Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

nolsche 22-11-2010

snelle levering, netjes op tijd ondanks staking TNT post

foto_18 22-11-2010

Website makkelijk in gebruik. Bestelling geplaatst, en de volgende dag al in huis.

sierpoland 22-11-2010

Ontvangen product defect, direct met gratis antwoord nr teruggestuurd.

Volgende dag een nieuwe gekregen, echter netadapte was stuk, gebeld gelijk volgende dag een nieuwe gehad.
Product werkt nu uitstekend.

Probleem keurige zonder vervelende vragen opgelost.

Pluim voor het bedrijf.

Alle Jansen 22-11-2010

Een kapotte accupack werd snel en vakkundig omgeruild tegen een alternatief. Snel en accuraat werd er geld terug gestort op mijn rekening.
Al ligt Urk niet naast de deur maar naar deze camerashop ga ik zeker weer heen.

jokegt 22-11-2010

snelle folow up met e-mails van status betaling en verzending.

Geeraedts 22-11-2010

Zeer snelle levering (sneller kan m.i. niet). Alle spullen in de originele verpakking en in prima staat. Verder geen problemen gehad dus over de aftersales kan ik (nog) niet oordelen.

Hans1900 22-11-2010

Sneller en beter kan niet (zondag besteld, maandag verstuurd, dinsdag ontvangen).

yntema3 22-11-2010

duidelijke website snelle levering vriendelijke behandeling bij telefonisch contact.

peters1988 22-11-2010

De bestelde camera was zeer gunstig geprijsd. Na het bestellen van de camera was deze snel en nejes geleverd. Helaas had de verpakking geen verzegeling waardoor ik wat argwaan kreeg. Gelukkig was de camera in een prima conditie waardoor dit al snel verdween.

gortster 22-11-2010

Over het algemeen worden vragen direct en kennis van zaken beantwoord. De site is actueel en hoewel ze niet altijd de goedkoopste zijn is het prijsniveau goed

jochem45666 22-11-2010

Snelle levering, goede prijzen

duivenhokjes 21-11-2010

ik ben zeer tevreden over de snelle levering en ook telefonisch vriendelijk contact gehad

t959056 21-11-2010

Vlotte levering van de bestelde producten. Geen aftersales ervaring aangezien de geleverde producten in orde zijn.

H.Huttinga 21-11-2010

Kinderlijk eenvoudig om te bestellen.
Super snelle levering.
De after sales kan ik niet beoordelen daar ik er nog geen gebruik van heb hoeven te maken.

huib1971 21-11-2010

Snelle correcte levering, via e-mail op de hoogte gehouden.

Albert310 21-11-2010

Heb na een dag de bestelling al in huis. Prima!

jambi2 21-11-2010

Zoals meestal bij een weborder let je eerst op de prijsstelling,leveringsvoorwaarden en termijnen.
Prijs was scherp, de website overzichtelijk, de leveringsvoorwaarden goed.
Ik had nog nooit een bestelling geplaatst bij CameraNu.nl maar niets weerhoudt mij om weer een order te plaatsen. Keurig een orderbevestiging per mail ontvangen met een link naar TNT zodat je kon zien wanneer je de bestelling kon verwachten. Kortom gewoon correct.

R.R. Jurjens 21-11-2010

Uitstekende communicatie over levering. Snelle levering. Zeer complete winkel en deskundig personeel,

LucasP 21-11-2010

Prima bestelprocedure, snelle levering in goede verpakking.

fransweeber 21-11-2010

Apparaat werd snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

theogorter 21-11-2010

Duidelijke Website; goed opgezet waardoor artikelen snel en overzichtelijk zijn te vinden.

Bereikbaarheid via website zondermeer 100%.

Bestelling en levering vlot en zonder problemen afgehandeld.

Barbara Klare 21-11-2010

Een betrouwbare webshop waar je ook lijfelijk heen kunt om de producten te bekijken. Goed en professioneel advies. prettige medewerkers.

Obelixx1971 21-11-2010

Gewoon snel en goed geleverd. Bezorging via internet te volgen. Goed verpakt, geen beschadigingen.

Heartburn12 21-11-2010

Snelle levering zoals vermeld op de website. Product is prima. Geen klachten

Marije L 21-11-2010

Alles helemaal goed geregeld. Leuk dat er een bon in zat voor een gratis bioscoopkaartje, nadat we alles daarvoor hadden ingevuld en opgestuurd kregen we een mail dat die actie in februari al is verlopen!!! Dat is 9 maanden geleden!!! Dat is wel een beetje jammer.

herman007 21-11-2010

De eerste Epson V330 scanner vertoonde een viertal horizontale witte en gekleurde strepen in de scan. Hiervan melding gemaakt, retournummer ontvangen, opgestuurd. Een paar dagen ontving ik een Epson V330 scanner die wel goed was. Alles was geregeld binnen een week, zonder gezeur zonder problemen. Perfect geregeld!

Phijay 21-11-2010

Snelle levering wordt waargemaakt

a.ballemans 21-11-2010

Goed handteerbare Website.
Snelle bezorging, Prima Materiaal.
Nette aflevering, Prima met die tijdstippen.
Erg tevreden, zal uw bedrijf bij kennissen aanprijzen.

marc van der weijde 21-11-2010

heel snelle levering en alles zat in de doos !
enkel tnt website kon niet zo snel volgen :)

leeuwerink 20-11-2010

de bestellingen die ik heb gedaan zijn alle prima uitgevoerd en ook bij vragen (zelfs telefonische) ben ik prima geholpen

Berry Mescher 20-11-2010

CameraNu,geeft goede service ,en snelle leveranties
Heel goede Website!

