Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

henri sat 28-11-2010

super service, snelle verzending, snelle reacties
gewoon top

swingpetje 28-11-2010

Dit is m'n tweede aankoop bij CameraNu.nl en ik ben dik tevreden over de bereikbaarheid via telefoon en mail.

henkie 72140 28-11-2010

Zeer snelle levering.
Gewoon in een woord prima!!

vdelden 28-11-2010

op zondag besteld, op dinsdag geleverd! Netjes en veilig verpakt

jsnieuwenhuis 28-11-2010

Heb afgelopen jaren een compact camera, spiegelreflexcamera en meerdere bijbehorende artikelen, zoals filters, accu's, voorzetlenzen bij cameranu.nl gekocht.

De bezorging is snel en goed. Service en aftersales ook: e-mails worden snel en netjes beantwoord.

Verder heeft Cameranu.nl een zeer scherpe prijs.

Website is ook goed. Nog een kleine tip/wens: Nu kun je bijvoorbeeld objectieven zoeken door eerst het merk van het objectief aan te klikken en dan het soort (vast brandpunt, zoom, telezoom etc.). Je krijgt dan bv. alle Nikon lenzen met een vaste brandpuntsafstand, maar niet de voor Nikon geschikte lenzen van andere merken met een vaste brandpuntsafstand.
Het zou handig zijn als dit wel zo was. Dus: merk waarvoor de lens geschikt moet zijn selecteren, en dan het type lens, waarna je bv. alle lenzen met een vaste brandpuntafstand voor Nikon camera's krijgt. Dus ook van Tamron etc.

Al met al is cameranu.nl een winkel die alles heeft: kwaliteit, uitstekende en snelle service en een hele goede prijs.

GPH100 28-11-2010

snelle levering na betaling.

Fookus 28-11-2010

prima vlotte service; voorraad OK; goede prijzen

Koosje Crolla 28-11-2010

Een geweldige service en zeer snelle levering

LoungeFellow 28-11-2010

Ik ben goed tevreden over cameranu.nl. De leveringen zijn zonder problemen. Daarnaast was er bij een van de leveringen een onderdeel nog niet aanwezig (voorraad was die nacht op geraakt). Het artikel is kosteloos nagezonden. Prettige aftersales (werd persoonlijk gebeld wat ik wilde doen).

Megaman 27-11-2010

+ Vanwege de staking bij TNT-post duurde de aflevering van de cadeaubon langer dan normaal. Na het sturen van een mail op vrijdagochtend kreeg ik 's middags al antwoord met het verzoek nog een paar dagen te wachten en dan weer contact op te nemen. Een dag later kwam de cadeaubon binnen.

- De mail waarmee werd verteld dat de cadeaubon was verstuurd wekte heel erg de indruk dat deze met pakketpost zou zijn verstuurd. In werkelijkheid kwam deze met de reguliere briefpost. Volgens mij wordt er zowel voor een gekocht artikel als voor een cadeaubon dezelfde mail gebruikt. Een goede mail, kloppend en op maat is meer klantgericht.

robert.quanjel 27-11-2010

Perfecte en snelle service, duidelijke omschrijving en concurerende prijzen.

iwesbeek 27-11-2010

Ik ben zeer tevreden over de site waar ik mijn camera heb gekocht. Ze zijn erg snel in het behandelen van je opdracht.
Ik heb voor 21.00 besteld en met ideal betaald en de volgende dag kreeg ik in de middag al mijn camera.

Echt een hele snelle service

fotoheks 27-11-2010

De levering was binnen 24 uur, de lens is uit de kunst. Ik ben zeer tevreden.

nwijnen 26-11-2010

heel prettige en informatieve, open hulp bij de aankoop.

Sjef uit Limburg 26-11-2010

Duidelijke site, artikelen in voorraad en volgens afspraak geleverd.

natas1966 26-11-2010

Erg snelle en goede levering, site helder, je kunt makkelijk producten vinden, complimenten voor CameraNU

Niceday 26-11-2010

Ik heb al verschillende malen een artikel uit jullie webshop besteld en heb daar nog iedere keer zeer goede ervaringen mee gehad. Ik koop jaarlijks behoorlijk wat spullen in verschillende webshops, dus enige vergelijking kan ik wel maken. Bij mij staan jullie zeker in de top 10 van favoriete webshop!

