Deze score is berekend op basis van 2242 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

SuitBeeg 01-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Bestelling zeer snel verwerkt en geleverd. Ivm vraag ook nog telefonisch contact. Dit is vriendelijk en oplossingsgericht verlopen.

Christel 01-08-2018 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar en aardige mensen!

Snelle, correcte en betrouwbare service en als je persoonlijk contact met CameraNu hebt; super aardig!
Ze komen de afspraken na, echt fijn!

Jan 01-08-2018 Via de website gekocht

Complimenten

Ik heb al eens eerder een camera bij CameraNu.nl besteld. Ook nu verliep de bestelling en bezorging conform hetgeen ze hadden toegzegd. Aanbevolen!

Beberdje 01-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goed verpakt

had meerdere dingen besteld en ze zijn allemaal snel en goed verpakt aangekomen. enige minpunt is dat ze leveren via postnl, wat betekent dat ze niet op zondag en maandag bezorgen, in tegenstelling tot bvb. coolblue. verder top!

liek 01-08-2018 Via de website gekocht

niets ontvangen

Hier ruim een week geleden een cameratas besteld en betaald.
Keurig een ontvangstbevestiging ontvangen en een factuur met de mededeling dat het pakket verstuurd is.
Tot op heden niets binnen gekregen. Volgens PostNL is het pakket bij hun wel aangemeld maar niet afgeleverd.
Op mijn email aan Cameranu.nl wordt totaal niet gereageerd.
Nu wel het verzoek om een recensie aan te maken, dus bij deze...
dit was dus eens maar nooit meer.....

Officiele reactie van CameraNU.nl 07-08-2018

Liek,

Met verbazing lezen we je bericht. Helaas kunnen we op je gekozen gebruikersnaam Liek ook niet jouw gegevens terug vinden.

We willen graag kijken wat hier exact gebeurd is, we doen er juist zo veel mogelijk aan om elk binnenkomend mailtje zo snel mogelijk te beantwoorden. Op welke manier kunnen we met je in contact komen?

Je mag natuurlijk ook even een mail sturen naar info@cameranu.nl of bellen naar 0527690404. We zouden graag deze case met je doorspreken.

P 01-08-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd snel geleverd en betrouwbaar

Al vaker iets besteld en zeer tevreden snelle levering, goed verpakt. Per mail op de hoogte gebracht stand van de bestelling zoals staat klaar, orderstatus en factuur. Website is duidelijk en de nieuwsbrieven geven behalve goede aanbiedingen ook informatie en tips over hoe je moet foto graveren. Mijn laatste bestelling gekocht n.a.v. een aanbieding in een nieuwsbrief.

Bianca 31-07-2018 Via de website gekocht

De lens die ik wilde hebben bij CameraNU.nl besteld, omdat daar voor dezelfde prijs wèl een zonnekap meegeleverd werd. 's avonds besteld en netjes de volgende dag bezorgd, zoals beloofd. De lens was ook goed ingepakt en ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering via CameraNU.nl zelf en PostNL.

Aanschaf verrekijker 31-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Uitstekend geholpen

Ik kwam er om een verrekijker.
Ik ben uitsteken d en zeer klantvriendelijk geholpen. Ben wel meteen andere kijker vertrokken dan dat ik zelf eerst had uitgezocht maar het verschil was dan na goed advies en deskundig advies ook goed te merken.

Rubbereendje 31-07-2018 Via de website gekocht

Fijne snelle service

Goed op de hoogt gehouden van een vertraging bij post nl door cameranu.nl een vertraging waar ze zelf niets aan konden doen maar kreeg van post nl geen bericht en van cameranu.nl wel.

Cornelis 31-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en solide bedrijf

Doordat Camera-nu zoveel kennis en ervaring in huis heeft en de modernste apparatuur altijd bij de hand heeft is mijn keuze om hier als eerste een kijkje te nemen wel een hele kleine stap geworden en dat heeft mij nog nooit teleurgesteld.

Hubert 31-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede vergelijkingsmogelijkheden

Ik heb op vrijdagavond voor 23 uur een Panasonic camera besteld. Zaterdagmiddag had ik de camera al thuis. Precies zoals ze beloofd hadden. Hoe ze het doen weet ik niet maar ik ben super tevreden over deze snelle levering. Hierdoor kon ik nog met de camera op vakantie en heb al een paar mooie foto's kunnen maken. De site is ook erg gebruiksvriendelijk en heeft goede vergelijkmogelijkheden tussen de producten.

Ad Snel 31-07-2018 Via de website gekocht

Super zaak, met geweldige service

Levering is altijd snel en correct. Ook als even iets niet op voorraad is dan krijg je meteen bericht en is je bestelde item er binnen de door hen aangegeven tijd.

