M. de Bont 05-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Voor 22:00u besteld en de volgende middag al voor 14:00u geleverd.
Zo kon ik eerder mijn opdracht uitvoeren.
De volgende dag hetzelfde product besteld zodat ik nu een set heb. En zoals verwacht ook weer super snel geleverd, vergelijkbaar als de eerste bestelling.

Annette 05-07-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Heb voor deze webshop gekozen omdat deze de goedkoopste is .
De Camera werd de volgende dag bezorgd
Door de klantenservice goed geholpen over een onduidelijkheid van de camera . Perfect in 1 woord

Hans van der Kooij 05-07-2018 In de winkel gekocht

Tijd, echte aandacht en eerlijk advies!

Ik word bij elk bezoek aan Cameranu weer aangenaam verrast door hun kennis van zaken, de tijd die ze voor je nemen, dat ze echt doorvragen totdat jij zelf ook helemaal scherp hebt wat je wilt en vervolgens een eerlijk advies. daarbij is het om het even door wie je geholpen wordt. Bij diverse bezoeken ben ik door verschillende medewerkers geholpen en ze zijn allemaal even kundig en betrokken. Het maakt daarbij ook niet uit of je een dure full frame camera koopt of een tas of filter. Bij mijn laatste bezoek kocht ik twee filters en dan nemen ze echt de tijd. De medewerker demonstreerde buiten op hun terras het effect van het nd filter en liet mij daarna mijn gang gaan met het oefenen met dit filter. Die tijd heb ik nodig omdat een dergelijk filter best wennen is. Voor mij is Cameranu een absolute topzaak!!!

Gripp-T grafisch bureau 05-07-2018 Via de website gekocht

De goedkoopste en snelste

Een dikke 10! In de avond een Wacom intuos pro besteld en de volgende dag al in huis en ook nog eens de goedkoopste!

Andrew 05-07-2018 Via de website gekocht

Altijd snelle en betrouwbare levering!

Veel artikelen op voorraad en bijna altijd de laagste prijzen. Snelle levering! Ook is inruil mogelijk en hen een eerlijke prijs mogen ontvangen.

teun IJff 05-07-2018 Via de website gekocht

Een echt goede fotozaak

Heb veel fotografie artikelen en een 2e hands fuji X-T2 camera besteld en ook diverse filter en lenzen.
Hier is service nog ECHTE service en bij vragen of onduidelijkheden reageren ze vaak hetzelfde uur nog op een vraag per email bijv. Komt bijna nooit voor dat er iets verkeerds geleverd wordt, maar ik had het één keer met een 2e hands lens waar de achterdop niet paste en ze stuurden meteen een wel passende en werkende dop.
Winkel heeft zeer ruime keuze en qua prijs zijn ze even concurrerend dan de andere grote winkels.
Met black friday stond bij een andere fotozaak een lens die ik graag wilde met 10% korting. Maar ik koop liever mijn spullen bij Camera NU vanwege de service en goede behandeling. Heb toen gevraagd of de 10 % korting bij hun ook mogelijk was omdat ik eigenlijk alle fotoartikelen bij hen koop en dat was mogelijk !
Dat vind ik fijn dat ze ook zien dat je een geregeld terugkerende klant bent en dat heeft dus soms ook weer zijn voordelen.

WPTJE 05-07-2018 Via de website gekocht

Top winkel!

Heel goed advies, camera en lens die ze me hadden geadviseerd waren super.
Ben er super blij mee en alle andere accessoires ga ik zeker bij hun kopen!!

Deyan Kalaydzhiev 05-07-2018 Via de website gekocht

New Apple AirPods perfect purchase

I found the online shop through internet. I was simply comparing the prices for Apple AirPods and from all sites that I found www.cameranu.nl had the best price. I was also looking at the delivery terms, because it was suppose to be a present and all the conditions were just perfect. Of course the AirPods are also prefect product, but I was very happy about the site and the online shop. The interface was very user friendly and placing an order was very quick and also the payment options. So I would recommend it to anybody, because obviously this site is made of professionals. Thank you!

