Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk Munsterman 28-10-2010

Alles is correct, en zeer op tijd , zoals beloofd , afgeleverd .
S'Middags besteld , de volgende morgen al in huis
Dat vind ik nou echte service !

Eduardus23 28-10-2010

Winkel goed bereikbaar, groot assortiment, snelle en kundige bediening.

benny holtrop 28-10-2010

Nog geen vierentwintig uur na bestelling lag de Sony al bij ons thuis. Een prima service en een goed toestel, maar daarvoor had ik al het nodige zoekwerk verricht op internet.

ben nijman 28-10-2010

Ik ben buitengewoon tevrden over dit bedrijf.Professionele mensen, vriendelijk, een groot assortiment, goede prijzen en service. Een zeer betrouwbaar adres waar ik al enkele jaren met plezier kom,

23Klaas 28-10-2010

2 keer iets gekocht, beide keren prima levering. geen gebruik hoeven te maken van ruiling etc maar centrale ligging in het land lijkt me indien nodig wel praktisch.

libeton 28-10-2010

CameraNU.nl heeft een uitstekend assortiment aan professionele apparatuur en accessoires. De website is goed toegankelijk en geeft duidelijke beschrijvingen; de prijzen zijn concurrerend. De wijze van bestelling en betaling is eenvoudig en betrouwbaar, en de snelheid van levering door camera.NU is uitstekend. (Jammer dat er bij TNT soms wat vertraging optreedt). Ook bij vragen of klachten blijkt camera.Nu goed en vlot aanspreekbaar. Kortom, niets dan lof voor deze (web-)winkel!

FredBa 28-10-2010

Snelheid en correctheid van handelen; smiddags besteld en volgende ochtend al bezorgd. Onder de opgegeven condities!

Happyloes 27-10-2010

Duidelijke site met goede informatie over de aankoop en wanneer het product geleverd gaat worden. En dat voor die lage prijzen. Erg tevreden.

hansD90 27-10-2010

heldere site, al eerder spullen hier besteld. ook nu weer, vlot geleverd, prima in orde. geen after sales nodig gehad.

a.c.komijn 27-10-2010

uitstekende service, snelheid,levering en aftersales!

shekina11 27-10-2010

Ik heb de Camera eerst elders besteld. Toen bleek er een leveringstijd van maximaal 10 dagen. Camera Nu gebeld. Het was op voorraad en bij ontvangst van mijn betaling kon het de volgende dag geleverd worden. Nog voor dat het bedrag goed en wel van mijn rekening was afgeschreven kreeg ik een bevestiging dat mijn order werd verwerkt.En ja hoorde volgende dag had ik mijn camera in huis. Erg prettig dat je zo van hun op aan kan. Ze waren wel iets duurder dan de andere site.

gdefiig 27-10-2010

's avonds bestelt en toch de volgende ochtend al binnen.

GeeGee2 27-10-2010

Mijn 1e kennismaking met cameranu.nl. Een heldere, overzichtelijke site die het maken van een keus voor dit toestel eenvoudig maakte. De levering was prima; al de volgende dag in huis en de prijs zeer concurrerend. Het toestel is zeer gebruiksvriendelijk en voldoet geheel aan onze verwachtingen. We hebben al een en ander uitgeprobeerd en na wat ervaringen met canon is dit een goed te bedienen, maar toch eenvoudig toestel dat schitterende resultaten opleverd. Kortom wij zijn zeer tevreden over cameranu.nl.

doe ik niet aan 27-10-2010

Zeer snelle en adequate reactie op een opmerking van mij. Waarna alles werd rechtsgezet zonder gezeur of wat dan ook. Een verademing

MaartenT76 27-10-2010

Alles eigenlijk in orde, ware het niet dat het door mij bestelde tasje voor de camera niet op de camera past. Nu is dat inderdaad mijn eigen bestelling en dus mijn eigen fout, maar ik denk dat het goed zou staan als er met de klant wordt meegedacht, ipv dat de bestelling domweg in een doos wordt gegooid en opgestuurd. Hierom een 7 voor bestelling en levering.

will bais 27-10-2010

supersnelle reacties en levering. binnen 24 uur in huis. heel goed op de hoogte gehouden over de levering.

