Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

robjeranking 09-10-2010

Duidelijke goede website. Duidelijke e-mail notificatie na plaatsen van bestelling en zeer snelle levering.

simon b 09-10-2010

Super snelle levering
Zeer prettig dat de bestelling aangetekend wordt verstuurd
en goed verpakt is

naam232 09-10-2010

Ben zeer tevreden over de webshop, wat ze beloven doen ze ook.

JokeBeersBlom 09-10-2010

Ik ben allang een vaste klant bij CameraNu, mede i.v.m. mijn werk schaf ik daar behoorlijk wat producten aan. Je wordt er altijd heel fijn geholpen, de service is prima en ondanks dat het een uur rijden is ga ik er graag heen. Maar bestel ook wel online, supersnelle levering. Kortom ik ben een zeer tevreden klant!

JosBergman 09-10-2010

Nadeel verzending: TNT.. Helaas kennen deze geen avondbezorging, dus dag 1 briefje in de bus, dag 2 briefje in de bus, dag 3 ophalen postagentschap.

breek 09-10-2010

De snelheid van levering en de correcte aflevering geven voor mij de doorslag om Camernu te kiezen.

conny van poppel 09-10-2010

de website was goed te vinden en de levering van het toestel was zeer snel en netjes!!

j.k.40 09-10-2010

De leveranties vinden snel en zonder problemen zeer snel bestelling zoals beloofd in de voorwaarden.
Ook als een produkt niet direkt leverbaar is wordt mijns inziens toch snel er voor gezorgd dat het bestelde snel wordt nageleverd.
Mij is gebleken dat als artikelen niet binnen een redelijke tijd geleverd kunnen worden men als men de wens daartoe tekennen geeft, het reeds betaalde bedrag snel nadat hiertoe is besloten tot retour betaling over gaat.
De berijkbaarheid is goed niet teveel elctronische antwoord robots, de website is goed uitgerust, antwoord op emails is redelijk te noemen.

Jan Strik 09-10-2010

Inderdaad 's middags besteld de volgende morgen in huis, terwijl de volgende morgen zaterdag betrof.

klant2010 09-10-2010

Gisterenavond pas om 19.15 besteld en nu (zaterdagochtend) al in huis!!!
Helemaal geweldig!

timmie 10 09-10-2010

Een prima shopwinkel
Doen wat ze beloven,Dag tevoren besteld,de volgende dag al in huis,dus razendsnel

Berimbau 09-10-2010

Dag 1 besteld, dag 2 in huis. Via tracktrace is het pakket te volgen. De printer is in nieuwstaat afgeleverd, dus men is er netjes mee om gegaan.

J. Visser 09-10-2010

Tot op nu toe voor mij de meest betouwbare leveran-cier met een geweldige service dit bedrijf is echt een aanrader.

G.J.Pol 08-10-2010

uitstekende afhandeling van vragen bij aankoop van nieuwe spullen!!!
OOkde mogelijkheid tot volgen van opleidingen (kost natuurlijk ook gel) maar geeft je als klant het gevoel dat nazorg bij cameranu.nl hoog in het vaandel staat.

pm178 08-10-2010

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis.

carinovich 08-10-2010

Vrijdag einde van de middag besteld, volgende ochtende dag om 12.00 al in huis!!! super service, snelle reactie op mails!!

Andre Janssen 08-10-2010

Gewoon keurig netjes en vooral snelle levering. Zoals het gewoon hoort dus.

alkmaar 23 08-10-2010

snel gevonden en zeer snel bezorgd.Mooie camera met veel gebruiksmogelijkheden en scherpe foto's.

Ad_59 08-10-2010

Snelle website, producten zijn goed en duidelijk op te zoeken. En zeer snelle levering van de artikelen die op voorraad zijn. Top ga zo door...

43Hans 08-10-2010

Snelle reactie op de bestelling en ook een levering op de sfgesproken tijd.

Clauwdiejaa 08-10-2010

Goede webshop, duidelijk.
Snelle levering, netjes een email met daarin het pakketnummer. Kortom prima. Kom hier zeker nog eens terug.

Igorigor 08-10-2010

Erg goede webwinkel met snelle levering. Zeer vriendelijke klantenservice met personeel die je zoveel mogelijk proberen te helpen en verstand hebben van fotografie. Ik had zelf mijn spullen op een vrijdagavond om 21:00 uur besteld en kreeg om 21:15 een bericht dat mijn pakket was verstuurd. De volgende dag kwam mijn pakketje al binnen. Top!

Dennis Venema 08-10-2010

De producten zijn veelal op voorraad. After sales ook prima heb ik onlangs ervaren met een product. Snel met retour mailen.

Alice Dohmen 08-10-2010

Zeer tevreden m.n. over levering. Er zou iets meer info over het product gegeven kunne worden maar dat is persoonlijk

naampeddel 08-10-2010

Goede website,snelle levering en alles goed verpakt.

hel1tjeh 08-10-2010

Ik ben enorm verrast door de snelle service van deze internetshop. Ik had om ongeveer 15.00 besteld, en ik had het de dag erna om 12.30 in huis. Kortom GEWELDIG! Wat een snelle levering. Alles was netjes verpakt. Ben er tevreden, en zal vrienden/familie zeker aanraden om daar te bestellen. Mijn complimenten! Ga zo door!

