Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JanM73 28-10-2010

Website zit makkelijk in elkaar en ziet er gewoon top uit. Toen ik een vraag had en belde met cameranu.nl werd ik zeer netjes te woord gestaan zonder het gevoel te hebben gehad dat ik een "domme"vraag stelde. Dit was gewoon goed! Dezelfde middag de camera besteld en deze werd de dag erna netjes ingepakt afgeleverd zoals beloofd. Doordat ik dde camera binnen een bepaalde termijn aan heb geschaft kreeg ik ook de gelegenheid om gratis een workshop natuurfotografie te volgen welke gedaan werd door Steven Ruiter. Dit was ook zeer netjes geregeld.
Ik kan Cameranu.nl ten zeerste aanbevelen en ik zal hier zeker ooit nog iets aanschaffen.

ab swart 28-10-2010

goede en snelle afhandeling. gunstige prijs.
Perfect, gewoon zoals het hoort te zijn.

Nielsman 28-10-2010

Snelle levering, echte shop waar je op bezoek kunt waar je alles kunt bekijken, gratis versturen, spul op voorraad, snelle en constructieve reactie op emails en nog goedkoop ook. Nog geen minpunt gevonden (behalve dat je sommige spullen nog goedkoper kunt krijgen als je heel goed zoekt). Heb veel vertrouwen in deze shop.

Manuel W. 28-10-2010

Snelle levering binnen de afgesproken tijd, en je wordt goed op de hoogte gehouden hoe de order ervoor staat en netje een Track & Trace Code om hem te volgen...

L. Van Tooren 28-10-2010

prima snelle en gratis levering (volgende dag) en echt de laagste prijs!

Neuhausler 28-10-2010

Zelfs met mijn betaling uitgevoerd na 17.30 uur, heb ik de afstandsbediening eendag later in de bus! R.N.

G. Klinkhamer 28-10-2010

Ik ben zeer tevreden over CameraNu.nl. De advisering is zeer goed en men neemt de tijd voor je. Over de prijs hoef je je nooit zorgen te maken, die is altijd goed. Ook de service is zeer goed. We hebben dit gemerkt bij een toestelletje van PentaX. Deze ging kapot na een paar maanden. Pentax stuurde een ander toestel met veel zichtbare gebruikersschade en gaf verder niet thuis. (Mijn advies: koop geen Pentax omdat ze bij klachten niet goed handelen) CameraNu.nl gaf zelf een nieuw toestel omdat ook zij met het handelen van Pentax in de maag zaten.

kiesjan 28-10-2010

Snelle service en goede prijzen

martinh123 28-10-2010

Al een paar producten bij ze gekocht.
Het laatste is ColorMunki Photo de bestelling gaat soepel en snel als het aanwezig is heb je het de volgende dag thuis.
Heb verder geen opmerkingen over het bedrijf.
De website staat bij mij onder Favorieten zodat ik snel een vergelijking naar verschillende producten kan doen.

Henk Munsterman 28-10-2010

Alles is correct, en zeer op tijd , zoals beloofd , afgeleverd .
S'Middags besteld , de volgende morgen al in huis
Dat vind ik nou echte service !

Eduardus23 28-10-2010

Winkel goed bereikbaar, groot assortiment, snelle en kundige bediening.

benny holtrop 28-10-2010

Nog geen vierentwintig uur na bestelling lag de Sony al bij ons thuis. Een prima service en een goed toestel, maar daarvoor had ik al het nodige zoekwerk verricht op internet.

ben nijman 28-10-2010

Ik ben buitengewoon tevrden over dit bedrijf.Professionele mensen, vriendelijk, een groot assortiment, goede prijzen en service. Een zeer betrouwbaar adres waar ik al enkele jaren met plezier kom,

23Klaas 28-10-2010

2 keer iets gekocht, beide keren prima levering. geen gebruik hoeven te maken van ruiling etc maar centrale ligging in het land lijkt me indien nodig wel praktisch.

libeton 28-10-2010

CameraNU.nl heeft een uitstekend assortiment aan professionele apparatuur en accessoires. De website is goed toegankelijk en geeft duidelijke beschrijvingen; de prijzen zijn concurrerend. De wijze van bestelling en betaling is eenvoudig en betrouwbaar, en de snelheid van levering door camera.NU is uitstekend. (Jammer dat er bij TNT soms wat vertraging optreedt). Ook bij vragen of klachten blijkt camera.Nu goed en vlot aanspreekbaar. Kortom, niets dan lof voor deze (web-)winkel!

