GZO media 12-12-2010

Duidelijke en overzichtelijke website. Eenvoudig te bestellen en te betalen.

Na bestelling een duidelijke terugmelding over de verwerking en hoever de levering is. Goederen zijn goed verpakt en de gehele bestelling wordt volledig en snel op het juiste adres afgeleverd.

Roy999 12-12-2010

Heb verder niet echt rondgekeken op de website. Product was als besteld. Op zaterdag besteld en eerste aanbieding door bezorgdienst was op woensdag. Kan iets sneller. Verder alles naar wens

jos van den akker 12-12-2010

vooral de snelheid van leveren vond ik perfect

Evert Jan 840 12-12-2010

Personeel zeer bekwaam,deskundig en uiterst vriendelijk

Marco D. 12-12-2010

Na bestelling van een digitale spiegelreflexcamera, wat accesoires e.d. wegens goede ervaringen ook hier weer een accesoires besteld. Ditmaal een statief voor onze camera. Van te voren eerst wat verduidelijking gevraagd aangaande het aan te schaffen product. Ik kreeg direct een mail terug met de antwoorden. De betreffende mevrouw had even een verpakking opengemaakt om één en ander op te zoeken. Prima service toch?

Vervolgens het product besteld en binnen 2 dagen geleverd (door de staking van TNT anders was het waarschijnlijk 1 dag geweest). Eenmaal ontvangen meteen gecontroleerd natuurlijk en er bleek iets te ontbreken. Een mail gestuurd met deze constatering en ik kreeg meteen een mail terug met excuses en het ontbrekende onderdeel werd meteen opgestuurd en ik had het de volgende dag in huis.

Dergelijke goede service kom je helaas niet al te vaak tegen dus voor een volgende aankoop weet ik al waar ik die ga bestellen. Prima prijs, prima service en een riant aanbod. Topwinkel wat mij betreft!

Lipslinger 12-12-2010

Makkelijk te bestellen, goede prijs en snelle levering

hendrik1957 12-12-2010

ben zeer tevreden over de snelle services ondanks
de relative kleine aankoop van mijn kant,ga zo door!

C. Mulder 11-12-2010

Na onze bestelling kregen we direct de bevestiging van onze bestelling. De volgende dag kwam de mail waarin gemeld werd dat de bestelling verzonden was en de tweede dag werd de camera keurig bezorgd. We zijn bijzonder tevreden.

WilPat 11-12-2010

Via de webshop had ik een canvasfoto besteld. Uitermate eenvoudig te regelen: duidelijk en overzichtelijk. Na 1 dag kreeg ik een voorstel voor een uitsnede waardoor de foto nog meer tot z'n recht zou komen. Echt SUPER!!!! dit meedenken met de klant.
Daarna binnen 2 dagen mijn bestelling binnen, keurig verpakt.
Ik heb in het verleden ook in de winkel zelf foto-apparatuur gekocht. Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Een 10 is voor deze onderneming zeker op z'n plaats.

Verholen 11-12-2010

Bereikbaarheid geen enkel probleem.
Bestellingen worden correct en netjes uitgevoerd.
Website is overzichtelijke

jvhoof 11-12-2010

Snelle reacties en makkelijk bestellen. Als er niet gestaakt wordt een supersnelle levering.

Wozel 11-12-2010

Bij aanschaf van genoemde goederen ging er iets mis. De bestelling stond in de Track and Trace als zijnde afgeleverd, er stond zelfs een handtekening bij vermeld! Toch knap als iets aangetekend verstuurd wordt. Alleen was het pakketje niet bij mij afgeleverd!
Na een slapeloze nacht en een hoop gebel met TNT te horen kekregen dat het in behandeling zou worden genomen in een tijdsbestek van 8 werkdagen.
Hierna contact opgenomen met CameraNu en de situatie voorgelegd.
Mij werd direct medegedeeld dat ik mij geen zorgen hoefde te maken maar dat dit een probleem was tussen cameraNu en TNT en dat dit zeker geen 8 werkdagen in beslag hoefde te nemen. In het ergste geval zou CameraNu de bestelling gewoon nogmaals opsturen.

Dat vind ik nu KLASSE,
een dikke pluim voor CameraNu!

De volgende dag kwam TNT alsnog met de bestelde goederen maar een uitleg heb ik nog niet gekregen, maarja de 8 werkdagen zijn dan ook nog niet voorbij.

