Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MOLO 07-11-2010

Hoewel soms iets duurder dan de concurent,veel DIRECT leverbaar. Duidelijke website, snelle en correcte levering. Zeker een aanrader.

Tensha 07-11-2010

Zeer snelle service, ik had mijn bestelling binnen twee werkdagen binnen en ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus.

Vinz1980 06-11-2010

De webshop met de meeste items op voorraad tegen bijna altijd de goedkoopste prijzen, en goede service achteraf.
Vaak is er nog wel een andere webshop die een item net iets goedkoper kan leveren, maar dan is het niet op voorraad of de rest van het assortiment is beperkt.
Bij een bestelling van meerdere items is cameranu vaak de enige die alles op voorraad heeft en tegen een goede prijs.

Postbus54 06-11-2010

Het objectief is binnen de gestelde levertijd netjes verpakt geleverd en de aankoop is correct afgehandeld.

HubHabets 06-11-2010

Alles is zeer positief verlopen bij deze koop.
Het product, Canon printer IP4850, functioneerd uitstekend.
De levering verliep zeer vlug na mijn bestelling.

evertbert 06-11-2010

produkt keurig verpakt opgestuurd en in goed orde ontvangen, snelle levertijd

Vincent00255 06-11-2010

Snel, goedkoop, telefonisch bereikbaar, goed advies, precies zo als het moet, klasse!

nexgebruiker 06-11-2010

Alles gewoon perfect geregeld!
Nemen alle tijd en geven goed advies, zelfs bij alleen afhalen van artikelen.

dur fotojoep 06-11-2010

wat men belooft, maakt men ook waar !
service is service en afspraken over levering kloppen.
Voor een professioneel fotograaf is het een gerust gevoel, maar ook belangrijk dat je ergens van op aan kunt.
Ook de aftersales klopt als een bus .
camera nu : ik zeg : Doen !

J. van Eck 06-11-2010

Op het punt van de bij deze camera noodzakelijke danwel zeer "nuttige" accessoires / toehorens, zoals een uv-filter (protectiefilter) en zonnekap zou de informatie verbeterd kunnen worden. Bij deze camera past namelijk niet elke zonnekap die er te koop. DAAROP zou specifiek gewezen kunnen worden. (En dan moet juist die zonnekap ook wel te koop zijn bij Cameranu.nl)

Staccato 06-11-2010

Bestelling geleverd volgens afspraak. Artikel binnen 24 uur in huis. Snel, makkelijk en tergen een scherpe prijs.

sideburns 05-11-2010

Zoals het hoort!
Goed verpakt, en binnen de afgesproken tijd

hejapri 05-11-2010

Dit is de derde keer, dat ik iets bij Cameranu heb gekocht en heb tot nu toe zeer goede ervaringen, ook met de aftersales.

Snoep 05-11-2010

Snelle levering (meestal de volgende dag)en reageren direct op mails. Zijn ook telefonisch goed bereikbaar en bellen terug. Zijn bij problemen bereid om met een passende oplossing te komen (mee gemaakt) Prima winkel!

DaanLo 05-11-2010

Goede prijs, goede telefonische bereikbaarheid en zeer snelle levering. Erg goed.

Erwin zuid holland 05-11-2010

Goede service snelle levering. Ik weet niet hoe het gaat als er wat is met de camera, maar dat zullen we wel zien, ik hoop niet dat het nodig is.

abzn 05-11-2010

Het is nu denk ik de 4e keer dat ik een artikel bij jullie bestel en het wordt altijd snel en correct geleverd.

Senior 05-11-2010

Bestelling, bezorging, vragen, snel en soepel afgehandeld. Gisteren besteld, vandaag in huis
aardig en vriendelijk te woord staan aan de telefoon.