G. Weijs 20-11-2010

Snelle levering,vriendelijke en goede service per telefoon.
Dit was ons 2e produkt wat we bestelden en volgende keer kopen we weer bij Cameranu.nl

zim45 20-11-2010

Het door mij bestelde artikel is op een acurate en snelle wijze afgehandeld. Gezien het mijn eerste bestelling was, heeft de afhandeling een vertrouwde en degelijke indruk op mij achter gelaten.

Eric54321 20-11-2010

Camera op de website besteld en aangegeven dat ik de camcorder in Urk op zou komen halen. Een dag later de camcorder opgehaald, lag netjes klaar. Prima geregeld.

suus12345 20-11-2010

Positief:
Goed bereikbaar zowel via telefoon als email.Aardig en klantvriendelijk aan de telefoon.
Snelle levering van bestelling.

Negatief:
Bestelling was niet volledig, daardoor nog wat heen en weer contacten gehad. Uiteindelijk is alles goed gekomen.

Een tip voor hun administratie: Geef kort in de administratie aan wie met wie heeft gesproken en wanneer en welke acties daaruit voort zijn gekomen. En laat het systeem automatisch na 2 dagen de acties terugkomen in het scherm zodat er een herinnering is ingebouwd. Aan de hand hiervan kan vb. de manager heel goed zien als het niet goed loopt of als er te veel zaken blijven liggen.

zmaster86 20-11-2010

Zeer goede en snelle service. Artikel was elders goedkoper te verkrijgen maar niet leverbaar. Heb uiteindelijk via CameraNU.nl nog extra korting ontvangen.

Zeer nette service!

renate2524 20-11-2010

eerste bestelling omdat de usb hier op dit moment het voordeligst was. Verzendkosten erg hoog! Jammer, en ook niet nodig. (Zie verzendk. van bol.com)
Snel bestellen via de site en verdere afhandeling ook prima.

metchel 19-11-2010

De goede voorraad infomatie die gegeven word op de website. De verkopers zijn heel vriendelijk.

duijx 19-11-2010

Het poduct:
De camera heeft een heel logische bediening.
De beelden zijn beslist bovengemiddeld.
De prijs is heel redelijk.

Camera nu:
De website is heel overzichtelijk.
Minpunt: De beschrijving van de camera is
te summier.
Nq een heel slechte ervaring met een andere
aanbieder is deze ervaring een verademing.

JCP194 19-11-2010

Vrijdagavond laat besteld en dinsdagochtend in huis. Uitstekend op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en van het feit dat door drukte op zaterdag de mail minder werd gelezen.

custom 19-11-2010

Op Tweakers,net de prijs vergeleken en CamerNu.nl was de goodkoopste. Vrijdagmiddag om 17.00 uur besteld en zaterdag om 15.00 werd de scanner al bezorgd. Kon niet beter lijkt mij!!

Gerard5D 19-11-2010

Het is en gaat allemaal perfect bij deze winkel, ook als je via de telefoon een vraag stelt, bij CameraNU hebben ze het allemaal goed voor elkaar.

KVM II 19-11-2010

Hele snelle afhandeling van de bestelling, ook naar België. Zondagavond besteld en betaald met bankoverschrijving. Nog dezelfde avond een mailtje met antwoord op een paar vragen. Woensdag bericht dat het pakket verzonden was, en op donderdagnamiddag geleverd. Je krijgt een link waarop je pakket te volgen is, maar in de praktijk is het al bij je thuis vooraleer daar iets te zien is...Klasse! Ik hoop het niet nodig te hebben, maar hoop dat de dienst na verkoop even efficiënt is...

LoesvdZ 19-11-2010

Ik ben nog nooit teleurgesteld in CameraNu.nl. Alles op voorraad, snelle levering. Zo zouden alle webshops moeten zijn!

Ad S 19-11-2010

Website: prima; sortering van digitale camaera's over meer pagina's in onbekende volgorde.
Bereikbaarheid: shop net van de snelweg, duidelijk te vinden.
Bestelling en levering: Bestelling op website n.a.v. telefoontje: goede begeleiding.
Bij het afhalen van de camera wegens drukte even moeten wachten, maar er is voldoende te "zien" in de winkel.

Ron Boelsma 19-11-2010

ook na hakf zes de volgende ochtend in huis, Bij een vraag over accessoires per mail zelfde dag )zaterdag!' een deskundig antwoord. Aanbevolen!

Sjany 19-11-2010

Mooi bedrijf, vriendelijke bediening, goed advies en lekkere koffie. Wat wil een mens nog meer!

jan_broenink 19-11-2010

Net als vorige keren,: produkten zijn makkelijk te vinden (tenminste als je weet wat je wilt hebben), bestellen gaat eenvoudig. De tijd tussen bestelling en ontvangst is meer dan uitstekend: binnen 24 uur besteld en geleverd.

gc3l 19-11-2010

's middags besteld en de volgende ochtend al ontvangen.
Geweldig!

Overeinder 19-11-2010

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ik had per ongeluk een verkeerd item besteld, al wel uit de verpakking gehaald, maar totaal geen probleem om het te retourneren. Een vriendelijke en goede service!