FredBa 28-10-2010

Snelheid en correctheid van handelen; smiddags besteld en volgende ochtend al bezorgd. Onder de opgegeven condities!

Happyloes 27-10-2010

Duidelijke site met goede informatie over de aankoop en wanneer het product geleverd gaat worden. En dat voor die lage prijzen. Erg tevreden.

hansD90 27-10-2010

heldere site, al eerder spullen hier besteld. ook nu weer, vlot geleverd, prima in orde. geen after sales nodig gehad.

a.c.komijn 27-10-2010

uitstekende service, snelheid,levering en aftersales!

shekina11 27-10-2010

Ik heb de Camera eerst elders besteld. Toen bleek er een leveringstijd van maximaal 10 dagen. Camera Nu gebeld. Het was op voorraad en bij ontvangst van mijn betaling kon het de volgende dag geleverd worden. Nog voor dat het bedrag goed en wel van mijn rekening was afgeschreven kreeg ik een bevestiging dat mijn order werd verwerkt.En ja hoorde volgende dag had ik mijn camera in huis. Erg prettig dat je zo van hun op aan kan. Ze waren wel iets duurder dan de andere site.

gdefiig 27-10-2010

's avonds bestelt en toch de volgende ochtend al binnen.

GeeGee2 27-10-2010

Mijn 1e kennismaking met cameranu.nl. Een heldere, overzichtelijke site die het maken van een keus voor dit toestel eenvoudig maakte. De levering was prima; al de volgende dag in huis en de prijs zeer concurrerend. Het toestel is zeer gebruiksvriendelijk en voldoet geheel aan onze verwachtingen. We hebben al een en ander uitgeprobeerd en na wat ervaringen met canon is dit een goed te bedienen, maar toch eenvoudig toestel dat schitterende resultaten opleverd. Kortom wij zijn zeer tevreden over cameranu.nl.

doe ik niet aan 27-10-2010

Zeer snelle en adequate reactie op een opmerking van mij. Waarna alles werd rechtsgezet zonder gezeur of wat dan ook. Een verademing

MaartenT76 27-10-2010

Alles eigenlijk in orde, ware het niet dat het door mij bestelde tasje voor de camera niet op de camera past. Nu is dat inderdaad mijn eigen bestelling en dus mijn eigen fout, maar ik denk dat het goed zou staan als er met de klant wordt meegedacht, ipv dat de bestelling domweg in een doos wordt gegooid en opgestuurd. Hierom een 7 voor bestelling en levering.

will bais 27-10-2010

supersnelle reacties en levering. binnen 24 uur in huis. heel goed op de hoogte gehouden over de levering.

Randomarts 27-10-2010

Zowel de fysieke winkel als de webwinkel doen het m.i. uitstekend.
Vragen worden zowel via e-mail als via telefoon als in de winkel goed en vakkundig beantwoord. Garantie is ook echt de garantie dat je claim snel en adequaat wordt afgewikkeld.
CameraNu is mijn favoriete fotografiematerialenwinkel.

Useroid 27-10-2010

besteld voor 17:30, met iDeal beteeld, ging allemaal vlot. Mailtjes ook keurig in orde met bestel info and track and trace. Volgende dag netjes door TNT geleverd. CameraNU.nl was de goedkoopste voor dit product, bestelling ging vlot en makkelijk en levering was supersnel. Ik zou niet weten waarom ik nog iets in een winkel zou kopen. Ronduit perfect.

Leenh095 27-10-2010

De snelheid vanaf bestelling tot ontvangst is niet te evenaren.

lx5 27-10-2010

snelle levering van het product, deze was op voorraad.
niet altijd de laagste prijs

mettejan 27-10-2010

De bestelde camera binnen een dag afgeleverd.
De berichtgeving over de Cameranu is uitstekend
Ook de verpakking is goed uitgevoerd
Ben zeer tevreden over de totale uitvoering

Wilfried5719 27-10-2010

Uit voorraad geleverd, prima prijs, binnen enkele uren al onderweg en de volgende dag afgeleverd! Prima dus.

