Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jvanzee 18-10-2010

Duidelijke site. Makkelijk bestellen en snelle levering. Geen extra kosten.

henksony 17-10-2010

Goede informatie .Direct reactie op de bestelling.
Bij verzending van het produkt wederom informatie.

Willem Karel 1934 17-10-2010

Op de website kan ik heel gemakkelijk het product vinden dat ik zoek.Het behandelen van de bestelling vind ik zeer correct. Ook ben ik zeer tevreden over de verpakking van de bestelling en de snelheid van levering.

MaJo1989 17-10-2010

Website goed en duidelijk opgezet, producten makkelijk te vinden.
Bereikbaarheid minder, vanwege de afstand maar dat wordt weer goedgemaakt met de zeer snelle leveringen, tevens netjes worden afgeleverd.

Website zal ik aanraden aan andere Cameragebruikers!

bolochantitter 17-10-2010

Prima prijs, keurig en op tijd verzonden. Precies zoals het hoort.

PCNJ 17-10-2010

Zeer snelle levering als product op voorraad is. Keurig verpakt en met factuur.

jos180452 17-10-2010

Betreft een kleine bestelling,levering verliep perfect.
Klasse!!

Groot7 17-10-2010

Alles netjes en zoals beloofd afgehandeld. Veilig idee is dat deze webwinkel ook een echte bestaande winkel heeft met de thuiswinkel waarborg. De gratis aangetekende verzending is natuurlijk leuk mee genomen.

's Middags besteld en de volgende dag al in huis.
Top.

WimCameranu1 17-10-2010

CameraNU is een topbedrijf in alle opzichten. Goede producten voor de professional en amateur, goed geprijsd en de afhandeling via de website is zeer goed. Bovendien krijgt men goede bruikbare informatie per telefoon of e-mail.
Ik ben (als professional) zeer content met CameraNU.

Malefic 17-10-2010

Na bestelling heb ik het product binnen de beloofde levertijd ontvangen.
Helaas miste er 1 onderdeel maar na contact met de klantenservice heb ik het ontbrekende onderdeel een dag later alsnog thuisgestuurd gekregen.

38adsmo 17-10-2010

Accu was niet goed , teruggestuurd binnen 2 dagen een nieuwe(goede) teruggestuurd.

M.D.1975 16-10-2010

Duidelijke site, snelle bevestiging van bestelling en supersnelle levering!

SillySigns 16-10-2010

Op de website was het even zoeken naar het product,
telefonische hulp was goed,
jammer dat er tijdens de lunch pauze niet gebeld kon worden, pas na 14.00 uur weer bereikbaar,
erg snelle levering,
door fout van TNT post ,helaas toch 2 dagen later,bezorgd

pietmarinus 16-10-2010

Hoewel 's avonds laat nog besteld, toch nog de volgende dag binnen, SUPER. Alles ziet er keurig uit.
Aanrader

ojansonius 16-10-2010

Ik vind uw onderneming een prettige zaak om te kopen en ik heb er al een aantal artikelen gekocht. Het stoorde ons echter, dat een personeelslid ons informatie verstrekte met een kop koffie in zijn hand, die hij gedurende het hele gesprek niet wegzette. Dit kan gewoon niet en doet afbreuk aan het imago van de service.

Royco78 16-10-2010

Op 7 oktober 2010 heb ik deze camera + lenzen gekocht, volgende dag kreeg ik al een e-mail dat de bestelling onderweg was.
Zaterdag 9 oktober heb ik de bestelling ontvangen.
Zeer snelle service.

HerI3ert 16-10-2010

Snelle levering en alles volgens afspraak, ook wordt je goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling, op de ene camera was het geen verbetering, zonder problemen kon ik het terugsturen en kreeg ik m'n geld terug (op de andere (wat grotere) camera bevalt hij wel goed), ik kan cameranu.nl dus zeker aanbevelen.

Frya 16-10-2010

Op de website stond voor 17.30 besteld, de volgende dag in huis. Op vrijdagavond om 18.30 besteld en zaterdag ochtend de tas al in huis. Dat is pas service!

