Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

VDM Woningen 26-10-2010

Vlotte levering, overzichtelijke webshop, vlotte site. Zo hoort het !!

RDuno 26-10-2010

Maandag besteld, dinsdag rond 12:00 in huis. Jammer dat bijgeleverd USB kabel van 3 meter er voor zorgt dat de scans niet goed gaan. Zonder deze kabel werkt de scanner prima. Scanner krijgt stroom via USB kabel, dus ik denk dat daar het probleem ligt als deze verlengd wordt.
Verder prima service en communicatie van CameraNU.nl

Ron van der Schoot 26-10-2010

Prima bedrijf, snel en correct.
After sales (nog) niet gebruikt, daarom heeft dit punt van mij nog geen beoordeling gekregen.

AliasAl 26-10-2010

De website is overzichtelijk en producten zijn goed te vinden. Tevens is er een goede informatie voorziening.
De bereikbaarheid is zeer goed zowel telefonisch, per mail als per vervoer. Ik heb met alle drie ervaring.
Ik heb meerdere malen producten gehaald uit de shop en daar ben ik zeer goed geholpen. Er werken mensen die weten waarover ze het hebben.
Ook de aftersales is super!

__tff 26-10-2010

Ontwerp en werking van de website zijn zeer goed. Bestelling werd netjes en op tijd geleverd (tracking code via e-mail).

hopefull 26-10-2010

De bestelling liep zonder problemen. Het product was netjes verpakt. De factuur klopte helemaal en bevatte geen onduidelijkheden.

Dedaal 26-10-2010

De medewerkers nemen de tijd om je zo goed mogelijk te helpen en geven een uitstekend advies. Niet de indruk gekeregen dat ze je perse iets willen verkopen.

APP de Jong 26-10-2010

Maandag besteld en dinsdag in huis. Alles keurig verpakt en aangetekend verstuurd. Prima service! Mijn volgende aankoop zal ook zeker bij Cameranu.nl zijn, en ik zal iedereen deze site aanbevelen.

anikasuu 26-10-2010

Ik ben zeer tevreden over Camera.nu ik had mijn bestelling rond 22:00 verzonden en de volgende dag had ik mijn bestelling al binnen. Eerdere bestellingen waren ook de volgende dag geleverd.
Een echte aanrader!

bipolair 25-10-2010

Een goed werkende web winkel, en binnen twee dagen al de beschikking over de printer

jaap1885 25-10-2010

Al eerder aankoen gedaan bij cameranu.nl. Zeer snelle en correcte levering/orderafhandeling!

gbosman 25-10-2010

Snel en correct, prima zakendoen.

Ton3001 25-10-2010

Uitgebreid assortiment tegen prima prijzen. Alles prima geleverd volgens bestelling, het enige is dat een verzoek om op een bepaalde dag af te leveren niet werd opgevolgd

Foskam 25-10-2010

S'middags besteld, de andere dag netjes thuis via TnTpost. Ook vragen via email beantwoord, weliswaar met de tekst van het product van canon, waar ik niet veel verder mee kwam. (inscannen van oude zwartwit negatieven.

Beriandi 25-10-2010

Zeer snel en accuraat geleverd. Volgen order perfect.

MariaK 25-10-2010

Erg snelle verzending, alles 100% in orde.
Zeer tevreden!

marionwie 25-10-2010

Goede service. Er wordt zelfs gereageerd als je iets bij je bestelling aangeeft.
Ik had bv dat ik het de volgende dag in de winkel op zou halen. Kreeg een reactie terug met tot morgen!
Kijk dan wordt het weer net iets persoonlijker.

Jan Huydts 25-10-2010

Bovenstaande lens was (gelukkig) in voorraad en de dag na bestelling via de site al thuis afgeleverd. Helaas vertoonde deze lens een mechanisch defect (het diafragma zat vast). Telefonisch kontakt opgenomen, waarbij ik een zeer vriendelijke medewerkster aan de lijn kreeg (heb ik wel eens anders meegemaakt), die direkt zei dat ik de lens kon terugsturen en ik een nieuwe kreeg. Zo gezegd zo gedaan en na 2 dagen had ik mijn nieuwe (perfect werkende lens). Hulde!!

G. Roseboom 25-10-2010

Geen klachten, zowel de berichten over de verzending als de levertijd prima voor elkaar.

Just-Hanneke 25-10-2010

Ik heb mijn camera 1 dag na bestelling via TNT ontvangen. Via iDeal is dit super makkelijk en het is ook een geweldige camera! Ook vind ik de prijzen van CameraNU.nl, als je ze vergelijkt met die van andere sites, veel goedkoper! In vergelijking met bol.com zat er wel 70,- tussen!! Super dus!

