Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R. Donker 12-11-2010

Nadat bleek dat mijn nieuwe camera waarschijnlijk al een keer gebruikt was is deze omgeruild voor een nieuw exemplaar.

Goede service!

Daniel van Straten 12-11-2010

Website is goed te navigeren en er is ruim voldoende info aanwezig.
Bereikbaarheid winkel onderbroken tussen de middag is erg onhandig.
Bestelling gemakkelijk te doen en levering stipt op tijd.
Vriendelijk en to the point after sales apparaat.

Erik Benschop 12-11-2010

De website is erg overzichtelijk. Cameranu.nl had de goedkoopste aanbieding!
Bereikbaarheid vond ik wel iets minder. Ik had ze kort voor mijn bestelling gebeld voor een vraag, maar ze zijn niet bereikbaar tussen 12.00 en 14.00.
De bestelling was de volgende dag binnen, iets wat ik altijd erg waardeer als ik een online aankoop doe.
After sales heb ik nog niet mee te maken gehad.

Annalinde 11-11-2010

Makkelijk on line te bestellen via de website. Makkelijk op te halen in de winkel. Prima en snel geregeld.

JasperG 11-11-2010

Donderdag om 17 uur besteld. Om 18 uur de track en trace. Op vrijdag de postbode. Kijk, dat is nog eens je belofte nakomen! En dat met de scherpste prijs van Nederland voor deze lens. Goed bezig.

TIJM2000 11-11-2010

Snelle afhandeling! Zeer prettig!

Piet 1954 11-11-2010

Mijn product was defect; onmiddellijk retour, waarna deze per omgaande werd vervangen door een nieuwe

lila2001 11-11-2010

op de website vond ik vrij snel wat ik zocht en voor een goede prijs.
De levering was prompt en de bestelling was goed verpakt.
Een tevreden klant. Oordeel: Goed!

dick van marle 11-11-2010

's Avonds om 21.30 besteld. De volgende morgen voor 8.00 uur al geleverd door Tnt. Supersnelle afwikkeling en levering

jan van den bosch 11-11-2010

De aanbieding via de website klopt precies met de levering. Petje af voor het nakomen van de gemaakte afspraken.

clicsoft 11-11-2010

Met veel plezier en op het laatste moment toch ook nog even snel telefonsisch advies inzake de extra aangeschafte special SD gehuegen kaart voor HD video, ben ik erg tevreden oven mijn aankoop en de levering.
Via EosZine werd ik attend gemnaakt opde nieuwe 60D.

Sander B te A 11-11-2010

Afgelopen week heb ik na een uitgebreide zoektocht een Sony videaocamera bij CameraNU.nl besteld. Rond 17:00 besteld en de volgende dag al binnen. De camera was netjes verpakt en de site is helder. Inmiddels mijn 2e camera via deze shop en niets dan lof!

kolken 11-11-2010

We keken ervan op hoe snel het fototoestel geleverd is! We hadden deze s'avonds besteld (na 17.00uur!) en de volgende dag is hij s'ochtends al geleverd.
We hebben een bestelling geplaasd via internet. Deze bereikbaarheid was uitstekend, maar hoe deze telefonisch is, is ons onbekend want daar hoefden we geen gebruik van te maken.

jpdrenth 11-11-2010

goede website, snel en overzichtelijk, goede levering, snel en correct. geen klachten... meerdere aankopen gedaan!

Ageeth1 11-11-2010

Prima service, accurate bezorging, grote voorraad.

Dr.Rataplan 11-11-2010

Goede website en zeer snelle levering; 's avonds om 21.30 uur besteld en de volgende middag reeds in huis.

DvdB1972 11-11-2010

Wij zijn zeer tevreden over de service van CameraNu.nl. Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en servicegericht bedrijf en mensen. We hebben nu weer een bestelling geplaatst. Ook dit is wederom volgens afspraak correct afgehandeld.

Rixtel 11-11-2010

's-Avonds om 19.30 uur dmv ideal-betaling besteld en toch nog de volgende dag in huis!!!!!!

molensloot 11-11-2010

CameraNU antwoord snel op e-mail.
Levering is snel en correct.

Wacky-J 11-11-2010

Door het aanbod is het even zoeken op de website, tenzij er gezocht wordt op specifieke onderdelen. deze zijn via het zoekveld goed te vinden.

perfecte service aan de telefoon en razend snelle behandeling en bezorging van producten.

HuibM 11-11-2010

De aankoop was snel geregeld, de betalingsmogelijkheden divers en gekozen voor i-deal direkt verwerkt. Per ommegaande was er bevestiging door CameraNu van de aankoop en daarna werd de afhandeling per email uitstekend begeleid. Niets dan lof. De camera was ook in de genoemde termijn bij mij thuis in prima staat. Aanrader!

Robtes 11-11-2010

Alles verliep zeer soepel. Om 17:00 een bestelling gedaan en de volgende middag in huis.

Niels1959 10-11-2010

Ik koop normaal mijn fotografie spullen het liefst bij een winkel, maar met de hoeveelheid producten op de website en de snelle levering ga ik nu voortaan internet shoppen!