Eindcijfer:
Een dikke onvoldoende voor TNT
maar.....
Een dikke 10 voor CameraNu!

operafb 11-12-2010

ik ben uiterst tevreden over de levering en de manier waarop met de klant contact onderhouden wordt:
- vragen per email worden bijna per omgaande beantwoord
-levering binnen de afgesproken tijd
- tracking van de zending en het doorsturen van de ondertekende ontvangstbon

De website is OK als koopsite. Een koppeling met reviews van de producten zou de functionaliteit goed kunnen uitbreiden.

perry vink 11-12-2010

Snelle afhandeling. 's Middags rond 15.00uur besteld de volgende dag rond 11.00uur aangeboden, ondanks drukte en veel sneeuw (4 december)

desingel 11-12-2010

Mooie winkel en vriendelijk personeel en kennis van zaken.Prima uitleg en advies.Voldoende parkeer gelegenheid en makkelijk bereikbaar.Een aanrader.

W. Wernik 11-12-2010

Duidelijke site met goede productinformatie. Geen extra kosten. Betalen met iDEAL. Snelle levering.

vlammetje 11-12-2010

Overzichtelijke website, snelle levering na bestelling,
vlotte beantwoording email

mrthart 11-12-2010

Duidelijke website met erg groot assortiment. Goede bereikbaarheid en prima betaalmogelijkheden.
Afleveren op een ander adres prima verlopen.
Levering inderdaad erg snel en goed verpakt.
Kortom zoeken naar een andere shop niet meer nodig.

Mark van Dam 11-12-2010

Prima website en de levering ging conform belofte.
Goede prijs-/kwaliteitverhouding

dolf r 11-12-2010

vlotte afhandeling.'s avonds besteld en de volgende morgen keurig verpakt in huis.

MMPB 11-12-2010

In eerste instantie een witte GF1 besteld, deze werd de eerstvolgende dag netjes bezorgt.
De GF1 in wit oogde zeer goedkoop. Om deze reden contact opgenomen om het toestel te ruilen voor een zilveren. Dit was geen enkel probleem, de dag nadat ik de camera retour gezonden had, ontving ik reeds de zilveren uitvoering.
Al met al zeer snel & netjes geholpen door de medewerksters van cameranu.nl

skycam 11-12-2010

De camera's zijn keurig op tijd (de volgende werkdag) bezorgd. Ook de contacten (orderbevestiging, track/trace informatie en factuur via email) waren prima in orde...

jauwkien 10-12-2010

cameranu heeft altijd een uitstekende service,nog nooit geen klachten gehad

Sebsz 10-12-2010

Wat kan ik zeggen? Bezorging en service simpelweg fantastisch. Besteld om 20:30 , in huis volgende dag om 12:30. Super en alles in orde.

Bedankt!

mahakena 10-12-2010

Niet de duurste, maar wel de snelste webshop. Op vrijdagavond rond 19:30 uur besteld en via iDeal betaald, de volgende dag (zaterdag) de bestelling al in huis. Heb deze aanrader ook al doorgegeven aan anderen.

rien1942 10-12-2010

De vriendelijkheid en service bij mijn aankoop en ook bij mijn eerdere aankopen zijn werkelijk opvallend goed en een kompliment waard.
Deze winkel is voor mij een topper en heeft daarbij ook nog een zeer gunstige prijsstelling van de producten!

Robopeet 10-12-2010

CameraNU, ddar ben ik vaste klant. Ben een professionele fotograaf, in mijn woongebied hebben we geen goede fotozaken en vandaar dat ik bijna alles via Cameranu koop. Ik heb een keer wat bij Kamera Express gekocht bij hun zogenaamde PRO afdeling. Je wordt behandeld alsof je een zakje friet koopt.
CameraNU denkt met je mee, helpt je zoeken naar een oplossingen en leveren snel en goed. Ze hebben ook een eigen bezorgdienst die tot op de 10 minuten nauwkeurig op tijd bezorgt. Cameranu daar moeten de andere winkels eens een voorbeeld aan nemen.

elankreijer 10-12-2010

Werd zeer goed geholpen. Ook heb ik telefonisch advies gevraagd bij de aankoop. Dat verliep uitstekend.

