Deze score is berekend op basis van 2392 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

K.Vledder 09-06-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service en uiterst kundig.

Prima geholpen goed ingelicht over het gebruik van het gekocht product, zelfs nog gauw tussendoor mijn camera gereinigd.

Roosmarijn Jongstra 09-06-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Betrouwbaar en snel! je wordt hier altijd goed geholpen en de website is duidelijk en overzichtelijk. Ook hebben ze (bijna) alles, er is nog geen product geweest dat ik hier niet heb kunnen vinden. Ik ben erg tevreden!

Jan Nijkamp 09-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snelle levering

Ik kies voor Cameranu omdat je daar precies weet of iets op voorraad is, of niet. En wanneer voorradig, dan heb je het de volgende dag in huis en als het moet en je bestelling is voor 11.45 uur geplaatst dan kun je er voor kiezen om het dezelfde dag nog te ontvangen. Helemaal te gek. Daarom kies ik altijd voor Cameranu en de prijzen zijn altijd concurrent met de collegae camerashops.

Adrienne 09-06-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

Zeer betrouwbaar winkel en de service is uitstekend. Laats ging er iets fout bij een bestelling.
Ze hebben er alles aan gedaan om toch de zelfde dag te leveren.

Herco 09-06-2018 In de winkel gekocht

Topwinkel. Ook in occassions.

Ik had een gebruikte Fujifilm X-H1 camera gekocht. Tijdens een reis bleek dat er een aantal vervelende software bugs in de camera zat. Ongetwijfeld wordt dat door Fujifilm opgelost, maar daar wilde ik niet op wachten zo vlak voor de vakantie. CameraNu heeft de camera zonder problemen teruggenomen en het volledige aankoopbedrag verrekend met de nieuwe X-T2 die ik daarna kocht en het teveel betaalde deel op mijn bankrekening teruggestort. Met veel excuses voor de overlast die ik had gehad. Geweldige service en top medewerkers die snel en adequaat reageren.

Arja 09-06-2018 Via de website gekocht

Wat een snelle levering!

CameraNU komt de belofte na, volgende dag leveren en ja hoor, de pakketdienst met mijn bestelling inderdaad de volgende dag op mijn stoep. Dat is nog eens leuk bestellen.... En die snelheid is het 'm niet alleen, de prijzen zijn ook zeer klantvriendelijk; dus zoek je iets kijk dan eerst bij CameraNU en dan ben je eigenlijk klaar, hoef je niet verder te zoeken, lagere prijs zal je niet zo gauw tegenkomen, dus snel bestellen, dan kan CameraNU weer snel leveren!

Andre 08-06-2018 Via de website gekocht

Wij bestellen als fotograaf vrij vaak bij Cameranu en altijd naar tevredenheid. Echt een aanrader dus!

Peeters 08-06-2018 Via de website gekocht

Supergoede service, vriendelijk personeel

Al veel ervaring met zowel de webshop als de winkel en altijd enorm tevreden! Goede kwaliteit, veel kennis en kunde en vriendelijk personeel. Levering via webshop altijd snel en goed in orde!

ac de koning 08-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Erg correct en snel in leveren met een uitstekende service erbij,daarbij is de kwaliteit van de produkten prima te noemen,zodat ik deze shop aan een ieder kan aanbevelen

Bert 08-06-2018 In de winkel gekocht

deskundig advies

Tijdens een dagje Urk heb ik de winkel bezocht. Trof daar een zeer vriendelijk en deskundig persoon, die mij precies wist te vertellen, wat ik wilde weten. Kon naar aanleiding daarvan ook mijn inkoop doen.

Mark Verwiel Producties 08-06-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!!

Hele snelle levering en de goedkoopste in het product! Je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail en het product wordt goed verpakt.

Robbert 08-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering, en een prima service!

'Voor 24:00 besteld is de volgende dag in huis', stond er bij de advertentie. De dag erna had ik om 10 voor 7 's ochtends al een email dat mijn pakket bij het ophaalpunt lag! Het was bovendien goed verpakt, je wordt na afloop niet gespamd met honderen mailtjes.

