Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Dick Woets 14-10-2010

Ik heb al 2 jaar ervaring met cameraNU. Bestellingen en leveringen worden via razendsnelle mails begeleid. Soms heb ik vragen, wat al zeker vijf maal het geval was. Op iedere vraag werd direct en duidelijk gereageerd. En dan ook nog lage prijzen... Wat wil je meer?

Alex-Bur 14-10-2010

duidelijke webwinkel, zeer snelle levering, scherpe prijs :) no problem.

Botskibotje 14-10-2010

Hele goede snelle levering en serive. En Prijsverhouding is ook zeker goed. Scheelt met Dixons € 102,--

Joost Janssen 14-10-2010

Extreem snelle levering. Site heeft passende extra's netjes naast te kopen artikel beschikbaar zodat je deze voor een goede prijs en kwaliteit direct mee kan bestellen.

Richard van der Meer 14-10-2010

Snelle levering, keurig verpakt.
After sales (nog) niet nodig gehad, vandaar NVT.
Goeie ervaring, ik zal er weer gebruik van maken indien de gelegenheid zich voordoet

Ron Zeewolde 14-10-2010

's avonds besteld, volgende ochtend binnen. De op de website geadviseerde zonnekap bleek niet geschikt voor de lens. Advies hierover en ruiling uitstekend.

Wiel 65 14-10-2010

Snelle en goede levering van het betreffende product

rsvmakkie 14-10-2010

Besteld en de volgende dag in prima verpakking bezorgd. Klasse!!

hanzb 14-10-2010

Volgende dag in huis!

Kapitein3 14-10-2010

Eerste klas kwaliteit camera. Voordelig. Binnen 24 uur aan huis bezorgd.

pcornel1950 14-10-2010

Zeer snelle service en levering. 18.30 uur besteld en dag erna s'middags bezorgt.

marlouss 14-10-2010

Na een mailtje van mijn kant omdat ik om bijzondere reden veel haast had met de levering, heeft cameranu.nl er voor gezorgd dat de camera (nadat ik om 20.00 uur pas had besteld) de volgende ochtend rond 11 uur al geleverd werd.
Wat mij betreft een warme douche voor het bedrijf dus!!

passiepas 14-10-2010

Op de website van dit bedrijf heb ik een nieuwe Canon Pixma MG 6150 besteld.

Deze nieuwe printer heb ik vorige week donderdagavond laat besteld waardoor deze printer de volgende dag niet meer bezorgd kon worden.

Maar donderdag laat in de avond kreeg ik een email met een barcode dat het pakket is verzonden en de volgende dag bezorgd zou worden.

En inderdaad vrijdag werd de printer bij mij bezorgd en die bevalt hartstikke goed.

Mijn complimenten voor dit bedrijf voor de sneller service.

Jigsaw 14-10-2010

De website is zeer overzichtelijk en uitstekend bereikbaar. De bestelling en levering waren conform hetgeen CameraNU.nl op de site bekend stelt en pico bello in orde. Het vervolgtraject via TNT-Post was goed te volgen.

ikke-mk 14-10-2010

super snel geleverd 20.30 besteld volgende dag rond 12.30 in huis.

Du Pre Etendu 14-10-2010

Eigenlijk was de bestelling ook een 10 waard. Ik bestelde echter bewust 's avonds laat omdat ik verwachtte dat de bestelling dan niet de volgende dag zou worden afgeleverd. Toevallig was ik net thuis zodat aannemen geen probleem vormde maar mogelijk toch goed om met een bewuste "late" bestelling rekening te houden :-)Ik kom binnenkort zeker terug om een extra lens te bestellen.

bakker35 14-10-2010

Camera die ik zocht was goed geprijsd en zeer snel in huis met goede betalingsmogelijkheden.

Haartsen 14-10-2010

Overzichtelijke website, logische manier van bestellen.
Prima!