Alex 31-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering (bezorging op de tweede dag met post) en de ondersteuning op de chat was zeer nuttig.

Bart 31-07-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, snelle levering

Cameranu.nl is natuurlijk een stuk voordeliger dan de gemiddelde fotografiewinkel, dus de keuze was voor mij snel gemaakt. Na bestelling op zaterdag is het pakketje dinsdag (zonder meerkosten) netjes afgeleverd.

angela 31-07-2018 In de winkel gekocht
urk

Super service

Ik werd fijn geholpen door de medewerker aan de balie. Ze wisten mij gauw van mijn probleem af te helpen. Achteraf had ik veel eerder heen moeten gaan, voor de goede hulp die ik gekregen heb. Het wachten duurde wel even vandaar het cijfer 9

Nicole 30-07-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl is top!

Al 3 jaar koop ik mijn producten bij cameranu.nl. De prijs is vaak de beste en ik ben super blij met de snelle levering. Als ik vragen heb bel ik ze en dan krijg ik altijd een goed advies. De klantenservice reageert ook altijd even snel en zelfs na een miscommunicatie in de mail is het snel weer opgelost! Super blij met cameranu.nl

Peter 30-07-2018 In de winkel gekocht

Eerlijk en goed advies

Kwam er eerlijk gezegd toevallig binnenlopen, ben oud fotograaf en in gesprek geraakt. Hoewel ik zij dat ik niet onmiddellijk zou gaan kopen rustig de tijd voor mij genomen en kundig advies gegeven.
Voor mij een reden om hier terug te komen en tot aanschaf over te gaan.

Marcel Peters 30-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede uitleg en hulp in de winkel

Een tripod zoeken voor je camera is moeilijker dan ik dacht. Gelukkig hielpen ze mij in de winkel heel goed en ging ik uiteindelijk met een mooie MeFoto tripod weg. De prijs was goed en het was perfect voor wat ik nodig heb. Tijdens mijn vakantie heb ik hem veel gebruikt als monopod en soms als monopod.

Ivo 30-07-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl verkoopt 2e hands productien als nieuw

Een eerder gebruikt toestel (2e hands) wordt door deze winkel als nieuw verkocht. Ik heb een sony a7 gekocht en deze was al gebruikt (terwijl ik wel de nieuwprijs heb betaald). Een echt nieuw toestel konden ze niet garanderen, daarom heb ik mijn geld teruggevraagd.

Officiele reactie van CameraNU.nl 30-07-2018

Hoi Ivo,

We vinden het bijzonder spijtig dat we je hebben teleurgesteld, en je had inderdaad meer van ons mogen verwachten. Het is nooit onze bedoeling geweest om je een tweedehands toestel als nieuw te verkopen. Hier is duidelijk iets mis gegaan met een toestel dat wij retour hebben gekregen, en dat met korting opnieuw verkocht had moeten worden. Hoe het als nieuw in de voorraad is terecht gekomen zoeken we nog uit, maar dat het is gebeurd vinden we buitengewoon vervelend.

We hebben je meteen telefonisch onze excuses aangeboden, en je een label toegestuurd om de camera kosteloos aan ons te retourneren. Uiteraard hadden we de fout niet moeten maken, maar we hebben ons best gedaan het alsnog recht te zetten.

We hopen dat je het ons vergeeft, en dat we nog eens een herkansing van je krijgen om te laten zien dat we wel altijd ons best doen om van elke bestelling een topervaring te maken.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Mashidà 30-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Zeer tevreden met snelle en correcte afhandeling bij een bestelling die door mijzelf verkeerd geplaatst was. Vriendelijke en duidelijke klantenservice.

LR 30-07-2018 Via de website gekocht

Webwinkel zoals het hoort!

Vorige camera ook gekocht bij Cameranu.nl. Goede prijs en de reviews waren goed, de levering liep precies zoals beloofd. Nu vlak voor de vakantie een camera voor onze dochter besteld, ook nu weer de volgende dag geleverd. Bestellen gaat eenvoudig, betaling gaat probleemloos en levering hoeft niet aan huis, maar kan ook geleverd worden of op een ander adres of bij een postagentschap. Vooral dit laastse is voor ons erg prettig. Kortom 100% tevreden.

Daphne 30-07-2018 Via de website gekocht

Super handige camera

Super fijne kleine camera! Hij is makkelijk mee te nemen omdat hij erg klein en licht is, ook maakt de camera super scherpe foto’s en stelt goed scherp bij het inzoomen. Het was wel even puzzelen hoe het overzetten van foto’s via WiFi werkt. Het is alleen wel vervelend dat het klepje voor de accu heel snel open valt als je de camera vast hebt.

