Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

naam 211 09-12-2010

goede prijzen en snelle levering.

naam1405 09-12-2010

Prima service tegen de beste prijs. 's Avonds om 20.55 uur besteld en de volgende dag zonder verzendkosten in huis. Super!

Dutchspider 09-12-2010

Zoals altijd snelle afhandeling, goede prijzen, twee jaar NL-garantie, duidelijke produktinformatie op de site!

Kebas 09-12-2010

Heldere duidelijke website, voldoende informatie over het product en snelle levering.

oudenes 09-12-2010

supersnelle levering, donderdag besteld en vrijdag al in huis.
TOPPIE!!!!

HG65 09-12-2010

De website is overzichtelijk en werkt goed. Door het helaas niet volledig te zijn in de informatie over toebehoren op de site, had ik helaas de verkeerde tas besteld. De manier waarop dit door Camera.nu is afgehandeld is UITSTEKEND. Goede telefonische bereikbaarheid, direct deskundig advies aan de telefoon, snelle opvolging van retourzending en vervangend product en op de koop toe coulance met verzendkosten. Ik was oorspronkelijk van plan elders te kopen (kende cameranu.nl niet) en werd door een relatie op Cameranu gewezen. Ik kom hier zeker weer terug.

sabatca412 09-12-2010

Door het te laat bestellen van dit artikel (ook nog moeilijk verkrijgbaar in de winkels)bestemd voor de 5e december werd tot mijn grote verbazing de printer afgeleverd op zaterdag de 5e.(2/12/2010 bestelling geplaatst)Ook mijn voorgaande bestellingen zijn altijd met de nodige aandacht uitgevoerd.
De website,heel gedetailleerd, en steeeds weer verbeterd, is voor mij de 1e keuze geworden voor een nieuwe bestelling, ook de scherpe prijzen maakt je echt nieuwsgierig naar deze internet winkel

robje777 09-12-2010

20:15u op donderdag besteld, op vrijdag om 14:20u in m'n bezit... erg prettig! Mede door de actie 'gratis aangetekend verzending' was het ook prijstechnisch zeer interessant.

Lunatic O 09-12-2010

Gewoon een top winkel met top service en een hoop op voorraad.

liawi 09-12-2010

Ik heb de camera besteld en de dag daarop kreeg ik hem al binnen,een pracht toestel die magnefieke foto's maakt,ik ben er zeer over te spreken,en ook over de snelheid van leveren van CameraNU.nl

RH52 09-12-2010

vragen per mail worden binnen 24 uur beantwoord, bestelling binnen 1 dag in huis, te volgen via TNT tracking. Prima

marcel276 09-12-2010

Mooie printer, na "wat" opstart problemen (helaas geen usb kabel door Canon bijgevoegd) een prima printer voor de "laagste"prijs op het internet.
Na betaling met 1 dag geleverd prima services.

Middelbro 09-12-2010

alles klopte gewoon. voor 9 uur besteld betekend de volgende dag geleverd. product voldoet in alle opzichte aan de verwachting, en heeft daarmee een goede prijs/kwaliteit verhouding.

evert1951 09-12-2010

Bestelde een canvas foto en kreeg een goede suggestie van CameraNU dat een andere uitsnede een mooier en beter resultaat zou geven. Dat is echt super van ze en daarmee tonen ze tevens aan dat ze meedenken met de klant. Zeer tevreden!

Jan Smit 1950 09-12-2010

Door mij foutief besteld artikel binnen 24 uur na retour zending opnieuw geleverd (nu het juiste)

Maria Elisabeth 09-12-2010

Levering onmiddellijk ontvangen na betaling. Keurig bericht gehad dat eea verzonden was en hoe eea te traceren. Prima afwerking, perfecte verzending.

M. Zorge 09-12-2010

Goede service, ook telefonisch. Snelle levering.

