Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Grego369 03-11-2010

Voor dat ik het produkt kocht eerst om infomatie gevraagt werd goed geholpen en binnen een korte tijd aan de lijn,na de bestelling werd ik keurig op de hoogte gehouden na elke mutatie en alles werk netjes afgeleverd binnen de gestelde tijd.

Anita03 03-11-2010

eerst even op de site gekeken, maar daar vond ik niet de specifieke informatie, wel veel informatie. Toch maar even naar de winkel gegaan. Verkoper was zeer behulpzaam en kon duidelijk de voor/nadelen van de verschillende camera's uiteenzetten.

j knoben 03-11-2010

's avonds de speedlite besteld, de volgende dag al in huis. Super snel.

Roytje1992 03-11-2010

Zeer goede site en de levering is geweldig

kaomy 03-11-2010

Goede service, snelle levering, ook bij omruilen van het product, het nieuwe product de volgende dag alweer in huis.

botterboy 03-11-2010

Overzichtelijk, makkelijk te vinden en snel geleverd.
Uitstekende kwaliteit.

Alex4747 03-11-2010

informatie op de websiteis soms wat karig(studioflitsapparatuur) maar
vragen per e-mail wordt altijd binnen 24 uur beantwoord, met goed informatie van mensen die weten waar ze het over hebben.

90nijhof 03-11-2010

Ik werd via de mail goed geholpen voor dat ik het product aanschafte. Helaas Kreeg ik een kapot product mee, maar ik kon er zo mee terug komen om het te ruilen voor een goede.

Sammax 03-11-2010

Heel snel, keurig, geen dure telefoonnummer (heeeeeel belangrijk!!). Bedankt!

Duco1963 03-11-2010

Alles zeer snel en foutloos: order in mandje, betaling en afhandeling daarvan en de uiteindelijke levering.

toberono 03-11-2010

Had in januari 2010 een camera Lumix ZX! gekocht, Helaas gaf die in april software problemen. heb de camera opgestuurt en na beoordeling probleem kreeg ik direct de opvolger de ZX3. De accu van de ZX1 bleek niet compatibel met de ZX3 en er werd direct een nieuwe accu opgestuurt. Alles ging snel en zonder problemen en ik geef het service team 10 punten.De nieuwe camera werkt ook perfect, haarscherpe foto's en prima HD video's.

vogelhuisje 03-11-2010

Goed overzicht en een snelle levering.

johnamm 03-11-2010

Heb deze camera pas gekocht ben heel tevreden zeker de service hulpvaardigheid en bereikbaarheid en cotact via de telefoon is zeer goed een grote plus

C.J. van Kleef 03-11-2010

Ik heb gisteren middag de Samsung WB 5500 besteld.
Ik kreeg bijna onmiddellijk een bevestigingsmail en betalings bevestiging.
Rond 17:30 uur kreeg ik al een mail dat mijn bestelling op de post gedaan was en ik heb de camera vandaag al ontvangen!
Echt super service!
Alles is aanwezig, de camera zat goed ingepakt en alles werkt naar behoren.
Als ik weer iets nodig heb zal ik zeker weer aan deze site denken!!

R0EL 03-11-2010

Erg goede en duidelijke website. Verder prima op tijd bezorgd. Enig minpuntje vind ik de fee voor betaling met credit card.

gertjuh_1988 03-11-2010

Enorm snelle service! S'avonds rond 7uur besteld was volgende dag rond 1 uur binnen!

Chrisq1 03-11-2010

Snelle offerte en levering!

GAJS 03-11-2010

Uitstekende service; snelle afhandeling en levering van de bestelde producten en prima inzicht in de voortgang ervan.

Albert terschelling 02-11-2010

Overzichtelijke en informatieve website.
Betrouwbare, overzichtelijke en heldere bestellingsprocedure. Snelle levering.

g blokker 02-11-2010

Goede en verzorgde website en winkel met de juiste sortering.

sony gebruiker561 02-11-2010

Ik bestelde gisteravond om 20.30 uur en betaalde met Ideal. Vanochtend om 11 uur stond TNT al voor de deur !

Super snel.

W.Bouw 02-11-2010

De reactie op bestellingen en levering hiervan is altijd supersnel! Ik heb helaas ook al een paar keer gebruik moeten maken van het retourneren van spullen ivm niet goed functioneren en éénmalig wegens foutieve levering. Ook hierbij wordt zeer snel actie ondernomen en vindt ook geregeld terugkoppeling mbt de status plaats. Enige kleine minpuntje vindt ik dat er niet altijd inhoudelijk op de mail wordt gereageerd, maar direct wordt geopperd om spullen retour te zenden (ook al twijfelde ik hier zelf over).
Maar in het algeheel: super service!!

AMAS 02-11-2010

Via een prijsvergelijkingssite kwam ik bij CameraNU.nl terecht. Op de website zelf kon ik het niet zo goed vinden, maar via die link wel. Bestelling en bezorging uitstekend. Zelfs een dag te vroeg. Ik had op maandagavond besteld in de veronderstelling dat woensdag bezorgd zou worden, maar het was er dinsdag al.

Frans de Lee 02-11-2010

Ondanks het niet op voorraad zijn mijn aangekochte camera.
Had ik deze toch binnen een week in huis.
Correcte en snelle afhandeling.

roel2010 02-11-2010

Was voor mij de eerste keer dat ik zo'n grote aankoop deed via internet en ook de eerste ervaring met Cameranu.nl, dit was toch maar afwachten of alles goed zou gaan.
Cameranu.nl heeft me niet teleurgesteld en zoals beloofd alles binnen de gestelde tijd en keurig verzorgd aan huis afgeleverd.
Pakket was netjes verpakt, keurig in "buine" doos en stootvast ingepakt.
After-sales (gelukkig)nog geen beroep op hoeven doen.

