a.ballemans 21-11-2010

Goed handteerbare Website.
Snelle bezorging, Prima Materiaal.
Nette aflevering, Prima met die tijdstippen.
Erg tevreden, zal uw bedrijf bij kennissen aanprijzen.

marc van der weijde 21-11-2010

heel snelle levering en alles zat in de doos !
enkel tnt website kon niet zo snel volgen :)

leeuwerink 20-11-2010

de bestellingen die ik heb gedaan zijn alle prima uitgevoerd en ook bij vragen (zelfs telefonische) ben ik prima geholpen

Berry Mescher 20-11-2010

CameraNu,geeft goede service ,en snelle leveranties
Heel goede Website!

G. Weijs 20-11-2010

Snelle levering,vriendelijke en goede service per telefoon.
Dit was ons 2e produkt wat we bestelden en volgende keer kopen we weer bij Cameranu.nl

zim45 20-11-2010

Het door mij bestelde artikel is op een acurate en snelle wijze afgehandeld. Gezien het mijn eerste bestelling was, heeft de afhandeling een vertrouwde en degelijke indruk op mij achter gelaten.

Eric54321 20-11-2010

Camera op de website besteld en aangegeven dat ik de camcorder in Urk op zou komen halen. Een dag later de camcorder opgehaald, lag netjes klaar. Prima geregeld.

suus12345 20-11-2010

Positief:
Goed bereikbaar zowel via telefoon als email.Aardig en klantvriendelijk aan de telefoon.
Snelle levering van bestelling.

Negatief:
Bestelling was niet volledig, daardoor nog wat heen en weer contacten gehad. Uiteindelijk is alles goed gekomen.

Een tip voor hun administratie: Geef kort in de administratie aan wie met wie heeft gesproken en wanneer en welke acties daaruit voort zijn gekomen. En laat het systeem automatisch na 2 dagen de acties terugkomen in het scherm zodat er een herinnering is ingebouwd. Aan de hand hiervan kan vb. de manager heel goed zien als het niet goed loopt of als er te veel zaken blijven liggen.

zmaster86 20-11-2010

Zeer goede en snelle service. Artikel was elders goedkoper te verkrijgen maar niet leverbaar. Heb uiteindelijk via CameraNU.nl nog extra korting ontvangen.

Zeer nette service!

renate2524 20-11-2010

eerste bestelling omdat de usb hier op dit moment het voordeligst was. Verzendkosten erg hoog! Jammer, en ook niet nodig. (Zie verzendk. van bol.com)
Snel bestellen via de site en verdere afhandeling ook prima.

metchel 19-11-2010

De goede voorraad infomatie die gegeven word op de website. De verkopers zijn heel vriendelijk.

duijx 19-11-2010

Het poduct:
De camera heeft een heel logische bediening.
De beelden zijn beslist bovengemiddeld.
De prijs is heel redelijk.

Camera nu:
De website is heel overzichtelijk.
Minpunt: De beschrijving van de camera is
te summier.
Nq een heel slechte ervaring met een andere
aanbieder is deze ervaring een verademing.

JCP194 19-11-2010

Vrijdagavond laat besteld en dinsdagochtend in huis. Uitstekend op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en van het feit dat door drukte op zaterdag de mail minder werd gelezen.

custom 19-11-2010

Op Tweakers,net de prijs vergeleken en CamerNu.nl was de goodkoopste. Vrijdagmiddag om 17.00 uur besteld en zaterdag om 15.00 werd de scanner al bezorgd. Kon niet beter lijkt mij!!

Gerard5D 19-11-2010

Het is en gaat allemaal perfect bij deze winkel, ook als je via de telefoon een vraag stelt, bij CameraNU hebben ze het allemaal goed voor elkaar.

KVM II 19-11-2010

Hele snelle afhandeling van de bestelling, ook naar België. Zondagavond besteld en betaald met bankoverschrijving. Nog dezelfde avond een mailtje met antwoord op een paar vragen. Woensdag bericht dat het pakket verzonden was, en op donderdagnamiddag geleverd. Je krijgt een link waarop je pakket te volgen is, maar in de praktijk is het al bij je thuis vooraleer daar iets te zien is...Klasse! Ik hoop het niet nodig te hebben, maar hoop dat de dienst na verkoop even efficiënt is...

LoesvdZ 19-11-2010

Ik ben nog nooit teleurgesteld in CameraNu.nl. Alles op voorraad, snelle levering. Zo zouden alle webshops moeten zijn!

Ad S 19-11-2010

Website: prima; sortering van digitale camaera's over meer pagina's in onbekende volgorde.
Bereikbaarheid: shop net van de snelweg, duidelijk te vinden.
Bestelling en levering: Bestelling op website n.a.v. telefoontje: goede begeleiding.
Bij het afhalen van de camera wegens drukte even moeten wachten, maar er is voldoende te "zien" in de winkel.

Ron Boelsma 19-11-2010

ook na hakf zes de volgende ochtend in huis, Bij een vraag over accessoires per mail zelfde dag )zaterdag!' een deskundig antwoord. Aanbevolen!

Sjany 19-11-2010

Mooi bedrijf, vriendelijke bediening, goed advies en lekkere koffie. Wat wil een mens nog meer!

jan_broenink 19-11-2010

Net als vorige keren,: produkten zijn makkelijk te vinden (tenminste als je weet wat je wilt hebben), bestellen gaat eenvoudig. De tijd tussen bestelling en ontvangst is meer dan uitstekend: binnen 24 uur besteld en geleverd.

gc3l 19-11-2010

's middags besteld en de volgende ochtend al ontvangen.
Geweldig!