Nico007 27-10-2010

Snelle levering, prettig geholpen in de winkel.

fds-fotopress 27-10-2010

De webite is duidelijk vooral de voorraadstatus is erg handig ,en de levering was idd heel erg snel had de bestelling in binnen 20 uren al in huis, dus er wordt aan hun woord gehouden.

avrpm 27-10-2010

Wederom bijzonder tevreden over CameraNU.nl. Snelle en zorgvuldig ingepakte levering van de flitser en nog wat kleinere accessoires.

Ook met de aftersales heb ik erg goede ervaringen: Begin dit jaar een nieuw Canon 17-85mm objectief gekocht met helaas een afwijking daarin (onscherpe band aan de zijkant v/d foto). Deze geretourneerd via pakketpost en een ander (goed) exemplaar terugontvangen, alles binnen een week. Topservice!

Zal deze winkel aan iedereen aanbevelen.

(Bereikbaarheidscore nvt aangezien via internet besteld).

daanm 27-10-2010

Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf.
Afhandeling is zeer positief geweest. Ik had mijn spullen besteld (3 printers) via TNT, maar werd de volgende dag gebeld door het bedrijf dat ze, gezien mijn order, graag zelf hun koerier langs stuurden om geen risico te lopen. Volgende dag stond hun koerier een kwartier te vroeg voor de deur en belde mij op hoe laat ik zelf thuis zou zijn, zodat ze even kon wachten. Prima dus. Hier kunnen alle bedrijven een voorbeeld aan nemen! Je voelt je zeer serieus genomen als klant.

whklomp 26-10-2010

Scherpe prijs, snelle en correcte levering

Achterhuis 26-10-2010

3e bestelling bij camera nu. in 1 jaar
alle bestellingen zijn zonder problemen ontvangen
bestelling wordt volgens afspraak geleverd binnen de gestelde levertijd.
Pinnen bij de koerier is mogelijk.

dtouw 26-10-2010

Prima site, overzichtelijk en als je voor je aankoop vragen hebt, worden die keurig en snel beantwoord.

Jean20 26-10-2010

Snelle en accurate levering, snel antwoord bij vraag per mail.

bezuije 26-10-2010

zeer snelle levering en uitstekende informatie over verzending.

Ivo Verboon 26-10-2010

Ben zowel vooraf als tijdens de aankoop buitengewoon goed geholpen door de dames van de helpdesk en de verkopen (Bert). Ik zal niet aarzelen om de volgende keer weer naar Cameranu te gaan.

NB. After sales is dus in mij geval pre-sales.

H. Fraterman 26-10-2010

De order werd zeer vlot behandeld. Ik had de volgende dag mijn bestelling al binnen

Morani 26-10-2010

Had voordat ik het product aangekocht had even contact gehad met cameraNu.nl.
Werd heel netjes te woord gestaan en vervolgens het één en ander gevraagd over de ringflitser.
De flitser stond goed aangeschreven en heb deze nu in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee.Licht wordt goed verdeeld en werkt voor mij naar goede tevredenheid.Het is natuurlijk wel zo wil je héél profesioneel werken raak je toch aan een andere flitser waar de prijs toch rond de 350 á 650 euries ligt.Tja dat wordt dan weer een heel ander verhaal.Maar als je het voor hobby nodig hebt is dit een zeer goed alternatief, niet duur een een zéér degelijke ringflitser voor mooie macro foto's te maken.

EEFert 26-10-2010

Zoals beloofd, voor 17.30 uur besteld de volgende dag geleverf

Riny Bakx 26-10-2010

Het is een heel goed bedrijf dat alles wat ze beloven ook na komen en alles in het nederlands.
Ook had ik 2 keer porte kosten betaald en betaalde ze uit eigen beweging een dag erna al terug.

EyeLine 26-10-2010

Snelle levering, perfecte hulp nadien(had even moeite met het in elkaar zetten van de kap). Bestel de volgende keer weer bij hen!

rcpietersz 26-10-2010

Zeer correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Geheel zoals op de website wordt aangegeven. Prima verpakking van het product.

mike r. werkhoven 26-10-2010

Goed te vinden op site met genoeg informatie.
Levering bijzonder snel.

desolater 26-10-2010

Ik had per ongeluk de verkeerde zonnekap besteld. Deze heb ik terug kunnen sturen en zij hebben mij de goede gestuurd zonder extra verzendkosten. Top!

VDM Woningen 26-10-2010

Vlotte levering, overzichtelijke webshop, vlotte site. Zo hoort het !!