Cameragebruiker123 31-10-2010

Deskundig advies, snelle levering en prima afhandeling van een omruilproduct!

H. Otten 31-10-2010

Pleziere en duidelijke website.
Goede telefonische ondersteuning (2nd line)nav specifieke cameratechnische vragen.
Toen ze mogelijk niet aan de snelle levering konden voldoen werd ik daarover direct geinformeerd. Uiteindelijk hebben ze wel gepresteerd wat ze hadden beloofd!Deze actie kwam zeer klantvriendelijk over.

rob.bodemann 31-10-2010

Snelle aflevering + goed contact via de mail.

robertuchi 31-10-2010

Goede overzichtelijke website diverse betalings mogelijkheden

J.B.Opheusden 30-10-2010

Prima uit kunnen zoeken op site
Heel fijn geholpen,op de prof afdeling, koffie was goed.
alles op voorraad
Wel lang moeten wachten op een adviseur maar was het wachten waard

awj26 30-10-2010

zeer snelle levering: vrijdagavond 20.45 besteld, zaterdagochtend geleverd, zeer duidelijke bestelprocedure, vlak nadat de bestelling was geplaatst al een mail dat de bestelling was verzonden super!!

Ingrid Slendebroek 30-10-2010

Zeer snelle mail-reactie en verzending !
Besteld op vrijdag 29-10-2010 en vandaag zaterdag 30-10-2010 al binnen !
Echt een aanrader dus deze winkel !!!!!

mijnnaam19 30-10-2010

Prima site, vlotte levering, goed product en prijs

geen12er 30-10-2010

Super tas! Via google gevonden, goede prijs tov andere aanbieders en snelle levering!

saskia 008 30-10-2010

via deze site heb ik de voordeligste deal gemaakt voor deze camera.
Ook omdat ze de actie hadden tijdelijk geen verzendkosten dat scheelt een hoop voor iemand die op de kleintjes moet letten

makiso90 30-10-2010

Overzichtelijke site, duidelijke productbeschrijving en zeer snelle levering.

JanD58 30-10-2010

Zag op de site een Manfrotto 785B statief staan: "op voorraad".
Direct even gebeld om er zeker van te zijn dat het statief nog dezelfde dag verzonden zou worden (had nét een slechte ervaring met een andere webwinkel gehad). Nee hoor, géén enkel probleem, dus besteld en met Ideal betaald.
En inderdaad: Camerca.NU stuurde een paar uur later een email met de factuur én het bericht dat het statief bij TNT was aangeleverd .
De volgende morgen bij mij afgeleverd (kon dit via Track & Trace volgen). Goed ingepakt, zag er prima uit.

Ralive 30-10-2010

Alles zonder probleem verwerkt en afgehandeld. 's Middags besteld, volgende dag in huis; goed verpakt en goed verzorgd. Toppie!

emjeeH 29-10-2010

Zoals altijd is ook mijn laatste bestelling weer uitstekend behandeld en verwerkt.
Ik word tijdens het verwerken van mijn bestelling steeds op de hoogte gehouden van het verloop.
Ik heb gekozen voor levering via eigen koerier en mijn camera werd precies op tijd bij mij afgeleverd.
CameraNu is voor mij gewoon de top!

Hft 29-10-2010

Bestelling is perfect verlopen. Wel jammer als je aankoop uit meedere zaken bestaat, je niet met een verkoper iets van korting kunt "regelen". In een winkel is dat natuurlijk gemakkelijker. Niet zeuren. Prima winkel (shop!)

marinaoudejans 29-10-2010

Een prima webwinkel! Goede en snelle levering, alles prettig geregeld.

Jeroentjuh1974 29-10-2010

Overzichtelijke site. Prima communicatie middels email over de betaling en bezorging. Binnen 24 uur geleverd. Prima!

a.have 29-10-2010

Vlotte levering en vlotte omruiling tas bij vaststelling dat deze te klein was.

Wiebe28 29-10-2010

Goede service en ben naar tevredenheid geholpen.

dikkie dik 1 29-10-2010

CameraNU heeft meestal de laagste prijzen. De levering was sneller dan ik gedacht had. Ik heb de camera 's avonds besteld en de volgende dag werd hij al geleverd. Alles is correct verlopen zowel de betaling als het mailverkeer erna. Wanneer ik weer een product via internet ga kopen kijk ik eerst of CameraNU het ook te koop heeft. Een echte aanrader.