Overeinder 19-11-2010

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ik had per ongeluk een verkeerd item besteld, al wel uit de verpakking gehaald, maar totaal geen probleem om het te retourneren. Een vriendelijke en goede service!

Tinever 19-11-2010

Alles in een dag binnengekregen super,
ik hoop dat ik de after sales niet nodig zal hebben!

bardamus 19-11-2010

Alleen een probleempje met de geleverde accu maar dit kwam omdat de accu anders was dan dat de verpakking van de fabrikant aangaf. Dit is dus geen fout van de webshop

mos01 18-11-2010

ik heb de camera na 17:30u besteld en toch al de volgende dag in huis. Snelle levering.
Enig minpuntje is dat nederlands niet in de taalkeuze lijst van de camera menu's zit, waarschijnlijk rechtstreels geïmporteerd uit het oosten.
Het zou fijn zijn als dit vermeld wordt op de website bij de product specificaties.

theovandeijl 18-11-2010

Zeer snelle aflevering van dit product en prima service. Alles naar afspraak goed geregeld.

johan swart 18-11-2010

Ken de winkel niet persoonlijk, maar maar mijn bestelling en het vinden op internet was gewoon goed

hende27 18-11-2010

Duidelijke uitleg over product en snelle levering.
Donderdag om 11uur besteld en vrijdag om 14uur levering van bestelling.

v11eric 18-11-2010

Belooft wordt, voor 17:30 besteld, volgende dag bezorgd. Mijn bestelling om 20:45uur werd ook al de volgende dag bezorgd.

Vreuls 18-11-2010

Erg prettige webshop, waar ik alles op m'n gemak kan opzoeken. Voor mij was dit de eerste webshop aankoop bij cameranu.nl. Het bestellen ging vrij eenvoudig en de levering was snel in huis.
Ik ben tot nu toe erg tevreden over cameranu.nl.

leondigitaal 18-11-2010

Snelle levering, netjes geleverd in een nutrale doos.
Ik ben tevreden.

Tom A500 18-11-2010

Ik ben zeer tevreden over de service en vooral de zeer snelle levering.

Ik had om 19.30 betaalt en de volgende dag om 15.15 was het pakketje binnen.

fix1000 18-11-2010

Snelle en goede levering

kadbr0 18-11-2010

Webshop is overzichtelijk en bestellen eenvoudig. Vervolgens werd er heel snel geleverd. Prima.

picometer 17-11-2010

Goed gestructureerde website.
Keurige snelle afhandeling.

j huitema 17-11-2010

Ik vond de levering super snel Proficiat hier voor...

Hank Dussen 17-11-2010

Zeer snelle levering,'s avonds om 19.00u besteld, volgende dag om 13.00u bezorgd, prima in orde dus. Alles geleverd zoals besteld. Over de aftersales kan ik niets zeggen, want die heb ik niet nodig gehad... Kortom: een aanrader.

goochelaar 17-11-2010

Duidelijke website met goede voorraadinformatie. Snelle levering.

Wendy-D7000 17-11-2010

Alles verliep buitengewoon voorspoedig, er werd netjes geleverd op de beloofde dag en op mijn mail kreeg ik snel antwoord.

Nick K 17-11-2010

De website is overzichtelijk en het is fijn om uit kant en klaar combi's te kiezen. Bij de eerste bestelling bleek het toestel defect te zijn. Na retour zenden op mijn verzoek heb ik 2 dagen later een nieuwe ontvangen. Prima service.

Brouwer78 17-11-2010

Website een 7 want als je een accesiore hebt bekeken en deze in je winkel mand hebt gelegt kom je niet met 1 klik weer bij het artikel als je op verder winkelen knop drukt. Veel onnodig klikken als je meerdere accessoires wilt toevoegen! Verder overzichtelijk.

een 6 Bij de bestelling helaas al een product defect. Verder is het netjes afgehandeld en snel geleverd.

kaastra 17-11-2010

Zeer vlotte levering en op een vraag meteen de volgende dag een goed antwoord! Super!

kris schoof 17-11-2010

Geleverd in België in minder dan 24 uur na het plaatsen van de bestelling zonder extra expresskosten te kiezen en te betalen)!

wdenbesten 17-11-2010

Goede overzichtelijke website, bestelling verliep uitstekend. na bestelling kon ik de aflevermethode zeer soepel wijzigen.

onem 17-11-2010

Had ze even gebeld omdat ik niet wist wat ik moest aanschaffen, er was geen wachtrij en werd proffesioneel en eerlijk heel erg goed geholpen. Heb de set nu thuis en hij werkt precies zoals ze hadden verteld. Echt super service

elisabeth15 17-11-2010

Website is goed toegankelijk. Bestelling en levering volgens voorwaarden.

Johnwijs 17-11-2010

Produkt besteld (gereserveerd) via webshop en opgehaald in de winkel in Urk. Goed persoonlijk en deskundig advies en zeer prettige bediening (er worden je geen onnodig dure produkten "aangesmeerd".
Er wordt alle tijd genomen om een keuze te maken

Waars 17-11-2010

's avonds na 19.00 uur besteld en de volgende dag al geleverd!

Tevredenklant74 17-11-2010

Perfecte levering daags na de bestelling.
Goede prijzen, duidelijke website en ruime collectie.