Giovanni53 14-10-2010

Heldere uitleg van het artikel, ook voor wat betreft de inhoud van de verpakking. Duidelijke commununcatie over de levering en de levering zelf was supersnel (de volgende dag)

G.J.A. Bos. 14-10-2010

Duidelijke website,scherpe prijs,uitstekende voorlichting in de winkel en een propte levering.

Sjakie51 14-10-2010

Nadat de Canoncartridge een foutmelding veroorzaakte op mijn MP540 printer ontving ik na telefonisch contact met CameraNu en een kosteloze retourzending per ommegaande een correcte cartridge. Klasse!

Smolders 14-10-2010

Overzichtelijke website, meerdere betalingsmogelijkheden. Aangetekend verzenden is mogelijk wat ik bij duurdere aankopen wel prettig vind. Dan wordt het niet zomaar voor de deur gezet of bij de buren afgegeven. Veel artikelen in voorraad, daardoor Snelle levering.

ckeuben 14-10-2010

De zin: 'what you see is what you get' klopt helemaal. De info op de website is zeer duidelijk en wordt ook waargemaakt. De snelle levering was ook een echt pluspunt!

Chris Wezenbeek 13-10-2010

Gewoon prima heldere info en vooral de link naar Panasonic waar de basis info te vinden is is geweldig dat zie je niet overal.

kumbangsila 13-10-2010

Ik kwam vrij snel op deze website. Voor mij was deze nog onbekend. Deze was volgens mij de goedkoopste zonder verzendkosten (aanbieding). Ondanks dat ik de bestelling laat heb geplaatst was het de volgende dag binnen. Super!

njfrr 13-10-2010

Tevreden over informatie die makkelijk via de website kon worden gevonden over de betreffende camera. Nette prijs. Duidelijk prijsinfo zonder verrassingen. Zeer snelle aflevering aan huis. Artikel deskundig verpakt.
Gezien eerdere positieve ervaring heb ik nu weer gekozen voor camaNU.nl

rtim 13-10-2010

Weet nog niet, hoe na de overigens prompte levering omgegaan zal worden met het teruggestuurde defecte apparaat.

naam2562 13-10-2010

Ben eigenlijk tevreden over alle punten. De aflevering leverde wat hapering op, maar is uiteindelijk prima opgelost.

jm.boos 13-10-2010

in de afgelopen 5 jaar dat ik mijn producten bij CameraNu.nl koop ben ik zéér tevreden en met name over de after sales en de info die ik op mijn vragen per E-mail krijg. Ik krijg altijd zeer goede uitleg over alles wat ik vraag voordat ik daadwerkelijk al dan niet tot aankoop overga.

ikke1966 13-10-2010

De camera was eigenlijk niet wat we zochten maar hij was al verstuurd en te laat om nog te annuleren, de camera is meteen weer retour gezonden en ik heb mijn geld terug gehad.
Het pakketje werd verzonden incl. track&trace en via email ben ik op de hoogte gehouden van de afwikkeling dat alles vond plaats binnen één week..keurig!

Rinus44 13-10-2010

Perfect geregeld, bestelling binnen 24 uur geleverd.
Apparaat in goede staat, verpakking bij ontvangst licht beschadigd....

mirosa33 13-10-2010

er wordt gedaan wat beloofd wordt, heel netjes.
After sales nog geen ervaring mee

Fkrelage 13-10-2010

Ik ben erg te spreken over CameraNU en het personeel daarvan.

Het was allemaal heel duidelijk waar ik aan toe was en alles is netjes afgeleverd op de besproken datum en tijd.

Alles klopte en was netjes ingepakt!

Hele goede service!

