij een andere camera winkel(ik zal de naam maar niet noemen) het een en ander had besteld en het viel vies tegen. Toen realiseerde ik me hoe goed CameraNU is. Mocht je twijfelen om hier te bestellen... Gewoon doen!! you won't regret it.

j.haringsma 23-09-2010

Directe reactie op vragen per mail. Snelle levering en betaalgemak. Lage prijs.

Leegwater 23-09-2010

overzichtelijke , goed gedocumenteerde en logische website.
Goede comunicatie over de status van de bestelling en levering.

Justin1989 23-09-2010

Dit is reeds de 3e camera die ik gekocht heb bij Cameranu.nl Altijd up to date voorraad, goed beschermde verzending en werkende producten, en dat alles voor een scherpe prijs op een overzichtelijke site gemakkelijk te bestellen via Ideal, dat is naar mijn mening alles wat een consument van tegenwoordig wil, ga zo door!

misala 23-09-2010

Bezit sinds 2 Maanden de Sony Handycam HDR-CX155.
Ben zeer tevreden over de aankoop van het apparaat, en heb een goede tip gekregen van de verkoper voor ik deze camera kocht.
Dit is de 3e aankoop bij Cameranu.nl en ben zeer tevreden over bestelling, verzending, aankoop, en afwikkeling

wim van der ham 23-09-2010

Zeer snelle levering en reaktie op vragen

Rmdejong 23-09-2010

Zondag diverse zaken besteld zoals CF kaart en aparte batterijen. Via mails keurig over status op de hoogte gehouden. Woensdag door de post afgeleverd.

Net al voorgaande keren weer perfect gegaan.

john maassen 23-09-2010

zeer correcte en professionele afhandeling bij
aankoop van dit product.

h.h.den engelsen 23-09-2010

Goed overzicht van artikelen Bestelling en levering snel. Beoordeling van gebruikers prettig op de website.

familie Niessen 22-09-2010

Wij hebben al vaker producten besteld bij CameraNU en dat is steeds tot volle tevredenheid. De winkel is telefonisch goed bereikbaar en de medewerkers zijn stuk voor stuk deskundig. Nieuw gelanceerde artikelen staan razend snel op de site en voorradig.
De levering kan zowel per post als afhalen in de winkel. Per post is écht een superservice: voor 17.30 uur besteld is de volgende werkdag geleverd. Ook de prijsstelling van CameraNU is concurrerend met andere webwinkels.

langebroeck 22-09-2010

Complete informatie over toestel op site, goede prijsvergelijking mogelijk, beperkte verzendkosten, aflevering binnen de afgesproken termijn, gewoonweg een perfecte aankoop en aflevering. Voor herhaling vatbaar, uiteraard voor andere producten.

erwin51 22-09-2010

Scherm gezien op internet. De prijs was prima evenals de beschrijving. S'avonds besteld en toch de volgende ochtend in huis voor laag tarief.
Prima! Product bevalt goed en voldoet aan mijn verwachtingen.

freek de jonge 22-09-2010

Gewoon prettig online winkelen. Aantekeningen bij bestelling worden goed gelezen. Levering vanuit voorraad binnen 36 uur. Prima.

P en T 22-09-2010

De winkel is keurig en correct. Ment neemt zelf met mij contact op als de levering op Ameland niet onder rembours kan maar alleen via vooruit betaling. En dat net na de bestelling te hebben geplaatst. Na betaling een super snelle reactie en de levering volgde zeer vlot.

J.W.Steffelaar 22-09-2010

Correct telefonisch contact, oplossings-gericht bij een "hik" in het digitaal bestelformulier. Zorgvuldige afhandeling, volgens afspraak binnen 24 u thuis bezorgd.