Chip61 08-10-2010

echt zeer goede winkel zowel internet als winkel in Urk,
prima service en vlotte en pronte levering

Blekkink 08-10-2010

Snelle levering. Goedkoop!

Ramon Mosterd 08-10-2010

Overzichtelijke website, snelle levering, producten goed verpakt.

Hendrik54 08-10-2010

Voor de eerste keer bij CameraNu gekocht. De bestelde camera bleek inderdaad op voorraad te zijn, de verzending kwam dus keurig op tijd.

ajp1950 07-10-2010

Goede informatie, meerkeuzemogelijkheid bij accessoires, supersnelle levering en afhandeling.

Nikontje 07-10-2010

heldere website; concurrerende prijzen; erg goede service m.b.t. retourzendingen; erg klantvriendelijk aan de telefoon. Cameranu is echt een topper!

SJG11 07-10-2010

Heldere informatie en keurig op tijd geleverd!

JansvanS 07-10-2010

Hele duidelijke website, overzichtelijk, winkelwagentje werkt goed, wijzigingen zijn goed door te voeren, betaling via iDeal werkt prima,
Winkel op industrieterrein is goed te bereiken.
Levering vlot en zoals beloofd wanneer voor 17.30 uur besteld, de volgende dag in huis.

Marceldefotograaf 07-10-2010

Alles wat beloofd wordt klopt. De helpdesk is super snel en prettig in de omgang. Waren alle online winkels maar zo. Uiteraard waren de scherpe prijs de trigger voor me om hier iets te bestellen.

MarcCanon 07-10-2010

Duidelijke site, binnen enkele minuten reactie op vraag per email, snel en correct verzonden. Net als eerdere bestellingen: PRIMA! Betrouwbare leverancier, ga zo door en bedankt voor jullie goede service.

liekejansbeken 07-10-2010

Tijdens mijn bestelling is gratis verzending aangboden. Ook had ik na 6uur besteld en de volgende dag stonden ze aan de deur!

Orphean 07-10-2010

Website is prima als je weet wat je zoekt, om wat rond te dolen om te shoppen werkt niet lekker want je ziet niet veel voordat je al een keuze hebt gemaakt...geen globaal overzicht dus maar dat kan misschien ook niet anders vanwege het uitgebreide assortiment.

Voorraad informatie is accuraat en dat is heel prettig.

Winkel prima bereikbaar maar bij voorkeur alleen bezoeken buiten de populaire winkeltijden want anders is het veel te druk...

Bestelling en levering keurig volgens afspraak.

Apparaat bevalt me ook nog eens prima en voldoet aan de objective verwachtingen die ik had.

Loonenjan 07-10-2010

Dit was niet mijn eerste bestelling bij CameraNu en zal waarschijnlijk ook niet mijn laatste zijn. Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten en de correcte wijze waarop een bestelling wordt afgerond.

Marco-polo 07-10-2010

Goede prijs, keurig verpakt en op tijd bezorgd.

Philip Unger 07-10-2010

Cameranu kan er niets aan doen dat ik het objectief geretourneerd heb, omdat de AF niet werkte in combinatie met mijn Pentax K10D. De afhandeling was prima, flexibel en tot mijn volle tevredenheid.

Twan Hak 07-10-2010

dit is de derde camera die ik hier nu bestel
zeer snelle levering, scherp geprijsd en goed op voorraad

jackomodo 07-10-2010

Prima product, dito prijs, goede voorlichting en keurige aflevering

thijmco 07-10-2010

goed en netjes volgens afspraak geleverd!
top !

Eric Walraven 07-10-2010

Beloofd wordt levering de volgende dag. Je kunt het proces precies volgen en alles wordt op tijd geleverd

JohnSfoto 07-10-2010

3,2
Hetgeen ik bestelde is niet leverbaar hoewel het op de site als leverbaar staat en blijft staan. Van het toegezonden vervangend product werkt een deel niet. Discussie met een medewerker blijkt aanvankelijk zinloos. Koude douche dus CameraNu

hartenkraal 07-10-2010

supersnelle levering van prima artikel.

joost.m 07-10-2010

Perfecte service, verzorgde verzending en verpakking, zeer uitgebreide site met correcte informatie, wat bij andere sites nog wel eens anders is.

Zeer betrouwbaar

Deen 07-10-2010

Het product om 21.15 uur 's avonds besteld en toch werd deze onverwacht de volgende dag bezorgd! De prijs was het beste en de combo deals erg handig. Elke (camera) webshop zou zo handig & simpel moeten zijn.

rcapello 07-10-2010

Gebruiksvriendelijke website met suggesties voor aanvullende producten. Zeer snelle levering (binnen 1 dag).