Deze score is berekend op basis van 2688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

tegearre 14-02-2019

Zoals zo vaak had Camera nu de laagste prijs. De ervaringen in het verleden waren zo goed dat ik totaal geen bedenkingen had. En in de webshop is het gemakkelijk bestellen en heb je hem de volgende dag al in huis. Ik heb nog geen gebruik hoeven te maken met de aftersales maar mochten er zich problemen aanbieden dan heb ik het volste vertrouwen dat het perfect wordt opgelost.

Anouk 14-02-2019

Het bestellen was heel makkelijk en ging snel, en de volgende dag was het al in huis.

NICO 14-02-2019

Mooie website, Snel gevonden. Goede prijs en snelle levering. TOP ! Bedankt !

Janneke van Gog 14-02-2019

Ruim aanbod en vriendelijke klantenservice die echt met je meedenkt en snel reageert.

Henk Vellinger 14-02-2019

De door mij gewenste lens Nikor DX 40 mm macro was zo gevonden op de site. Bestellen was een fluitje van een cent. Had gekozen voor bankbetaling en de lens werd vlot geleverd. lens in de korte tijd al veel gebruikt.

Yvonne 14-02-2019

Ik heb Lightroom plus het bijbehorende boek gekocht. De levering was goed en snel.
De cd-rom installeren kost wat moeite. Toen ik contact op nam met cameranu, zeiden ze dat ze mij niet konden helpen. Ze hadden er geen ervaring mee. Daar baalde ik van. Uiteindelijk is het goed gekomen, maar ik had het fijn gevonden als ik meer ondersteuning had gekregen.

Herman Brouwer 14-02-2019

Met problemen van een aanbieding van Sony,Cash Back terug gave die moeizaam verliep, is met tussen komst van Cameranu door hun keurig opgelost het ging om 300 euro.
een pluim voor deze ondernemer.

Dirk 14-02-2019

Betreft de eerste keer voor mij online aankoop video of foto apparatuur!!Prima webwinkel, tot laat open, komt belofte na betreft levering,

Alex49 14-02-2019

Enorm assortiment aan camera’s en accessoires tegen zeer concurrerende prijzen. Uitstekende communicatie over geplaatste bestelling. Snelle levering: de ene dag geplaatst, de volgende dag geleverd.

Roeland 14-02-2019

Heldere en gemakkelijke webshop. En ik was blij verrast met de klantvriendelijkheid: een levering die per ongeluk niet helemaal compleet was (wat niet heel erg was voor de functionaliteit van het product) werd zonder dat ik hoefde te retourneren nog eens toegezonden. Top!

G.R. van Beenen 14-02-2019

Vandaag besteld en gisteren in huis, bij wijze van spreken, maar het is wel zo dat CameraNu ook inderdaad van NU is, dus supersnel.
Een aanrader voor mensen van deze tijd, waarin toch alles snel moet zijn.

AKS 14-02-2019

Duidelijke website, prettige zoekfunctie, vlotte levering en goede service.

Hans 14-02-2019

Al meerdere keren super geholpen bij technische problemen/vragen. Snel een vakkundig iemand aan de lijn, of keurig doorverwezen. Er wordt meegedacht over de beste en voordeligste oplossing. Iedere keer opnieuw. . En dan geen lange wachttijden etc. Medewerkers hebben meteen je gegevens voor zich en weten meteen waar je het over hebt. Onlangs is ( nadat al vele Cameranu pakketten wel goed aankwamen) een pakket "verdwenen" bij postNL. Cameranu pakt dit snel en accuraat op, ik had mijn spullen op tijd en het werd financieel etc. helemaal automatisch afgehandeld. Super.

Jet Helsloot Fotografie 14-02-2019

Snel, efficient en goed advies ! nog een leescleaner set kado gekregen ! hartstikke blij mee

Jdg te H 14-02-2019

Via de site de Buteo Mark 2 besteld, een mooie schuiltent uitermate geschikt voor vogelobservatie en fotografie een absolute aanrader, keurig verpakt en netjes op tijd geleverd, minpuntje is helaas het ontbreken van een goede gebruiksaanwijzing voor met name het opbergen van deze schuiltent, misschien een tip om deze erbij te leveren, anders even kijken op you tube voor een instructievideo.
Omdat deze tent niet waterdicht is in hoosbuien (als je hem dan al zou gebruiken) is hij prima waterafstotend te maken met waterdicht synthproof voor nylon en polyester tentuitvoeringen op(BEVER SITE) verkrijgbaar!