Randomarts 27-10-2010

Zowel de fysieke winkel als de webwinkel doen het m.i. uitstekend.
Vragen worden zowel via e-mail als via telefoon als in de winkel goed en vakkundig beantwoord. Garantie is ook echt de garantie dat je claim snel en adequaat wordt afgewikkeld.
CameraNu is mijn favoriete fotografiematerialenwinkel.

Useroid 27-10-2010

besteld voor 17:30, met iDeal beteeld, ging allemaal vlot. Mailtjes ook keurig in orde met bestel info and track and trace. Volgende dag netjes door TNT geleverd. CameraNU.nl was de goedkoopste voor dit product, bestelling ging vlot en makkelijk en levering was supersnel. Ik zou niet weten waarom ik nog iets in een winkel zou kopen. Ronduit perfect.

Leenh095 27-10-2010

De snelheid vanaf bestelling tot ontvangst is niet te evenaren.

lx5 27-10-2010

snelle levering van het product, deze was op voorraad.
niet altijd de laagste prijs

mettejan 27-10-2010

De bestelde camera binnen een dag afgeleverd.
De berichtgeving over de Cameranu is uitstekend
Ook de verpakking is goed uitgevoerd
Ben zeer tevreden over de totale uitvoering

Wilfried5719 27-10-2010

Uit voorraad geleverd, prima prijs, binnen enkele uren al onderweg en de volgende dag afgeleverd! Prima dus.

Nico007 27-10-2010

Snelle levering, prettig geholpen in de winkel.

fds-fotopress 27-10-2010

De webite is duidelijk vooral de voorraadstatus is erg handig ,en de levering was idd heel erg snel had de bestelling in binnen 20 uren al in huis, dus er wordt aan hun woord gehouden.

avrpm 27-10-2010

Wederom bijzonder tevreden over CameraNU.nl. Snelle en zorgvuldig ingepakte levering van de flitser en nog wat kleinere accessoires.

Ook met de aftersales heb ik erg goede ervaringen: Begin dit jaar een nieuw Canon 17-85mm objectief gekocht met helaas een afwijking daarin (onscherpe band aan de zijkant v/d foto). Deze geretourneerd via pakketpost en een ander (goed) exemplaar terugontvangen, alles binnen een week. Topservice!

Zal deze winkel aan iedereen aanbevelen.

(Bereikbaarheidscore nvt aangezien via internet besteld).

daanm 27-10-2010

Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf.
Afhandeling is zeer positief geweest. Ik had mijn spullen besteld (3 printers) via TNT, maar werd de volgende dag gebeld door het bedrijf dat ze, gezien mijn order, graag zelf hun koerier langs stuurden om geen risico te lopen. Volgende dag stond hun koerier een kwartier te vroeg voor de deur en belde mij op hoe laat ik zelf thuis zou zijn, zodat ze even kon wachten. Prima dus. Hier kunnen alle bedrijven een voorbeeld aan nemen! Je voelt je zeer serieus genomen als klant.

whklomp 26-10-2010

Scherpe prijs, snelle en correcte levering

Achterhuis 26-10-2010

3e bestelling bij camera nu. in 1 jaar
alle bestellingen zijn zonder problemen ontvangen
bestelling wordt volgens afspraak geleverd binnen de gestelde levertijd.
Pinnen bij de koerier is mogelijk.

dtouw 26-10-2010

Prima site, overzichtelijk en als je voor je aankoop vragen hebt, worden die keurig en snel beantwoord.

Jean20 26-10-2010

Snelle en accurate levering, snel antwoord bij vraag per mail.

bezuije 26-10-2010

zeer snelle levering en uitstekende informatie over verzending.

Ivo Verboon 26-10-2010

Ben zowel vooraf als tijdens de aankoop buitengewoon goed geholpen door de dames van de helpdesk en de verkopen (Bert). Ik zal niet aarzelen om de volgende keer weer naar Cameranu te gaan.

NB. After sales is dus in mij geval pre-sales.

