Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

dame46 15-12-2010

Heldere informatie op de website over het product. Makkelijk te bestellen. Vlotte levering. Kortom, prettig winkelen bij Cameranu.nl

lumelo481 15-12-2010

Ben erg tevreden over cameranu.nl. Heb gebeld om de bestelling door te geven en werd heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Echt complimenten, dit overkomt je nog maar zelden. Na het betalen was de flitser de volgende dag al binnen. SUPER.

Jef Eerens 15-12-2010

Gewoon prima verzorgd
Goede infomatie
Snelle service en reactie
degelijk verpakt

adriaansen65 15-12-2010

Overzichtelijke website met ruim assortiment en produktinformatie voor lage prijzen en snelle levertijd.

konijninhol 15-12-2010

Prima bereikbaar en supersnel geleverd. Alleen de iDeal link werkte niet goed. Ik moest bellen naar de winkel en kreeg toen een nieuwe link die wel goed werkte

PU 15-12-2010

Uitstekende service, in Urk de bestelling zelf afgehaald, vakkundige hulp bij de eindbeslissing, alles direkt op voorraad tegen zeer scherpe prijzen. ik kom hier zeker weer terug. Zeer aan te bevelen.
je merkt aan de sfeer in de winkel (er werken in totaal 50 mensen!) dat klantentevredenheid belangrijk is voor dit bedrijf.

Roger41 15-12-2010

Goede en duidelijke website.
Bereikbaarheid van zowel de website als de firma zelf prima en correct.
Bestelling en levering prima. We hebben ook een accu besteld en moesten die terug sturen omdat wij zelf een fout hadden gemaakt. Ook dit was binnen een week geregeld en we kregen snel ons geld terug.
Ook de mails achteraf over de tevredenheid, de stand van zaken met betrekking tot de bestelling etc waren zeer welkom

jimmyfortune 15-12-2010

Geweldige service, heel snel en nuttig! Altijd de laagste prijzen op camera's, lenzen enzovoort. Deze winkel maakt vergelijken met andere winkels overbodig.

amawi2000 15-12-2010

Voordeel van de winkel is dat je niet in de rij staat wanneer je beurt is. Als je weet wat aanschaft is dit de perfecte oplossing. Ik ben zeer snel en correct geholpen en het bestelde is de volgende dag goed verpakt thuis bezorgd.

JanKtH 15-12-2010

Correcte en snelle communicatie over bestelling en levering en het correct nakomen van afspraken.

mihery 14-12-2010

Zeer snelle levering, de voldende dag al, produkt goed en stevig verpakt. Zeer goed op de hoogte gehouden van de levering, top service dus.

Gloria Luyando 14-12-2010

Goede duidelijke website met veel informatie en veel accessoires voor de producten.

pa0jwn 14-12-2010

Gewoon goed en snel geleverd.
Website duidelijk en overzichtelijk
Eerdere ervaring met reparatie: betrouwbaar en snel.

henniebeukers 14-12-2010

Bij cameraNU.nl hebben de zaakjes prima voor elkaar. duidelijke instructies en erg snel geleverd

pdegroot 14-12-2010

Site ziet er goed uit, zoeken is vrij eenvoudig en service prima.

W de Kok 14-12-2010

Goed en snel te bestellen
Eenvoudige betaling
snelle adequate levering.
Geen klachten.

Marjolein10 14-12-2010

Levering de dag na bestelling.
Het apparaat is heel goed bruikbaar voor digibeet. Binnen een paar minuten na installeren software kun je diret aan de slag. Heb in 2 dagen al 540 dia's gescand met goede resultaten.

a.minneboo 14-12-2010

Prima verlopen, geen verdere op- of aanmerkingen. Gewoon precies zoals je mag verwachten.

compound 14-12-2010

Omdat ik nog wat vragen had, even gebeld. Op professionele wijze zijn mijn vragen beantwoord, waarna ik de camera met flitser heb besteld.
De volgende dag kwam mijn order al aan.
Ook goed is, dat de zending aangetekend is verzonden.
Zo ben je er zeker van, dat de bestelling bij de juiste persoon wordt afgeleverd.
Goeie tent, vaklieden die weten waarover ze praten, snelle levering en nog scherp geprijd ook!!
Vooral doorgaan zo!

Silvain 14-12-2010

Bestellen gaat eenvoudig. Zoals vermeld op de website werd het product de volgend dag al bezorgd dor TNT.

Joshendrikx 14-12-2010

Snelle levering volgens afspraak, duidelijke website, prima retourbeleid, al met al zeer goede winkel.

e koomen 14-12-2010

Snelle afwikkeling. Product snel in huis. duidelijk omschreven waar het voor is. ik was namelijk op zoek naar een tasje voor de nikon coolpix 6000 een wat oudere camera. veel van die tasjes lijken op elkaar...dus goede omschrijving is wel van belang.

Mauvan_NL 14-12-2010

Volgens de site wordt voor 21:00 uur besteld de volgende dag geleverd.
Uitdaging, want ik bestelde pas rond 20:50 uur. Om 21:30 had ik bericht dat order verzonden was en de volgende middag was-ie er!

