Deze score is berekend op basis van 2400 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daffie99 11-10-2010

goede site.

Tip ter verbetering. bouw een check in voor adres vs postcode. Ik had het goede adres, maar per ongeluk een verkeerde letter bij de postcode ingevuld. TNT kijkt alleen maar naar de postcode + huisnummer (welke combinatie in dit geval niet bestond) en dus zat ik de hele dag voor niets thuis te wachten.
Is uiteindelijk een dag later wel geleverd.

hettief 11-10-2010

goede en snelle levering.
geen verzendkosten!
goedkoopste webwinkel

huub1948 11-10-2010

Een keurige correct afgehandelde transactie.

sumjarn 11-10-2010

bestelling goed en erg vriendelijk afgehandeld
we hebben de bestelling afgehaald, we moesten een uur wachten voor we aan de beurt waren. dit is erg lang, maar als je dan aan de beurt bent nemen ze de tijd wel voor je vragen
(vandaar het lange wachten natuurlijk)
op de website zou het fijn zijn om ook op prijs te kunnen zoeken en niet alleen op merk

Tine de Z 11-10-2010

Ik moest vrij snel een nieuwe zoomlens hebben voor mijn Canon EOS camera. Bestelde via camera nu de lens en kreeg binnen 24 uur de lens binnen. Snelle en goede servicem zodat ik met een nieuwe lens nog op vakantie kon.

willemiensmit 11-10-2010

CameraNU.nl is gewoon een zeer betrouwbaar adres, zowel on- als offline. De juiste expertise is in huis en je wordt altijd vriendelijk geholpen. Jammer dat ik niet dichter in de buurt van de winkel woon, anders ging ik veel vaker langs om te snuffelen en dus om dingen te kopen.

goud11 11-10-2010

's avonds rond 21.00uur besteld, dag daarna rond 13.00uur afgeleverd!!

cornelis 71 11-10-2010

Zeer te spreken over de levertijd van bestelde artikelen. s'Avonds laat besteld en de volgende morgen reeds afgeleverd aan de deur.
Klasse!!

K Out 11-10-2010

Via internet besteld, kun je in de winkel bij de ophaalbalie terecht. Scheelt een hoop wachten.

w.jongstra 11-10-2010

Goede website met een perfecte levering.
Zeer overzichtelijk en veel keus in producten.

KimPepp 11-10-2010

Alle gewenste producten op voorraad (body, lens, flitser, battery grip, verschillende SD-cards en tas), en in combinatie met andere producten met "combi-korting" aangeboden op de website.
Erg overzichtelijke website.

verzending direct de volgende werkdag, e-mails over verzending en factuur prima verzorgd.

Ik ben een zeer tevreden klant!

markwouter 11-10-2010

Dit is de tweede keer dat ik bij CameraNU koop, naar volle tevredenheid. Ook telefoon en email contact werken prima, ga zo door.

Patrick Wagenaar 11-10-2010

Vlotte afhandeling en direct reactie op gestelde vragen. Gehele proces van bestelling tot leverantie goed op de hoogte gehouden.

Doen wat je beloofd, daar wordt ik vrolijk van!

Integralist 11-10-2010

Prima afhandeling volgens afspraak. Ook de track en trace is handig, zodat je weet wanneer je je pakket kunt verwachten.

Rob Moen 11-10-2010

Uitstekend personeel, een goede website, uitstekende bereikbaarheid en scherpe prijzen maken dit waarschijnlijk de beste fotografie winkel van Nederland.

Jacob Schipper 10-10-2010

Perfecte verpakking, mooi op tijd.

J. Lohr 10-10-2010

Duidelijke methode van bestellen en betalen. Goede informatie betreffende de bestelstaus via email.

tomblok 10-10-2010

snelle levering en het juiste product wat wil je nog meer.

cbd9f223 10-10-2010

goede informatie en snelle levering. Ik heb er inmiddels meerdere producten gekocht. Een aanrader!!

harriew 10-10-2010

alles super goed en snel verwerkt, zowel de bestelling als de levering.

M.J.J. van Nassau 10-10-2010

Ik ben zeer tevreden over CameraNu en mijn aankoop.
Zeer goede behandeling.

carladonald 10-10-2010

Heb reeds eerder via CameraNu apparaten besteld. Levering is volgens afspraak, snel en goed te volgen en de aanschafprijs en de verzendkosten zijn laag. De goedkoopste prijs voor de Canon printer blijft wel één van de belangrijkste reden om voor CameraNu is kiezen maar ook de service.

Katwijk-Heij 09-10-2010

Fantastisch.
Goed telefonisch bereikbaar voor evt. vragen.
Verzending correct volgens afspraak.
Goede informatie.
Op de site zou ik revieuws op prijs stellen.
Kan ik op andere sites wel vinden!

was_sie 09-10-2010

Makkelijk een bestelling plaatsen
Duidelijk overzicht wat je besteld.
Snelle bevestiging van bestelling
Snelle levering van de bestelling
Allemaal TOP!!!

robjeranking 09-10-2010

Duidelijke goede website. Duidelijke e-mail notificatie na plaatsen van bestelling en zeer snelle levering.

simon b 09-10-2010

Super snelle levering
Zeer prettig dat de bestelling aangetekend wordt verstuurd
en goed verpakt is

naam232 09-10-2010

Ben zeer tevreden over de webshop, wat ze beloven doen ze ook.

