Dominiek V. 03-12-2010

Dit is mijn eerste aankoop ervaring bij CameraNU.nl en ik ben onder de indruk van de professionele, snelle en correcte afhandeling van de transactie. Binnen de 48u na bestelling mocht ik mijn pakketje in Belgie ontvangen. Wat mij voornamelijk aangenaam verraste was dat zowel op de website alsook in alle e-mail correspondentie de contactinformatie duidelijk vermeld staat incl. telefoonnummers en namen van contactpersonen, hetgeen zeer vertrouwenwekkend werkt. Vele online winkels mogen hier terecht een voorbeeld aan nemen! Dit is een top site die ik graag aan anderen aanbeveel.

Johann Koenis 03-12-2010

na een mailtje met de vraag is het product voorradig zijn de producten besteld en snel conform aangegeven geleverd.
Telefonisch werd ik op de hoogte gehouden hoe laat de bestelling werd afgeleverd.
Ik heb deze aankoop bij CameraNu als zeer professioneel ervaren.

wilbertvb77 03-12-2010

Onlang bij cameranu in de winkel in urk en via de webshop een aantal producten gekocht waaronder een canon 60d. De winkel van cameranu is perfect, overzichtelijk en de mensen hebben kennis van zaken. De klantenservice op de bovenste etage is super geregeld, ze hebben alle tijd voor je, is ruim opgezet en kon zonder problemen de producten omruilen. De prijzen zijn overigens ook strak. After sales is top, er wordt snel gereageerd op email. Kortom, alleen maar lof.

joho1950 03-12-2010

Keurige website, makkelijk te bestellen en snelle keurige levering.

fspaan 02-12-2010

Na in het verleden wel eens negatieve ervaring gehad te hebben met aftersales is het altijd nog netjes opgelost en vooral snel.

Ook hir gold dat alles stevig is verpakt en snel wordt geleverd.

Dixan 02-12-2010

Op de website moet je eerst selecteren op merk, soort, en dan komt er een selectie. Bij de camera wist ik welk merk ik wilde, bij de verrekijker maakte het me niet uit. Ik wilde gewoon een bepaald soort verrekijker, maar nu moest ik eerst op zoek naar welke merken mijn keuze hadden op andere websites.. Als dit ook kan op de website van cameranu.nl heb ik het niet gevonden..

Bestelling om 20h00 gedaan, de volgende dag, netjes ingepakt, om 12h00 in huis. Geweldig!

pakomaba 02-12-2010

net voor 22.00 uur besteld,en twee dagen later geleverd.prima gegaan,koop er zeker weer

Stancy 02-12-2010

Correcte beantwoording van telefonische vraag voorafgaand aan bestelling.
's Middags besteld, de volgende ochtend om 10.30 u. bezorgd.

DutchSociety 02-12-2010

Zeker een hele mooie website en fijn werkende webshop. De producten zijn waar voor je geld en de aflevering was fantastisch.

jwdb 02-12-2010

Klasse winkel. Expertise in huis en bereidvaardigheid om mee te denken groot. Voorbeeld: deze Tokina lens heeft Canon links-rechtsscherpte-schaalverdeling van dichtbij naar oneindig (tegengesteld aan Nikon; die heeft oneindig naar tegengesteld), maar grotere broertje (16-50mm) heeft schaalverdeling andersom. Detail, maar voor mij als filmer met DSLR superbelangrijk want ik focus alles manueel. Als je ze belt om dit te checken nemen ze de tijd, halen de lens uit het schap, uit de doos en checken right away. Weten direct waarover je het hebt en retourneren was geen enkel probleem. Tot nu toe 5 lenzen en 1 camera gekocht. Heb toen even Kamera-Express geprobeerd...wel zorgvuldig maar te grote toko want niet aanspreekbaar en overvolle shop. Ik koop heel veel en weet wat goed is.

