Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Janneke van Kammen 04-12-2010

Het product werd op tijd geleverd en de communicatie was goed. Je weet waar je aan toe bent en het product is in goede conditie.

Nikon D700 04-12-2010

Duidelijke website met goed overzicht over producten, diensten en voorwaarden.
Scherpe actieprijs en verzonden zonder verzendkosten.
Bestelling via website wordt bevestigd door email. Ook over verdere afhandeling en verzending wordt via email snel en duidelijk gecommuniceerd.
Levering op heel korte termijn (2 dagen) en volgens afspraak. Dure camera netjes en veilig verpakt. Fantastische camera overigens.

Mariam1946 04-12-2010

Liep als een trein, 's nachts besteld en 's morgens afgehaald!
De mogelijkheid om het zelf te verpakken, ideaal!

doortjeeijpe 04-12-2010

altijd goed op te zoeken op de site en een vlotte en korrekte levering.

Jaap Menses 04-12-2010

Ben zeer tevreden over datgene wat ik toto nu toe bij CameraNu heb gekocht en de geleverde service/ snelheid van verzenden.

mvb80 04-12-2010

Uiterst zorgvuldig op de hoogte gehouden via email. Levering volgende werkdag zoals beloofd. Uitstekend!

hlvl 04-12-2010

de goedkoopste, prompte levering en de trackingfunctie van tnt geeft extra zekerheid dat de levering ook echt gebeurt op het moment dat je wil

reinvrugt 04-12-2010

Opnieuw een supersnelle en correcte levering.
Vrijdagmiddag via de website de bestelling gedaan en zaterdagmiddag werd het al geleverd. TOP!!

edwinverzaal 04-12-2010

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen met bestellingen. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat de status is van je bestelling en het is heel snel binnen. Wil zeker een keer de winkel bekijken.

crash1957 03-12-2010

Ik koop al jarenlang mijn fotoapparatuur en aanverwanten bij CameraNu. Ze zijn mooi van prijs en hebben een zeer snelle en accurate levering. Nooit enig probleem gehad. Op e-mails krijg je binnen redelijke tijd een ter zake doende antwoord. Kortom, zeer tevreden.

4Koo 03-12-2010

Duidelijke, overzichtelijke site. Na reservering stond alles netjes klaar in de winkel. Het niet afnemen van gereserveerde artikelen was geen enkel probleem. Op verzoek waren ook beide accu's opgeladen omdat ik de camera direct wilde gebruiken. Bij thuiskomst bleek helaas de interne flitser defect, na telefonisch contact kon ik de camera terugsturen en kreeg ik een nieuwe toegestuurd.

naam 451 03-12-2010

De vooraf via de website gegeven informatie van het product, klopt met het product in werkelijkheid.

erikspiekerman 03-12-2010

Wederom geweldige levering,overzichtelijke website en supersnelle levering

corina-1 03-12-2010

Het zoeken op de website gaat gemakkelijk. Ook naar de juiste bijbehorende producten zoals tasjes, fotokaarten etc.
De camera's op deze website waren ook goedkoper dan bij andere websites.
De camera is snel geleverd en was goed beschermd verpakt.

Dini Bruinsma 03-12-2010

Ik vind de website duidelijk en overzichtelijk.
CameraNu is altijd goed bereikbaar, zowel telefonisch als op het web. De bestelling staat netjes voor je klaar als je dat aangevraagd hebt. Toch nog iets erbij uit de winkel? Geen probleem, het wordt er vriendelijk bij gezet. Heb je thuis toch nog vragen na aanschaf van je aankoop, dan word je daarmee prima geholpen

jawo1968 03-12-2010

Perfect geholpen, zowel telefonisch als in de winkel, want ik heb de Canon printer MG8150 meteen opgehaald. In het verleden meerdere dingen daar gekocht. Blijf ik dus ook zeker doen. Ik kan CameraNU iedereen aanbevelen.

willempos 03-12-2010

Uitstekende service, 's avonds om 20.00 uur besteld en de dag erna om 13.00 in huis; perfect! En bovendien tegen een schappelijke prijs.

Bertderidder 03-12-2010

Scanner rond 20:30 besteld, volgende dag al in huis.
Site is overzichtelijk zonder veel hinderlijke reclame.
Zoeken werkt ook prima.