Prima service dus!

Sonja 08-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle levering!

Een occasion besteld en de volgende ochtend al in de buurt van mijn vakantie adres op kunnen halen bij een afhaalpunt, super!

Evert 08-06-2018 Via de website gekocht

Super organisatie..!!

Fijne webshop, hebben veel op voorraad en altijd snel geleverd. Heel erg blij mee, ben al geruime tijd klant en zal dat zeker blijven

Gerrie 08-06-2018 Via de website gekocht

Snel, scherp geprijst en goede service

Ik had producten van Lenscoat nodig en heb daarvoor advies gevraagd en m.b.v. dat advies het product besteld wat snel en tegen een scherpe prijs werd geleverd, wat wil je nog meer?

Brownie 08-06-2018 Via de website gekocht

Beste plek voor al je fotowensen! Super personeel. Topzaak!

Heerlijk shoppen bij CameraNU. Duidelijk site met goed omschreven producten. Scherpe prijzen. Zeer snelle levering en geen enkel probleem als het product retour moet. Voor specialistische hulp is er altijd iemand aanwezig. Kortom... zoek niet verder!

René Verschuren 08-06-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf dat waarmaakt wat het op de website roept!

Heel veel bedrijven roepen dat ze de volgende dag leveren als je voor een bepaald moment bestelt. Cameranu.nl stuurt diverse mails waarin exact aangegeven staat hoe het proces verder verloopt. De bezorger (in mijn geval PostNL) neemt het naadloos over en bezorgde binnen het aangegeven levermoment. De bestelling was correct en goed verpakt. Via de track&trace werd ik keurig geïnformeerd. Geen verrassingen, keurig.

desiree 08-06-2018 Via de website gekocht

goede service, prima contact

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat er 5 jaar garantie wordt gegeven op camera;s, meestal ben ik een pechvogel dat een product 1 week na afloop van de garantie kuren vertoond en als dat pas na 5 jaar is, ben ik meer een geluksvogel dan een pechvogel. Ik heb er nu 2 camera;s gekocht en het zal zeker meer worden.

Annemarie 08-06-2018 Via de website gekocht

Nette service.

CameraNu.nl is altijd snel en werkt de bestellingen netjes af. Voor zakelijke klanten is Camera.Nu ook een prima winkel.

Gert 08-06-2018 In de winkel gekocht
Camera nu Urk

Zeer matig... of nee: eigenlijk gewoon slecht!!!

Vorige week gebeld of de gopro 6 op voorraad was en of er een medewerker was die gespecialiseerd was in de gopro... antwoord: jazeker mijnheer, die is op voorraad en elke medewerker kan u helpen..uiteraard eerst druk het internet afgezocht over de gopro, je koopt zoiets niet zo maar even... de ins en outs wil ik dan graag bij de aankoop helder hebben en dan is een face to face voorlichting van een specialist wel handig dacht ik zo...
Vandaag dus naar urk getogen vanuit Hoogeveen. De gopro 6 stond niet in het schap, dus ik vraag nog of ze hem wel hebben en het antwoord: jazeker hoor, we hebben ze achter staan... afijn, ik wil dus graag voorgelicht worden en wat schetst mijn verbazing: deze medewerker opent de site van cameranu. Op mijn eerste vraag wat het verschil is tussen de 5 en 6, kan ze al geen antwoord geven..... ik zal even bellen mijnheer!! En uiteraard was de persoon die gebeld werd in gesprek.....Vervolgens deelt ze doodleuk mee dat hij niet meer op voorraad is en ze draait me het scherm toe waar dit op staat.... ik vraag dus wanneer hij weer binnenkomt en het antwoord is dat het mogelijk aan het eind van de maand is... Hier ben ik dus meteen al klaar mee... 200 kilometer voor niks gereden en dan ook nog iemand die van het scherm iets voorleest... dat kan ik zelf ook wel. Een andere klant die stond te wachten gaf antwoorden op mijn vragen, die de medewerkster niet wist.. afijn. Ik ben klaar met cameranu... ik koop mijn gopro hero 6 met alle toebehoren en sd cards wel ergens anders... ik heb toch nog een cijfer 3 gegeven omdat de dame die mij hielp wel heel vriendelijk was.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-06-2018