P.s.
Ik ben zelf ook wel eens in de winkel van CameraNU geweest, dit is een grote aanrader omdat het vooral zo prettig is om eindelijk eens goed geïnformeerd te worden, ze weten dan ook echt van elk product het voor- en nadeel.
Ze hebben mij toen enorm geholpen met moeilijke keuzes maken, soms niet eens in hun voordeel.
Echt eens goed om te doen!

hayhaenen 13-10-2010

Razendsnel geleverd: op donderdagavond een Sony A550 DSLR Fotocamera besteld, op vrijdagmiddag 13.30 uur al geleverd. Toen bleek er een vuiltje op de sensor te zitten. Mijn mailtjes hierover werden vrijwel terstond beantwoord (allen binnen een uur). Op zaterdag per post teruggestuurd en op donderdag had ik mijn camera weer gereinigd terug. Uiteraard geen extra kosten. Ben zeer tevreden over de levering en ook de afhandeling toen er sprake was van een "mankement".

ida1968 13-10-2010

was er even huiverig voor omdat het de eerste keer was
maar is me prima bevallen wat een snelle en goede services
en wat ben ik blij met mijn toestel

Panasonic TZ10 13-10-2010

duidelijke en overzichtelijke gegevens / aanbiedingen gratis levering en zoals afgesproken binnen 24 uur in huis.

rayong 13-10-2010

eerst gebeld binnen 10 sec. iemand aan de telefoon ,dat is al heel speciaal tegenwoordig.Bestelling was de volgende dag al in huis gratis aangetekend verstuurd! goed verpakt.de bestelling via internet gedaan vrij snel antwoord dat de bestelling binnen was,en ook een e-mail dat de verzending onderweg was

STINA51 13-10-2010

s;avonds besteld en de volgende morgen al in huis, prima geregeld

bartjan tijman 13-10-2010

heb de nikon d90 besteld, smiddags om 1530u en de volgende dag had ik hem om 1230u in huis!
alles ging gewoon supper snel!

jg.vandenbosch 13-10-2010

Deze bestelling is binnen de vermelde tijd geleverd en in zeer goede staat.

naam1825 13-10-2010

uitstekende snelle afhandeling en levering

Anna02 13-10-2010

Alles is goed en overzichtelijk weergegeven op Kieskeurig. Het bestellen is makkelijk. We kregen meteen een bevestiging en factuur en de scanner werd de volgende dag bezorgd. Alles prima verlopen!

Gersom 13-10-2010

Perfecte levering en afhandeling. Prima service. Aantrekkelijke prijzen.

Ruud201034554 12-10-2010

Beste prijs, om 20:30 besteld, de volgende dag om 12:00 uur had ik de camera al in mijn bezit. Ook de website is duidelijk en verschaft goede informatie. Dit is hoe een webshop moet werken. Perfect!

Joris Meulendijks 12-10-2010

Zeer goede service en snelle levertijden.
Ik ga zeker nog zaken doen met cameraNu mocht ik ooit iets nodig hebben.

Irma00 12-10-2010

Website kan overzichtelijker.
Telefonisch zeer goed bereikbaar; lokaal tarief, snel geholpen.

josemoonen 12-10-2010

Ik heb de informatie die ik wilde hebben voor mijn aankoop goed kunnen vinden op de site .
De levering was heel snel en correct.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.
Ik prijs U graag aan bij vrienden.

Juppes 12-10-2010

Prima webshop, vooraf even een vraagje gesteld, kreeg meteen het goede antwoord.
Bestelling geplaatst om 18.30 uur en daags erna om 13.00 uur werd het pakketje al bezorgd!

Olaf D 12-10-2010

Snelle en zeer goede aflevering.
Het bestellen/betalen ging makkelijk.
Alles was geleverd en goed verpakt.
Kosten waren erg laag, en er waren geen verzendkosten.
Ik schat dat minstens 50 euro goedkoper uit was dan een gewone winkel. Zelfs de extra batterij was 10 euro goedkoper dan dezelfde in een andere webwinkel.

Marie28 12-10-2010

Zeer snelle levering. Vor 17:30 besteld en de volgende dag in huis!