Luuk den Hartog 05-07-2018 Via de website gekocht

Ongefilterde mening

Ik heb een uv-filter gekocht voor mijn 400 mm lens. De volgende dag in huis, keurig verpakt: een belofte die ingelost wordt. Dat is pas betrouwbaarheid en ook nog eens goed voor mijn gezondheid (geen buikpijn)!

Gerard 05-07-2018 Via de website gekocht

Super shop. Zo zou elke webshop / winkel moeten werken.

Prima webshop / winkel. Daar kunnen andere webshops nog wat van leren. Van het begin tot het eind van een bestelling word je keurig geïnformeerd over de status van de bestelling , vragen worden snel en vakkundig beantwoord, de site is zeer overzichtelijk en je kunt daar gemakkelijk navigeren. Nogmaals een prima shop!

Reina de Winter 05-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig product

Sinds kort heb ik een camera besteld, ik moet wel zeggen dat de levering goed was, de camera is heel mooi en de foto's die ik er mee kan maken zijn fantastisch, ook filmen met deze camera gaat heel goed, als je de film bekijkt zie je geen verschil met een foto of de film. Ik zou dit bedrijf zo aanprijzen bij een ander, de service is fantastisch.

Tanja 05-07-2018 Via de website gekocht

Prima website en snelle levering

Duidelijke website met veel artikelen die door andere bedrijven niet meer geleverd kunnen worden voor een gunstige prijs en binnen een dag werd mijn bestelling bezorgd

M.F. Hansmann 04-07-2018 Via de website gekocht

Prima fotozaak.

Cameranu heeft eigenlijk alles op het gebied van fotografie. De service is prima in orde en de prijzen zijn normaal. Ik koop hier graag m'n fotografie spullen en raad deze zaak dan ook zeker aan. Levering is snel en de produkten worden goed verpakt.

Sander 04-07-2018 Via de website gekocht

Top kwaliteit service!

Het opzetstukje om mijn smartphone op een statief te plaatsen was snel gevonden. Het is makkelijk en overzichtelijk te vinden op de website. Levering was snel en ging prima en werd voortdurend op de hoogte gehouden m.b.t. de bestelling. TOP!

Joost 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service terwijl ik ‘s avonds laat nog heb besteld!!

Fijne winkel waar ik met enige regelmaat mijn spullen bestel. Van accessoires voor de GoPro, een statief of een zonnekap, bijna alles is snel leverbaar.

Ger 04-07-2018 Via de website gekocht

Update op mijn eerdere review

Na een voor mij wat teleurstellende eerste ervaring over de service blijkt nu dat er sprake is geweest van onduidelijke communicatie over en weer. Cameranu heeft zijn goede wil getoond en een goedmaker aan mij gestuurd waarmee ik blij ben. Het vertrouwen is daarmee hersteld, ook op het punt van service. Miscommunicatie kan overal ontstaan, maar het siert een bedrijf als ze dat keurig oplossen zoals Cameranu heeft gedaan. Dit bedrijf bewijst service wel degelijk hoog in het vaandel te hebben en dat waar te maken.

Thomas Brand 04-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, groot assortiment en vlotte service!

Ik bestel vaak bij CameraNU vanwege het grote assortiment en duidelijke zoekmenu's op de site. Zowel voor de liefhebber als in het pro segment is er ruim aanbod. Alles wordt steevast optijd geleverd. Goede service en kwaliteit.

Jan 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Zocht een gangbare lens 18-55 mm voor een canon body. Dit was een leuke aanbieding en een snelle levering. Prima lens! Makkelijke webshop.

Michel 04-07-2018 Via de website gekocht

Super site , en snel in huis

Geweldige site, super makkelijk om te bestellen en super snel in huis 👌 zou al mijn fotografeer vrienden deze winkel aanbevelen

Isa 04-07-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel, snel geleverd, veel variatie producten, geen (hoge) verzendkosten, 30 dagen tijd om terug te sturen, kortom fijne winkel

Malou von Baumhauer 04-07-2018 Via de website gekocht

Supersnel

Ik bestel altijd een product wat redelijk schaars is (fuji 400h film rolletjes). Deze zijn altijd in stock. En na bestelling binnen een dag geleverd. Super service!