EED 25-10-2010

Geweldige service en tijdige levering. Helaas had ik een verkeerde postcode doorgegeven van het leveringsadres. Ik heb gebeld met cameranu en zij hebben ervoor gezorgd dat het pakketje alsnog op het juiste adres kwam. Prima bereikbaarheid en overzichtelijke website. Zeker de moeite waard om wederom een bestelling te plaatsen.

eeuwigetwijfelaar 25-10-2010

We hadden zelf de fout gemaakt om het verkeerde product te bestellen. Eén e-mailtje was voldoende om alles verder in orde te brengen. We moesten wat bijbetalen want de camera die we wilden was wat duurder en we moesten onze eigen verzendkosten betalen om de verkeerde camera terug te sturen, maar dat vinden wij heel normaal. Gewoon wat je verwacht gebeurt ook en daar zijn wij heel tevreden mee!

janvt70 25-10-2010

Zeer goede aftersales afhandeling.Het betrof een videocamera die niet voldeed aan mijn verwachting,
deze kon geretourneerd worden.Het aankoopbedrag kon terug gestort worden,of er iets anders voor bestellen.
Dit noem ik nog eens een goede service.

barnakid 25-10-2010

Voordat ik een camara kocht had ik de nodige vragen waarop altijd keurig antwoord is gegeven zonder hierbij een duurder product aan te prijzen. Ook omtrent de aanschaf van accesoires is men altijd correct geweest en gaf men aan dat dit ook soms niet nodig was of alsnog op een later tijdstip kon worden gekocht. Kortom; een eerlijk advies.

thezeeuw 25-10-2010

Kan kort zijn: TOP!! Waarom? Supersnelle levering, snel en adequaat antwoord op vragen.

Ton de Vries 25-10-2010

Levering binnen 24 uur. Probleempje met incompatible extra batterij naar volle tevredenheid en zeer snel opgelost. Prima.

frest 25-10-2010

Zondagavond besteld. Had mij vergist in de bestelling en direct mailtje erachteraan om eea te herstellen. Werd helemeaal correct uitgevoerd zonder meerkosten. Camera werd al opgestuurd terwijl ik nog wat extraas moest betalen omdat ik voor duurdere opties had gekozen. Deze kosten kon ik daarna gewoon betalen via Ideal. Helemaal top dus.

burnerchief 24-10-2010

vlotte levering nette prijs.
helaas voldeed het product niet aan de verwachting.
maar dat is meer een probleem van de fabrikant dan de winkel.

Toren 24-10-2010

Snelle reactie op vragen en prima en vlotte afhandeling van de bestelling.

Charlesdag 24-10-2010

Werd keurig afgehandeld, netjes en snel. Bijzonder betrouwbare winkel.

R. Kruijzen 24-10-2010

Als het artikel op voorraad is en besteld voor 17.30 uur dan heb je het de volgende dag keurig binnen. Artikelen zijn netjes verpakt. Tot nu toe alleen maar positieve ervaring! De prijzen zijn heel scherp!!!

KTV123 24-10-2010

Ik heb twee keer kort achter elkaar iets besteld, beide keren kwam het snel en was alles in orde.

jim2010 24-10-2010

Niet mijn eerste bestelling bij cameranu.nl.
Duidelijke website.
Goede comunicatie.
Snelle levering.

Robby1958 24-10-2010

enkele accessoires besteld op zondagmiddag en dinsdagochtend was alles keurig verpakt afgeleverd op huisadres.

ans46 24-10-2010

Na mijn bestelling gelijk een bevestiging ontvangen.
Daarna ook een mail dat het product verstuurd was met de trackingcode waarop je de aflevering kunt volgen.
Al met al een prima service en een duidelijke behandeling van je aankoop

opamart 24-10-2010

Snelle levering. Uitstekende lens tegen de scherpste prijs op Internet.

Rhino2 24-10-2010

Voortreffelijke service. Kamera was binnen twee dagen binnen, alles was piekfijn in orde. De tijdelijke actie zonder verzendkosten is zeer gewaardeerd.

missjain 24-10-2010

Binnen 24 uur had ik de camera, goed verpakt, in huis. Prima service!

ate10 24-10-2010

Keurige bevestiging van bestelling en afhandeling ervan. En per kerende post kwam de bestelling binnen.
En de prijs was zeer cuncurrerend (kon geen lagere prijs vinden).

hans opa 24-10-2010

Snelle levering, duidelijke communicatie en duidelijke website.

joepja 23-10-2010

och, gewoon snel en duidelijk deze zaak en correcte afhandeling

nerbeg 23-10-2010

correcte behandeling,ook bij telefonisch contact,levering als afgesproken,zeer tevreden.

cpjvanstratum 23-10-2010

Alles is naar wens verlopen. goede prijs en snelle levering

pe9046 23-10-2010

ben erg tevreden met de snelle en correcte levering

Joan123 23-10-2010

Vrijdagavond 18.15 besteld en zaterdagochtend al bezorgd.
Helemaal TOP!

Zaalvin 23-10-2010

Zeer snelle verzending. Zending goed en veilig verpakt.

Hans Loots 23-10-2010

Heb reeds meerdere malen produkten bij CameraNu besteld maar deze keer overtrof het zelfs mijn al positieve verwachtingen. Op vrijdag erg laat in de middag mijn bestelling geplaatst welke, tot mijn stomme verbazing, zaterdagmorgen reeds werd bezorgd.
Top. Nog 'n volgend compliment: het totaalpakket op fotografiegebied wat op voorraad ligt is in mijn ogen ongekent.
Zo zouden alle webwinkels moeten functioneren!

c.g esselbrugge 23-10-2010

Ik ben zeer tevreden met mijn camera, deze maakt zeer mooie foto's en dat voor een hele scherpe prijs.
Ook de service in de winkel vindt ik erg goed.

Femke2010 23-10-2010

Heldere, overzichtelijke website. Goede service. Snelle en nette levering.

plenstra 23-10-2010

Volgens de website worden bestellingen die voor 17.30 u geplaatst zijn de volgende dag bezorgd. Bestelde 's avonds om 22.00 uur. Kreeg om 22.30 u een mailtje dat de camera verzonden was. Is vervolgens de volgende dag bezorgd. Nog nooit via internet zo'n snelle levering gehad!