Telly 29-10-2010

Alles verliep snel en goed, zelfs de foute dubbele bestelling werdt door CameraNU.nl zelf gecanceld en een melding daarvan naar mij.

K.Plop70 29-10-2010

Mijne Heren,
De Scanner in prima staat ontvangen en heel snel ook!
s'Middags besteld en de volgende dag in huis, dat is nog eens klantvriendelijk van Cameranu.nl ga zo door!!
Over de scanner: Wat een geweldig ding en lekker plat
39 mm dik Hij maakt zo'n mooie scans, en wat er niet allemaal voor mogelijk heden op zitten,en dan voor die Prijs en zo'n dun apparaat. Voor beginnelingen is er goed mee te werken alles wijst voor zich één echte aanrader die Cannon-Scan Lide 210.

goofy2010 29-10-2010

perfecte informatie, direct contact bij dubbele bestelling en correctie en inderdaad: vrijdag besteld en zaterdag in de bus!
bovendien absoluut goedkoop!

E.R. Dokkum 29-10-2010

Zeer goede Logistiek ,en begeleiding van de aankoop!
Werkt persoonlijk en vertrouwd!

Peter E. 29-10-2010

Product is op tijd geleverd.
Product prijs was goed.
Kan eigenlijk niet klagen.

Ketu 29-10-2010

Snelle afhandeling, goede web-site, snel antwoord op e-mails.

fotografieboltje 29-10-2010

Donderdagmiddag, online kunnen kijken of er voorraad was. Ik had het produkt zaterdag erop nodig.
Donderdag middag Voor 17:30 besteld en betaald. De volgende dag voor 10:00 al in huis. Gewoon geweldig. Ik kon mijn opdracht dus ook uitvoeren.
After Sales, geen ervaring mee, vandaar dus nvt.

mjbom 29-10-2010

Donderdag om 17:15 bestelt. Op de website stond dat als iets voor half 6 besteld en betaald was, het pakket dan nog diezelfde dag verzonden werd. Ik heb betaald met iDeal en even gebeld voor de zekerheid. Eigenlijk kreeg ik ook al gelijk een mail. De volgende dag om 13:00 werd het geleverd. Keurig via TNT!

Mailtjes, telefonisch contact... alles was netjes en duidelijk!

Pauline53 29-10-2010

Duidelijke website.
Snelle en goede aflevering.
een goed produkt.

JanM73 28-10-2010

Website zit makkelijk in elkaar en ziet er gewoon top uit. Toen ik een vraag had en belde met cameranu.nl werd ik zeer netjes te woord gestaan zonder het gevoel te hebben gehad dat ik een "domme"vraag stelde. Dit was gewoon goed! Dezelfde middag de camera besteld en deze werd de dag erna netjes ingepakt afgeleverd zoals beloofd. Doordat ik dde camera binnen een bepaalde termijn aan heb geschaft kreeg ik ook de gelegenheid om gratis een workshop natuurfotografie te volgen welke gedaan werd door Steven Ruiter. Dit was ook zeer netjes geregeld.
Ik kan Cameranu.nl ten zeerste aanbevelen en ik zal hier zeker ooit nog iets aanschaffen.

ab swart 28-10-2010

goede en snelle afhandeling. gunstige prijs.
Perfect, gewoon zoals het hoort te zijn.

Nielsman 28-10-2010

Snelle levering, echte shop waar je op bezoek kunt waar je alles kunt bekijken, gratis versturen, spul op voorraad, snelle en constructieve reactie op emails en nog goedkoop ook. Nog geen minpunt gevonden (behalve dat je sommige spullen nog goedkoper kunt krijgen als je heel goed zoekt). Heb veel vertrouwen in deze shop.

Manuel W. 28-10-2010

Snelle levering binnen de afgesproken tijd, en je wordt goed op de hoogte gehouden hoe de order ervoor staat en netje een Track & Trace Code om hem te volgen...