Gerard Houben 30-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering geweldig

Overzichtelijk goede prijzen en snelle levering zou ook iedereen aanraden om een kijkje te nemen op Cameranu .nl

haeleng 29-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering, goede prijs

Goede ervaringen met andere bestellingen die in het verleden geplaatst zijn. Tot dusver zijn alle leveringen correct uitgevoerd.

Roos 29-07-2018 Via de website gekocht

Snel antwoord op mijn vragen gehad. Daarna bestelling geplaatst en was er 1 ding toch niet op voorraad. Kosteloos en binnen 3 dagen toegezonden.

ntollenaar 29-07-2018 Via de website gekocht

Mooi product, snel geleverd!

Service is erg goed en de levering snel. Qua prijzen zijn ze goedkoper of gelijk aan vergelijkbare winkels.

Thijs 29-07-2018 Via de website gekocht

Een aantal weken terug een Sony a77 mark ii camera besteld bij cameranu.nl, snelle levering en top kwaliteit camera.

robert 29-07-2018 Via de website gekocht

boven verwachting goed, echt ouderwets vertrouwen

ouderwets vertrouwd, zonder angst bestellen en afgeleverd krijgen.
hulde voor deze webwinkel. Voor de wat oudere generatie een buitengewoon plezierige ervaring

Anouk 29-07-2018 Via de website gekocht

Wederom geweldige service!

Wederom weer een super snelle service en een top product. Het product op vrijdagavond 23.00 besteld en de volgende dag netjes bij de buren afgeleverd! Ik werd goed op de hoogte gehouden over waar mijn pakketje was. Top!

Rachel 29-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering via camera.nl

Vorige week een nieuwe spiegelreflex camera gekocht bij camera.nl. Super snelle levering via camera.nl smorgens besteld de zelfde avond al in huis. Er was iets mis gegaan met de betaling, dus een vraag gesteld, binnen een paar minuten kreeg ik al antwoord en was het opgelost. Super service dus zeker een aanrader om hier iets te bestellen of om naar de winkel te gaan

Thomas 29-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar adres

Via via gehoord over deze winkel, ruim assortiment. Ik had een hele waslijst als bestelling en daar zelf een fout in gemaakt, zonder problemen kon er omgeruild worden en dezelfde dag had ik de juiste spullen in huis! Telefonisch contact verloopt snel en correct, echt een aanrader.

Tips voor de website:
1 De zoekmachine zou wat intuïtiever kunnen.
2 Als je een lange bestelling hebt kun je niet naar beneden scrollen om te zien wat je besteld hebt. Je moet dan eerst de winkelmand openen om te zien wat er als laatste in staat.

jwvhs 28-07-2018 Via de website gekocht

Snel en correct geleverd

Prima online winkel, netjes en correct.
Apparaat netjes verpakt en heel.
Artikel gekocht na goed tip met live chat.

Hans 28-07-2018 Via de website gekocht

Keuze maken, bestellen, dag later ontvangen

Overzichtelijke webshop, goed zoekfunctie (makkelijke voor prijsvergelijking, specfieke merken zoeken).

Marion Maas 28-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service

Wij kochten een SonyRX100V vlak voor onze vakantie. Dat is dus niet handig want als je vragen hebt kan je niet makkelijk bellen of zo.
En we hadden best wel vragen, we zijn behoorlijk kritisch nl, maar gingen mailen omdat we onderweg Wifi hadden. We kregen meteen respons en onze vragen werden over en weer meteen beantwoord. Dat was geweldig! Toch zijn we nog even langs geweest bij thuiskomst om nog intensievere info betr. de camera-instellingen. We werden door William naar Daniël verwezen.
Wat een geweldige kennis bezit deze man, we kwamen toen al vrij snel aan een oplossing van ons probleem. Ook William was uiterst behulpzaam, haalde alles uit de kast om ons tevreden te stellen en bood ook aan de camera terug te nemen of om te ruilen als we er niet uit kwamen, ondanks dat de 30 dagen bedenktijd al om waren. Dat was nu niet meer nodig, omdat we zeer goed met de oplosbaarheid van onze problemen geholpen waren. Top-Camera, die Sony RX100V, we kunnen hem iedereen aanbevelen die Top-kwaliteit eist op reis.
Er is echter veel in te stellen, maar daar zijn we echt fijn mee geholpen zodat we nu de foto s krijgen zoals we ze hebben willen. En wat een prachtige winkel, wij komen uit Nrd-Holland maar hebben er de rit voor over om bij Cameranu.nl langs te gaan vanwege de service. Tevens kan alles online geleverd worden en krijg je 30 dagen bedenktijd als iets niet bevalt, helemaal top dus.
Marion Maas

ria wagemans 28-07-2018 Via de website gekocht

zeer tevreden

snel gevonden wat ik zocht en enorme keus , levering zeer snel en naar volledige tevredenheid , net als alle vorige bestellingen die ik gedaan heb.