Haroldvdh 09-12-2010

Zoals beloofd werd alles binnen twee dagen bezorgd en ik had verder geen klachten. Ik zou weer bij CameraNU.nl

ajnmaster 09-12-2010

Geweldige Site, snel leverbaar en goede prijs kwaliteit

GJVS 09-12-2010

Vorige week een digitale camera (Nikon S8000) + toebehoren gekocht via CamerNU.nl.
Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ik heb de camera tegen de avond besteld en ik had hem de volgende dag in goede staat in huis.
Telefonisch was de vestiging in Urk heel goed te bereiken, omdat ik nog een vraag had. Ik werd snel, vriendelijk en adequaat te woord gestaan.
Kortom, niets dan lof. Ik zou er volgende keer zo weer bestellen.

SvH 09-12-2010

Tas Canon EH-19L voor de Canon EOS 1000d besteld en de volgende dag geleverd. Snelle service, prima verpakt en goedkope aankoop!

mauwtje 09-12-2010

Perfect geregeld. s avonds voor 9 uur besteld en de volgende dag om 11.30 in huis . Keurig

nijssen 218 09-12-2010

Camera Nu is gewoon een zeer betrouwbaar bedrijf met een uiterst correcte levering.

f.hankamp 09-12-2010

Duidelijke website. Snelle service
Perfect

paienne 08-12-2010

Prima informatie en service. En vaak de goedkoopste

Happy shopper 08-12-2010

Supersnel service erg scherpe prijzen

Naam _1960 08-12-2010

OP de website werd toegezegd, dat als de bestelling voor 21.00 uur binnen was, de volgende dag geleverd zou worden. En dat gebeurde.
Ik heb een ervaring bij een andere webwinkel waarbij men een totaal andere interpretatie had van "uit voorraad leverbaar". Die bestelling was een paar weken onderweg.

Gkema75 08-12-2010

S'avonds besteld en meteen dezelfde avond om 10 uur een verzendbevestiging. Helemaal top.
Goede website, actuele voorraadinformatie, goede prijzen, super verzendmogelijkheden.

Een van mijn meest favoriete fotowinkels.

Fijne feestdagen

naam445 08-12-2010

De website was duidelijk, toen ik een vraag had kreeg ik snel iemand aan de lijn, het product werd keurig op tijd geleverd.

megg 08-12-2010

correcte en snelle levering tegen een gunstige prijs

kerstpoppe 08-12-2010

Uitstekende behandeling vragen.
Bereikbaarheid prima. Bestelling en levering correct en zeer vlug. Alle lof

Aeltsje 08-12-2010

De website ziet er keurig uit en is zeer overzichtelijk.
"Vandaag besteld, morgen in huis" wordt waargemaakt, en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken (betaling binnen, artikel verstuurd etc.).

Ik was getipt door iemand die ook zaken gedaan had met CameraNU, die was zeer tevreden, en ik ook. Heb ondertussen ook al iemand getipt voor de aanschaf van een camera.

nrj24 08-12-2010

Goeie en duidelijke website.
Snelle levering en de prijs deed het hem.

Keurmeester 08-12-2010

Wij kunnen niet zonder printer vanwege de schoolopdrachten van de kinderen. De printer werd de volgende dag geleverd en geen verzendkosten...
Prima printer voor betaalbare prijs, kan tevens kopiëren en scannen. Er zit en zwart en een kleuren cartridge bij de kleuren zijn prima.

blondy19 08-12-2010

Snelle en juiste handeling:sávonds besteld en de volgende morgen in huis

Ron1411 08-12-2010

Een makkelijke, en overzichtelijke website.
Het bestellen van de producten gaat heel simpel.
Je hoeft alleen maar de stappen de volgen, zonder je eerst aan te melden.
D.m.v. het achterlaten van je mailadres, wordt gelijk en goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

arjandewit 08-12-2010

Heb al vaker besteld bij deze winkel en altijd zonder problemen. Was deze keer iets minder tevreden omdat de scanner in de originele verpakking was verstuurd en
en er zat ook een gat in de verpakking. Wat mij betreft had er nog een extra verpakking gebruikt moeten worden...