L. Van Tooren 28-10-2010

prima snelle en gratis levering (volgende dag) en echt de laagste prijs!

Neuhausler 28-10-2010

Zelfs met mijn betaling uitgevoerd na 17.30 uur, heb ik de afstandsbediening eendag later in de bus! R.N.

G. Klinkhamer 28-10-2010

Ik ben zeer tevreden over CameraNu.nl. De advisering is zeer goed en men neemt de tijd voor je. Over de prijs hoef je je nooit zorgen te maken, die is altijd goed. Ook de service is zeer goed. We hebben dit gemerkt bij een toestelletje van PentaX. Deze ging kapot na een paar maanden. Pentax stuurde een ander toestel met veel zichtbare gebruikersschade en gaf verder niet thuis. (Mijn advies: koop geen Pentax omdat ze bij klachten niet goed handelen) CameraNu.nl gaf zelf een nieuw toestel omdat ook zij met het handelen van Pentax in de maag zaten.

kiesjan 28-10-2010

Snelle service en goede prijzen

martinh123 28-10-2010

Al een paar producten bij ze gekocht.
Het laatste is ColorMunki Photo de bestelling gaat soepel en snel als het aanwezig is heb je het de volgende dag thuis.
Heb verder geen opmerkingen over het bedrijf.
De website staat bij mij onder Favorieten zodat ik snel een vergelijking naar verschillende producten kan doen.

Henk Munsterman 28-10-2010

Alles is correct, en zeer op tijd , zoals beloofd , afgeleverd .
S'Middags besteld , de volgende morgen al in huis
Dat vind ik nou echte service !

Eduardus23 28-10-2010

Winkel goed bereikbaar, groot assortiment, snelle en kundige bediening.

benny holtrop 28-10-2010

Nog geen vierentwintig uur na bestelling lag de Sony al bij ons thuis. Een prima service en een goed toestel, maar daarvoor had ik al het nodige zoekwerk verricht op internet.

ben nijman 28-10-2010

Ik ben buitengewoon tevrden over dit bedrijf.Professionele mensen, vriendelijk, een groot assortiment, goede prijzen en service. Een zeer betrouwbaar adres waar ik al enkele jaren met plezier kom,

23Klaas 28-10-2010

2 keer iets gekocht, beide keren prima levering. geen gebruik hoeven te maken van ruiling etc maar centrale ligging in het land lijkt me indien nodig wel praktisch.

libeton 28-10-2010

CameraNU.nl heeft een uitstekend assortiment aan professionele apparatuur en accessoires. De website is goed toegankelijk en geeft duidelijke beschrijvingen; de prijzen zijn concurrerend. De wijze van bestelling en betaling is eenvoudig en betrouwbaar, en de snelheid van levering door camera.NU is uitstekend. (Jammer dat er bij TNT soms wat vertraging optreedt). Ook bij vragen of klachten blijkt camera.Nu goed en vlot aanspreekbaar. Kortom, niets dan lof voor deze (web-)winkel!

FredBa 28-10-2010

Snelheid en correctheid van handelen; smiddags besteld en volgende ochtend al bezorgd. Onder de opgegeven condities!

Happyloes 27-10-2010

Duidelijke site met goede informatie over de aankoop en wanneer het product geleverd gaat worden. En dat voor die lage prijzen. Erg tevreden.

hansD90 27-10-2010

heldere site, al eerder spullen hier besteld. ook nu weer, vlot geleverd, prima in orde. geen after sales nodig gehad.

a.c.komijn 27-10-2010

uitstekende service, snelheid,levering en aftersales!

shekina11 27-10-2010

Ik heb de Camera eerst elders besteld. Toen bleek er een leveringstijd van maximaal 10 dagen. Camera Nu gebeld. Het was op voorraad en bij ontvangst van mijn betaling kon het de volgende dag geleverd worden. Nog voor dat het bedrag goed en wel van mijn rekening was afgeschreven kreeg ik een bevestiging dat mijn order werd verwerkt.En ja hoorde volgende dag had ik mijn camera in huis. Erg prettig dat je zo van hun op aan kan. Ze waren wel iets duurder dan de andere site.

gdefiig 27-10-2010

's avonds bestelt en toch de volgende ochtend al binnen.