Ron 28-07-2018 Via de website gekocht

Goede mix van webshop en winkel

Het assortiment van Cameranu is groot en de prijzen zijn scherp. De service is prima. Ik had o.a. een cameratas via de webshop besteld, snel geleverd, maar deze tas viel in de praktijk qua maatvoering tegen. Uiteindelijk zonder problemen en met advies in de winkel (Urk) geruild voor een beter passend exemplaar. Prima geregeld!

Rene 27-07-2018 Via de website gekocht

Prima communicatie na bestellen en snel en correct geleverd.

Groot assortiment, duidelijke website en scherpe prijzen. Ook belangrijk; de spullen zijn direct leverbaar dus geen wacht tijden.

Kunsf00 27-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Het product was binnen 1 dag binnen. Bovendien goed verpakt. Ook de kwaliteit van het product voldeed aan mijn verwachtingen.

Frank R. 27-07-2018 Via de website gekocht

Geen enkel probleem met Cameranu

De betaling ging vlot, de levering was goed op tijd en correct verpakt. Het product was nieuw en volledig in orde. De prijs die ik heb betaald was ongeveer 50 euro goedkoper dan bij andere webwinkels, zodus, waarom niet bij Cameranu kopen?

Stephan303 27-07-2018 Via de website gekocht

Snelle aflevering en goede service in geval van vragen

Vooraf aan de keuze voor de camera vroeg ik om advies en heb ik een bruikbaar advies gekregen. De aflevering was snel en correct. Na de aflevering had ik nog een vraag die ik niet uit de beknopte handleiding kon halen en ook hier kreeg ik een goed bruikbaar antwoord. Dit is het voordeel van een gespecialiseerde onderneming.

Jolien 27-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goede communicatie!

Cameranu.nl heeft een gebruiksvriendelijke website waarop een bestelling snel geplaatst is. De bezorging ging snel, binnen één dag al het bestelde product ontvangen, en de communicatie hierover ging prima via de mail. Top service!

Marcus Kingma 27-07-2018 Via de website gekocht

Na 75 orders sinds september 2011 nog steeds de beste!

Sinds september 2011 heb ik 75 orders geplaatst bij CameraNu. Van kleine dingen tot complete camera's. De service en snelheid van bezorgen is altijd op het enorme hoge niveau gebleven en dat is heel knap in deze tijd van groei en toenemende concurrentie. De benadering is bijzonder persoonlijk en vragen, opmerkingen en suggesties worden snel beantwoord en geregeld. Tien met een griffel!

Bob 27-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

al jaren ervaring met camera nu altijd correcte aflevering en nazorg . Goede info op de website en correcte specificaties

Herman 27-07-2018 Via de website gekocht

CameraNu is super

Koop al jaren mijn profi camera´s en acc. bij CameraNu. Vanwege hun sublieme klantvriendelijkheid en service.
Altijd (bijna) alles op voorraad en bij online bestellen, meteen de volgende dag of zelfs dezelfde dag in huis.

Marije 27-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitverhouding

Ik vind de webshop van cameranu.nl erg overzichtelijk en heel compleet. Ze hebben alles rondom fotografie. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed ten opzichte van andere webshops. En ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.

Ronald Woudstra 26-07-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld, volgende dag al gebruikt

Cameranu.nl heeft zeer korte levertijden. De site is uitgebreid maar goed toegankelijk en makkelijk in gebruik. De kwaliteit van de producten zijn zeer goed. Daarnaast is de helpdesk professioneel. Helpen je snel en adequaat bij al je vragen. Een echte aanrader. Nu al een aantal producten besteld en alleen maar positieve ervaringen.

Storm 26-07-2018 Via de website gekocht

Goede producten, snelle verzending

Goede winkel, snelle levering. Producten worden goed verzonden en vragen snel beantwoorden.
Ik heb vaker op deze site besteld en tot heden nog altijd met veel plezier.
De levering is zoals op de site staat, ik heb nooit langer hoeven wachten.

Sanna 26-07-2018 Via de website gekocht

gewoon top

De bestelling heb je eigenlijk bijna altijd wel de volgende dag in huis hoe geweldig is dat! De producten zijn van goede kwaliteit en worden goed verpakt. De website is ook gebruiksvriendelijk en je hebt een goede keuzen uit verschillende producten

Harmen 26-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Zowel de Nikon accu en de SD kaart werden conform mijn bestelling snel geleverd. Zonder schade en degelijk verpakt. Zeker een rede voor mij om te blijven bestellen nu Camera nu. Prima organisatie!

Els 26-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service, ruime keus.

Hele goede webwinkel, zeer uitgebreid assortiment en zeer snelle levering. Mijn bestelling was ook goed verpakt, waardoor de lens geen gevaar liep tijdens het transport.