Sienna13 21-12-2010

Alles goed, duidelijk en snel geregeld.

W.Spronk 21-12-2010

Makkelijke website en nadat de i-Deal betaling was mislukt een email met een link naar een nieuwe betaling binnen een minuut. Levering zoals aangegeven binnen 1 dag.

boomkweker40 20-12-2010

We waren heel tevreden over de snelle
levering en verdere afwerking van onze
bestelling bij CameraNu.nl

Eeltje666 20-12-2010

Goede service, snelle levering. Kortom prima webwinkel. Wel vreemd dat mijn creditcard betaling uit de bocht vloog. Gelukkig werd dat de volgende dag prima opgelost.

Monty5 20-12-2010

bestelling ging makkelijk en is supersnel geleverd.

ton-oldenzaal 20-12-2010

uitermate correcte en tijdige levering. Maakt waar wat ze zeggen.
afwachten natuurlijk hoe het met de after sales gaat

naam atinia 20-12-2010

bestellen ging makkelijk.
levering super en snel.
toppie

J. Oosterlee 20-12-2010

De flitser werkt prima en de bijgeleverde snelle oplader doet het ook perfect. Eén dingetje: de in het voordeelpakket meebestelde omnibouncer is in feite een eenvoudig stukje plastic en daarvoor is 25 EU wel heel veel geld.

jack1953 20-12-2010

Ben uiterst tevreden over CameraNu.nl
Gekochte en betaalde producten werden de dag na de bestelling (deels)geleverd.
Op het product, welk niet in voorraad was, wacht ik al
5 dagen.

pieter.devlaam 20-12-2010

Levering is stipt en correct uitgevoerd.
Beoordeling/omschrijving van product dekt de lading.
Volgen levering goede functie.

Napoleon82 20-12-2010

Alles verliep lekker soepel.

's Avonds besteld en de volgende middag had ik het product in huis

fabfoto 20-12-2010

De website is duidelijk en overzichtelijk. Goede productinformatie en beschikbaarheid van het item.Op email wordt vlot gereageerd en komt persoonlijk over.De levering is vlot en goed verpakt.

padonker 20-12-2010

Lekkere snelle levering, goede feedback mbt orderstatus.

L. Drenht 20-12-2010

Linkernavigatiebalk op de website, vind ik soms wat onoverzichtlijk, omdat hier zoveel verschillende categorien op staan. Ik ben verder zeer tevreden over Cameranu.nl

kobelina 20-12-2010

Vlotte en correcte afhandeling. Prima, zal hier graag nogmaals bestellen.

wirdummer 20-12-2010

de bestelling was in eerste instantie niet compleet en dat vind ik onzorgvuldig,maar is achteraf goed opgelost na een telefoontje.

aevanloo 20-12-2010

Via Google search op de website gekomen. via eenvoudige zoekopdracht op het artikel gekomen. De specs van het artikel plus de afbeeldingen mogen wat groter/duidelijker

blackiebeer 20-12-2010

Goede zoekstructuur in het brede assortiment, snelle respons op vragen via de klantenservice en scherpe prijzen.

patrick.engels69 20-12-2010

Site is helemaal goed. Bestelling heeft waarschijnlijk vanwege de TNT staking iets vertraging opgelopen. Dus een 2-3 dagen vertaagd. Net te laat voor mijn verjaardag. De informatie over de orderstatus middels emails is ook helemaal goed. Kan niet anders zeggen dan dat deze webshop goed is.

tissen1934 19-12-2010

Beste mensen van Cameranu,
Ik bestelde een canvas print en betaalde direct. het tijdsbestek tussen kopen, betalen en toezenden is fabelachtig snel. De volgende dag al. Waanzinnig goed van jullie, overigens een uitstekende canvasprint. Op de fotoclub avond van dinsdag a.s. ga ik daar over praten met de overige 25 clubleden van fortoclub 't Gooi. ik zet dan een foto van de print naast de print
op het bord.

ditmarvandeene 19-12-2010

Vlotte afwikkeling van de bestelling.
Het bedrijf maakt waar wat het toezegt.
Ik zal bekenden dit bedrijf zeker aanbevelen.

Hans@1 19-12-2010

Bestelling verliep soepel. Er was een keuze voor betalen bij ophalen. Bestelling lag volgens afspraak klaar en de afhandeling was prima.

Elmo45 19-12-2010

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de order. En de order werd, zoals beloofd op de website, de volgende werkdag afgeleverd.

Ik ben te vreden.

besteller5217 19-12-2010

bestelling werd afgegeven aan iemand die toevallig bij mijn huis was werd geen legitimatie gevraagd op de bon stond dat de best bij de buren was afgegeven

Fotolover 19-12-2010

Product werd snel bezorgd en was in perfecte staat.

tien025 19-12-2010

alle producten zijn makkelijk te vinden,Bereikbaarheid
is ook prima, bestelling en afhandeling ,niets op aan temerken, ga zo door.