Prima geregeld.

piggeljay 03-12-2010

tot mijn grote verbazing heb ik de videocamara op vrijdag avond gekocht en had ik hem de volgende morgen al in huis.
prima service dus

Ast42 03-12-2010

Cameranu heeft een uitgebreide, zeer informatieve website.
De belofte:"voor 21,- uur besteld, de volgende dag in huis" wordt echt waar gemaakt. (Om 2 minuten vóór 9 's avonds had ik de bestelling en betaling afgerond, de volgende dag rond 13 uur werd de camera afgeleverd). Betalen via Ideal vind ik ook een groot pluspunt.
De prijsstelling is zeer gunstig, vergeleken bij andere leveranciers.
Ik had 5 jaar terug al een camera bij Cameranu besteld; omdat dit toen zo naar volle tevredenheid ging, heb ik dit nu weer gedaan.

ghj562 03-12-2010

Snelle levering, produkt was goed verpakt, veel keuze op de website. Niet overal de goedkoopste in, maar dat kom je bij de supermarkten e.d. ook tegen. Kwestie van zoeken op het web en hopen dat de leverancier betrouwbaar is en z'n afspraken nakomt.
CameraNu is in ieder geval wel betrouwbaar.

Ze hebben tevens veel produkten waarvoor je geen verzendkosten hoeft te betalen.

momoniqueje 03-12-2010

Bestelling was er al de dag na betaling, super snel en compleet!

Dominiek V. 03-12-2010

Dit is mijn eerste aankoop ervaring bij CameraNU.nl en ik ben onder de indruk van de professionele, snelle en correcte afhandeling van de transactie. Binnen de 48u na bestelling mocht ik mijn pakketje in Belgie ontvangen. Wat mij voornamelijk aangenaam verraste was dat zowel op de website alsook in alle e-mail correspondentie de contactinformatie duidelijk vermeld staat incl. telefoonnummers en namen van contactpersonen, hetgeen zeer vertrouwenwekkend werkt. Vele online winkels mogen hier terecht een voorbeeld aan nemen! Dit is een top site die ik graag aan anderen aanbeveel.

Johann Koenis 03-12-2010

na een mailtje met de vraag is het product voorradig zijn de producten besteld en snel conform aangegeven geleverd.
Telefonisch werd ik op de hoogte gehouden hoe laat de bestelling werd afgeleverd.
Ik heb deze aankoop bij CameraNu als zeer professioneel ervaren.

wilbertvb77 03-12-2010

Onlang bij cameranu in de winkel in urk en via de webshop een aantal producten gekocht waaronder een canon 60d. De winkel van cameranu is perfect, overzichtelijk en de mensen hebben kennis van zaken. De klantenservice op de bovenste etage is super geregeld, ze hebben alle tijd voor je, is ruim opgezet en kon zonder problemen de producten omruilen. De prijzen zijn overigens ook strak. After sales is top, er wordt snel gereageerd op email. Kortom, alleen maar lof.

joho1950 03-12-2010

Keurige website, makkelijk te bestellen en snelle keurige levering.

fspaan 02-12-2010

Na in het verleden wel eens negatieve ervaring gehad te hebben met aftersales is het altijd nog netjes opgelost en vooral snel.

Ook hir gold dat alles stevig is verpakt en snel wordt geleverd.

Dixan 02-12-2010

Op de website moet je eerst selecteren op merk, soort, en dan komt er een selectie. Bij de camera wist ik welk merk ik wilde, bij de verrekijker maakte het me niet uit. Ik wilde gewoon een bepaald soort verrekijker, maar nu moest ik eerst op zoek naar welke merken mijn keuze hadden op andere websites.. Als dit ook kan op de website van cameranu.nl heb ik het niet gevonden..

Bestelling om 20h00 gedaan, de volgende dag, netjes ingepakt, om 12h00 in huis. Geweldig!

pakomaba 02-12-2010

net voor 22.00 uur besteld,en twee dagen later geleverd.prima gegaan,koop er zeker weer

Stancy 02-12-2010

Correcte beantwoording van telefonische vraag voorafgaand aan bestelling.
's Middags besteld, de volgende ochtend om 10.30 u. bezorgd.

DutchSociety 02-12-2010

Zeker een hele mooie website en fijn werkende webshop. De producten zijn waar voor je geld en de aflevering was fantastisch.

jwdb 02-12-2010

Klasse winkel. Expertise in huis en bereidvaardigheid om mee te denken groot. Voorbeeld: deze Tokina lens heeft Canon links-rechtsscherpte-schaalverdeling van dichtbij naar oneindig (tegengesteld aan Nikon; die heeft oneindig naar tegengesteld), maar grotere broertje (16-50mm) heeft schaalverdeling andersom. Detail, maar voor mij als filmer met DSLR superbelangrijk want ik focus alles manueel. Als je ze belt om dit te checken nemen ze de tijd, halen de lens uit het schap, uit de doos en checken right away. Weten direct waarover je het hebt en retourneren was geen enkel probleem. Tot nu toe 5 lenzen en 1 camera gekocht. Heb toen even Kamera-Express geprobeerd...wel zorgvuldig maar te grote toko want niet aanspreekbaar en overvolle shop. Ik koop heel veel en weet wat goed is.