Annette4 08-12-2010

Een zeer voordelig adres! Zeker nu de verzending gratis was.
De website vind ik persoonlijk een beetje saai.
Ik heb nu zowel in de winkel als online een camera gekocht. Zeer tevreden.
Het online bestelde product was snel binnen.Ik heb nog geen problemen gehad met mijn camera dus after sales kan ik niet beoordelen.
Mooie winkel.

Francesca 08-12-2010

Perfect shop!Precise, cheap and incredibly fast.

mini cooper 32 08-12-2010

duidelijke website - komen hun afspraken na

doen alle moeite over vragen van hun produkten

produkten worden zorgvuldig verpakt

Frans 100 08-12-2010

Zondagavond laat de bestelling geplaatst en dinsdag al afgeleverd (gratis bezorgd). Alles werd netjes bevestigd en ook kon ik de status van het verzenden en bezorgen volgen. Daarnaast standaard 2 jaar garantie. Super! Ik heb bij camaranu gekocht omdat ik vorig jaar ook al een positieve ervaring had met de aanschaf van een SLR camera Nikon D90 + 16-85 mm lens. Zeer fijne camera! Ik ben toen de camera in Urk gaan halen omdat ik nog wat vragen had. Ik werd zeer goed geholpen door deskundig personeel. Ga zo door! Over after sales services kan ik niet veel zeggen, omdat ik daarvan nog geen gebruik heb hoeven te maken. Gezien echter de louter positieve ervaringen tot nu toe heb ik echter ook wat dat betreft alle vertrouwen.

AJR01 08-12-2010

De Canon MX870-printer die ik kocht werd binnen 24 uur bezorgd. CameraNu bood deze printer het voordeligst aan. Op basis van eerder positieve ervaringen koos ik voor deze sympathieke Urkers. Eerder kocht ik o.a. een digitale spiegelreflexcamera en de nodige accessoires bij hen, zowel online als in de winkel in Urk. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaringen. Toen mijn fototoestel kapot ging buiten de garantietermijn van de fabrikant, maar binnen de eigen garantie van Cameranu, werd deze keurig gerepareerd.
Kortom: de prijs-kwaliteitverhouding bij Cameranu is zeer concurrerend.

Anthony1974 08-12-2010

Ik had bij aankoop van een canon ef 100mm f/2.8 macro USM objectief een optisch onzuiver exemplaar (stofje, draadje, vlekje of krasje inwendig in de lens ter hoogte van het optisch pad). De klantenservice van cameranu.nl heeft dit zeer snel en zeer professioneel afgehandeld door de defekte lens quasi onmiddellijk in te ruilen voor een nieuw exemplaar. Zeer snelle vandaag-besteld-volgende-dag-geleverd mentaliteit en zeer goed bereikbare en professionele klantenservice. Bestelde produkten worden geleverd in originele verpakking en piekfijn in orde. Proficiat!

inecor 08-12-2010

Een goede webshop met een zeer snelle levering.
Top!!!

zonkat 08-12-2010

Heel service gericht, heel prettig en goede kennis van zaken.

46Rossifan46 08-12-2010

alles helder en duidelijk, goede prijzen en een snelle levering.

semaform 08-12-2010

Prima webwinkel met heldere website, duidelijk verzend, betaal en leverinstructies en prima sneller aftersales.

Stiraum 08-12-2010

Duidelijke website.
Product was in voorraad.
Het product was bestemd voor de Nederlandse markt.
Voor het product geldt 2 jaar garantie.
Aankoop kon gemakkelijk betaald worden met iDeal.
Snelle levering zoals was beloofd.
Tijdelijk geen verzendkosten in rekening gebracht.
Zending was deugdelijk verpakt.

rietamulder 08-12-2010

Vanaf mijn eerste digitale camera heb ik bij CameraNU gewinkeld voor de aanschaf van fotozaken.
Altijd een hele goede service wat betreft hulp, gebreken, kostprijs en comminicatie.
Daarom deze aanschaf bij jullie.
Dank

sytsetjallingii 07-12-2010

ik werd zowel telfonisch, als per email goed bediend.
wel bleef een vraag naar de geschiktheid van een tas onbeantwoord per mail