Buub 26-11-2010

Prettige camera, mijn minolta lens en flitser passen inderdaad op de Sony.Wat fijn is, is de livevieuw!De prijs is zeer goed!
Een minpunt:geen koordje aan de lensdop.

rvanderven 26-11-2010

Eigenlijk ongelooflijk. Vrijdagavond om 20:30 uur besteld en zaterdagochtend om 09:00 geleverd! Spullen op voorraad, keurig verpakt en kwalitatief prima materiaal.

Ingbog 26-11-2010

Bestelling en levering is normaliter super, alleen deze keer met wat vertraging omdat het waterpas, dat aangegeven stond stond als "op voorraad" kennelijk niet op voorraad was. Ze hebben dit keurig opgelost door mij voor dezelfde prijs een duurdere te sturen maar dit gaf wel wat vertraging.

tweeling2 26-11-2010

Website is overzichtelijk, makkelijk en klantvriendelijk: o.a. meerdere mogelijkheden om te betalen.
Product werd zoals aangegeven de volgende dag geleverd!

Bromsnor60 26-11-2010

Prima zaak, groot assortiment en vlotte levering. Bij eerdere bestelling goede after sales. Niet goed, geld terug.

arjen1956 26-11-2010

-Duidelijke info op de site
-Goede prijs
-Duidelijke info nadat via mail bestelling geplaatst is
-Snelle levering
- Dichte en gesealde doos.
- 2 jaar garantie

Over de aftersales kan ik nog niets zeggen maar zal gezien mijn huidige ervaringen ook goed zijn.

Lacour 26-11-2010

Ik bestel regelmatig op deze site omdat ze een groot aanbod hebben, veelal tegen de meest gunstige prijs. De levering verloopt extreem snel, sneller kan niet. Goed verpakt.
Ik ben dan ook uiterst tevreden over deze leverancier en raad hem aan een ieder die veilig internet aankopen wil doen.

Maribex 26-11-2010

Al vele produkten bij deze webshop besteld, en altijd snel en tot volle tevredenheid afgehandeld. Ook een garantie-geval is perfect afgehandeld, met tussentijdse berichtgeving over de stand van zaken.
Een webshop waar je met een gerust hart je bestelling kunt plaatsen.

G. Uido 26-11-2010

Via kieskeurig kwam ik bij dit bedrijf terecht vanwege de prijs en de hoge waardering. Die waardering maken ze volledig waar. Op de website vind je uitgebreide informatie over de artikelen en de klantenservice. Het bestelde artikel werd ook inderdaad een dag later keurig op tijd bezorgd. Prima ervaring dus!

Nessa1955 26-11-2010

Goede informatie nadat er besteld is. Prettige afhandeling in de winkel bij afhalen. Mooie winkel en goed site.

Chitra 26-11-2010

Zoals men stelt op de Website, krijg je je bestelling de volgende dag bezorgd, indien voorradig! Zelfs toen TNT staakte kon men dit waarmaken. Ook stond een mederwerker van CameraNu.nl klaar om telefonisch te helpen, nadat het even niet lukte met een link om te betalen! Op de website kun je ook e.e.a. met elkaar vergelijken, dit maakt het beslissingsproces een stuk makkelijker. Al met al een hele goede winkel voor je digitale Camera en waarschijnlijk ook meer! Aanrader voor een ieder!

hybybyte 26-11-2010

Na eerdere zeer positieve ervaringen (bijv. achteraf op aanvraag toevoegen van artikel aan een geplaatste bestelling) met vol vertrouwen een JVC videocamera besteld voor een zeer scherpe prijs.
De site CameraNu is lekker overzichtelijk en artikelen zijn goed te vinden: Het assortiment is zeer volledig en actueel. Ook zijn de aangegeven accesoires/suggesties echt nuttig en scherpgeprijsd.
Bestellen gaat erg eenvoudig en snel.
Na bestelling word je (uiterst!) volledig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling/verzending.
Kortom: Uiterst tevreden!

tester1938 25-11-2010

Ben nog aan het testen, maar tot nu toe dik tevreden.
CameraNu heeft me tot volle tevredenheid bediend. Vlotte response op vragen en uitstekende bezorging.

davidsebas 25-11-2010

prima verzorgd, snelle levering.

MarMag 25-11-2010

Duidelijke Website, met goede links voor meer info. Telefonisch contact zeer correct en vriendelijk. Orderstatus via e-mail duidelijk ontvangen. Levering snel en goed afgeleverd door TNT. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

foto1957 25-11-2010

Het telefonisch advies was prima, werd ook gewezen op alternatieven. De bestelling was de volgende dag al binnen.