J.S. Kuperus 02-12-2010

Precies wat de webshop beloofd! Goede service, acceptabele prijzen!

franstrein 02-12-2010

Uitstekende service.
Ik had besteld om 20:57 (dus voor 21:00) en verwachtte dat de bestelling de volgende werkdag geleverd zou worden. Dat lukte niet vanwege problemen bij TNT-Pakketpost, maar ik werd keurig gebeld die ochtend door Cameranu.nl om mij dat te vertellen, ze kenden de technische details van mijn bestelling en ik kon de bestelling nog iets aanpassen. Voordat ik het verschilbedrag overgemaakt had, was mijn bestelling al onderweg en werd de volgende dag geleverd.

elijzenwervingenselectie 02-12-2010

2 producten aangerschaft via de site en binnen 2 dagen in huis. Top. Goed verpakt en ook de service die is geboden, daar ik de verkeerde lens had besteld, was erg goed. Goed advies van deskundige medewerkers. Retour ging super en de nieuwe lens is een topper.

crissy 02-12-2010

In een woord een perfecte firma waar de client op de eerste plaats staat.en heb je per ongeluk iets verkeerd besteld dan is dat geen probleem.
Telefonisch of aan de balie,je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

wouuter 02-12-2010

Prima winkel, ik koop er al jaren met enige regelmaat. Goede service, snelle levering, etc.

swagerman 02-12-2010

Al jaren bestel ik regelmatig bij deze firma. En altijd was het prima, ook als ik iets wilde omruilen dan wel iets waarvan ik dacht dit is niet goed, was de behandeling van deze firma hartverwarmend.

lisannevlist 02-12-2010

ik kende dit bedrijf helemaal niet!
via kieskeurig ben ik hier zomaar gekomen.
dus de bereikbaarheid dat weet ik niet.
ik had de camera heel snel in huis, heel fijn.
en zelf toen ik hem retour stuurde(omdat ik hem niet meer nodig had) werd ik nog gebeld dat ik mijn rekening nummer was vergeten! wat een survice toch?

braspa 02-12-2010

Zeer gemakkelijke bestelling via webshop, artikel afgehaald, alles correct afgehandeld. Zeer terzake kundig advies en goede aftersales. Kortom een winkel die ik ieder kan aanraden. Het kan soms voor de balie's druk zijn, maar er is in de winkel veel te bekijken en koffie voldoende.

Aragnut 02-12-2010

Cameranu.nl levert een nette dienst, met goed overzicht van de producten. Tevens biedt de webwinkel intresante pakketten van matrialen die vaak samen gekocht worden (in dit geval flitser + bouncekap + batterijen & lader). De webwinkel heeft mijn bestelling gratis verstuurd, en deze is de volgende dag aangeboden door TNT, comform afspraak.

elluh 02-12-2010

Uitstekende producten zeer snel geleverd. Prima !!

RobM6 02-12-2010

Goedkoopste webwinkel voor het produkt dat ik zocht.
Perfecte levering (verpakking, snelheid, documentatie, informatie per e-mail..).

Cok 02-12-2010

Zeer snelle en goed verzorge service. Bestelling binnen enkele uren na bestelling verstuurd.

ulysse1 02-12-2010

The site was very difficult for me, as I don't read Dutch. I see that now there is an english version, BUT
everything is not translated, and neither the automatic mails . Also, entering our adress is very difficult, as the french postal codeis different in France, and the web site is not convenient for our french system. Actually, this problem can only be solved by sending a mail.
Last, TNT post does't work perfectly in France.
But, those small points excepted, Cameranu.nl is a wonderful seller, good prices, cheap freight costs, reliable stock, immediate ( and adequate) answer by phone or mail.
I'll reorder with pleasure and recommand it to all my friends and in the forums where I post

Speedy trucker 02-12-2010

Duidelijke gegevens op website
Gemakkelijke bestelling en zeer vlotte levering

Pink51 02-12-2010

Gewoon prima geregeld. Hopelijk zal een klacht ook zo netjes worden behandeld, dat is altijd nog een reden om in een winkel te kopen. Je moet weer gaan opsturen e.d.

OIL 02-12-2010

Overzichtelijk, marktconforme prijzen en supersnelle levering

Bizzy bE 02-12-2010

Via een prijsvergelijker op de website van camernu.nl terecht gekomen. Ze komen hun belofte na van levertijd. Heel blij was ik toen de rugged disk er was, toen kon ik mijn documenten en foto's eindelijk overzetten.

vaste klant 02-12-2010

altijd snelle verwerking en levering.