AE72 05-11-2010

Ik had niet eerder gewinkeld bij CameraNU maar kwam er via Tweakers Pricewatch terecht. Besloot het er maar eens op te wagen en heb er mijn eerste Canon L-objectief besteld. Het hele orderingproces mag wat mij betreft als referentie dienen voor andere webportals: eenvoudigweg uitstekend. Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over de verpakking: gezien de waardevolle inhoud had ik meer luchtzakjes en een grotere doos verwacht. Misschien is dat helemaal niet nodig, maar ik vond het jammer dat ik de degelijkheid en efficiency die er was vanaf het bestelmoment niet voelde toen ik het doosje opende.

Voor de rest: helemaal top.

Ferry-B 05-11-2010

Website overzichtig en duidelijk.
Levering de volgende dag, top.

Loeder 05-11-2010

Dit was niet mijn eerste bestelling bij deze winkel. Top levering! Lekker snel,mooie prijs. Hoop er weer te kopen als het nodig is.

janvandersanden 05-11-2010

Gewoon goed !!

Moest bij Fotosg zeer lang wachten en men stuurder uiteindelijk ook nog verkeerde op. Terugsturen durfde ik niet meer. Aldaar gen reacties op mails en faxen.

Bij Cameranu was dat perfect, ook terugkopeling ivm [product dat niet meer leverbaar bleek.

K33sbr1l 05-11-2010

Geweldig!!! Volgens website product voorradig (toch nog voor de zekerheid ff gebeld) en inderdaad: volgendedag in huis.

Ga zo door!

J.W.Leemans 05-11-2010

Alles snel, duidelijk en geen verzendkosten.
En natuurlijk heel belangrijk de goedkoopste.

nephiboot 05-11-2010

Goede stapsgewijze informatie op de webstek.
Bestelling en aflevering was zoals beloofd en in orde.
Actieve zaak.

N den Buitelaar 05-11-2010

Heel snelle service
Over After sales heb ik nog geen oordeel. Nog niet van toepassing.

Gijs2010 05-11-2010

Zeer goed georganiseerde webshop. Ik heb nergens aanmerkingen op kunnen maken zodat alleen de hoogste score op z'n plek is.
Goeie website, makkelijk te bedienen, groot assortiment, alles was op voorraad, iDeal dus makkelijke betaling, in 2 dagen geleverd, goede begeleiding per e-mail, en nog de goedkoopste ook.

Daisy046 05-11-2010

Uitgebreide webshop waar producten tegen uiterst scherpe prijzen verkocht worden. Achteraf bleek het statief in de aanbieding te zijn geweest, dit werd prima en snel opgelost door de after sales. Mijn complimenten!!

Photo Ietje 05-11-2010

goede service, klantvriendelijk, goed bereikbaar ook via mail, beantwoording op vragen snel en correct.

Rob1021 05-11-2010

Mijn bestelling (sony etc) zou gratis worden verzonden, maar door mijn ongeduld ben ik naar Urk gereden, want ik wilde de boel snel hebben.
Een van de onderdelen (statiefkop velbon PH368) was helaas niet voorradig, maar het was niet mogelijk dat die gratis zou worden nagezonden. Dit is raar. Jullie hoeven die camera nu niet te verzenden, dan kan je toch de rest gewoon gratis opsturen.
Ik gaf een bedrag uit van ruim 1300euro.....
De statiefkop heb ik toen maar laten vervallen
Jammer vind ik dit

super-chanel 05-11-2010

Prima transactie. Snelle levering en prettig contact.

van wijngaarden 04-11-2010

Uiterst correct en snel geleverd informatie op de website duidelijk en helder

Maurice11665 04-11-2010

Goede site, goede informatie, goede communicatie, snelle levering!

25306c.ursem 04-11-2010

Telefonisch uitstekend geinformeerd; zo ook de levering.