Cor van Dongen 25-11-2010

Uitstekende informatie; goed geholpen bij klein betalingprobleempje op internet (Ideal); en binnen 24 uur geleverd. zeer goed verpakt. Geen enkele klacht.

Ivonne recentie 25-11-2010

Zowel via email als telefonisch zeer goed bereikbaar. Goed geholpen voor het samenstellen van een combodeal. Perfect geholpen met plaatsen bestelling. Duidelijk informatie per mail over levertijd.
Bestelling betaald 's-avonds per internet (voor 21.00) en pakket de volgende middag in huis!
Perfect. Kan niet beter!

pablo80 25-11-2010

Zeer goede service, Ik heb de bestelling om 20:00u geplaatst en de printer was de volgende dag om 12:45u binnen. Dit is haast nog sneller als zelf kopen in de winkel.

M.pranger 25-11-2010

Snelle en goede service. Vandaag besteld, morgen in huis zonder problemen. CameraNU.nl is een van de weinige winkels die de omnibounce in huis had voor mijn camera.

j.c.kriek 25-11-2010

Altijd keurige afhandeling van bestellingen, facturatie, keurig en beleefd personeel, winkelen via het web of via de winkel, is zeer correct en plezierig

bastiaa 25-11-2010

Ik heb ervaring met deze winkel op 2 manieren. Heb 1x producten besteld en opgehaald, en ik heb een aantal malen producten via de webwinkel gekocht. Ook heb ik ervaring met vragen voor de aanschaf. Lof voor de klanten-service. Lof voor snelheid en leveren. Ook lof voor de winkel zelf, en de locatie, bij het ophalen. Want het was gemakkelijk te vinden en het is een goed solide gebouw, en ik werd geholpen door vriendelijk en deskundig personeel..... En ze hebben echt alles. Ook dat wat ik elders niet kon vinden.

zoek het uit 25-11-2010

Van tevoren heb ik een vraag gesteld over de versie van de lens (de nieuwe versie is beter dan de vorige versie). Daar heb ik netjes en snel antwoord op gekregen. Op basis van dat antwoord heb ik de lens besteld.
De volgende dag werd de lens al afgeleverd, conform de direct na plaatsing van de bestelling ontvangen bevestiging. Zoals aangegeven betrof het inderdaad de nieuwe versie van de lens die me prima bevalt.

420163 25-11-2010

Zeer snelle levering (binnen 24 uur), alles was heel duidelijk op de website (specificaties, betaling, voorraad etc.). Zeker een site om terug te komen.

jank 25-11-2010

Had een probleempje, ondanks de drukte, toen ik belde, werd er toch snel en adekwaat gereageerd. En de prijs was erg prettig, mede door het gratis verzenden. Een leuke aktie.

Wesley Schouten 25-11-2010

Een fijne winkel, waar je goed en deskundig wordt geholpen. Ruim assortiment en prima service.

luitzen.riemersma 25-11-2010

Vlotte afhandeling van mijn bestelling. Duidelijk e-mail contact. Levering geschiedde gelijk de volgende werkdag. Zeer tevreden over mijn aankoop !

jmiwegers 25-11-2010

goede produkt en prijs-vergelijkingen. Duidelijke prijsstelling, snelle levering.

Gerjan1 25-11-2010

Perfecte levering. Videocamera rond 17.00 uur besteld, de volgende dag rond 11.00 uur was ik al aan het filmen!

Jan Gnodde 25-11-2010

Zeer overzichtelijke website met voldoende informatie, en een up-to-date voorraadsysteem (je weet precies wat wel of niet op voorraad is).
Efficient werkende winkel, ter zake kundig personeel (geen dozenschuivers).

RonyNikon 25-11-2010

Telefonisch zeer goed bereikbaar (2 keer gebeld).
De dag na de bestelling al de zending binnen.
In de tussenliggende tijd keurig op de hoogte gehouden van de voorgang van de bestelling.

Het bestelde (body+lens) zat keurig verpakt en de bestelling was gelukkig aangetekend, zodat deze niet bij de buren o.i.d. gedropt zou kunnen worden.

Mijn ervaring tot nu toe: aanrader en ik zou deze shop ook zeker aan anderen aanbevelen.

Webshopper123 24-11-2010

Heldere site, betaallink ideal werkte niet maar snel opgelost na telefonisch contact. Supersnelle verzending.

margje64 24-11-2010

Prima webwinkel, met een zeer groot assortiment, ook van minder courante artikelen.