PMH Strik 10-12-2010

Via webshop camera voor mijn vrouw gekocht. Kon het bedrijf al omdat ik in Jan. j.l al een SLR Olympus camera heb gekocht. Mensen daar zijn hulpvaardig en vriendelijk. Voor mij een 10+ voor CameraNu. Nog geen problemen gehad, maar ga uit van goede service.

RENEFS 10-12-2010

Zeer scherpe prijzen voor top producten, super snelle en gratis levering,
Wat wil je nog meer?

mctriplea 10-12-2010

Een zeer overzichtelijke, toegankelijk website.

De bestelling en levering was geheel volgens de aangegeven tijdspanne (1 dag) en zeer zorgvuldig.

kortom, niets dan goeds.

Cronelis 10-12-2010

Goede prijs en zeer snelle levering. 's Avonds rond 20:00 besteld, betaald met iDeal en de volgende dag al thuis afgeleverd!

Roadkill44 10-12-2010

Snelle levering, goede alternatieven aangedragen toen de kleur niet op voorraad was

Arkesteijn 10-12-2010

alles goed geregeld, mijn schoonzoon staat op het punt dezelfde camera bij cameranu te kopen.

Etorre 10-12-2010

De goedkoopste. Snel antwoord op mijn email. Levering inderdaad binnen één dag.

xiraflor 10-12-2010

Vorige week deze camera gekocht en ben super te spreken over de gegevens op de site en de zeer snelle levering.

antonio88 10-12-2010

overzichtelijke website en zeer snelle en correcte levering

naamJanH 10-12-2010

Snelle levering, goed verpakt produkt

ariewillem 10-12-2010

Geweldig! Binnen 24 uur volledig afgehandeld en
in mijn bezit. Kan niet beter!

Maarten_E 09-12-2010

Na aandachtig zoeken kwam ik bij Cameranu.nl uit als goedkoopste webshop voor de camera. Goede prijs, pijlsnelle levering. Alleen de combo-deals die er worden voorgesteld zijn niet echt voordelig. Een sd kaartje los kopen (mycom bijvoorbeeld) is (veel) goedkoper.

Servi Janssen 09-12-2010

Duidelijke keuzemogelijkheid met goede beschrijving van artikelen, snelle en correcte levering.

Maurice62 09-12-2010

duidelijke productomschrijving, makkelijke navigatie op website, zeer snelle levering en uitstekende prijs

Dizzy04 09-12-2010

In één woord geweldig!
Via kieskeurig zocht ik een product door de reviews te lezen. Zo kwam ik bij deze camera terecht.
Had goede reviews, en voldeed 9 van de 10 keer aan de eisen van de kopers. Zodoende kwam ik op de site van cameraNu.nl.
Deze bleek de goedkoopste te zijn én een snelle levering te hebben. Alles klopte. Ik werd netjes, via de mail, op de hoogte gehouden van de orderstatus en mijn camera werd, volgens afspraak, binnen 24 uur geleverd.

rolando 09-12-2010

Alles als zeer duidelijk ervaren.
Levering lekker snel, en goed verpakt.

naam 211 09-12-2010

goede prijzen en snelle levering.

naam1405 09-12-2010

Prima service tegen de beste prijs. 's Avonds om 20.55 uur besteld en de volgende dag zonder verzendkosten in huis. Super!

Dutchspider 09-12-2010

Zoals altijd snelle afhandeling, goede prijzen, twee jaar NL-garantie, duidelijke produktinformatie op de site!

Kebas 09-12-2010

Heldere duidelijke website, voldoende informatie over het product en snelle levering.

oudenes 09-12-2010

supersnelle levering, donderdag besteld en vrijdag al in huis.
TOPPIE!!!!

HG65 09-12-2010

De website is overzichtelijk en werkt goed. Door het helaas niet volledig te zijn in de informatie over toebehoren op de site, had ik helaas de verkeerde tas besteld. De manier waarop dit door Camera.nu is afgehandeld is UITSTEKEND. Goede telefonische bereikbaarheid, direct deskundig advies aan de telefoon, snelle opvolging van retourzending en vervangend product en op de koop toe coulance met verzendkosten. Ik was oorspronkelijk van plan elders te kopen (kende cameranu.nl niet) en werd door een relatie op Cameranu gewezen. Ik kom hier zeker weer terug.