Marlies 04-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Heb nu twee keer iets besteld bij deze winkel, een camera en daarna een cameratas, snelle service en mijn vraag werd heel snel beantwoord
Het word goed ingepakt verstuurd en ik heb er veel plezier van
De beschrijving op de site klopt precies met wat je thuis gestuurd krijgt
Dus toppie

Danielle Lassche 04-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Snelle duidelijke service !

We kwamen binnen, en werden al goed ontvangen door het duidelijk verwezen van het trekken van een nummer, na het even hebben rond gesnuffeld werden we opgeroepen. Na het aangeven wat we zochten werd en gelijk goed op gereageerd en werd ons een goed en voordelig pakket aangeboden waar we zeer over onder de indruk waren ! al met al een goede zaak met vriendelijk personeel die verstand heeft over wat hij/zij verkoop ! Ga zo door allemaal !

Sylvia 04-07-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

In het verleden ben ik in de fysieke winkel in Urk geweest omdat ik graag weet met wie ik zaken doe.
Het is een grote winkel met een heel groot assortiment en bekwaam personeel. Het is ook een druk bezochte winkel dus als je gaat kies dan een juiste dag en tijd uit zodat je niet te lang hoeft te wachten, het weekend is altijd erg druk.

Tegenwoordig bestel ik het meeste via de webshop, deze is makkelijk toegankelijk, zoeken gaat prima en filteren is ook ruim voldoende. Ook hier is het assortiment heel groot en de meeste artikelen zijn op voorraad. De prijzen zijn in lijn met andere winkels.

Je krijgt bij camera’s, objectieven en Wacom tablets met een aanschafprijs van 200,00 een garantietermijn van 5 jaar, t.w. de standaard 2 jaar garantie en een verlenging van 3 jaar maar deze 3 jaar is niet overdraagbaar aan andere personen.

Het bestelproces gaat vlot, je wordt via mail op de hoogte gehouden van elke stap in het bestel/verzendproces, tot aan levering toe. Betaling kan via Ideal, creditcard, Paypal, bankoverschrijving, rembours etc. Producten op voorraad en besteld én betaald vóór 23:59u (zaterdags vóór 16:30u) worden diezelfde dag nog gratis verzonden. Ook zondags kan je pakket worden geleverd via PostNL, kosten hiervan bedragen €4,95.

De levering is prima. De producten zitten heel goed beschermd verpakt, ook objectieven. Je hebt 30 dagen om het product te beoordelen, mocht je het niet willen houden dan moet het in de originele, onbeschadigde verpakking worden geretourneerd.

Ik heb al meerdere aankopen gedaan bij deze zaak en ben nog niet teleurgesteld. Ook heb ik nog geen rma hoeven indienen dus over de garantieafhandeling kan ik niets zeggen.

Maarten 04-07-2018 In de winkel gekocht

Groot aanbod, goede service.

Wij zijn een tevreden klant bij Cameranu. Zowel in de winkel als online bestellen wij regelmatig artikelen. De winkel is altijd goed op de hoogte van de marktprijs en heeft een zeer groot aanbod. De service is goed mits je de juiste persoon treft. De pro afdeling en de beneden afdeling lopen qua service nog wel eens door elkaar heen. De meeste medewerkers verwijzen je dan wel naar de juiste persoon. Al met al een prima winkel voor de recreatieve en de professionele consument.

Martin van der Kruijk 04-07-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment, prima service en snelle afhandeling

Bijna alles op het gebied van fotografie, goede website en mooie winkel. De service in de winkel is uitstekend. De website duidelijk en gebruikersvriendelijk. De afhandeling van online bestelde goederen is vlot en adequaat.

Laura 04-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Op de site kan je alle informatie over de producten vinden, waardoor je geen extra research moet doen. Levering is ook erg snel en als er iets miss gaat, wordt het keurig netjes opgelost. Ik bestel zeker weer hier!

Patrick 04-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service! Snel geregeld.