Thomas44 16-10-2010

Heb als freelance fotograaf al mijn spullen bij cameranu gekocht.
Ben zeer te spreken over cameranu. Service, eerlijkheid etc prima

Aaifoon 16-10-2010

Zeer goede afhandeling van retour gestuurd product

wim en Jolanda 16-10-2010

Goed zeer tevreden !!! snelle levering en ook de prijzen , ergens anders toch duurder , mooie zaak !!!!

MJP74 16-10-2010

Prima, duidelijke website. Ik wilde graag een nieuwe camera voor weinig. Nu zag ik in de makro folder dit nieuwe toestel voor 189 euro, incl. BTW.
Na google gekeken te hebben zag ik al gauw dat het goedkoper kon. Er was nog 1 internet winkel goedkoper maar die hadden alleen maar een zilverkleurige en ik wilde een zwarte. Was 0.45 euro duurder....... En de garantie dat de camera bij Canon Nederland vandaan komt, vind ik ook een prettig idee.
Bereikbaarheid weet ik niet. Ik heb geen telefonisch contact op hoeven nemen met dit bedrijf.
Bestelling omstreeks 15.30 uur geplaatst en de volgende dag was de camera afgeleverd bij mij thuis.
Aftersales, tsja, een e-mail die duidelijk is dat ze graag je mening willen. Zou ik ook gedaan hebben als internet bedrijf. Als mensen persoonlijk contact willen, gaan ze wel naar de stad.

d_tessel 15-10-2010

Goede duidelijke website en snelle levering.

daan de boer 15-10-2010

goede en snelle verzending en duidelijke website

lammering 15-10-2010

Ik kon mijn order niet bij TNT volgen en moest maar afwachten tot de camara gebracht werd.
TNT laat hier een steek vallen.

Keesje40 15-10-2010

Vrijdagavond 21:15 uur bestelling geplaatst op de website. Zaterdagmorgen om 09:30; "dingdong" camera geleverd!! daar kan geen andere website tegenop!!

jdoedens 15-10-2010

6,5
Had via Ideal betaald; geld was meteen overgemaakt. Kreeg pas 6 dagen later het product.

Paul Lefevere 15-10-2010

Nadat de prijs voor de Nikkor 10-24 mm enkele weken geleden een lap de hoogte werd ingejaagd, had ik mijn kans gewaagd bij camera.nl (sorry cameranu). Ik kreeg er voortdurend de foutmelding "U hebt al een bestelling geplaatst". Toen ik daarvan melding maakte kreeg ik te horen dat ik ook via gewone mail kon bestellen. Zo gedaan. In dat weekend (nà mijn bestelling!) krijg ik van een ander specimen te horen
dat ik toch via de site moet bestellen (met een onmiskenbare ondertoon van "ventje, leer nu toch eens onze website te gebruiken") en dat het jammer was voor mij dat de prijs (ongeveer €30) gestegen was.
Ik heb me dan met ingetrokken staart weer tot cameranu gewend en die hebben me zoals de verloren zoon weer in hun armen gesloten: ik had hier trouwens wél een fout gemaakt bij het ingeven van het postnummer. Cameranu heeft dit zonder poespas rechtgezet en nu ben ik de trotse bezitter van een een iets duurder maar machtig groothoekobjectief.
Dank u cameranu.

jeroenfff 15-10-2010

Goedkoper kon ik dit product niet vinden. Dus besteld voor 17:30 uur en de volgende dag ontvangen. Prima service, zoals ik verwacht had.