HerrieNL 02-11-2010

Deze winkel is gewoon geweldig, zelfs toen ik een bestelling had gedaan die niet op voorraad was bleek achteraf omdat ik niet goed had gekeken, heeft deze winkel een alternatief bij de collega winkel verzorgt en het geld terug gestort op mijn rekening.

Bodywork 02-11-2010

Geachte lezers, Zeer goede afhandeling. Nikon Coolpix S1100pj naar zeer teveredenheid de ochtend naar bestelling correct ontvangen. Goede en vertrouwde website afhandeling. Voor de digitale camera liefhebbers een dikke aanrader. Goed produkt met zeer veel mogelijkheden en duidelijk beeld met veel extra's. Top gewoon.

Jozeeke 02-11-2010

Na een bestelling online is het erg snel en zeer goed afgehandeld!Ben er heel erg blij mee!
Vriendelijke groeten,

martijn75 02-11-2010

Gewoon zoals het hoort, betalen en een dag later al binnen! Prima webshop!

sluitertijd 02-11-2010

Goed te woord gestaan.
Inderdaad voor 17:00 uur besteld en de volgende dag gratis aangetekend in huis.

bosque 02-11-2010

Camera Nu heeft mij tot nu toe altijd nog goed geholpen met evt. vragen, is altijd vlot met verzending en gekochte spullen zijn altijd in perfecte stat bij mij gekomen. Ben zeer tevreden over camera nu.

holteg 02-11-2010

de prijs was goed levertijd was wel geen dag maar 2 dagen dit lag aan tnt prima en snel geregeld

Klots 02-11-2010

Duidelijke website, daags na bestellen bezorgd, betalen ging makkelijk dus: ga zo door!

tiezeman 02-11-2010

Duidelijke website, scherpe prijs en snelle levering. Prima.

barb4 02-11-2010

Duidelijke omschrijving van de diverse camcorders, daardoor goed te vergelijken. Ondanks dat ik het pas later op de avond had besteld, toch al de volgende dag bezorgd. Super!

rensho 02-11-2010

Duidelijke website. Prompte reactie per email op mijn bestelling en levering volgende werkdag binnen. Voorraad status op website klopt dus

Carlos007 02-11-2010

Snel gevonden, overzichtelijk per product, snelle levering, 2 jaar garantie, prima prijs. Kortom geen aanmerking.

DJ TerraByte 02-11-2010

Ik heb dit jaar nog nooit zo'n snelle levering gehad van een webshop en ontvang gemiddeld 5 pakjes per week.

En de webshop is heerlijk simpel - er is zelfs een optie om zonder registratie te bestellen.
Dat zie je niet snel.
De bereikbaarheid van de website hangt samen met de site zelf - hij is snel en doet precies wat het moet doen.

Kortom; De beste webshop ervaring van dit jaar!

peterferoza 02-11-2010

de order zou door huun eigen koerier worden bezorgd, kost dan wel 20 euro maar dan weet je tenminste dat er niet met je pakket gegooid word. de koerier belde netjes op dat ze een kwartier later kwamen door file.
super netjes bezorgd!!! koerier van cameranu.nl bedankt!!!

Arie58 01-11-2010

Supersnelle levering, keurig verpakt. Snelle bevestiging per email.

Henk Werk 01-11-2010

In amper één week vlotte levering van Canon LiDE scanner 210, kostenloos terugsturen en herlevering van een nieuwe (wel werkende) scanner.
Website overzichtelijk met duidelijke informatie.
Vermelden van winkeladres en vast telefoonnummer, geeft vertrouwen in CameraNU.

Jan0 01-11-2010

Duidelijke bestelprocedure. Snelle en correcte levering. Kortom TEVREDEN.

Rolf69 01-11-2010

via de zoekfunctie had ik met een tweede klik de juiste set in beeld, betaling via iDeal, pakketje werd dezelfde dag verzonden en de volgende dag geleverd.

niet aangemaakt 01-11-2010

Wij vonden de website erg duidelijk. Toch hebben wij nog telefonisch contact gehad over het product. We werden vriendelijk te woord gestaan. In ons geval zijn wij langs geweest om het product op te halen. Een prachtige zaak. Weer werden wij zeer vriendelijk te woord gestaan.

sr77 01-11-2010

Heb maandagavond de spullen besteld en de volgende dag al in huis!
Echt super!

ako86 01-11-2010

Uitstekende bezorging. Voor 17.30 besteld en de volgende dag binnen. Daarvoor ga je niet meer naar de stad fietsen met de kans dat je een vette regenbui op je dak krijgt.

daanvanduijn 01-11-2010

's avonds om 8 uur besteld.
En de volgende ochtend om 10 uur in huis.
En dan ook nog 30 euro goedkoper dan bijv. Wehkamp.
Super.

krikkie75 01-11-2010

Alles is netjes en zonder beschadiging binnen 2 dagen geleverd.
helemaal top

Mike van t Voort 01-11-2010

Product dat ik zocht was het goedkoopst op deze website. Bestellen ging heel gemakkelijk en de bijbehorende/ beschikbare accessoires staan netjes gesorteerd op categorie weergegeven, waardoor je die er makkelijk bij kan zoeken en bestellen.
Levering zoals beloofd de volgende dag.
Van te voren al mail ontvangen met factuur en link naar de track & trace van TNT.
Alles bij elkaar een hele positieve ervaring en genoeg reden om deze site aan te raden en wellicht in de toekomst nog eens te bezoeken.

B. Frins 01-11-2010

Prima webwinkel! Wel vond ik dat de combodeals beter belicht kunnen worden...
Voor de rest prima service en alles was keurig in orde. Leveringstijd echt super!