Cameranu.nl behoort tot mijn favoriete camerawebshops. Ik koop hier graag mijn camerabenodigdheden. De snelle bezorgservice vind ik één van de fijnste van Nederland. Bedankt voor het bestaan Cameranu!
Op naar nog mooiere service en producten!

SuperSerivce! 04-07-2018 Via de website gekocht

Op en top service!

Ik heb voor Cameranu.nl gekozen omdat ze altijd een fijne en vooral ook eerlijke service hebben.
Via de chat helpen ze altijd meteen. En een aankoop in de site is snel en overzichtelijk om te doen.

Peter 04-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en stipte bezorging

Bij de site uitgekomen op basis van overzichtelijk aanbod en professionele uitstraling. Het beeld heeft de werkelijkheid zonder meer recht gedaan. Zeer tevreden.

Robert 03-07-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle levering

Cameranu.nl heeft een duidelijke en gebruiksvriendelijke website. De producten worden verkocht tegen concurrerende prijzen.

Peter uit Almere 03-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

Vriendelijk en goed geholpen in de winkel

Voor mijn fotospullen kom ik graag bij CameraNU. Er wordt tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en op een prettige manier wordt advies gegeven. Ook bestel ik wel via de webshop en dan wordt alles netjes verpakt en snel geleverd.

Rosanna 03-07-2018 Via de website gekocht

Bij cameranu.nl kreeg ik 5 jaar garantie op mijn camera in plaats van 1 jaar bij bijvoorbeeld bol.com. Pakje is keurig op tijd geleverd.

Jan Zwager 03-07-2018 Via de website gekocht

Duidelijke webshop met lage prijzen.

Webshop is duidelijk, overzichtelijk en geeft voldoende informatie over de producten. Eventueel nog aangevuld met informatieve video's. Daarnaast zijn de prijzen zeer concurrerend. De levering is altijd snel, volgende dag na bestelling, en de verpakking degelijk. Zou de winkel graag eens bezoeken maar het is nogal een eind weg van Oosterhout dus dat zal even duren. Daarom is het ook belangrijk dat de webshop goed funtioneerd en dat doet hij!

Susanne 03-07-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Overzichtelijk, ruim aanbod en zeer goede prijzen. Bestelling snel verzonden en af te halen bij een afhaalpunt. Netjes, goed beschermd, verpakt. Echt een aanrader!

Paul 03-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levertijd

Ik wilde graag een externe harde schijf kopen om mijn foto’s op te slaan. De snelheid met leveren maakte mij weinig uit, maar ik zag dat men hetzelfde principe hanteerde als anderen. Namelijk, voor bepaalde tijd besteld is morgen in huis.

Het stemde mij zeer tevreden dat het bestelde product niet binnen de aangegeven tijd werd geleverd, maar zelfs daarvoor. Zelfs nog aangetekend, wat overigens gratis is.

De service in het leveren van CameraNU is geweldig! Zeer tevreden en ik zou zo weer iets bij deze winkel kopen.

Matthew Mulder 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering!

Ik was op zoek naar een goed filter voor mijn nieuwe Sony lens. Va de website van cameranu kreeg ik een goede uitleg over de verschillende filters en was de keuze snel gemaakt!
's avonds laat besteld, en de volgende dag al in huis! Top service!

hans@vandenhoed.nl 03-07-2018 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd,

S'avonds bestelling geplaatst volgende dag in huis, ook als er eens iets fout gaat met de betalingen of cadeau bon,
Is één belletje voldoende om het te regelen.

Ronald 03-07-2018 Via de website gekocht

perfecte service

Caneranu is een aanbeveling- waardige winkel. Ik ben zeer tevreden met de producten die ik bij deze winkel heb gekocht. Groot voordeel is de 5 jaar garantie die wordt gegeven op camera's van minimaal € 200. Dit geeft toch extra zekerheid. Ook de gratis verzending en 30 dagen bedenktijd zijn positief. Vragen worden op een correcte manier en snel afgehandeld.

Hemmo 03-07-2018 Via de website gekocht

De foto box die ik zocht was hier het scherpst geprijsd. Zoals beloofd de volgende dag in huis. Niks op aan te merken dus.