Hans0492 22-09-2010

Zeer snelle levering. Vandaag voor 16.00 uur betaald, de volgende dag geleverd werd beloofd. En dat klopt inderdaad. Bravo, want dat gebeurd niet meer zo vaak in deze tijd waarop bedrijven kennelijk niet meer uit voorraad kunnen of willen leveren.

vandem7 22-09-2010

Website is helder duidelijk en snel, bereikbaarheid is iets minder, maar goed ik woon dan ook niet in de buurt van Urk, online is de bereikbaarheid perfect!

over bestellen en leveren kan ik kort zijn, snel en goed! altijd goed verpakt en keurig verzonden!

aftersales toevallig een keer mee gemaakt dmv een actie... evenals het info mail adres, perfect en zeer snel!

ik ben een zeer tevreden klant!

Ray van der Snay 22-09-2010

Goede webwinkel met een uitgebreid assortiment en prima aftersales. Mijn aankoop (lens) viel me bij gebruik toch tegen, waarna zonder morren deze weer retour kon worden gebracht. Het enige minpuntje vond ik zelf dat het retourbedrag niet meteen contant kon worden afgegeven.

caboma 22-09-2010

eigenlijk iets te laat besteld, toch de volgende dag al binnen! Netjes verpakt.

P.Hilverdink 22-09-2010

supersnelle levering incl. track&trace code
om het pakket te volgen.
eigenlijk wilde ik gewoon allemaal 10-en geven,
maar niemand is natuurlijk perfect.

rfthon 22-09-2010

Snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden d.m.v. email.

tonvanschajik 22-09-2010

Het gezochte artikel moest nog op de markt komen. Ik kreeg keurig netjes een mail op het moment dat het artikel beschikbaar was; zonder aankoopverplichtingen.
Bedrag overgemaakt en de volgende dag het artikel in huis.
Top service!!

Hanoch 22-09-2010

Telefonisch goed geholpen. In de winkel geen opdringerige verkopers. Website duidelijk en overzichtelijk.

Peerke1007 22-09-2010

Snelle levering (binnen 24 uur), helemaal kompleet en precies wat ik er van verwacht.

martie71 22-09-2010

Betrouwbare winkel om te bestellen, snelle levering. Enig minpuntje is het extra bijbestelde inktpakket. De afbeelding gaf iets anders aan dan je krijgt. Wordt vermeld. Maar als je daar niet altijd oplet, dan sta je raar op te kijken.

bvd8394 22-09-2010

goede snelle levering

CarolinevdB 22-09-2010

Erg snelle en correcte levering van het product.

mheinst 22-09-2010

Snelle levering en een scherpe prijs.

bonica1 22-09-2010

Beste van Cameranu.nl,

Het was de 1e keer dat we een produkt van Camerenu.nl hebben besteld, ik moet constateren dat het tot nu toe perfect is geregeld.
Ik hoop dat de camera goed bevalt en blijft functioneren.
ik mag er vanuit gaan dat bij eventuele reparatie dit ook goed opgelost gaat worden, dit is voor alsnog niet van toepassing.

hr01 22-09-2010

Deskundig advies, gemakkelijk bestellen en snelle levering. Kan niet beter

Tilman 22-09-2010

Goede prijs en makkelijk op te halen in Urk!

Saudia1090 22-09-2010

Goede website, mooie winkel waar alle artikelen goed te bekijken zijn en prima hulp/uitleg bij de aankoop.

Ernst-Dirk 22-09-2010

Prima site, uitstekende levering, op tijd en goed verpakt.

jslagter 21-09-2010

Goede prijs en zeer snelle levering met een duidelijke weergave op de site of produkten al of niet op voorraad zijn.

WvHg 21-09-2010

Zeer snelle levering gisteren om 19:00 besteld vandaag ontvangen ben zeer tevreden met kopen op dit winkel
via internet of op de winkel zelf in Urk in de winkel is er tijd voor de klant bravo

byterunner 21-09-2010

Zoals altijd bij CameraNu altijd stipte levering. Goede informatie per mail. Ook aan de telefoon altijd direct vriendelijke hulp.

Elri13 21-09-2010

Vlotte afwerking van mijn bestelling. Niets op aan te merken,