Ed de Shopper 19-12-2010

levering werd correct en snel uitgevoerd

ptop 19-12-2010

niet de allergoedkoopste voor mijn flitser maar goede beoordeling. die paar tientjes neem ik dan voor lief. prima in time geleverd. goede bereikbaarheid.

ofwel prima webwinkel.

Erik Wisselo 19-12-2010

Ik had me bij de side van Epson geinformeerd naar specificaties toen dat gedaan was de bestelling bij cameranu geplaatst. werkt voortreffelijk

tfranck 19-12-2010

Prima site, correcte afhandeling, snelle bezorging en dito verpakking

Archie62 19-12-2010

Op de website is alles keurig terug te vinden. Geen last van files rond Urk en ruime, gratis parkeergelegenheid. Bij het afhalen staat alles klaar en zijn er deskundige medewerkers aanwezig voor advies. Prima!

Claudia Hendriks 19-12-2010

Zaterdagavond, week voor kerst online besteld, dinsdag al in huis. Was goed ingepakt. Gratis aangetekend ontvangen. Laagste prijs. Alles ziet er prima uit. 2 jaar garantie. Nederlandse handleiding.

baasmartin 18-12-2010

Prima site en informatie. Aflevering zeer snel en goed. Zeker een aanrader voor prijs kwaliteit !!!!

polidofer 18-12-2010

Heb hier al vaker iets gekocht, altijd snelle levering en goede prijs

petri1705 18-12-2010

Positief: goede prijs, goede service!

HD1975 18-12-2010

Prima zaken doen met CameraNU.nl en dat ook nog eens tegen zeer scherpe prijzen. Neem het door mij gekozen (top) model printer van Canon bijvoorbeeld. Zeer voordelig en zeer snel bij mij thuis bezorgt.

1 puntje van kritiek: Het product is dan wel aangetekend bezorgt, maar dat maakt de bezorg dienst dan blijkbaar niet uit. Kon mijn printer afhalen bij de buren (waar ik gelukkig prima mee kan opschieten).

Hoe dan ook, bovenstaande kritiek heeft dus niets te maken met de manier waarop CameraNU.nl zaken met u als consument doet.
Top dus!

JenJen 18-12-2010

Probleempje met eerdere zending op meer dan uitstekende wijze opgelost

gradje66 18-12-2010

Goed advies per telefoon, produkt zeer snel ontvangen, goede prijs, kortom perfect. Kan deze webshop aanbevelen zal de volgende keer zeker weer kijken of hun mijn gewenste produkt ook kunnen leveren.

geen enkele naam 18-12-2010

Uitstekende webshop.
Levert snel, is duidelijk met de voorwaarden en op de koop toe ook nog goedkoop.

skippesteyn 18-12-2010

Duidelijke website.
Bevestiging van verzending met link.
Bezorging volgens afspraak.
Gewoon wat een klant verwacht!

kilroy62 18-12-2010

ben al een paar jaar klant hier en elke keer is het hele pakket weer top ( webshop,bestellen,mail reaktie indien nodig super snelle persoonlijken reaktie enz enz).
top service voor een scherpe prijs, ga zo door ;-)

Jmboot 18-12-2010

Een winkel waar je in alle rust kunt kijken, het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam en trekt zich tijdig terug om de klant zelf te laten beslissen

Super !

bemme209 18-12-2010

Dit was een simpel product, maar de ervaring die ik heb met andere aangeschafte producten is uitstekend.

Frans Boon 18-12-2010

Goede service en snelle levering, overzichtelijke website

petervdv 18-12-2010

Veel tot bijna al mijn aankopen doe ik via internet. De kwaliteit van webwinkels vind ik gemiddeld genomen erg goed. Soms is er een webwinkel die toch nog met kop en schouders boven de andere weet uit te steken. CameraNU is daar één van.

Vrijdagmiddag de camera tegen een redelijke bodemprijs besteld. Vrijdagavond de bevestiging van de verzending en track n trace nummer al binnen. Verzending is gratis en aangetekend via tnt (dit vind ik een zeer grote pre).

Vrijdagavond de bevestiging van de verzending en track n trace nummer al binnen.Zaterdagochtend om 10 uur de camera al ontvangen. Zo zou het wat mij betreft bij alle shops mogen verlopen.

franus 17-12-2010

Perfect verlopen , 's avonds om 20.50 uur besteld, de volgende dag om 12.00 uur afgeleverd

J van der Zaag 17-12-2010

Op vrijdagmiddag bestelt, zaterdag reeds geleverd!
Zeer snelle en goede service.

nokje 17-12-2010

telefonies makkelijk bereikbaar konden om advies vragen.
en de levering was binnen 24 uur.

CenterMan 17-12-2010

Verschillende bestellingen zijn bijzonder snel en correct geleverd. Uitstekend assortiment, heldere informatie en goede prijsstelling.

Hogenmar 17-12-2010

Goede website, voordelig en een zeer snelle levering! (20:45 besteld, volgende dag al in huis)