Victor Nunes 03-07-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Prima service en een snelle afhandeling van een online geplaatste bestelling. In de shop is het wel wat lang wachten.

A.J.Driessen 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede service, met goede informatie op de internet pagina.

Goede service, ook snel antwoord op vragen met deskundig advies via e-mail en per telefoon.
Kortom top. Al veel artikelen gekocht.

Maikel Ouwehand 03-07-2018 In de winkel gekocht
Urk

betrouwbaar en high end advies!

De reden waarom ik altijd mijn aankopen bij CameraNu doe. Super mooie store met professionele kenners op hun gebied, de service is uitstekend! Voor mij die uit de andere hoek van het land komt is een bezoek aan de winkel dubbel&dwars waard! Goed vakkundig advies voor en na de koop. Dit is voor mij dan ook reden waarom ik enkel nog bij CameraNu mijn aankopen doe;)

btw de koffie staat altijd netjes klaar..

Tot snel!

Hans 03-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service, keer op keer

Ik heb hier al heel wat foto apparatuur gekocht en nog nooit teleurgesteld. Sterker nog, bij een verkeerde aankoop van mijn kant, kreeg ik extra inruiltijd! Erg prettig als men met je meedenkt.

Jannie 03-07-2018 Via de website gekocht

Super service!!!!

Op een facebookberichtje waar ik mijn treurnis deelde dat ik net te laat (door persoonlijke omstandigheden)was voor de aanschaf van een Nikon D500 voordat de prijsverhoging is gekomen kreeg ik reactie van cameranu dat ze nog een camera hadden liggen voor de oude inkoopsprijs en die boden ze me ook aan tegen de oude prijs. Is dat niet geweldig? ik ben er heel erg blij mee, en ik kan niet wachten totdat morgen mijn post binnen is. Ik vind het echt een super service! Ik was twee jaar aan het sparen en ik zag toen ik net het bedrag bij elkaar had mijn hoop vervliegen om ooit zo'n mooie camera in mijn bezit te hebben... Echt een hele dikke pluim!!

Peter van Wieringen 03-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en juiste levering

Prima site om producten te vergelijken, juiste levering en op de dag die door mij was aangevinkt. Fijn dat er zoveel specificaties bij de producten zijn beschreven.

Leon 03-07-2018 Via de website gekocht

Fijn en snel afgehandeld

Informatie over producten waren snel te vinden, vragen via email werden snel en duidelijk beantwoord Bezorging iedere keer op tijd (ook bezoring 's avonds!).

D.P.E Luijcks 03-07-2018 Via de website gekocht

goede kwaliteit, prijs. compact in de hand, en scherp beeld

Op zoek naar een goede compacte verrekijker vonden we, via kieskeurig. nl, snel deze winkel van cameranu.nl bij de goedkoopste en snel leverbare zaak.
dit hebben ze ook waargemaakt, er was een goede communicatie en op internet was het pakket te volgen via leveringscode, snelle levering, was goed verpakt met luchtkussentjes.
we zijn dus zeer tevreden.

Laurens 03-07-2018 Via de website gekocht

Snel besteld, snel geleverd

CameraNu heeft een gigantisch aanbod voor zowel de amateur als de professional fotograaf. De webshop oogt vriendelijk en het is gemakkelijk om het gewenste product te vinden. Bestellen is een fluitje van een cent en de betaalmogelijkheden zijn overzichtelijk. Het product was goed verpakt en snel geleverd door PostNL. Bedankt en tot de volgende keer!

Marcel 03-07-2018 Via de website gekocht

Goede duidelijke vriendelijke service

De site van CameraNu is duidelijk en en overzichtelijk. De mensen die je aan de lijn krijgt zijn altijd vriendelijk hoe vaak je ook belt. En als ze de vraag niet kunnen beantwoorden zoeken ze het voor je uit en komen met een gepast antwoord .Wat ik besteld had was eerst tijdelijk uitverkocht. Ze houden je goed op de hoogte wat de stand van zaken is.