Franggy Yanez 14-02-2019

Good product as usual and great service

Always when buying from Cameranu, I am always sure that everything will go smoothly

So thank you

Liwo 13-02-2019

Cameranu beschikt over een groot en uitgebreid assortiment. De website is helder en overzichtelijk. Het bestelproces is erg eenvoudig. Indien je al een keer een account aan hebt gemaakt, vlieg je hier helemaal doorheen. De opties waarvoor je kunt kiezen tijdens de bestelling zijn overzichtelijk en duidelijk. Het is helder wanneer de bestelling geleverd wordt. Al meerdere keren besteld bij Cameranu en ik ben erg tevreden over de afhandeling alle aankopen die ik heb gedaan.

Marc Vermeulen 13-02-2019

Ik had een DJI Mavic Air drone gekocht maar had spijt na enkele weken dat ik niet voor de zgn. combodeal had gekozen. Via de mail heeft Cameranu.nl mij een heel fijne oplossing aangeboden, iets wat andere winkels niet snel zullen doen. Goede ervaring dus!

June 13-02-2019

Duidelijke site waar ik snel vond wat ik nodig had. Zelfde dag nog verstuurd en volgende dag al in huis! Super top service! Ga ik zeker vaker bestellen!

Lukas 13-02-2019

De shop geeft duidelijke omschrijving van de spullen die er te koop zijn en je kan ook gelijk zien wat er mee geleverd wordt. En een zeer snelle levering.

Mathias 13-02-2019

CameraNU heeft een zeer eenvoudige en intuïtieve webshop. De betaling gaat er vlot en de levering is razendsnel, ook naar België. CameraNU is de eerste keuze als het gaat om camera en toebehoren

Lub van den Berg 12-02-2019

Overzichtelijke winkel met groot aanbod, gratis parkeren voor de deur. Voldoende personeel met verstand van zaken die je een goed en eerlijk advies geven.

Asuman S. 12-02-2019

Wow wat een service. Voordat ik wilde bestellen had ik een aantal vragen. Ik kreeg meteen een erg behulpzame en nette medewerker aan de lijn. Hij gaf goed en eerlijk advies. Ik kreeg ook de volgende dag mijn bestelling. Met alles erop en eraan. Super goede kwaliteit. Een echte aanrader!!!

Aline 12-02-2019

Voor het eerst bij CameraNu.nl besteld. Bestelling werd snel geleverd en ook op de vragen die ik had werd goed en snel geantwoord via het website chat scherm. Prima webshop met een mooi en groot assortiment en zeker niet te duur. Een aanbeveling.

Miks 12-02-2019

Decent service,

Item I bought was out of stock, but customer care quickly contacted me and we could come up with a solution.

Jarno 12-02-2019

Cameranu.nl levert producten van topkwaliteit tegen een goede en eerlijke prijs. Producten worden snel geleverd en ook de service die wordt aangeboden voor, tijdens- en na een aankoop is goed.

Anouk 12-02-2019

Geven altijd goede adviezen naar aanleiding van je wensen. Ze weten waar ze het over hebben en dat is heel fijn als je weet wat je wilt alleen geen idee hebt wat voor camera daar dan het beste bij hoort! Service is top.

Ludmilla 12-02-2019

Ik koos voor deze webshop omdat de prijs scherp was en de levering reeds de volgende dag beloofd werd.
De bestelde camera batterijen bleken aangetekend verstuurd te worden. Begrijpelijk, gezien de kosten, maar niet verwacht. Om die reden kreeg ik de levering alsnog pas 4 dagen later in handen: 2 maal werd het door de pakketdienst aangeboden terwijl ik niet thuis was, op dag 3 laat in de middag op een relatief ver van hier gelegen post.nl punt voor me afgegeven, dus op dag 4 kans het op te halen. Dus een volgende bestelling zal ik laten bezorgen bij een post.nl locatie in de buurt, want dan heb ik het idd de volgende dag in huis!
De verpakking van het pakket was degelijk en de klantenservice die ik vooraf gebeld had voor info erg vriendelijk.

Maaike 12-02-2019

Snelle en nette levering van bestelde producten. Ruim aanbod voor een goede prijs.

M v Heugten 12-02-2019

Heb bij jullie een lenscoat gekocht voor de sigma 500mm/f4 levering is perfect verlopen maar toen ik bij jullie voor vragen kwam werd ik ook vriendelijk geholpen krijg via de mail informatie voor een filmpje dat ik kon bekijken maar wel een andere type lens toen ik vervolgens weer belde van ik heb een onderdeel waar ik me geen raad mee weet kunnen jullie me vertellen waar is dat voor moesten jullie ook het antwoord schuldig blijven dat vond ik wat minder.uiteindelijk is het naar lang zoeken op internet wel duidelijk geworden maar zelf vond ik dat jullie dat ook hadden kunnen vinden.maar ben wel tevreden.

LegendFairy 12-02-2019

We kozen voor deze shop vanwege de duidelijke informatieve en specificaties bij het artikel. De fotostudio voldeed daarom precies aan onze verwachtingen. De eerste foto's zijn gemaakt en het werkt fantastisch! Levering was snel en het product was goed verpakt.