J.S. Kuperus 02-12-2010

Precies wat de webshop beloofd! Goede service, acceptabele prijzen!

franstrein 02-12-2010

Uitstekende service.
Ik had besteld om 20:57 (dus voor 21:00) en verwachtte dat de bestelling de volgende werkdag geleverd zou worden. Dat lukte niet vanwege problemen bij TNT-Pakketpost, maar ik werd keurig gebeld die ochtend door Cameranu.nl om mij dat te vertellen, ze kenden de technische details van mijn bestelling en ik kon de bestelling nog iets aanpassen. Voordat ik het verschilbedrag overgemaakt had, was mijn bestelling al onderweg en werd de volgende dag geleverd.

elijzenwervingenselectie 02-12-2010

2 producten aangerschaft via de site en binnen 2 dagen in huis. Top. Goed verpakt en ook de service die is geboden, daar ik de verkeerde lens had besteld, was erg goed. Goed advies van deskundige medewerkers. Retour ging super en de nieuwe lens is een topper.

crissy 02-12-2010

In een woord een perfecte firma waar de client op de eerste plaats staat.en heb je per ongeluk iets verkeerd besteld dan is dat geen probleem.
Telefonisch of aan de balie,je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

wouuter 02-12-2010

Prima winkel, ik koop er al jaren met enige regelmaat. Goede service, snelle levering, etc.

swagerman 02-12-2010

Al jaren bestel ik regelmatig bij deze firma. En altijd was het prima, ook als ik iets wilde omruilen dan wel iets waarvan ik dacht dit is niet goed, was de behandeling van deze firma hartverwarmend.

lisannevlist 02-12-2010

ik kende dit bedrijf helemaal niet!
via kieskeurig ben ik hier zomaar gekomen.
dus de bereikbaarheid dat weet ik niet.
ik had de camera heel snel in huis, heel fijn.
en zelf toen ik hem retour stuurde(omdat ik hem niet meer nodig had) werd ik nog gebeld dat ik mijn rekening nummer was vergeten! wat een survice toch?

braspa 02-12-2010

Zeer gemakkelijke bestelling via webshop, artikel afgehaald, alles correct afgehandeld. Zeer terzake kundig advies en goede aftersales. Kortom een winkel die ik ieder kan aanraden. Het kan soms voor de balie's druk zijn, maar er is in de winkel veel te bekijken en koffie voldoende.

Aragnut 02-12-2010

Cameranu.nl levert een nette dienst, met goed overzicht van de producten. Tevens biedt de webwinkel intresante pakketten van matrialen die vaak samen gekocht worden (in dit geval flitser + bouncekap + batterijen & lader). De webwinkel heeft mijn bestelling gratis verstuurd, en deze is de volgende dag aangeboden door TNT, comform afspraak.

elluh 02-12-2010

Uitstekende producten zeer snel geleverd. Prima !!

RobM6 02-12-2010

Goedkoopste webwinkel voor het produkt dat ik zocht.
Perfecte levering (verpakking, snelheid, documentatie, informatie per e-mail..).

Cok 02-12-2010

Zeer snelle en goed verzorge service. Bestelling binnen enkele uren na bestelling verstuurd.

ulysse1 02-12-2010

The site was very difficult for me, as I don't read Dutch. I see that now there is an english version, BUT
everything is not translated, and neither the automatic mails . Also, entering our adress is very difficult, as the french postal codeis different in France, and the web site is not convenient for our french system. Actually, this problem can only be solved by sending a mail.
Last, TNT post does't work perfectly in France.
But, those small points excepted, Cameranu.nl is a wonderful seller, good prices, cheap freight costs, reliable stock, immediate ( and adequate) answer by phone or mail.
I'll reorder with pleasure and recommand it to all my friends and in the forums where I post

Speedy trucker 02-12-2010

Duidelijke gegevens op website
Gemakkelijke bestelling en zeer vlotte levering

Pink51 02-12-2010

Gewoon prima geregeld. Hopelijk zal een klacht ook zo netjes worden behandeld, dat is altijd nog een reden om in een winkel te kopen. Je moet weer gaan opsturen e.d.