H. Fraterman 26-10-2010

De order werd zeer vlot behandeld. Ik had de volgende dag mijn bestelling al binnen

Morani 26-10-2010

Had voordat ik het product aangekocht had even contact gehad met cameraNu.nl.
Werd heel netjes te woord gestaan en vervolgens het één en ander gevraagd over de ringflitser.
De flitser stond goed aangeschreven en heb deze nu in mijn bezit en ben er zeer tevreden mee.Licht wordt goed verdeeld en werkt voor mij naar goede tevredenheid.Het is natuurlijk wel zo wil je héél profesioneel werken raak je toch aan een andere flitser waar de prijs toch rond de 350 á 650 euries ligt.Tja dat wordt dan weer een heel ander verhaal.Maar als je het voor hobby nodig hebt is dit een zeer goed alternatief, niet duur een een zéér degelijke ringflitser voor mooie macro foto's te maken.

EEFert 26-10-2010

Zoals beloofd, voor 17.30 uur besteld de volgende dag geleverf

Riny Bakx 26-10-2010

Het is een heel goed bedrijf dat alles wat ze beloven ook na komen en alles in het nederlands.
Ook had ik 2 keer porte kosten betaald en betaalde ze uit eigen beweging een dag erna al terug.

EyeLine 26-10-2010

Snelle levering, perfecte hulp nadien(had even moeite met het in elkaar zetten van de kap). Bestel de volgende keer weer bij hen!

rcpietersz 26-10-2010

Zeer correcte en snelle afhandeling van de bestelling. Geheel zoals op de website wordt aangegeven. Prima verpakking van het product.

mike r. werkhoven 26-10-2010

Goed te vinden op site met genoeg informatie.
Levering bijzonder snel.

desolater 26-10-2010

Ik had per ongeluk de verkeerde zonnekap besteld. Deze heb ik terug kunnen sturen en zij hebben mij de goede gestuurd zonder extra verzendkosten. Top!

VDM Woningen 26-10-2010

Vlotte levering, overzichtelijke webshop, vlotte site. Zo hoort het !!

RDuno 26-10-2010

Maandag besteld, dinsdag rond 12:00 in huis. Jammer dat bijgeleverd USB kabel van 3 meter er voor zorgt dat de scans niet goed gaan. Zonder deze kabel werkt de scanner prima. Scanner krijgt stroom via USB kabel, dus ik denk dat daar het probleem ligt als deze verlengd wordt.
Verder prima service en communicatie van CameraNU.nl

Ron van der Schoot 26-10-2010

Prima bedrijf, snel en correct.
After sales (nog) niet gebruikt, daarom heeft dit punt van mij nog geen beoordeling gekregen.

AliasAl 26-10-2010

De website is overzichtelijk en producten zijn goed te vinden. Tevens is er een goede informatie voorziening.
De bereikbaarheid is zeer goed zowel telefonisch, per mail als per vervoer. Ik heb met alle drie ervaring.
Ik heb meerdere malen producten gehaald uit de shop en daar ben ik zeer goed geholpen. Er werken mensen die weten waarover ze het hebben.
Ook de aftersales is super!

__tff 26-10-2010

Ontwerp en werking van de website zijn zeer goed. Bestelling werd netjes en op tijd geleverd (tracking code via e-mail).

hopefull 26-10-2010

De bestelling liep zonder problemen. Het product was netjes verpakt. De factuur klopte helemaal en bevatte geen onduidelijkheden.

Dedaal 26-10-2010

De medewerkers nemen de tijd om je zo goed mogelijk te helpen en geven een uitstekend advies. Niet de indruk gekeregen dat ze je perse iets willen verkopen.

APP de Jong 26-10-2010

Maandag besteld en dinsdag in huis. Alles keurig verpakt en aangetekend verstuurd. Prima service! Mijn volgende aankoop zal ook zeker bij Cameranu.nl zijn, en ik zal iedereen deze site aanbevelen.

anikasuu 26-10-2010

Ik ben zeer tevreden over Camera.nu ik had mijn bestelling rond 22:00 verzonden en de volgende dag had ik mijn bestelling al binnen. Eerdere bestellingen waren ook de volgende dag geleverd.
Een echte aanrader!

bipolair 25-10-2010

Een goed werkende web winkel, en binnen twee dagen al de beschikking over de printer