Hoi Gert,

We hebben met verbazing en schaamte je ervaring gelezen, en we kunnen niets anders doen dan je onze excuses aanbieden voor deze vertoning. We hadden je inderdaad veel beter moeten en kunnen helpen dan we hier blijkbaar hebben gedaan. Dit past totaal niet bij ons als servicegerichte specialist, en we zouden het dan ook heel graag met je goedmaken. Zou je misschien contact met ons op willen nemen om ons een herkansing te geven?

De GoPro Hero 6 is momenteel slecht leverbaar, maar we kunnen kijken of er mogelijkheden zijn om het toch voor elkaar te krijgen voor je. Dat zijn we nu wel aan jou en aan onszelf verplicht.

We hopen van je te horen,
Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Priscilla 08-06-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Meerdere malen voor advies langs geweest heel fijn dat niet perse het duurste artikel aanbevolen wordt maar het artikel wat bij je past.

Robertjan 07-06-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf snelle levering

Koop vaker bij cameranu omdat de besteltijd en leveringstijd uitstekend is. Meestal beslis je in de avond of je iets koopt en de volgende dag heb ik het in huis, dat wil iedereen en dat maakt cameranu mogelijk.

Wouter 07-06-2018 Via de website gekocht

Prima service

Veel keus en bijna altijd levering op de volgende dag. Als iets tijdelijk geen voorraad is dan krijg je een melding wanneer je het kunt bestellen.

Jaap Terpstra 07-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Op een avond laat een cameratas besteld via de website, en de volgende dag bij thuiskomst s'middags lag het pakketje op de tafel. super snelle service, TOP!

MB 07-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering op maat

Gekozen voor cameranu.nl vanwege de 5 jaar garantie op de gekozen Canon lens. En natuurlijk vanwege eerdere goede ervaringen met bestellen bij deze winkel.

dick 07-06-2018 Via de website gekocht

vandaag besteld en morgen in huis

De site was niet heel gebruiksvriendelijk maar een telefoontjer naar camera nu gaf alle hulp en uitkomst.

Robert 07-06-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed alles zoals afgesproken snel geleverd.

Camera nog maar kort in mijn bezit dus over de garantie kan ik nog niet oordelen maar wel 5 jaar garantie op de camera gekregen.
Dus heel fijn.

Sunny73 07-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische service, mee dekend, hulpvaardig en razend snel

mijn camera was kapot en zonder voel het of ik een been mis. Donderdag zoeken naar een nieuwe camera gezocht en gevonden, geweldige korting! en werd direct verstuurd, dus vrijdag voor de 4 daagse laatste dag begon had ik mijn camera!!! ik weet niet wat ik zonder had gemoeten, want er gaat niet boven het maken van foto's met een camera. Cameranu.nl Bedankt! Mijn dank is groot.

Kimberley 07-06-2018 In de winkel gekocht

Goede en snelle service

Ik heb mijn oude lens ingeruild voor een nieuwe, correspondentie per email verliep vlot en de service in de winkel was erg goed!

N.H. Schotanus 07-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige goede service

Goede betrouwbare shop, waar het goed kiezen is.
Heldere deskundige INFO ter beschikking.
Ook een eventuele retour procedure is goed geregeld.

C J 07-06-2018 Via de website gekocht

Zo als het hoort

Ik heb nu al het een en ander gekocht bij cameranu en ben van mening dat het niet iets heel bijzonders is waardoor ik telkens terug kom maar gewoon ze doen wat ze zeggen niet biezonder maar normaal en dat is voor mij altijd beter

Willem 07-06-2018 In de winkel gekocht

hele fijne winkel!

CameraNu is voor mij de perfecte winkel voor al mijn camera gear. de uitleg over bepaalde apparatuur en service is helemaal super!