Mariola 12-02-2019

Zocht een specifieke scanner voor zeer oude negatieven en CameraNU.nl had deze scanner. Nog telefonisch contact gehad om wat dingen over deze scanner te vragen. Zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan, uitleg was helemaal duidelijk. Scanner gekocht en zeer tevreden. Zeer blij met het resultaat. Echt een aanrader.

Melvin 11-02-2019

Goede service snel geholpen de app is super handig reageren snel op hun berichten heb zelf iets terug gedaan en er iets anders voor weer gekocht en moest alleen maar wat bij betalen super winkel!!!

Bert van (Scheven)Ingen 11-02-2019

Ik had al ervaring met deze zaak voor diverse foto-artikelen. Dus toen de wens voor een vlakbedscanner er kwam was het één van de zaken die ik heb vergeleken. Omdat ik een goede service en betrouwbaarheid belangrijker vind dan de laagste prijs kom ik al snel bij CameraNu terecht. Geen spijt van gehad!

Lies van Zanten 11-02-2019

Veel keuze, vriendelijk en deskundig personeel. Goede regeling als een keuze niet bevalt dan kan het artikel worden omgeruild zonder consequenties.

Cor 11-02-2019

Prettige (online) winkel. Medewerkers hebben kennis van zaken. Duidelijke uitleg over producten. Snelle levering met keuze om je bestelling op te halen in de winkel, bij ophaalpunt of thuis af te laten leveren zonder extra kosten.

Cheryl 11-02-2019

Fijn om een webshop te hebben helemaal gespecialiseerd in camera's. Ze hebben daardooe ontzettend veel kennis van zaken en daarnaast ook nog een scherpe prijs. Ik ben tevreden!

Hanneke 11-02-2019

Er stond duidelijk beschreven wat het product inhield en dit voldeed aan de verwachtingen. Handig dat ik verschillende statieven kon vergelijken.

André Sainderichin 11-02-2019

Die jongens (en meisjes) weten écht van de hoed en van de rand. Als je belt helpen ze je direct verder, en het pakje is geleverd nog voor je bij wijze van spreke de telefoon hebt ingelegd. Goed hoor?

Marloes T 11-02-2019

Ik heb een 56mm bij camera nu besteld . Het artikel kwam snel en netjes verpakt bij mij aan.

Henk Manders 11-02-2019

reparatie aan een camera netjes uitgevoerd, telkens goed op de hoogte gehouden wat de status is.

Trudy 10-02-2019

Ik was erg tevreden. Werd goed en vriendelijk geholpen. Ondanks dat het erg druk was werd er alle tijd voor me genomen. Geen haastige indruk.

Tjerk 10-02-2019

Goed ingepakt
Eerlijke prijs
Nette website
Goede afhandeling van bestellingen

Jasper de Jongh 10-02-2019

Camera.nu heeft een overzichtelijke site.
Per product staat niet klakkeloos van de leverancier overgenomen informatie, maar vaak een toch net wat praktischere verwoording.
Mooie prijzen.
En een snelle levering, in goede verpakking. Juiste en doeltreffende communicatie, waarbij die mailbommen van niet ter zake doende communicatie (zoals bij sommige andere webwinkels) achterwegen gelaten word.
Kortom een fijne winkel om online en in de fysieke winkel te kopen.

J.A. de Jager 09-02-2019

Supersnelle levering van 2 inktpatronen toen ik ECHT omhoog zat met een niet meer werkende printer !!
Een heel goed begin van het nieuwe jaar ……..
Correcte afhandeling van de zending + digitale factuur !
Dus, niet alleen voor " dure " camera's een prima adres …….

Mandy Maas 09-02-2019

Ik wilde een originele kabel oplader van Apple voor een Iphone. Op veel sites bieden ze deze goedkoop aan, maar na goed lezen kom je er toch achter dat ze niet origineel van Apple zijn. Bij cameranu.nl wel, in de originele doos, voor een hele mooie prijs. De andere dag geleverd, goed verpakt, en zonder verzendkosten.

Arnold 09-02-2019

Snelle levering en scherpe prijs. Goede en duidelijke batterij tester. Kan ik iedereen aanraden.

AJJ Blijleven 09-02-2019

Goeie website. Snelle verzending. Altijd goed geholpen! En natuurlijk dat je kunt bestellen tot 23:59 uur en dan volgende dag in huis👍

Chickly 08-02-2019

Meerdere malen besteld bij cameranu.nl vaak met dezelfde dag service.de service verloopt goed. Geen rare dingen ofzo, gewoon doen wat je moet doen en dat doet cameranu!

Frans Meulbroek 08-02-2019

Snelle levering, goed geholpen voor uitleg. Betaling ging fout maar simpel opgelost.