JokeBeersBlom 09-10-2010

Ik ben allang een vaste klant bij CameraNu, mede i.v.m. mijn werk schaf ik daar behoorlijk wat producten aan. Je wordt er altijd heel fijn geholpen, de service is prima en ondanks dat het een uur rijden is ga ik er graag heen. Maar bestel ook wel online, supersnelle levering. Kortom ik ben een zeer tevreden klant!

JosBergman 09-10-2010

Nadeel verzending: TNT.. Helaas kennen deze geen avondbezorging, dus dag 1 briefje in de bus, dag 2 briefje in de bus, dag 3 ophalen postagentschap.

breek 09-10-2010

De snelheid van levering en de correcte aflevering geven voor mij de doorslag om Camernu te kiezen.

conny van poppel 09-10-2010

de website was goed te vinden en de levering van het toestel was zeer snel en netjes!!

j.k.40 09-10-2010

De leveranties vinden snel en zonder problemen zeer snel bestelling zoals beloofd in de voorwaarden.
Ook als een produkt niet direkt leverbaar is wordt mijns inziens toch snel er voor gezorgd dat het bestelde snel wordt nageleverd.
Mij is gebleken dat als artikelen niet binnen een redelijke tijd geleverd kunnen worden men als men de wens daartoe tekennen geeft, het reeds betaalde bedrag snel nadat hiertoe is besloten tot retour betaling over gaat.
De berijkbaarheid is goed niet teveel elctronische antwoord robots, de website is goed uitgerust, antwoord op emails is redelijk te noemen.

Jan Strik 09-10-2010

Inderdaad 's middags besteld de volgende morgen in huis, terwijl de volgende morgen zaterdag betrof.

klant2010 09-10-2010

Gisterenavond pas om 19.15 besteld en nu (zaterdagochtend) al in huis!!!
Helemaal geweldig!

timmie 10 09-10-2010

Een prima shopwinkel
Doen wat ze beloven,Dag tevoren besteld,de volgende dag al in huis,dus razendsnel

Berimbau 09-10-2010

Dag 1 besteld, dag 2 in huis. Via tracktrace is het pakket te volgen. De printer is in nieuwstaat afgeleverd, dus men is er netjes mee om gegaan.

J. Visser 09-10-2010

Tot op nu toe voor mij de meest betouwbare leveran-cier met een geweldige service dit bedrijf is echt een aanrader.

G.J.Pol 08-10-2010

uitstekende afhandeling van vragen bij aankoop van nieuwe spullen!!!
OOkde mogelijkheid tot volgen van opleidingen (kost natuurlijk ook gel) maar geeft je als klant het gevoel dat nazorg bij cameranu.nl hoog in het vaandel staat.

pm178 08-10-2010

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis.

carinovich 08-10-2010

Vrijdag einde van de middag besteld, volgende ochtende dag om 12.00 al in huis!!! super service, snelle reactie op mails!!

Andre Janssen 08-10-2010

Gewoon keurig netjes en vooral snelle levering. Zoals het gewoon hoort dus.

alkmaar 23 08-10-2010

snel gevonden en zeer snel bezorgd.Mooie camera met veel gebruiksmogelijkheden en scherpe foto's.

Ad_59 08-10-2010

Snelle website, producten zijn goed en duidelijk op te zoeken. En zeer snelle levering van de artikelen die op voorraad zijn. Top ga zo door...

43Hans 08-10-2010

Snelle reactie op de bestelling en ook een levering op de sfgesproken tijd.

Clauwdiejaa 08-10-2010

Goede webshop, duidelijk.
Snelle levering, netjes een email met daarin het pakketnummer. Kortom prima. Kom hier zeker nog eens terug.

Igorigor 08-10-2010

Erg goede webwinkel met snelle levering. Zeer vriendelijke klantenservice met personeel die je zoveel mogelijk proberen te helpen en verstand hebben van fotografie. Ik had zelf mijn spullen op een vrijdagavond om 21:00 uur besteld en kreeg om 21:15 een bericht dat mijn pakket was verstuurd. De volgende dag kwam mijn pakketje al binnen. Top!

Dennis Venema 08-10-2010

De producten zijn veelal op voorraad. After sales ook prima heb ik onlangs ervaren met een product. Snel met retour mailen.

Alice Dohmen 08-10-2010

Zeer tevreden m.n. over levering. Er zou iets meer info over het product gegeven kunne worden maar dat is persoonlijk

naampeddel 08-10-2010

Goede website,snelle levering en alles goed verpakt.

hel1tjeh 08-10-2010

Ik ben enorm verrast door de snelle service van deze internetshop. Ik had om ongeveer 15.00 besteld, en ik had het de dag erna om 12.30 in huis. Kortom GEWELDIG! Wat een snelle levering. Alles was netjes verpakt. Ben er tevreden, en zal vrienden/familie zeker aanraden om daar te bestellen. Mijn complimenten! Ga zo door!