OIL 02-12-2010

Overzichtelijk, marktconforme prijzen en supersnelle levering

Bizzy bE 02-12-2010

Via een prijsvergelijker op de website van camernu.nl terecht gekomen. Ze komen hun belofte na van levertijd. Heel blij was ik toen de rugged disk er was, toen kon ik mijn documenten en foto's eindelijk overzetten.

vaste klant 02-12-2010

altijd snelle verwerking en levering.

harryn1 02-12-2010

vooraf besteld en opgehaaald in de winkel.
goede service.

ericmol 01-12-2010

Eenvoudige overzichtelijke website, scherpe prijzen. Geen verzendkosten. Perfect dus!

bbas 01-12-2010

Ik koop al jaren naar volle tevredenheid bij cameranu.nl. De Nikon D90 besteld om 19.00 uur en de volgende dag stond de postbode al voor de deur met het pakket. Keurig verpakt in doos en leuk bedank briefje erbij van cameranu voor de aankoop. Geen ervaring met After Sales omdat ik hier gelukkig nog nooit gebruik van heb hoeven te maken. Goede website met makkelijk en overzichtelijk zoeken.

sepoenie 01-12-2010

Erg goede service: voor 21.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. En dat zonder verzendkosten (dat was een actie).
Ben erg tevreden!

o.k. 63 01-12-2010

hele snelle en duidelijke behandeling geen vaag internet bedrijfje en de goedkoopste voor mijn camera

Christel89 01-12-2010

Prettig zoeken op de site veel alternatieven in het assortiment. Erg fijn dat jullie me bellen over wanneer ik wil dat het pakketje afgeleverd wordt en hoe laat. Ik heb de service als erg prettig ervaren.

Remco Scheepmaker 01-12-2010

Scherpe prijs en zoals gewoonlijk een erg snelle en gratis levering (binnen 24 uur).

photovincent 01-12-2010

Zeer snelle levering op de afgesproken tijd, uitstekende service!

phenskens 01-12-2010

Al meerdere keren wat gekocht, het bestellen en afrekenen gaat altijd perfect. Meteen een bevestiging en zodra de bestelling bij TNT is aangeleverd meteen een bevestiging met een tracking nummer.
Iedere keer is de bestelling de volgende dag bij mij bezorgt, stevig ingepakt. Gewoon perfect, snelle levering, scherpe prijzen.

sabinabaciu 01-12-2010

Very fast delivery (next day), well packed, the products were exactly what I expected from the web shop. Fantastic service!

amri 01-12-2010

Telefonisch goed te bereiken.
Snelle levering, prima in orde!

ayesta87 01-12-2010

ruime keuze
goeie service
grote voorraad
klantvriendelijk
behulpzaam
weten waar ze over praten
geweldige winkel !!!

smokestone 01-12-2010

Voldoende verkooptalent aanwezig om keuze te kunnen maken.
Over service verlening ook recent plezierige ervaring opgedaan.

Devries22 01-12-2010

Scherpe prijzen en de volgende dag bezorgd.
Ik ben zeer teverden.

yorkie 01-12-2010

Hele fijne service voor en zeer scherpe prijs, bedankt

Geerling 01-12-2010

Keurig 2e dag na bestelling geleverd, goede vermelding van ontvangst bestelling en verwerking vanuit Camera Nu. Was eerste bestelling , maar nodigt zeker ook uit tot grotere aankopen.

ollie kanon 30-11-2010

Supernetjes en correct, ook telefonisch makkelijk te bereiken. Doen wat ze zeggen. Zeer vlotte levering.

j.c.m. tomassen 30-11-2010

Webwinkel van cameraNU.nl is een goed bedrijf
Uitgebreide informatie over het betreffende artikel
Komen alles na wat er geschreven wordt
Snelle en goede levering
Heb in eventuele nazorg alle vertrouwen

Rene deV 30-11-2010

In eerste instantie is het pakketje naar Namibië gestuurd. Nadat er een week is verstreken, en TNT het probleem niet kon oplossen, was CameraNu vriendelijk genoeg om een nieuwe zending op te sturen. Totale levertijd werd daardoor ruim een week. Niettemin een coulante afhandeling.

RensHelder 30-11-2010

Fijne duidelijk webshop.
Gode prijzen en fantastisch snelle levering!

k2tec 30-11-2010

Goede service en antwoorden op vragen, kundig personeel op vakgebied

jvdbol 30-11-2010

Overzichtelijke website. Snelle bezorging. Prima prijs.
Zo moet het!