Kris 07-06-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Zoals altijd snelle levering en duidelijke website met veel keuze. Deze keer een artikel retour omdat ik toch een maat kleinere rugzak heb gekozen.

leon 07-06-2018 Via de website gekocht

Topshop Webshop

Moet ik schrijven wat er niet goed is ben ik heel snel klaar. Moet ik vermelden wat er wel goed is, dan kom ik ruimte tekort. Kortom Superwebbers.

Wim S 07-06-2018 Via de website gekocht

Alltijd een uitstekende service.

Altijd weer een uitstekende Service, met een grote S. Heeft altijd wat ik zoek voor mijn hobby fotograferen en daar ben ik erg blij mee. Een hele snelle levering, dus vandaag besteld morgen in huis klopt ook echt. Prijzen ver onder het gemiddelde. Dus voor mij een Tien!!

Astrid 07-06-2018 Via de website gekocht

Echt vandaag besteld,morgen in huis

Heb deze winkel gekozen omdat ze 5jr garantie geven op mijn fototoestel, verder is de service ook goed. Ik heb het fototoestel besteld en had het keurig de andere dag in huis, netjes verpakt. Niets op aan te merken. Dus als je weet wat je wilt is bestellen zeker een optie. Ze hebben veel op voorraad,

Ed 07-06-2018 Via de website gekocht

"Zoek" geraakt pakketje snel gevonden... erg snel.

Twee producten besteld die op voorraad waren, voor middernacht. Maar één werd de volgende dag bezorgd. Na telefonisch contact konden ze het snel traceren. Er was iets misgegaan bij PostNL.
Ik werd snel en vriendelijk geholpen. En de prijs voor mijn producten was ook nog eens concurrerend. Dus de volgende keer ga ik hier weer bestellen!

Any Blunder 07-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte zaak

Ik ben al geruime tijd klant van Cameranu.nl en raad vele van mijn vrienden aan hier te kopen. Ik kan niets anders zeggen dat ik dik tevreden ben. Ik heb al mijn bestellingen de andere dag in huis. Een keer was ik zo stom om een Adobe Photoshop Elements te kopen waarvan de nieuwe versie een week later uit kwam, geen probleem, ik kon het gewoon retourneren en kreeg keurig de nieuwste versie thuis gestuurd. De tweedehands lens die ik er kocht werkt al jaren perfect en was in geweldig goede staat toen ik hem kreeg. Nu heb ik een Magmod Sphere gekocht en ook daar ben ik dik tevreden over. Kortom, zo kan ik nog wel even door gaan, vandaar dat ze een dikke tien van mij krijgen.

Ton 06-06-2018 Via de website gekocht

Cameranu heeft een goede site waar je makkelijk een product kan vinden. Ik ben al vele jaren zeer tevreden over Cameranu. Alles heb ik online besteld. Altijd netjes geleverd. Goed verpakt. Deze keer heb ik een fototas gekocht. Toen ik de tas uitgepakt hebt vond ik die te klein voor mijn camera. Tas weer netjes ingepakt en terug gestuurd. Makkelijk op site te vinden hoe dat moet. 1 Dag later krijg ik per mail bericht dat alles goed is aangekomen en weer netjes ingepakt is. Een paar dagen later heb ik mijn geld terug ontvangen.

ajbeefde 06-06-2018 Via de website gekocht

Snelle actie....

Gemak dient de mens, deze shop had de set op voorraad voor een goede prijs. Heb wel meer bij deze shop besteld...

Dayenne 06-06-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare winkel met top service!

2 tassen besteld die super snel geleverd werden. Een paar dagen later kwamen we er achter dat er een actie was gestart dat op alle tassen 15% korting werd gegeven. Erg jammer want als we dat hadden geweten hadden we even gewacht. Toch even een mail gestuurd naar de winkel en zij begrepen dit helemaal. Ze hebben de korting alsnog doorgevoerd op onze bestelling en het geld wat we teveel betaald hadden terug gekregen. Echt een super goede service! We gaan er zeker vaker aankopen doen. Ook de spullen die ze leveren zijn gewoon goed. We zijn erg blij met de tassen.