Eric Meijer 01 04-11-2010

Ik vind de beprijzing van Camera.nu goed. Dat is jammer voor mijn huidige fotowinkel, maar tegen deze prijzen kan hij niet concureren. De bestelling werd op de afgesproken tijd afgeleverd. Ik vind de verpakking, waarin de kostbare bestelling is afgeleverd kwestbaar, de doos was ingescheurd. Gelukkig werkt alles zonder problemen.

J. al 04-11-2010

Prima overzichtelijke website. Heldere voorwaarden, snelle levering.

ton zuijdendorp 04-11-2010

snelle levering en een goed product

frank1frank 04-11-2010

bijzonder snelle levering. keurig verpakt en alles wat beloofd was zat in de doos. service zoals ik die ken van cameranu (al was dit de eerste keer dat ik via de webshop iets bestelde, tot nu ging ik er altijd langs). aftersales heb ik nvt ingevuld, want het is volgens mij niet van toepassing. ben in ieder geval niet benaderd - op deze enquete na dan :)

402823 04-11-2010

Prima snelle interactie. Alleen met betalen middels credit card ging iets niet goed. Daarna telefonisch wel bevestiging gekregen en prima te woord gestaan.

Claudia d. O 04-11-2010

Besteld via de website. Keurig een ordernummer ontvangen met link naar track en trace van TNT.
Volgende dag al in huis. Verder geen telefonisch contact geweest. Zou er nog een keer bestellen
mocht ik nog wat nodig hebben.

bob-visser 04-11-2010

Veel advies en promt antwoord als je vragen stelt op internet. Ook begeleiding bij reparaties is perfect met statusmeldingen elke week

markas7 04-11-2010

Goede winkel en service.
Ik heb hier ook eerder besteld en een fotocamera gekocht(olympus)Deze werkte echt niet naar behoren, geen probleem kreeg een nieuwe toegestuurd! Waar vind je dit?

Joop Huijsdens 04-11-2010

Ik heb deze scanner bij cameranu.nl besteld en helaas is dit pakket bij TNT kwijtgeraakt. Cameranu.nl heeft direct een nieuwe gestuurd, met het risico dat de eerst verstuurde niet meer boven water komt.
Groot respect voor deze service.

NedoLaanen 04-11-2010

Ik heb al heel erg veel produkten bij Cameranu.nl gekocht. Het is snel en gemakkelijk. Voordat ik een aanschaf doe bekijk ik altijd eerst een aantal andere webshops. Cameranu.nl is vaak de goedkoopste (maar niet altijd). Cameranu.nl heeft in mijn ogen het grootste en vaak beste assortiment.
Ik heb nooit problemen gehad met bestellen, de levering of retourneren. Ik heb Cameranu.nl nooit gebeld, maar ze zijn prima te bereiken via email.

arthur ghijsen 04-11-2010

cameranu laat zien of de materialen in voorraad zijn en zo ja worden deze de dag erna geleverd

Zeehond 04-11-2010

Duidelijke website, waarop veel gegevens van de camera te vinden waren en waar een goed oordeel over de aankoop geveld kon worden.
Goede prijs.
Makkelijke betaling en snelle levering.

nessacul 03-11-2010

Dit was de eerste keer dat ik wat bestelde bij Camera.Nu.
Buitengewoon snelle levering en ze zijn bovendien goedkoper dan een landelijk bekende online-webwinkel.

Ik ben heel erg tevreden!

PSNIJDER47 03-11-2010

Correcte en snelle afhandeling via e-mail. Camera na 2 dagen zorgvuldig verpakt ontvangen.

yannickvanrooyen 03-11-2010

Duidelijke website, correctie informatie, razendsnelle levering. Weinig op aan te merken. Product kwam goed verpakt volledig aan.

robdjw 03-11-2010

2 achten gegeven omdat het altijd beter kan ondanks dat ik heel erg tevreden ben over cameranu.
Bestelling en levering ging precies zoals beschreven, voor half 5 besteld en betaald via ideal, de dag erna geleverd.
After sales geen ervaring mee.