LvdS65 14-12-2010

Website is goed toegangkelijk, artikelen zijn gemakkelijke te vinden, betalen is ook zeer eenvoudig.
Klantenservice staat je bij problemen zeer vriendelijke te woord en probeert een oplossing te vinden.

rentorik 14-12-2010

prima, correcte en vreindelijke afhandeling via de mail. snelle levering en uiteraard een top produkt

fratje 14-12-2010

De website is zeer overzichtelijk. Ik bestelde om 16.00 u. De volgende dag om 15.00 u. was het bestelde bij mij in huis.Plus de mailing over het bestelde en de verwijzing naar hoe ik het kon volgenn was ook prima.

directeurtje 14-12-2010

Ik werd op een zeer correcte, viendelijke manier geholpen toen ik telefonisch vragen stelde. Ik was op zoek naar een camera voor schoolkinderen en ik kon merken dat men met mij mee probeerde te denken!
Heel plezierig dat je uiteindelijk zo'n toestel kunt aanschaffen in een bundel (met tasje en extra accu).

En inderdaad... De volgende dag al geleverd... Super!

Jan Kreulen 13-12-2010

Perfecte afhandeling, lekker snel, goede levering, was al enthousiast en wordt dat na elke bestelling meer!!

oly 13-12-2010

Overzichtelijke website. Correcte en snelle levering. Voor de tweede keer hier iets gekocht

E. Geurts 13-12-2010

Goede zaak met goede en coulante afhanndeling van zaken ook in service

Tevreden bezoeker 13-12-2010

Levering in combinatie met TNT tot op bijna een uur naauwkeurig te traceren, waardoor ik niet gehele zaterdag heb hoeven wachten op tntn man.

----Michel-------- 13-12-2010

Winkel deed wat ik hoopte: snel en keurig leveren wat ik bestelde.

ingrid.leijten 13-12-2010

goede service, duidelijke omschrijving
goede prijs en kwaliteit verhouding.

hoekie08 13-12-2010

Prima zaken gedaan. De ene dag besteld en de andere dag thuis afgeleverd tot verbazing andere gezinsleden

hjfoto 13-12-2010

Perfecte webshop, per mail exact op de hoogte gehouden. Zeer tevreden.

jan Oechies 13-12-2010

alles wasgoed voor elkaar. Ik kies Camera Nu ook al zijn zij niet de allergoedkoopste. Met Ideal kopen en betalen is toch een zaak van vertrouwen. Door een slechte ervaring bij een andere firma blijf ik bij Camera Nu

Sabine Vroon 13-12-2010

Ik vond de service erg goed. Toen ik op het internet het antwoord even niet kon vinden, heb ik de winkel in Urk gebeld. Daar werd ik heel vriendelijk en duidelijk te woord gestaan, zodat ik na het gesprek precies wist wat ik bij de camera moest bestellen. Verder ging de levering heel snel. Ik heb de camera 's middags besteld en de volgende dag had ik hem al thuis.

Henkmans 13-12-2010

Snelle, correcte levering. Goede "op de hoogte houden" info via mail en trackingcode

tuk007 13-12-2010

Alles snel en goed, bestelling makkelijk traceerbaar.

kerst71 13-12-2010

De website is overzichtelijk, snel gevonden wat ik zocht, bestellen is eenvoudig, levering snel. De prijzen zijn gunstig.

Shooter1945 13-12-2010

Camera zelf kon niet via de website besteld worden (knop "bestellen" werkte niet), wel de accessoires. Heb via klantenservice camera en accessoires besteld. Prima en snelle service.

Jaap Schuurman 13-12-2010

Donderdagavond 20:30 uur heb ik mijn bestelling doorgegeven. Dezelfde avond ben ik nog teruggebeld en werd er een afspraak gemaakt voor de levering de volgende dag. Dat noem ik nog eens service!

4Emma 13-12-2010

zeer snelle (gratis) levering aangetekend per TNT post.

TAP2010 13-12-2010

Prima afhandeling van de bestelling. Website ook overzichtelijk. Tevreden. Nu hopen dat degene die de camera cadeau krijgt dat ook is : )

John Quirijns 13-12-2010

Duidelijke website, goede info, snelle levering. Voorbeeld voor veel andere webshops.

Cornelis21 13-12-2010

Bestelling was helemaal goed, had perongeluk dubbel besteld maar met een simpele notitie was alles opgelost. Helemaal top!

koos 12 12-12-2010

het was een snelle en correcte levering van mijn sony digitale camera met toebehoren.De website was zeer duidelijk en overzichtelijk

jathas 12-12-2010

Groot voordeel: geen verzendkosten

snsaaaneis 12-12-2010

Goeie duidelijke site.
Geen vragen of klachten gehad en vereweg de goedkoopste die we konden vinden. Bovendien geen verzendkosten actie, maakt het nog iets voordeliger.
Snelle levering van het product in perfecte staat.
Wij zijn zeer tevreden.

rene-f 12-12-2010