Arjan 06-06-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Ik was op korte termijn een afstandsbediening + accu nodig. Nou, die korte termijn was binnen een dag. Wat een geweldige service!
De afwikkeling van bestelling tot betaling is gemaksvriendelijk.

Arno Siemons 06-06-2018 Via de website gekocht

Erg slechte helpdesk service

Dit keer een zeer slechte service. Bij de bestelde trolley zat geen montagevoorschrift. Hierover de helpdesk gebeld. Ik zou voor 22:00 uur ' s avonds terug gebeld worden. Tot op heden niets meer van Camera.nu vernomen. Op het feit dat ik het raar vond dat er geen montagevoorschrift bij het product was geleverd werd enigszins laconiek gereageerd. Geen goede zaak.

Officiele reactie van CameraNU.nl 08-06-2018

Beste Arno,

Allereerst onze excuses voor het feit dat je niet door ons bent teruggebeld. Dat hebben we beloofd, dus dat hadden we moeten doen. Wat daar is mis gegaan kunnen we helaas niet achterhalen, maar we nemen dit zeker mee als verbeterpunt.
Over de montage van de trolley, deze wordt door de fabrikant zonder instructies geleverd. Dat hebben we nog even gecontroleerd. We vermoeden dat het idee van de fabrikant is dat het product zeer eenvoudig in elkaar te zetten is. Er is maar 1 stang, en die kan ook maar op 1 manier aan het frame worden bevestigd.

We bieden je onze excuses aan voor het niet nakomen van de afspraak, en we hopen dat het monteren alsnog is gelukt. Mocht je nog een probleem ervaren horen we dat graag, en zullen we je alsnog zo goed mogelijk helpen.

Met vriendelijke groeten,
CameraNU.nl

Stefanvdakker 06-06-2018 Via de website gekocht

Prima service en goede aanbiedingen

De Olympus cashback actie in combinatie met eerdere goede ervaringen net camera nu hebben ervoor gezorgd dat ik wederom hier besteld heb. Volgende dag in huis en prima op tijd.

Xanthe 06-06-2018 Via de website gekocht

Super!

Snel, professioneel en gemakkelijk. Ik was al heel lang op zoek naar de Fujifilm printer en zat na te denken op welke vd 100 webshops ik hem zou bestellen, maar cameranu.nl is niet zomaar een verkoop website maar ze hebben ook echt verstand van camera's dus is mijn keuze hier opgevallen.
Blij dat mijn printertje supersnel binnen was! Mijn zusje was de dag daarna jarig en zo kon ik nog even fotograaf spelen op haar verjaardag.

Petra 06-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Nette winkel levering vlot en netjes. Bestelling voldoet aan mijn verwachtingen. En ik raad deze webshop aan.

tino 06-06-2018 Via de website gekocht

so far fijne service

website is overzichtelijk en mensen aan de telefoon zeer behulpzaam.
Laatst ook weer prima voorlichting gehad over een plastic fantastic lens. Heb hem inmiddels ook in de tas :)

Tineke Koks 05-06-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering.

Fijne duidelijke website. Inderdaad ze doen wat ze beloven: vandaag besteld, morgen in huis.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!.

fleur 05-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige hulp bij bestelling. Te gekke service

Had een bestelling geplaatst met meerdere produkten, maar twijfelde over toepasbaarheid van 1 ervan
Gebeld met camera nu: xxxx aan lijn. Een van de produkten was uitverkocht en levertijd onbekend.
Zonder probleem van bestelling verwijderd.
Zocht een coldshoe. xxxx heeft gezocht naar juiste produkt: wat niet op website zichtbaar was.
Bestelling aangepast; nieuwe factuur gekregen.
Spullen volgende dag in huis en helemaal tevreden. Dit is wat ik zocht.
Oprecht geholpen !
Hartelijke dank. En pluim voor service !

Brigit 05-06-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle levering en gratis thuisbezorgd.

Goede prijs, snelle levering en ook nog eens gratis thuisbezorgd. Voor mij de reden om voor Cameranu.nl te kiezen. Duidelijke informatie op de site is ook erg fijn als je twijfelt tussen bepaalde items.