Martin Struijs 10-11-2010

Ik heb hier al eerder wat besteld, wordt vlot geleverd, duidelijke website en makkelijk betaalmethode.

negatief 10-11-2010

Prima service. OOk na een vraag via de mail, zelfs op zondag direct een antwoord en daarna nog een vriendelijke reactie!
Geweldig!

marokishi 10-11-2010

Website is goed en overzichtelijk. 's Avonds om 8 bestelt, volgende morgen al in huis. After Sales heb ik nog geen ervaring mee.

cameratic 10-11-2010

Prima zaak, jammer dat het niet zo centraal in het land is, service tot op heden en in het verleden
altijd punctueel.
Prijzen scherp en up to date.

bergheijns 10-11-2010

's avonds 18.00 bestelling geplaatst en de volgende dag 's middags al in huis!!

Difograaf2 10-11-2010

Vlotte levering zoals beloofd en snelle reactie op vragen.

JacquesZ 10-11-2010

Dag na bestelling reeds geleverd en ook nog zonder verzendkosten, prima!

driemaal 10-11-2010

Ik vind de website zeer overzichtelijk.
De berichtgeving na bestelling is uitstekend en de levering is super snel.Dit was overgens ook zo bij mijn vorige bestelling.
Kortom een prima zaak

wvlaar 10-11-2010

s' Avonds om 23.00 uur via internet besteld; de volgende dag om 16.30 geleverd. Zo snel had ik nog nooit meegemaakt. Super.

mborgers 10-11-2010

Vandaag besteld morgen in huis is helemaal van toepassing.
Ben erg tevreden ook over het verkoopteam.

M.Kroeze 10-11-2010

Een goede prijs zonder verzendkosten en een nette en snelle aflevering.

Tari1970 10-11-2010

Was een spoedbestelling. Helemaal volgens wens verlopen.

aroed 10-11-2010

Met name zeer snelle levering valt op. Alles op voorraad, maar ook daadwerkelijk volgende dag bezorgd.

Zwempie 10-11-2010

De bestelling werd supersnel en zeer correct uitgevoerd. Op een vraag, die ik nog had en per mail heb gesteld, werd binnen een half uur gereageerd.
Ik ben zeer tevreden over de gang van zaken.

keesenwies 10-11-2010

dit is een heel goed bedrijf komt altijd zn afspraken na al de tweede camera in 5 jaar die we gekocht hebben

zijn zeer tevreden hadden he camera na betaling via bank binnen24 uur in huis dus dat is topservice daar voor hartelijk bedankt
met vriendelijke groeten

Fleur de Spa 10-11-2010

Ik heb via deze webshop een super fototoestel gekocht. Ik heb heel internet afgezocht maar camera.nu had de goedkoopste prijs. En wat een super levering! Ik heb het dinsdagavond om 21.00u besteld en het woensdagochtend al om 10u binnen.
in een woord SUPER!

jack5924 10-11-2010

bestelling gisteren om 18.30uur gedaan en vandaag om 12uur al ontvangen (das pas snel)
en alles compleet camera.nl bedankt

eurasier 09-11-2010

Er waren aanvankelijk problemen met ideal. Bedrag was afgeschreven op mijn rekening, bij CameraNu was niets ontvangen.
Controleren moest dus handmatig gebeuren wat de nodige tijd kostte. Intussen vraag je je af waar je geld dan gebleven is...
De aftersales service g=heeft mij op uitstekende manier geholpen en direct terug gebeld zoals beloofd.
Maak je nog maar zelden mee dat men zich aan beloftes houdt.
Tot zeker een volgende keer!

PhotoPete 09-11-2010

Prima contact ivm andere prijsstelling dan genoemd op website. Openingstijden (zowel telefonisch als winkel) aan de krappe kant: ma t/m vr dicht tussen 12:00 en 14:00!

alk3 09-11-2010

Prima (web)winkel, terzake kundig EN vriendelijk personeel en (naar mijn mening) een objectief advies als je met een vraag zit.

coosje 09-11-2010

Prima advies, goeie prijs en zeer snelle levering

fralawjam 09-11-2010

Deze winkel is mij goed bevallen omdat ik telefonisch goed werd geholpen/geadviseerd, waardoor ik vrij snel mijn keuze kon maken en de prijsvergelijking met andere winkels lag zeer gunstig.

jgordijn 09-11-2010

Gewoon perfect.
Bestelling gedaan en netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

FotoMathijs 09-11-2010

De avond ervoor om 17:40 besteld. de volgende dag al binnen!

ADOC 09-11-2010

Website: overzichtelijk.
Bereikbaarheid: goed--,soms lastig
bestelling: snel, maar moest wel bellen, want ik werd eruit gegooid

roselyne 09-11-2010

Heb verschillende sites voor camera's bekeken en cameraNu sprong er wat prijs betreft voor mijn toestel dat ik wilde hebben boven uit.De levering ging snel en efficient

Johan_LWD 09-11-2010

Had de camera binnen 24 uur in huis. Keurig verpakt. Helemaal goed, geen klachten.