Rico020 15-10-2010

Heel erg snel hadden wij de camera in huis. Ze zijn de goedkoopste van Nederland.
en... geen verzendkosten.

ggbruijn 15-10-2010

Waanzinnig goede service en bereikbaarheid .Camera besteld om 17.30 uur op vrijdag en s;morgens al per post bezord.En de goedkoopste die ik kon vinden ga zeker hier meer kopen.

black crow 15-10-2010

Prima en snelle service !
After sales ook prima en correct, snel antwoord op vragen via de mail !

gerben23 15-10-2010

Perfect,
volgende dag aangetekend geleverd met echte koerier (TNT) precies zoals besteld zonder kleine lettertjes

Elgrandedee 15-10-2010

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen. NIKON D3100 gekocht voor een superprijs en de volgende dag al thuis bezorgd gekregen!
Alles volgens afspraak en emails met vragen worden zeer snel en netjes beantwoord. Mijn volgende aankopen ga ik hier zeker weer doen!!!

suertes 15-10-2010

Ik had het product helaas na 17.30 besteld, anders had ik het zeker de dag erna al gehad! Goede onderneming die de daad bij het woord plaatst!

imh 15-10-2010

website overzichtelijk, to-the-point informatie, goed ingedeeld, taalgebruik verzorgd
bereikbaarheid? Urk ligt nou niet om de hoek. bereikbaarheid website is ok.
bestelling en betaling gaan soepel, ook onder MacOS met Safari (wat lang niet overal het geval is)
aftersales: niet nodig gehad

Roosje55 15-10-2010

De bestelling en levering zijn perfect en snel afgehandeld.

frank89 15-10-2010

Makkelijk te bestellen via de website. Betaald via Ideal. Netjes bezorgd. Kortom goeie service.

robakke 15-10-2010

Had een niet werkende imitatie cartridge gekocht, kon hem na ruim een half jaar na aankoop alsnog retourneren en kreeg kosteloos een origineel exemplaar toegestuurd.. Erg netjes!

bviveen 15-10-2010

goede ervaringen met deze webshop door inmiddels vele bestellingen die prompt de volgende dag worden afgeleverd

Peter Bik 15-10-2010

Prima bestel methode, binnen 2 werkdagen geleverd en via Track-trace heel goed te volgen.

jj56 15-10-2010

Zoals ik ook al eerder (2008) heb mogen ervaren is de levering en de service van cameranu aanbevelenswaardig. Hun site is overzichtelijk en snel. Ik had gevraagd om via email aan te geven wanneer de camera beschikbaar zou komen. Op die dag ontving ik ook het bericht dat hij in huis was. De prijs was uitstekend. Ik koos voor enkele voorkeuze-opties voor accesoires. De bestelling en de levering waren in 2 dagen rond. De routing van het pakket was via internet te volgen. Het geheel werd keurig afgeleverd, alles in de originele verpakkingen in een stevige oververpakking

Edjes 15-10-2010

Een (web)winkel die de klant goed informeerd, snelle service op elk vlak. Ook de schriftelijke info is correct. Klachten afhandeling goed.

Carla Bakker-Otte 15-10-2010

Uitstekend verzorgde website. Een vraag per e-mail wordt snel beantwoord, ook telefooncontact is correct en deskundig.

klaver 86 15-10-2010

Telefonisch zeer goed bereikbaar,goede prijzen,hollandse gebruiksaanwijzingen,2 jaar garantie.Verder uitstekende voorlichting.Zeer snelle levering.

RR1973 15-10-2010

Levering prima en snel, ik heb de printer in perfecte staat ontvangen.

Jan Bolding 15-10-2010

Erg snelle afhandeling. Eind van de middag besteld en via i-deal betaald. Binnen een uur administratief alles verwerkt en netjes via e-mail gecommuniseerd. Een dag later alles door TNT afgeleverd.

Frakui 15-10-2010

Het is een mooie en klantvriendelijke site en de levering van de camera ging ook zoals verwacht. Ben ook wel in de winkel zelf geweest en daar zitten mensen met verstand van hun producten.

Eric 2010 15-10-2010

Het bestellen ging zonder probleem en de levering was supersnel.
Zo hoort het ook, HULDE!!

syra01 14-10-2010

Vooraf meerdere malem gemaild en dirct antwoord gekregen, bestelling binnen 1 dag bezorgd. Klein mankement meteen na mailwisseling verholpen.